Можливості програми для обліку подорожніх листів
- Электронная база обеспечивает хранение всех необходимых данных и быстрый поиск по любым критериям
Данные - В системе ведется точный контроль выданного топлива, показаний спидометра и времени
Учет - Вы получите полноценный складской учет ГСМ, их выдачи, поставок и отчеты по актуальным остаткам любого подразделения
ГСМ - Различные документы и бланки могут заполняться программой автоматически
Заполнение бланков - У Вас сформируется единая база контрагентов со всеми необходимыми контактными данными
База контрагентов - Для директора предусмотрен целый комплекс управленческих отчетов, которые помогут проанализировать деятельность организации с разных сторон
Отчеты директору - Интеграция с новейшими технологиями позволит вам эпатировать клиентов и заслуженно получить репутацию самой современной компании
Эксклюзивность - Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программыПланировщик
- Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовностиРезервное
копирование - Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобильным приложением удобно пользоваться клиентам, регулярно взаимодействующим с предприятием по поводу его услуг и/или продукции, в которых клиенты постоянно заинтересованы.Приложение
для клиентов - Библия современного руководителя - дополнение к программе для директоров, которые считают себя профи, либо хотят таковыми стать.БСР
- Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Аналіз маршрутних листів дозволяє скласти об’єктивну картину по використанню кожного транспортного засобу, оцінити його зайнятість, оптимізувати роботу автопарку;
- Підприємство отримує звіт по використанню усіх ресурсів, витрат ПММ - по різних джерелах даних, що дозволяє гарантувати їх точність під час співпадінні результатів;
- Інформація зручно структурована по базах даних, на пошук документу витрачаються частки секунд - час виконання програмою усіх операцій, незалежно від обсягу даних;
- Програма автоматично створює поточну документацію до вказаного для кожного документу терміну, для чого у неї було додано набір шаблонів для різноманітних запитів та призначень;
- Серед документації, яка створюється автоматично - бухгалтерський документообіг, усі види накладних, типова угода на перевезення, заявки постачальникам, маршрутні листи та ін.;
- Бази даних в автоматизованій системі мають єдиний формат - перерахування позицій та панель закладок, де обрана позиції «розкладена» за властивостями, вартістю, роботах;
- База маршрутних листів має поділ на статуси, додані до кожного документу, статуси мають колір, по ньому здійснюють візуальний контроль над їх станом, що пришвидшує роботу оператора;
- Базу маршрутних листів можна легко переформатувати по необхідному критерію пошуку - по водіях, транспорту, витратах, маршрутах, а після - легко повернути до початкового стану;
- Контроль палива забезпечує автоматизований складський облік, завдяки йому підприємство має точні дані по обсягу постачання, витрат в цілому та якою службою;
- Програма влаштовує точний облік витрат палива по показниках спідометрів до та після виконаного рейсу, замірах залишків у паливних баках після видачі та після повернення;
- Система пропонує розрахунок нормованих витрат палива для кожного виду транспорту та показує відхилення фактичних витрат від нормативу для оцінки кожного водія;
- Програма інтегрується зі складським обладнанням, зокрема терміналом збору даних, сканером штрих-кодів, що дозволяє підвищити якість складських операцій та інвентаризації;
- Для роботи в автоматизованій системі кожен користувач отримує індивідуальний логін та захисний пароль до нього, а також персональні електронні журнали для ведення записів;
- Система виконує нарахування відрядної заробітної платні по відзначеним у журналі завданням, що підвищує інтерес персоналу до своєчасного введення даних, позначень про виконання;
- Програма автоматично виконує будь-які розрахунки, зокрема розрахунок вартості рейсу з врахуванням його вихідних даних, калькулювання його собівартості та отримуваного прибутку.
Опис програмного забезпечення
Облік маршрутних листів у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» виконується в автоматичному режимі - працівникам підприємства необхідно тільки ввести у програму вихідні дані про отримане завдання, і автоматизована система відразу надасть необхідні результати по маршрутних листах для виконуваного ресу - розрахує пробіг по заданому маршруту, необхідний запас та витрати палива, зазначить час виїзду та запланований час прибуття, перелічить усі проміжні пункти з таким же уточненням по прибуттю на від’їзду з кожного з них.
