Можливості системи обліку ремонту у сервісному центрі
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
Замовлення - Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
Фото з камери - Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
Заповнення бланків - До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
Вкладені файли - Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
Продажі товару - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Куб продажів - Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
Статистика робіт - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Розрахування
заробітної платні - Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
Аналіз
працівників - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика
платежів - Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
Каса та рахунки - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма підкаже, які товари необхідно закупити
Мінімум - Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
Продажі - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Активація ПЗ винятково після введення особистого пароля та логіна зареєстрованих користувачів;
- Створення єдиної клієнтської бази, можливість синхронізації з абонентською базою УСО, яка ідентифікує клієнтів, які звертаються;
- Ведення документації, приєднання до неї офіційного логотипу та реквізитів сервісного центру;
- Автоматизований механізм обрахунків здійснить будь-які розрахунки з високою точністю;
- Автоматичне нарахування заробітної платні, розрахування відрядної та фіксованої ставки;
- Облік усіх фінансових операцій: готівкові та безготівкові виплати;
- Облік заборгованостей, комунальних витрат;
- Ведення розкладів ремонту та прийому утилю, довгострокове планування в середині ПЗ;
- Використання найсучасніших інструментів надсилання;
- Можливість завантаження безкоштовної демонстраційної версії програми обліку ремонту;
- Точний облік кожного предмету, зданого в ремонт, дозволяє навіть додавати їх фото;
- Суворий контроль виконання роботи у вказаний термін;
- Контроль виконання та оплаті замовлень, з дотриманням усіх розпоряджень клієнтів;
- Можливість встановлення ПЗ у різноманітних відділах однієї організації;
- Деталізація фінансових операцій по усіх касах;
- Швидке освоєння принципів роботи ПЗ кожним співробітником сервісного центру, за рахунок простого інтерфейсу;
- Оригінальний дизайн робочого місця кожного співробітника;
- За наявності власного сайту, ви отримуєте можливість інтегрувати його з софтом автоматизації;
- Під'єднання ПЗ сервісного центру до системи відеоспостереження;
- Персоналізована версія ПЗ для сервісного центрі, що відповідає усім вимогам вашої компанії, доступна для замовлення вже зараз;
- Базова та персоналізована версії можуть бути модифіковані та доповнені у ході використання;
- Зміна налаштувань конфігурації програми може бути виконана будь-коли.
Опис програмного забезпечення
Обліку ремонту у сервісному центрі або у майстерні просто не може здійснюватися старими методами, від руки в зошитах або, що гірше, на шматочках папірців різного походження. Такий облік складно назвати повноцінним і жодного стосунки до точності та об'єктивності він не має.
У сучасному світі взагалі складно назвати повноцінним обліком той, який здійснюється не з допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Вся справа в тому, що з сучасними ресурсами та можливостями під'єднавши програму автоматизації можна дотримуватися усіх нюансів та застосовувати їх у роботі, розширити свою діяльність, підвищити ефективність та продуктивність. Не скористатися таким шансом - справжнє варварство стосовно власної справи. Компанія Універсальної Системи Обліку (УСО) розробила чудову програму, яка дозволяє автоматизувати більшість функцій сервісного центру. УСО вже дуже давно займає передові позиції на ринку програмного забезпечення, а завдяки інтернаціональності наших програм, вони популярні по усьому світі. Усі наші клієнти - успішні підприємства, які прагнуть збільшувати власну продуктивність, а наш софт - їх вірний помічник, що забезпечує досягнення цілей в найкоротші терміни.
Першочергово, програма обліку ремонту для сервісного центру володіє широким функціоналом, деякі можливості якого хотілося б розглянути детальніше. Звичайно, ПЗ відповідає за створення єдиної клієнтської бази, зобов'язується займатися обліком кадрів та інвентарю, предметів зданих у ремонт або на утилізацію. Софт корисний як для співробітників, адже спрямований на заощадження їхнього часу та сил під час виконання посадових обов'язків, так і для керівника цього закладу. Можна навіть зупинитися на можливостях керівника детальніше. Після реєстрації під статусом "основний" ви отримуєте найвищий рівень доступу та функціональних можливостей, при цьому ви навіть зможете розподіляти рівні доступу для перегляду інформації та роботи у системі інших користувачів. Усі зведені звіти, аналіз діяльності сервісного центру та іншу документацію за будь-який відрізок часу можна отримати без офіційного запиту до відділу бухгалтерії, затребувавши цю інформацію з ПЗ обліку ремонту.
Окрім того, що усі технічні прилади, здані у ремонт знаходитимуться під суворим контролем, ПЗ зберігатиме усю інформацію про їхніх власників. Після придбання програми, ви зрозумієте, що у вас з'явилось чудове сховище даних, що не має обмежень стосовно внесення інформації та її кількості.
Облік ремонту з допомогою високотехнологічного обладнання справді необхідний для сервісного центру. Розглянемо це на прикладі комунікації з клієнтами. Як ви зазвичай контактуєте зі своїми клієнтами? Правильно, просто телефонуєте їм та запрошуєте забрати річ що перебувала у ремонті, якщо усе готово. Але стається так, що на такого роду дзвінки витрачається величезна кількість часу, якщо рахувати все у підсумку. Тому, можна зробити висновок, що таке залучення нових клієнтів, як "холодні дзвінки", неприйнятні для вас та вашої завантаженості. А як щодо автоматизованих дзвінків, вбудованих у ПЗ, а також популярних меседжерів, які використовуються як канали розсилки. Вам більше не потрібно телефонувати клієнтам, ПЗ сповістить їх про закінчення ремонтних операцій самостійно. Під час проведення вигідних акцій та знижок додаток може надсилати текстові сповіщення потенційним клієнтам з метою їх залучення в подальшому. А якщо до усіх цих опцій додати абонентський довідник УСО, то можна отримати нереально велику базу потенційних замовників.
Безкоштовна демонстраційна версія ПЗ розвіє усі сумніви стосовно принципів роботи софту та його інтерфейсу. Ви зможете протестувати облік ремонту, оволодіти усіма функціями та об'єктами, не заплативши нічого сервісній компанії.
Відео про програму обліку ремонту у сервісному центрі
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити систему обліку ремонту у сервісному центрі
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Сервісний центр
Ремонтне ательє
Майстерня
Торгівельно-сервісна
фірма
Виїзний ремонт
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про систему обліку ремонту у сервісному центрі
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити систему обліку ремонту у сервісному центрі
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.