1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для угод

На думку 579 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для угод

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для договорів

  • Електронна документація забезпечує високий ступінь збереженості та надійний доступ тільки для обраних співробітників
    Збереження

    Збереження
  • Наша програма дозволить швидко знайти потрібний документ за вказаними критеріями
    Пошук

    Пошук
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, співробітників та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • У Вас сформується єдина база контрагентів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Усі відділи зможуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для угод дає можливість введення необмеженого обсягу інформації;
  • Можливість внесення у програму для угод кількох юридичних осіб, від імені яких Ви виконуватимете роботу;
  • Пошук потрібної інформації за частки секунд за першими символами найменувань або іншими реквізитами;
  • Програма для угод дозволяє розподіляти на категорії усі угоди, а також здійснювати фільтрування з загального переліку за одним або кількома пунктами;
  • У випадку, якщо Ви вже маєте угоди в електронному вигляді, то Ви за короткий проміжок часу зможете імпортувати їх до програму для угод, а у випадку необхідності і експортувати;
  • Щоб постійно бачити лише актуальні дані, Ви зможете оновлювати програму для угод за частки секунди кліком мишки;
  • Реєстрація нової угоди у програмі займає лише кілька хвилин;
  • У випадку великих обсягів внесених даних, програма для угод виконує зниження на сервер, тому жодних відхилень у роботі не відбуватиметься;
  • Програма для угод виконує аудит усіх внесених змін до бази;
  • Ви завжди зможете урізноманітнити зовнішній вигляд Вашої програми для угод завдяки надзвичайним розробленим шаблонам, яких налічується близько пів сотні;
  • Ви у будь-який час зможете виконувати надсилання сповіщень Вашим контрагентам за допомогою електронної пошти, Viber і SMS. Ви зможете сповіщати як усіх, так і окремих контрагентів. Окрім цього, розсилка може відбуватися як автоматично, так і в ручну. Також, програма для угод зможе самостійно сповістити Вашого контрагента здійснивши дзвінок;
  • Ви завжди зможете замовити у нашої організації будь-які інші платні доопрацювання, щоб робота у програмі для угод влаштовувала Вас цілком і повністю;
  • Ви можете не турбуватися про додаткові платні оновлення програми. Ви купуєте програму і забуваєте про додаткові витрати. Окрім цього, Вам буде подаровано кілька годин безкоштовної технічної підтримки;
  • Завантажте демонстраційну версію програми для угод цілком безкоштовно та переконайтеся на практиці у всіх її можливостях;
  • Купуйте програму для угод за дуже демократичною ціною та переконайтеся, що завдяки даному програмному забезпеченню Ви виведете Ваше підприємство на новий рівень та оптимізуєте роботу в ньому;
  • Завантажуйте нашу програму з нашого офіційного сайту з будь-якої точки світу та насолоджуйтеся виконаною роботою.

Опис програмного забезпечення

Програма для угод була розроблена компанією Універсальна Система Обліку для полегшення ведення бізнесу. Наше програмне забезпечення з легкістю впорається з будь-яким поставленим завданням. Якщо раніше для керування угодами потрібна була велика кількість часу, адже це виконувалось в ручну, то сьогодні, у двадцять першому столітті, цю роботу виконає наша спеціалізована комп'ютерна програма для угод.

У століття комп'ютерних технологій усе виконується автоматично з допомогою комп'ютерів, тому наша програма сама усе виконає за допомогою вбудованих функцій. Ви зможете знайти потрібну угоду за лічені секунди, а не шукати її у великому стосі паперів. Також, програма для угод дозволяє відфільтрувати увесь архів за потрібними критеріями, які Ви вказуєте самостійно. Наша компанія Універсальна Система Обліку передбачила іще низку функцій, котрі допоможуть співробітникові зменшити витрати часу та оптимізувати виконувану роботу у декілька десятків разів.

Наша компанія займає лідируючі позиції на ринку, а наше програмне забезпечення перевірене та відповідає усім необхідним вимогам. На відміну від інших додатків, наша програма для угод легка у встановленні та використанні. Щоб задіяти нашу програму, необхідно завантажити її на робочий стіл персонального комп'ютера або ноутбука з операційною системою Windows. Інтерфейс нашого програмного забезпечення дуже зручний, Ви особисто зможете його налаштувати, як Вам буде зручно, обрати будь-яку існуючу мову необхідну Вам, а також налаштувати тему оформлення програми для угод. Наші розробники зробили все можливе, щоб Вам було зручно користуватися нашою програмою.

Однією з найважливіших переваг нашої програми для угод є її одночасне використання кількома співробітниками, що дозволить Вам створити всі умови для синхронізованої роботи з усіма угодами, які ніколи не загубляться у загальній базі даних та не пошкодяться.

Не загубляться вони і з тієї причини, що як би не було багато інформації внесено по клієнтах, співробітниках, постачальниках послуг, загальному обсягові угод та їх стан-копіях, програма для угод збереже усе в своїй базі і Ви завжди зможете знайти будь-яку угоду або контрагента по перших введених символах. Не трапиться жодних пошкоджень тому, що у програму для угод вбудована функція самоблокування через певний проміжок часу, якщо Ваш співробітник відійде від робочого місця, а також завдяки компактному зберіганню даних у вигляді одного файлі, Ви завжди зможете наприкінці робочого дня скопіювати усі дані на безпечний носій і, у випадку якоїсь механічної несправності або іншого пошкодження, Ви завжди зможете усе відновити. У програмі кожну угоду можна відкрити, прочитати та надіслати.