По мірі проходження маршруту працівник зазначає у своєму електронному звіті фактичний час виїзду та прибуття у кожен пункт, пройдений кілометраж, а після повернення на підприємство - витрати палива. Програмна конфігурація для обліку маршрутних листів збирає дані від водіїв та порівнює їх з плановими показниками, демонструючи відхилення від нормованих значень, що дозволяє підприємству або переглянути встановлені ним стандарти, або ж встановити суворий контроль над водієм, якщо його дані завжди будуть суттєво відрізнятися від нормативів. Маршрутні листи відображають обсяг робіт, виконаних водієм та транспортом, матеріальні та фінансові витрати на виконання рейсу.
Встановивши контроль на маршрутними листами, підприємство отримує реальні статистичні дані по кожному з видів транспорту та по кожному транспортному засобові окремо, по витратах палива в цілому та на кожен транспортний засіб, водіям та механікам, що дозволяє об’єктивно оцінити витрати та раціонально запланувати їх на новий період з врахуванням усіх виявлених відхилень. При цьому планування у конфігурації для обліку маршрутних листів також буде виконано нею - керівництву підприємства залишається тільки внести певні корективи з врахуванням окремих нюансів, якщо це буде необхідно, або прийняти план таким, який він є.
Конфігурація для обліку маршрутних листів є універсальною програмою - може бути інстальована на будь-якому авто-підприємстві, великому чи малому, де є великий автопарк або лише декілька машин. Після виконання налаштувань з врахуванням інформації безпосередньо про підприємство, до якої входить перелік усіх активів, нематеріальних та матеріальних, ресурсів, джерел фінансових надходжень та статей витрат, штатний розклад, конфігурація для обліку маршрутних листів стає індивідуальною програмою - аналогічної немає і не буде, адже авто-підприємства хоч і виконують одні і ті ж операції, але не співпадають по багатьом точкам перетинання, яке існує між ними у зв’язку з однаковою діяльністю. Немає активів та ресурсів, ідентичних один одному у повному обсязі. Тому бізнес процеси, автоматизовані конфігурацією для обліку маршрутних листів, мають різноманітний регламент, відповідно до якого програма веде свою роботу, зокрема облік та обрахування.
Встановлення конфігурації для обліку маршрутних листів виконують співробітники УСО через інтернет-з’єднання, пропонуючи відразу після встановлення невеликий майстер-клас з презентацією нових можливостей у влаштуванні та керуванні внутрішньою діяльністю, у контролюванні обліку даних у маршрутних листах та зайнятістю персоналу, авто-транспорту. Варто зазначити, що наявність конфігурації для обліку маршрутних листів виключає можливість приписок, несанкціонованого використання транспорту, викрадання палива, адже відтепер будь-яка дія водія, механіка чи комірника фіксується у системі, де завжди можна отримати звіт по кожному співробітникові, виконаним ним операціях, та порівняти отримані показники з аналогічними, але отриманими від інших співробітників та служб. Якщо є невідповідність, конфігурація для обліку маршрутних листів відразу її виявить, вказавши на винуватця дезінформування, що сприяє підвищенню достовірності ввідних показників.
Для налаштування конфігурації для обліку маршрутних листів у програмному меню, де усього лише три блоки, використовують розділ «Довідники», куди завантажують дані про підприємство, відповідно до запропонованої рубрикації, яка, фактично, практично однакова у всіх трьох розділах. Тут знаходиться стратегічна інформація, на її базі визначають порядок робочих операцій та процедури для обліку їх результатів. В наступному розділі «Модулі» відбувається реєстрація поточних робіт по усіх процесах, включаючи виробничу, господарську та фінансову діяльність. Третій розділ «Звіти» виконує аналіз поточних процесів та оцінює їх.
Щоб скласти коректний опис таких процесів, конфігурація для обліку маршрутних листів потребує участі якомога більшої кількості числа користувачів, особливо тих, хто є носієм первинної інформації, - водіїв, механіків, координаторів маршруту, диспетчерів та інших. Це цілком можливо, адже конфігурація для обліку маршрутних листів доступна усім, незалежно від рівня користування комп’ютером, - вона має простий інтерфейс, зручну навігацію, уніфіковані електронні форми, однакові інструменти для пошуку та маніпуляції з даними, одне правило введення інформації у систему, що дозволяє швидко оволодіти програмою та успішно додавати у неї показники, адже більше нічого і не потрібно, до того ж, чим більше показників - тим вище оплата.
Відео програми для обліку дорожніх листів
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для обліку подорожніх листів
Програмою можуть користуватися:
Логістична
компанія
Кур'єрська компанія
Служба доставки
Виробниче
підприємство
Торгова компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для обліку подорожніх листів
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію обліку для обліку подорожніх листів
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.