Можливості системи обліку курсів
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете зберігати у програмі фото кожного клієнта
Фото з камери - Для ідентифікації клієнтів можна використовувати клубні картки
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно продовжити абонемент
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви раціонально використовуватимете свої приміщення, складаючи розклад занять в електронному вигляді
Розклад - У програмі можна відслідковувати будь-які курси за визначеною кількістю занять чи на визначений період часу
Курси - Якщо Ви одночасно щось продаєте чи видаєте клієнтам, Ви також зможете здійснювати точний облік
Облік товару - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Якщо у Вас працюють менеджери з продажів, їх робота та результативність також буде охоплена нашою програмою
Робота менеджерів - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким курсам надають перевагу ваші клієнти і навіть їх індивідуальні побажання
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших викладачів та менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількості клієнтів, проведених заняттях, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь до яких викладачів частіше повторно записуються клієнти, а хто може втрачати ваших відвідувачів
Утримання клієнтів - Відрядна заробітна платня викладачів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та продажів абонементів за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найприбутковіші та найпопулярніші курси
Аналіз курсів - Спеціальний звіт покаже, які курси не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, абонементах та викладачах ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику за проданим чи витраченим на заняттях товаром
Аналіз продажів - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на абонементи та товари
Цінові сегменти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Система "Облік курсів" дуже легко інтегрується у роботу академій, бізнес-шкіл, мовних курсів, тренінгових компаній, консультаційних центрів, агентств комунікативного менеджменті та центрів підвищення кваліфікації;
- Запуск системи "Облік курсів" виконується після введення унікальних логіна та пароля, які присвоюються окремо для кожного співробітника;
- "Облік курсів" займається господарським обліком та зберігає інформацію про все наявне приладдя та його стан;
- "Облік курсів" дозволяє здійснювати продаж товарів, наприклад книг. Для Вас стане доступним під'єднання до системи будь-якого торгівельного та касового обладнання.
- "Облік курсів" автоматично опрацює та збереже інформацію про продаж;
- Продумана база даних учнів та викладачів курсів зберігає фото кожного з них;
- кДо Ваших послуг функції фільтрування, пошуку, групування та розподілу на категорії;
- "Облік курсів" - потужний додаток, який негайно надає інформацію, не залежно від обсягів даних, що зберігаються у системі;
- Програма допоможе адміністраторові у створенні максимально зручного розкладу;
- Однією з головних переваг системи є автоматичне формування будь-якої можливої звітності. Зокрема фінансової звітності, яка допоможе оптимізувати витрати та господарська звітність. Окрім того, додаток обліку надасть Вам аналіз роботи співробітників, що створить додаткову мотивацію в середині колективу;
- Створюйте важливі сповіщення, привітання, нагадування про оплату та інші повідомлення, котрі програма "Облік курсів" автоматично надішле усім студентам курсу;
- До Ваших послуг можливість створення резервної копії даних. Навіть у випадку збою у роботі головного комп'ютера, уся інформація може бути відновлена у найкоротші терміни;
- Програмне забезпечення стане незамінним помічником для відділу бухгалтерії! "Облік курсів" своєчасно створить бухгалтерську звітність, заповнить шаблони угод та документів, надішле необхідну документацію клієнтам та навіть нагадає про оплату комунальних послуг;
- Відразу усі співробітники закладу та його філій можуть працювати у системі. "Облік курсів" дозволить виконувати вхід до системи через локальну мережу або інтернет;
- Зконтактуйтеся з нами будь-яким зручним для Вас способом! Ми радо дамо відповідь на усі питання, які Вас цікавлять та допоможемо обрати оптимальний набір функцій для Вашої ексклюзивної програми "Облік курсів".