Також, у цілях безпеки, у програмі для угод були передбачені спеціалізовані рівневі права доступу кожного працівника. Це означає, що у програмі для угод кожен співробітник, окрім логіну та паролю, має окремі права на виконання визначених дій та бачення тієї чи іншої інформації згідно з посадою співробітника. Єдиними повноправними особами будуть директор підприємства та його довірена особа (за Вашим бажанням коло довірених осіб може бути змінено аж до його ліквідації). Умовою швидкої та синхронної роботи є зв'язок взаємодіючих комп'ютерів через мережу інтернет або ж локально. У першому випадку, це буде дуже зручно, якщо виникне потреба використання програми у відрядженні у будь-якій точці земної кулі або ж віддалено з дому.

Завдяки даній програмі, Ви заощадите величезну кількість часу, адже усі угоди будуть заповнюватись програмою автоматично. Також, Ви зможете вносити до програми для угод Ваші філії та підрозділи, якщо такі є.

Зовнішній вигляд програми

Програма для угод

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для договорів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку документації

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельне підприємство

    Торгівельне
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний центр
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Логістична компанія

    Логістична компанія
  • Медичне підприємство

    Медичне підприємство
  • Мікрофінансові Організації

    Мікрофінансові
    Організації
  • Туристичні фірми

    Туристичні фірми
  • Навчальний центр

    Навчальний центр
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для договорів

aurora

TOВ Торговий дім «Аврора»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «Керування фінансами».

Наша компанія досить вимогливий клієнт. Це пов’язано із швидкими темпами зростання нашої компанії та високим рівнем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками, тому серед головних вимог по обслуговуванню програмного забезпечення знаходиться професіоналізм, надійність, бажання почути та зрозуміти наші потреби - в колективі компанії ми знайшли такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


classis

Фітнес-клуб "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вперше фітнес-клуб "Classis" звернувся до розробників програми Універсальна Система Обліку в 2015 році з проханням автоматизувати бізнес та максимально оптимізувати бізнес процеси з метою отримання нами можливості проведення якісного обліку діяльності та контролю результатів.

Згодом, ми повернулись до цього питання та звернулись до працівників цієї компанії, узгодивши з її представниками дату та терміни встановлення системи. Хотілося б відразу відзначити високий професіоналізм програмістів, які працюють в ПП Акулов. М.М. Нам запропонували внести деякі модифікації до системи, щоб програма для обліку повністю відповідала нашим вимогам.

Сьогодні, ми з цілковитою впевненістю можемо стверджувати, що після того як у нашому фітнес-клубі було встановлено програму УСО, ми отримали значно більше запланованого.

Встановлення програми нам виконали з виїздом спеціаліста до офісу. Після цього програміст ПП Акулов М.М. показав нашим адміністраторам як користуватися системою. Трохи згодом цей же фахівець здійснив невелике навчання наших тренерів, ознайомивши їх з особливостями розробки.

Ми стали володарями якісного програмного забезпечення, яке допомагає нам виконувати нашу щоденну роботу. Якщо нам необхідно внести великий об’єм однотипної інформації, то до наших послуг функція імпорту. До деяких звітів, на наше прохання, були внесені невеликі доопрацювання, що дозволило спостерігати за певними моментами значно детальніше. Ми можемо повністю контролювати абонементи та потік клієнтів. Можна кожному із відвідувачів встановлювати свій власний розклад та не враховувати відвідування, якщо людині, в запланований день, приїхати не вдалося. Розклад можна створювати заздалегідь не тільки для клієнтів, але й для тренерів. Це додало нашій організації ладу. Це далеко не всі результати використання УСО, але вони зробили нашу роботу зручнішою та ефективнішою.

Висловлюємо вдячність колективу програмістів-розробників Универсальной Системы Учета. Хочемо відзначити безмежне терпіння та витримку фахівців ПП Акулов М.М., які допомогли нам виконувати свою роботу з найкращим результатом. Під час звернень вони завжди швидко заглиблюються в суть питання, ввічливо та тактовно пояснюють наші помилки, якщо вони існують, та допомагають вирішити завдання в короткі терміни. Усі суперечливі моменти вирішуються шляхом відкритого діалогу.

Бажаємо Вашому бізнесові процвітання, а співробітникам творчих успіхів та професіонального зросту.


mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


terrasport

Фітнес клуб «Terrasport»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Доброго дня. З дня відкриття нашого фітнес клубу ми використовуємо програму USU і дуже цим задоволені. Робота, з такою програмою як USU, стає легшою та зручнішою. Програма відповідає усім нашим вимогам. Хочемо звернути увагу на ефективність та стабільність програмного забезпечення.

Дякуємо за сервісне обслуговування USU, всі доброзичливі та чуйні. Величезну вдячність хочемо висловити команді USU за високоякісне програмне забезпечення. Хочемо побажати процвітання компанії, більше клієнтів. Рекомендуємо цю програму усім.

З вдячністю і повагою, фітнес-клуб "TERRASPORT"

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу фітнес клубу «Terrasport»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для договорів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: