Можливості програми обліку СТО
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
Авто - По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
Історія відвідувань - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
Запис клієнтів - Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
Зображення - Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
Облік робіт - По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
Норма-години - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
Облік запчастин - Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
Акт прийому ТС - За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
Наряд-замовлення - Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
Бух. документи - Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
Квитанції та рахунки - Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
Автомагазин - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
Заявки - Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
Платежі - Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
Обладнання - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та філії - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
Результативність - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання клієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
Гарантійний ремонт - Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз товарів - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Софт, який допомагає виконувати облік СТО ретельно контролює операції, що виконуються з клієнтами сервісу. Присутній індивідуальний підхід до опрацювання запиту кожного відвідувача станції технічного обслуговування;
- Утиліта - багатофункціональний, універсальний інструмент для контролювання та обліку складських приміщень та матеріальних резервів, які зберігаються на цих складах;
- Окрім виконання функцій контролю, софт обліку СТО допоможе у здійсненні підконтрольної реалізації супутніх товарів, таких як автозапчастини, витратні матеріали, комплектуючі, мастила, рідини і так далі;
- Інтегрована можливість впровадження та застосування дисконтних карток для постійних відвідувачів, до того ж, софт самостійно виконає необхідні розрахунки та надасть кінцеву суму з врахуванням знижки на товар;
- Для розрахування вартості послуг та товарів присутній програмний модуль довідник, який містить інформацію про ціни;
- Можна мати необмежену кількість різноманітних прайс-листів для різних випадків;
- Софт, що займається обліком СТО містить масу шаблонів для створення документації, до того ж, можна формувати документи будь-якого типу;
- Документацію, створену з допомогою утиліти, можна зберегти у електронному форматі, експортувати у зручному форматі, а також вивести на друк;
- Для кожного клієнта можна створити анкету, де будуть міститися відомості про користувача, такі як ім'я, прізвище, контактні дані, перелік отримуваних послуг та куплених товарів, марка та модель транспортного засобу і так далі;
- Софт обліку СТО дозволяє покращити імідж компанії та підійняти її авторитет в очах клієнтів та партнерів;
- Демонстраційна версія утиліти доступна для завантаження на офіційному сайті компанії "Універсальна Система Обліку", достатньо лише створити короткий запит та надіслати його на нашу електронну пошту;
- Завантаження безкоштовного додатка без реєстрації та СМС;
- Для просування бренду та покращення впізнаваності компанії, розробники програми для ведення обліку СТО створили шаблони документів до яких можна додати логотип, реквізити та навіть контактні дані автосервісу;
- Програма допоможе у справі контролювання бізнес-процесів на підприємстві;
- Після встановлення додатка та його введення у експлуатацію, рівень послуг що надаються, а разом і з ним рівень престижу організації будуть покращуватися неймовірними темпами;
- Софт дозволить грамотно створити податкові звіти;
- Комплексний підхід до оптимізації та автоматизації ведення справ на підприємстві дозволить досягнути поставлених завдань та вирішити поточні проблеми;
- Після інсталяції утиліти для ведення обліку СТО на персональний комп'ютер, рівень мотивації персоналу буде зростати, адже додаток допоможе керівництву виявити найефективніших працівників та відзначити винагородою тих, хто найбільше відзначився;
- Софт володіє об'єднаною базою даних, у якій міститься інформація про клієнтів компанії;
- У додаток інтегрована функція розмежування рівнів доступу користувачів до інформації, тож рядовий співробітник переглядатиме та змінюватиме лише той масив інформації, на доступ до якого йому надав дозвіл уповноважений системний адміністратор;
- Наявний багатокористувацький режим, тож кожен співробітник зможе увійти до системи під індивідуальним логіном та паролем, а дії кожного оператора реєструватимуться у системі, що дозволить встановити особисту відповідальність працівників за свої дії;
- Софт для ведення обліку СТО підтримує повноцінний режим роботи з торгівельним обладнанням, що дозволить реалізовувати супутні товари та отримувати додатковий прибуток;
