1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для угод

На думку 579 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для угод

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для договорів

  • Електронна документація забезпечує високий ступінь збереженості та надійний доступ тільки для обраних співробітників
    Збереження

    Збереження
  • Наша програма дозволить швидко знайти потрібний документ за вказаними критеріями
    Пошук

    Пошук
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, співробітників та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • У Вас сформується єдина база контрагентів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Усі відділи зможуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для угод дає можливість введення необмеженого обсягу інформації;
  • Можливість внесення у програму для угод кількох юридичних осіб, від імені яких Ви виконуватимете роботу;
  • Пошук потрібної інформації за частки секунд за першими символами найменувань або іншими реквізитами;
  • Програма для угод дозволяє розподіляти на категорії усі угоди, а також здійснювати фільтрування з загального переліку за одним або кількома пунктами;
  • У випадку, якщо Ви вже маєте угоди в електронному вигляді, то Ви за короткий проміжок часу зможете імпортувати їх до програму для угод, а у випадку необхідності і експортувати;
  • Щоб постійно бачити лише актуальні дані, Ви зможете оновлювати програму для угод за частки секунди кліком мишки;
  • Реєстрація нової угоди у програмі займає лише кілька хвилин;
  • У випадку великих обсягів внесених даних, програма для угод виконує зниження на сервер, тому жодних відхилень у роботі не відбуватиметься;
  • Програма для угод виконує аудит усіх внесених змін до бази;
  • Ви завжди зможете урізноманітнити зовнішній вигляд Вашої програми для угод завдяки надзвичайним розробленим шаблонам, яких налічується близько пів сотні;
  • Ви у будь-який час зможете виконувати надсилання сповіщень Вашим контрагентам за допомогою електронної пошти, Viber і SMS. Ви зможете сповіщати як усіх, так і окремих контрагентів. Окрім цього, розсилка може відбуватися як автоматично, так і в ручну. Також, програма для угод зможе самостійно сповістити Вашого контрагента здійснивши дзвінок;
  • Ви завжди зможете замовити у нашої організації будь-які інші платні доопрацювання, щоб робота у програмі для угод влаштовувала Вас цілком і повністю;
  • Ви можете не турбуватися про додаткові платні оновлення програми. Ви купуєте програму і забуваєте про додаткові витрати. Окрім цього, Вам буде подаровано кілька годин безкоштовної технічної підтримки;
  • Завантажте демонстраційну версію програми для угод цілком безкоштовно та переконайтеся на практиці у всіх її можливостях;
  • Купуйте програму для угод за дуже демократичною ціною та переконайтеся, що завдяки даному програмному забезпеченню Ви виведете Ваше підприємство на новий рівень та оптимізуєте роботу в ньому;
  • Завантажуйте нашу програму з нашого офіційного сайту з будь-якої точки світу та насолоджуйтеся виконаною роботою.

Опис програмного забезпечення

Програма для угод була розроблена компанією Універсальна Система Обліку для полегшення ведення бізнесу. Наше програмне забезпечення з легкістю впорається з будь-яким поставленим завданням. Якщо раніше для керування угодами потрібна була велика кількість часу, адже це виконувалось в ручну, то сьогодні, у двадцять першому столітті, цю роботу виконає наша спеціалізована комп'ютерна програма для угод.

У століття комп'ютерних технологій усе виконується автоматично з допомогою комп'ютерів, тому наша програма сама усе виконає за допомогою вбудованих функцій. Ви зможете знайти потрібну угоду за лічені секунди, а не шукати її у великому стосі паперів. Також, програма для угод дозволяє відфільтрувати увесь архів за потрібними критеріями, які Ви вказуєте самостійно. Наша компанія Універсальна Система Обліку передбачила іще низку функцій, котрі допоможуть співробітникові зменшити витрати часу та оптимізувати виконувану роботу у декілька десятків разів.

Наша компанія займає лідируючі позиції на ринку, а наше програмне забезпечення перевірене та відповідає усім необхідним вимогам. На відміну від інших додатків, наша програма для угод легка у встановленні та використанні. Щоб задіяти нашу програму, необхідно завантажити її на робочий стіл персонального комп'ютера або ноутбука з операційною системою Windows. Інтерфейс нашого програмного забезпечення дуже зручний, Ви особисто зможете його налаштувати, як Вам буде зручно, обрати будь-яку існуючу мову необхідну Вам, а також налаштувати тему оформлення програми для угод. Наші розробники зробили все можливе, щоб Вам було зручно користуватися нашою програмою.

Однією з найважливіших переваг нашої програми для угод є її одночасне використання кількома співробітниками, що дозволить Вам створити всі умови для синхронізованої роботи з усіма угодами, які ніколи не загубляться у загальній базі даних та не пошкодяться.

Не загубляться вони і з тієї причини, що як би не було багато інформації внесено по клієнтах, співробітниках, постачальниках послуг, загальному обсягові угод та їх стан-копіях, програма для угод збереже усе в своїй базі і Ви завжди зможете знайти будь-яку угоду або контрагента по перших введених символах. Не трапиться жодних пошкоджень тому, що у програму для угод вбудована функція самоблокування через певний проміжок часу, якщо Ваш співробітник відійде від робочого місця, а також завдяки компактному зберіганню даних у вигляді одного файлі, Ви завжди зможете наприкінці робочого дня скопіювати усі дані на безпечний носій і, у випадку якоїсь механічної несправності або іншого пошкодження, Ви завжди зможете усе відновити. У програмі кожну угоду можна відкрити, прочитати та надіслати.

