Можливості програми обліку заявок
- У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
Робота з клієнтами - Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
Розподіл - Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
Усі послуги - Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Будь-який товар - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Документи - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
Нагадування - Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
Планування - Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
СМС-розсилка - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
Зведення
по працівниках - Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Статистика заявок
- Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
Постачальники послуг
- Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Час обробки замовлень значно скоротиться після запровадження розробки, яку пропонує "Універсальна Система Обліку"
- Історія звертань та процес виконання завдань зберігатиметься у базі;
- Процес роботи стане максимально простим та налагодженим. Співробітники можуть оптимізувати свій час та займатися виконанням важливіших завдань;
- Система обліку заявок має гнучку конфігурацію, стильні можливості оформлення та легкий інтерфейс. Відтепер робота стане абсолютним задоволенням!
- Усі дані системи обліку заявок можуть бути легко та швидко імпортовані;
- Додаток з обліку заявок встановлюється на Ваші комп'ютери, маючи мінімальні системні вимоги та на зручній мові для роботи;
- Керівник організації матиме можливість постійно переглядати різноманітні звіти, пов'язані з ефективністю роботи співробітників, фінансовим станом, приростом клієнтів та ін. Для наочності уся звітність може бути представлена у вигляді схем та діаграм;
- База клієнтів додатка з обліку заявок зберігає будь-яку потрібну інформацію у необмеженій кількості та надається на вимогу;
- Завдяки функції фільтрування даних, на екран будуть виведені дані, автоматично згруповані за вказаними параметрами;
- Автоматично створений аналіз ефективності співробітників допоможе оптимізувати штат та підвищити мотивацію в середині колективу;
- Кожна заявка може містити інформацію про виконану роботу. Наприклад, витрачений час, матеріали, різноманітні фото та інше;
- Ви матимете можливість відстежувати статус виконання замовлення та пустити в дію інших співробітників, у випадку необхідності;
- Спеціальний електронний календар покаже кількість запланованої роботи за заявками на будь-яку обрану даті;
- Автоматичне надсилання інформації для Ваших клієнтів можна робити з допомогою смс, електронної пошти та Viber;
- Уся бухгалтерська документація також може бути сформована та надіслана клієнтам на електронну пошту;
- Шаблони усіх документів, угод та довідок зберігаються у системі обліку заявок та можуть заповнюватися за запитом автоматично;
- За Вашими побажаннями ми розробимо будь-які ексклюзивні функції, які не тільки підвищать загальний престиж Вашої організації, але й значно спростять внутрішні процеси;
- Форму будь-яких документів можна вказати у системі лише один раз, подальше заповнення відбуватиметься автоматично;
- Програма обліку заявок стане однаково корисною і для маленьких організацій, і для великих приватних та державних компаній.
Опис програмного забезпечення
Незалежно від сфери діяльності компанії, зазвичай уся робота розпочинається з заявки клієнта (абонента) на обслуговування. Відповідно, дуже важливо здійснювати облік заявок, вести клієнтську базу та своєчасну обробку вхідної інформації. У цьому Вам допоможе унікальна розробка фахівців "Універсальної Системи Обліку", яка була створена після детального вивчення процесу прийому та обробки заявок у різних компаніях. Програма обліку заявок має повний набір функцій, що дозволяють максимально автоматизувати та спростити роботу. Завдяки звільненому часу, який раніше витрачався на виконання рутинних завдань, Ваші співробітники можуть зайнятися виконанням інших функцій, а штат працівників буде оптимізовано. Ми створимо для Вас цілу мережу, у якій зможуть одночасно перебувати усі співробітники підприємства. Варто зазначити, що швидкодія додатка з обліку заявок жодним чином не залежить від обсягу інформації та кількості співробітників, що знаходяться у системі. Команда "Універсальної Системи Обліку" вдало автоматизувала процеси обліку в багатьох сервісних центрах, службах підтримки користувачів, державних закладах, приватних компаніях та довідкових службах. Для кожної з них була створена унікальна конфігурація обліку заявок, яка містить у собі визначений набір функцій. Ці функції були максимально адаптовані до клієнтів та повністю відповідають специфіці підприємства. Заявки можна створювати у будь-якому зручному вигляді, у будь-якому випадку вони будуть містити усю потрібну інформацію. Наприклад, це може бути заявка на обслуговування, на придбання чи продаж, якийсь ремонт, виклик фахівця і так далі. Усі необхідні поля можна додати одноразово, в подальшому потрібно буде лише вказувати інформацію. Поля можуть містити наступні пункти: порядковий номер, дата, клієнт, потрібна послуга/проблема, пріоритет та далі на Ваш розсуд. Складена заявка буде автоматично опрацьована та надіслана у потрібний відділ. Приймати заявки можна буде також і в онлайн-режимі, а стежити за статусом виконання можна з допомогою спеціалізованого електронного журналу обліку заявок.
"Універсальна Система Обліку" піклується про те, щоб програма з прийому та обліку заявок дозволяла працювати у системі співробітникам на будь-якій посаді. Ми розробимо для кожного зручне робоче місце, попередньо розмежувавши зони відповідальності та доступу. Так, бухгалтерові буде надано функціонал, що дозволятиме здійснювати будь-які бухгалтерські процеси, починаючи з автоматичного формування рахунку на оплату та закінчуючи веденням необхідної звітності. Робочі місця передбачені також і для адміністративного персоналу організації, відділу кадрів, менеджерів та керівництва. Зрозуміти інтерфейс та почати працювати не буде складно навіть для новачка або співробітника, який має лише мінімальне уявлення про комп'ютери та схожі додатки. Програма обліку заявок дозволить керівникові постійно бути в курсі поточних подій. До Ваших послуг можливість створення завдань для співробітників будь-якого відділу. Завданням можна призначати термін виконання та відстежувати процес виконання. Демонстраційна версія програми розроблена саме для ознайомлення. Гідно оцінити усі плюси додатка, Ви вже не зможете працювати без нього. Стає цілком очевидно, що займатися обліком на платформах типу Excel або в інших застарілих програмах для обліку не має жодного сенсу. Сучасні темпи роботи та планка якості обслуговування не дозволяють витрачати на процеси обробки стільки часу, як раніше.
Відео про програму обліку заявок
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити систему обліку заявок
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Державна
установа,
що працює з населенням
Будь-яка приватна
компанія
Сервісний центр
Ательє
Будівельні
компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму обліку заявок
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити систему обліку заявок
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.