- Повноцінний контроль справ на станції технічного обслуговування;
- Доступні індивідуальні налаштування інтерфейсу, функціоналу та робочого простору у системі;
- Передбачена можливість роботи з партнерами, які отримуватимуть свій відсоток за приваблення клієнтів;
- Для працівників можна налаштувати індивідуальний розклад роботи;
- У системі обліку СТО присутня підтримка дисконтної системи роботи з клієнтами;
- Утиліту можна ефективно використовувати для поєднання роботи станції технічного обслуговування з магазином комплектуючих та витратних матеріалів (мастила, покришки, рідини та інше);
- Підтримка широкого асортименту прайс-листів для угод різного роду;
- Для завантаження доступна демо-версія утиліти з допомогою якої можна ознайомитися з функціоналом додатка, його зовнішнім оформленням та іншими особливостями;
- Присутня система звітів по списаних запасних частинах;
- Завантаження пробної версії утиліти, яка займається обліком СТО можна здійснити надіславши запит на електронну адресу компанії;
- Утиліта обліку СТО настільки пристосована до реалій ведення справ автосервісу, що навіть містить таку функцію, як запис до майстрів в електронному форматі, до того ж, під час наближення терміну обслуговування автомобіля, додаток в автоматичному режимі надішле сповіщення на адресу електронної пошти або СМС-повідомлення клієнтові, щоб він не забув з'явитися у призначений час;
- Програмне забезпечення підтримує розрахунок та нарахування заробітної платні персоналу залежно від ставки винагороди. Окрім того, система може вирахувати преміальну, відрядну, відсоткову, подобову, нормовану та навіть погодинну заробітну платню;
- Софт для обліку СТО здатен виконувати нарахування відсотків для працівників які особливо відзначилися;
- Для завантаження доступна демо-версія додатка;
- Для контролювання дій користувачів наявна функція обліку операцій, які виконуються у системі кожним окремим оператором;
- Утиліта створена з врахуванням забезпечення максимальної зручності для користувача, що можна помітити навіть під час ознайомлення з інтерфейсом додатку;
- Софт має інтегровану підтримку торгівельного обладнання, такого як сканер штрих-кодів, а також принтер для ведення етикеток на друк;
- Програмне забезпечення підтримує функціонал формування звітності для керівництва, яка буде представлена у формі зручних діаграм та графіків;
- Обирайте додатки, розроблені компанією "Універсальна Система Обліку" і Ви завжди будете "на хвилі";
- З подальшими питаннями та уточненнями звертайтеся з листами на адресу нашої електронної пошти, пишіть повідомлення у "Скайп" або телефонуйте. Усі контактні дані Ви знайдете у відповідній вкладці на офіційному сайті компанії "УСО".
Опис програмного забезпечення
Зрештою, вести облік СТО, як і будь-який інший вид бізнесу завдання не з легких, яке вимагає інтеграції та ефективного застосування сучасного програмного забезпечення для виконання завдань забезпечення ретельного контролю виконання поточних та запланованих завдань. Таким інструментом є софт від розробника ПЗ, компанії "Універсальна Система Обліку" (далі в тексті називається скорочено, абревіатурою "УСО").
Додаток для ведення обліку СТО має інтегровану функцію для виконання завдань контролю та забезпечення безперебійного процесу трудової діяльності колективу. Важливою особливістю програмних рішень від "УСО" є можливість збору статистичних даних, які використовуються для аналізування діяльності організації з подальшими висновками та прийняттям відповідних рішень.
У межах інтегрованого у систему модуля "Звіти", софт збирає ключові дані та після цього створює звітність у наочній формі, наприклад, графіки та діаграми. Окрім того, за бажанням користувача, наявний функціонал за допомогою якого можна складати управлінські прогнози, на основі яких вибудовується кілька альтернативних планів дій. Керівництво організації можна обрати найприйнятніший з них.
З придбанням та початком використання утиліти для обліку СТО, підприємство закладає основу для досягнення успіху у майбутньому. Це досягається за рахунок запровадження комплексної автоматизації діловодства та покращення управлінських функцій в середині підприємства. Важливо підкреслити, що використання спеціалізованого додатка для діловодства сприяє досягненню мети заощадження ресурсів компанії, скорочення часу, який витрачається на опрацювання інформації, а також на створення звітів та внутрішніх та зовнішніх користувачів.
Варто зазначити, що програмні рішення від "УСО" оснащені великою кількістю корисних функцій і при цьому, розробники постійно займаються збором даних про ефективність роботи додатка та з врахуванням відгуків та побажань клієнтів доповнюють утиліту новими або оновлюють старі функції. Такі заходи дозволяють випередити конкурентів на ринку ПЗ за рахунок постійного зростання продуктивності, а також за рахунок розширеного функціоналу. Окрім того, софт володіє відмінно продуманим інтерфейсом, вивчаючи який, оператори зможуть швидко освоїтися.