Опис програмного забезпечення
Творці унікальних додатків для оптимізацію роботи з радістю пропонують Вашій увазі програму для ведення обліку в освітніх центрах будь-якого типу. Програмісти "Універсальної Системи Обліку" протягом тривалого часу вивчали методи ведення роботи у різноманітних освітніх установах і, врешті-решт, створили програму, здатну повністю спростити одноманітні процеси. "Облік курсів" з успіхом використовується у роботі дитячих садочків, університетів, творчих студій, автошкіл, репетиторських центрів, центрів ділового розвитку і так далі. Для кожного клієнта ми обираємо той набір функцій, який є найприйнятнішим, здатним максимально полегшити роботу центру та зменшити навантаження на штат співробітників та керівництво. У сучасних реаліях за великої конкуренції досить складно тривалий час залишатися лідером на ринку надання послуг. Власникам бізнесу необхідно постійно працювати над якістю обслуговування, розумно вести фінансовий облік та своєчасно створювати звітність. Цілком очевидно, що найпростішим та найдієвішим способом спрощення завдань є автоматизація. Автоматизація вже давно не є чимось фантастичним, більшість успішних казахстанських та іноземних компаній вже користуються схожими програмами. "Облік курсів" - доступна для розуміння користувача та має максимально спрощений інтерфейс. До того ж, "Облік курсів" - потужний, швидкісний додаток, який має у своєму арсеналі масу корисних функцій. Пропонуємо Вам детальніше розглянути інноваційну систему "Обліку курсів".
Програма "Облік курсів" будучи універсальною, автоматизує роботу кожного працівника освітнього центру. Ми розробимо та оптимізуємо функціональне місце роботи усім співробітникам вашого підприємства від адміністратора, бухгалтера, менеджера з продажів до керівника. Уся інформація буде поділена за зонами доступу, які визначають керівництвом. Це означає, що, наприклад, бухгалтерові будуть доступні функції та дані відповідно до посадових обов'язків. "Облік курсів" має декілька основних блоків у своєму складі. Першим і найважливішим з них є сучасна база даних. "Облік курсів" зберігає усю інформацію про учнів, зокрема ПІБ, контактні дані, розклад, історію платежів та інші прикріплені файли. Пошук по базі даних "Обліку курсів" виконується справді швидко, а функція фільтрування даних дозволить групувати учнів за обраними параметрами. Наприклад, показувати на екрані перелік боржників.
"Облік курсів" також зберігає інформацію про викладачів та інших співробітників освітнього закладу. База даних співробітників містить ті ж опції, що описані вище, окрім того автоматизує декілька інших рутинних завдань. Однією з них є щомісячний розрахунок заробітної платні. Відповідно до вказаних параметрів, вона може розраховуватися за кількістю відпрацьованих уроків, бути фіксованою або залежати від будь-яких інших параметрів. "Облік курсів" значно полегшить роботу адміністратора та дозволить зайнятися обслуговуванням відвідувачів. Електронний розклад замінить звичний спосіб ведення обліку. Відвідування, пропуски та переноси занять автоматично фіксуватимуться, окрім того, будь-яка важлива інформація завжди буде під рукою. Електронний розклад покаже у якому кабінеті відбувається заняття, яка його тривалість, кількість слухачів та дані про вчителя. "Облік курсів" стане незамінним додатком для керівника, адже він дозволить контролювати всі внутрішні процеси, буде демонструвати фінансовий стан справ, дозволить здійснювати планування та надасть велику кількість часу наочної звітності, яка, своєю чергою, допоможе продумати стратегію для подальшого розвитку.
Відео про систему обліку курсів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити систему обліку курсів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Навчальний та
освітній
центр
Будь-які
навчальні курси
Дитячий садочок,
система дошкільної
освіти та дитячі
освітні заклади
Дитячий центр
розваг та
раннього розвитку
Мовні курси
Школа моделей
Приватні викладачі,
педагоги та лектори
Ліцей, коледж
та школа
Творча студія,
гурток
Автошкола
Центр та курси
підвищення кваліфікації
Освітній
фонд та агентство
Університет,
факультет, ВНЗ,
інститут та академія
Консультаційний та
навчально-
консалтинговий
центр
Агентство
комунікаційного
менеджменту
Технікум,
училище и ПТУ
Тренінгова
компанія та центр
Бізнес-школа
Центр
ділового розвитку
та навчання
Організації
вищої та
професійної
освіти
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про систему обліку курсів
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити систему обліку курсів
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.