1. Головна
  2.  › 
  3. Програма для ведення обліку

Програма для ведення обліку


Для будь-якої організації



Виробництво, торгівля, склад



Фінанси



Медицина



Транспорт і логістика



Хімчистка, пральня, клінінг



Послуги населенню



Документи



Програми на замовлення

Програма для обліку являє собою автоматизовану систему обліку, яка здійснює ведення всіх облікових та рахункових процесів в автоматичному режимі з одночасним оформленням супровідних документів, які можна зберігати як в електронному, так і друкованому варіантах.

Програма для обліку розроблена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), назва якої цілком однозначно визначає сферу її діяльності – створення спеціалізованих програм для здійснення обліку, різного за призначенням та значущістю: оперативний, бухгалтерський, фінансовий, управлінський та ін.

Програма для обліку, як випливає знову ж таки з назви компанії, є універсальною та такою, що може використовуватись в будь-якій галузі, сфері діяльності, формі власності та ін. В сучасності - у столітті високих технологій - будь-яка господарська діяльність, що має на меті успішний розвиток, неможлива без залучення інноваційних продуктів, які кардинально змінюють стереотипи ведення бізнесу, а також кардинально підвищують його стандарти.

Сучасне ведення бізнесу вимагає оперативності у прийнятті єдиного правильного рішення, зниження ризиків та високої стратегічної мобільності в умовах багатозадачності, що неможливо втілити в реальність, використовуючи традиційні методи. Програма для обліку – найкращий вихід з ситуації, що дозволяє звільнити та раціонально перерозподілили людські ресурси на інші ключові напрями діяльності компанії.

Робота в програмі для обліку від компанії УСО зводиться до внесення первинної інформації у призначені для цього електронні журнали, відомості, реєстри. При цьому програма сама легко та швидко імпортує дані з попередніх електронних документів, які раніше могли використовувати в компанії. Таким чином, зібрані за період роботи відомості не буде втрачено – вони обережно "переїдуть" до нового формату і вже там продовжать своє існування.

Варто зазначити, що програма для обліку гарантує безпечне зберігання всіх даних протягом необхідного терміну, який може не мати кінця, і працює з їх необмеженою кількістю, що жодним чином не впливає на швидкість її дій. Тому, в потрібну мить можна дістати будь-яку довідку, цифру та ін., скільки б часу не минуло з моменту їх завантаження до програми.

Облік, який здійснює програма, має стандартизовану базу методик та формул, тому всі обчислення мають високу точність та актуальність – обрахунки відбуваються на основі останніх нормативно-правових положень, постанов, законодавчих актів та ін., які регулярно оновлюються по мірі виходу чергових версій.

Завдяки автоматизованому обліку, компанія встановлює суворий контроль над усіма видами своєї діяльності і над працівниками в тому числі, що лише сприяє зростанню ефективності та продуктивності кадрів.

Можуть виникнути сумніви, що не всі співробітники компанії освоять програму для виконання своїх обов'язків у зв'язку зі відсутністю у них значного досвіду роботи за комп'ютером. Ні, це не так! Програма для обліку володіє зручним інтерфейсом та наочною структурою надання інформації, тому порядок виконуваних операцій логічно зрозумілий навіть недосвідченому користувачеві.

Програма для обліку володіє цілою низкою корисних функцій, які використовуються не лише в обліку. Наприклад, програма має вбудований банк шаблонів, які автоматично заповняє, вільно дістаючи відомості з бази і коректно розподіляючи їх по потрібних графах документів. Програма для обліку в повному обсязі формує фінансові документи, в тому числі прибутково-видаткові накладні, рахунки-фактури, акти звірок, оформляє комерційні пропозиції та заявку на чергову поставку товарно-матеріальних запасів, які закінчуються.

Програма для обліку здійснює статистичний облік всього, що можна порахувати на підприємстві і/або на установі, а також надає статистичні дані за досліджуваний період. Одночасно програма для обліку формує аналітичну звітність за заданими критеріями, вибудовуючи динаміку змін показників для обраної характеристики в роботі компанії. Такі звіти надають усесторонню підтримку керівництву компанії, адже дозволяють "передбачити" перспективу на короткотривалий період.

Готові програми для обліку компанія УСО пропонує торговельним підприємствам, навчальним закладам, комунальним підприємствам, медичним організаціям, службі побуту, готельним комплексам, кур'єрським службам і т.д. – перелік необмежений, можливості невичерпні.

Наші програми мають широкий спектр можливостей:

  • Програма починає роботу з натиснення ярлику на робочому столі і пропонує обрати з випадаючого переліку робочу мову (можна декілька) і валюту для оформлення рахунків;
  • Система керує роботою складів, регулюючи кількість продукції, пришвидшує проведення ревізій та інвентаризацій, використовуючи ТЗД та організовуючи оперативну звірку даних;
  • Програма оперативно розраховує прибуток з реалізації кожного продукту компанії, оцінює попит та пропозицію, повідомляючи про актуальну ціну реалізованої продукції;
  • Система оперативно оформляє повернення продукції, формуючи необхідні документи та автоматично роблячи правки у відповідні звіти, створені раніше;
  • Програма оцінює попит на послуги та продукцію, які відсутні у пропозиції та сприяє прийняттю стратегічного рішення про збільшення номенклатури;
  • Система веде постійний моніторинг прайс-листів постачальників та конкурентів, оперативно надаючи дані по актуальній вартості асортименту;
  • Програма нараховує заробітну платню працівникам на основі умов трудових контрактів, обсягів виконаних робіт, стягнень та заохочень, бонусів та премій;
  • Система контролює рух фінансових засобів, особливо активно витратну частину та здійснює оперативний аналіз великих витрат на предмет їх доцільності;
  • Програма організує суворий облік товарно-матеріальних запасів та документує будь-який рух, регулярно повідомляючи про наявні залишки та заповнюючи заявки на постачання.
  • Програмний продукт надає автоматизоване місце касира, розподіляючи платежі між рахунками та диференціюючи їх за способами оплати (каса, банк, Qiwi-термінал);
  • Система сумісна з сучасним обладнанням та технологічними сервісами, розширюючи взаємний потенціал можливостей, інтегрується з АТС та відеонаглядом;
  • Програмний продукт власними силами інсталюється на комп'ютер, задовольняючись його достатньо середніми характеристиками і не більшого від обслуговуючого персоналу;
  • Програма організує роботу, присвоюючи персональні логіни та паролі кожному співробітнику і, таким чином, закріплюючи за ним сферу діяльності згідно з його повноваженнями;
  • За допомогою паролів програмний продукт захищає конфіденційність службової інформації та реєструє діяльність працівників, зберігаючи внесені ними зміни;
  • Програма створює спільну інформаційну мережу з дистанційним керуванням, яка об'єднує діяльність територіально відокремлених підрозділів та філій.