Дружня цінова політика стосовно клієнтів з боку творця програмного забезпечення "Універсальна Система Обліку" - це додаткова конкурентна перевага організації. Адже купуючи програмні продукти, створені нашою командою розробників, Ви отримуєте у своє розпорядження унікальний софт, який володіє широким функціоналом, за відносно невелику суму.
Але і це іще не все, роблячи вибір на користь нашого додатку для здійснення обліку СТО, Ви обираєте стабільність, адже навіть після виходу оновленої версії утиліт, Ви не будете зобов'язані купувати оновлену версію, адже старіша версія зберігатиме свою повноцінну функціональність. Окрім того, софт від "УСО" позбавлений такої типової для багатьох компаній-розробників особливості, як створення критичних оновлень, після яких попередня версія припиняє коректно працювати.
Окрім простого в освоєнні та зручного у користуванні інтерфейсу, софт володіє перевагою орієнтованості на рядового користувача, не обтяженого зайвими знаннями та будь-якою високою комп'ютерною освітою. Додаток простий в експлуатації, а принципам роботи у ньому можна легко навчитися. З використанням нашого ПЗ для ведення обліку СТО, виконання службових обов'язків стане простим та зрозумілим для усіх співробітників.
Програмні рішення, створені командою розробників організації "Універсальна Система Обліку", зокрема додаток для обліку СТО, володіють широким набором функцій, які допоможуть вирішити завдання майже усіх сфер діяльності компанії. Таким чином, універсальний софт допоможе у справі керування документообігом, контролю персоналу, спрямування та контролю фінансової діяльності, ведення процесу реалізації товарів та послуг, у роботі з клієнтами і так далі. До того ж, це далеко не повний перелік можливостей утиліти.
Окрім вище перерахованих можливостей, програма надає користувачеві функціонал за допомогою якого можна вирішувати завдання кадрового діловодства у компанії, а також дає можливість керувати працівниками та їхньою трудовою діяльністю. Після оцінки результатів та рівня якості виконання завдань, керівництво компанії зможе отримати найповніше уявлення про стан справ на підприємстві та прийняти правильні управлінські рішення про присвоєння премій або інші методи стимулювання персоналу.
На даний момент, розробник софту "УСО" виконала автоматизацію роботи великої кількості підприємств з різноманітних сфер діяльності. Разом з тим, до кожного окремого роду бізнесу ми застосовуємо індивідуальний підхід та створюємо продукти, які стають повністю універсальними помічниками для організацій, які їх інтегрували та використовують. Розробник програмного забезпечення "Універсальна Система Обліку" володіє відзнакою під назвою "D-U-N-S", яка підтверджує знак якості. Ця відзнака - електронний символ довіри можливостям компанії, що підтверджує здатність нашої організації успішно виконувати навіть найскладніші завдання, на високому професійному рівні.
Для тих потенційних покупців програмного забезпечення для ведення обліку СТО, які бажають заздалегідь ознайомитися з принципом роботи додатку, його функціоналом, інтерфейсом та рештою властивостей, ми надаємо унікальну можливість завантажити демонстраційну версію додатку на цілком безкоштовних умовах. Вам достатньо лише надіслати короткий лист з запитом на електронну адресу компанії та після розгляду заявки отримати посилання на завантаження. Встановлення демо-версії здійснюється з офіційного сайту "Універсальної Системи Обліку", до того ж, завантаження відбувається у повністю безпечному для Вашого ПК режимі, без ризику "підхопити" якесь шкідливе програмне забезпечення. Вам навіть не знадобиться проходити нудну систему реєстрації або надсилати якість СМС-повідомлення, увесь процес максимально спрощений для користувача.
Після ознайомлення з пробною версією утиліти обліку СТО, Ви маєте можливість придбати повноцінну ліцензійну версію софту. До того ж, під час придбання однієї ліцензії Ви отримуєте дві години сервісної підтримки від "УСО" повністю безкоштовно. Фахівці центру технічної підтримки не лише безкоштовно встановлять та налагодяться роботу додатка на Вашому ПК, але й виконають коротке інструктування операторів програми з метою пришвидшення їх введення у курс справи.
Відео про програму обліку СТО
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити програму обліку СТО
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Автосервіс
СТО
Пункти ремонту
та обслуговування
авто- і мототехніки
Продаж
Запчастин
Продаж
шин
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму обліку СТО
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму обліку СТО
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.