Також, у цілях безпеки, у програмі для угод були передбачені спеціалізовані рівневі права доступу кожного працівника. Це означає, що у програмі для угод кожен співробітник, окрім логіну та паролю, має окремі права на виконання визначених дій та бачення тієї чи іншої інформації згідно з посадою співробітника. Єдиними повноправними особами будуть директор підприємства та його довірена особа (за Вашим бажанням коло довірених осіб може бути змінено аж до його ліквідації). Умовою швидкої та синхронної роботи є зв'язок взаємодіючих комп'ютерів через мережу інтернет або ж локально. У першому випадку, це буде дуже зручно, якщо виникне потреба використання програми у відрядженні у будь-якій точці земної кулі або ж віддалено з дому.

Завдяки даній програмі, Ви заощадите величезну кількість часу, адже усі угоди будуть заповнюватись програмою автоматично. Також, Ви зможете вносити до програми для угод Ваші філії та підрозділи, якщо такі є.

Зовнішній вигляд програми

Програма для угод

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для договорів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку документації

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельне підприємство

    Торгівельне
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний центр
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Логістична компанія

    Логістична компанія
  • Медичне підприємство

    Медичне підприємство
  • Мікрофінансові Організації

    Мікрофінансові
    Організації
  • Туристичні фірми

    Туристичні фірми
  • Навчальний центр

    Навчальний центр
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для договорів

beibars

Комунальне підприємство «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Шановний Микола Миколайович!

Ми, ТОВ "Beibars Group", молода та заповзятлива команда фахівців, працюючих у сфері телекомунікаційних послуг. З моменту відкриття нашого Товариства минуло трошки більше 1 року, але за цей час ми отримали величезний та позитивний досвід у використанні програмного забезпечення USU для обліку абонентів.

Не маючи досвіду роботи, нам довелось практично з "коліс" вивчати та заглиблюватись у всі питання, що стосувалися обліку та обслуговування клієнтів. Виявилось, що це не просто "2+2" і звичайними арифметичними обрахунками тут не обійтись. Однак, саме те, що ПЗ USU має зручний та дружній інтерфейс, високу продуктивність, простоту в розумінні, дозволило нам від самого початку налагодити процес роботи нашого бізнесу.

Для нас досить важливим є високий рівень сервісу, який надають Ваші співробітники під час технічного обслуговування ПЗ USU.

У зв’язку з цим, ми хотіли б висловити Вам свою вдячність за послуги які Ви уже нам надали та продовжуєте надавати. Безсумнівно, ми будемо раді рекомендувати Вас усім своїм партнерам та друзям як надійного виробника програмних продуктів для керування підприємством! Дякуємо Вам за продуктивну співпрацю та сподіваємось на її подальший розвиток.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


silavoli

Фітнес-центр «Сила воли»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Доброго дня! Мене звуть Семинін Сергій, я - керівник фітнес-центру "Сила Волі" Для відкриття фітнес-центру "Сила Волі" нам потрібно було обрати програму для контролю відвідувачів. Після тестування демо-версії програми обліку спорту, ми вирішили підписати угоду про розробку програми для нашого фітнес-центру. Спеціалісти компанії Універсальна Система Обліку здійснили встановлення та первісне налаштування. Завдяки вашій програмі, контроль великого потоку клієнтів займає короткий відрізок часу, нам не потрібно витрачати час на заповнення папірців. Ми можемо в будь-який час подивитись скільки осіб у нас зареєструвалось у вказаний день, у якого тренера вона тренується, скільки тренувань лишилось, програма сама підкаже у кого закінчується термін абонементу. З допомогою даної програми налагоджений контроль товару. Заробітна платня тренерам, персоналу адміністрування нараховується автоматично за вказаним відсотком.

Дякую вам за виконану роботу! Дуже раді, що співпрацюємо з вами.

Будемо рекомендувати Вас нашим партнерам!

04.10.2017 Семинін С.А.


zhalish

Обмінний пункт «Жалиш»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відповідно до державних стандартів Республіки Казахстан, кожен обмінний пункт повинен бути обладнаний програмним забезпеченням. Нашій організації було досить непросто підібрати програму для обмінного пункту, яка б працювала згідно з вимогами Національного Банку. Потрібно зазначити, що різноманітних пропозицій на ринку інноваційних розробок велика кількість. Але ми зупинили свій вибір на Універсальній Системі Обліку. Зараз поясню чому.

По-перше, діяльність програмного забезпечення здійснюється у відповідності з усіма вимогами Національного Банку Республіки Казахстан;

По-друге, програма легко налаштовується до потреб нашого обмінного пункту. Наприклад, якщо ми здійснюємо операції з непопулярними валютами, то вони легко вносяться до бази;

По-третє, будь-який працівник, який має право доступу, може формувати як внутрішню звітність по роботі обмінного пункту, так і звіти державним органам, що не лише полегшує роботу, але й дозволяє уникнути неточностей. Широкий спектр фінансових інструментів, які можна налаштовувати, дозволяє тримати всі процеси під контролем та організує успішну діяльність пункту обміну валют.

З встановленням Універсальної Системи Обліку якість обслуговування в нашому обмінному пункті підвищилась, що нас дуже тішить. Якісний сервіс, який ми тепер надаємо нашим відвідувачам, приваблює нових клієнтів, що дозволить і надалі успішно розвивати бізнес. Ми зробили вірний вибір.. Універсальна Система Обліку – це запорука Вашого успішного розвитку!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для договорів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: