1. Главная
  2.  › 
  3. Программы для учета
  4.  › 
  5. Програма для хімчистки

По мнению 415 организаций рейтинг: 4.9
Оценка
Поддержка стран: Все
Операционная система: Windows
Семейство: Универсальная Система Учета
Назначение: Автоматизация бизнеса

Програма для хімчистки

  • Возможности
  • Описание
  • Скриншот
  • Видео
  • Скачать
  • Презентация
  • Для кого?
  • Клиенты
  • Отзывы
  • Язык
  • Заказать

Можливості програми для хімчистки

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
    Угоди

    Угоди
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
    Терміни

    Терміни
  • Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
    Залишки

    Залишки
  • Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
    Собівартість

    Собівартість
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Відвідування

    Відвідування
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

В зависимости от конфигурации разработанного программного обеспечения список возможностей может меняться:

  • Утилітарна програма для хімчистки допоможе у справі впорядкування ведення справ на підприємстві;
  • Софт відрізняється вкрай простим та одночасно ефективно працюючим функціоналом;
  • Кожне клінінгове агентство зможе високоефективно впорядкувати клієнтську базу з допомогою утиліти від "Універсальної Системи Обліку";
  • Можна також легко та коректно розподіляти завдання серед співробітників;
  • Ефективно функціонуюча програма для хімчистки дозволяє створювати широку номенклатуру документації;
  • Присутня можливість виведення на друк будь-яких документів;
  • Ведення обліку на підприємстві стане значно простішим з початком використання нашої утиліти;
  • Доступне налаштування індивідуальних прав допуску у систему для кожного користувача з допомогою логіна та пароля;
  • Індивідуальний допуск дозволить не лише розмежувати права персоналу на перегляд та редагування даних, але й дозволить керівництву пильно контролювати дії операторів;
  • Об'єднання усієї інформації по клієнтах, контрагентах та партнерах компанії зробить керування базою даних простішим та значно пришвидшить пошук потрібної інформації;
  • Можна відзначати опрацювання замовлень індивідуально по кожному із клієнтів, з врахуванням дати та виду послуг що надаються;
  • Софт обладнаний функцією створення звітів по діяльності організації;
  • Усі сформовані у програмі для хімчистки документи мають логотип, контакту інформацію та реквізити організації (опція - за бажанням);
  • Просування бренду та покращення впізнаваності організації на ринку;
  • У базу даних утиліти можна імпортувати угоди та іншу документацію;
  • Підтримується робота з багатьма різними прайс-листами;
  • Швидкий пошук за назвою, номером або іменем полегшить та пришвидшить роботу персоналу;
  • Усі замовлення класифікуються за видом і типом, що полегшує їх опрацювання;
  • У програмі для хімчистки існує поле з графою "статус", який показує етап виконання замовлення;
  • Ви зможете ефективно використовувати майже будь-яке додаткове обладнання для оптимізації роботи підприємства;
  • Наочно демонструється наявність передоплати або заборгованості по замовленнях;
  • На виробах можна вказати номер, наявність дефектів, його орієнтовну вартість та навіть відсоток зношення;
  • Функція програми для хімчистки, яка показує заборгованості по замовленнях, допоможе контролювати проблемні угоди та вивести ефективність компанії та новий рівень;
  • Додаток дозволить ефективно розподілити роботу серед співробітників;
  • Не менше важливою конкурентною перевагою утиліти є можливість повноцінного ведення складського обліку на підприємстві;
  • Завжди можна дізнатися скільки матеріальних запасів лишилося на складах підприємства;
  • У програму для хімчистки інтегровано функціонал виконання СМС-розсилки, а також розсилки на адреси електронної пошти. З її допомогою можна привітати клієнтів з будь-якою святковою подією або сповістити про поточні знижки, акції та інші події;
  • Присутній функціонал автоматичних дзвінків клієнтам. Спочатку записується аудіоповідомлення, а після цього виконуються дзвінки на потрібні номери, під час яких може програватися раніше створений аудіозапис;
  • Можна сповіщати клієнтів про зміни у розкладі роботи компанії, про готовність замовлення або навіть про необхідність погасити заборгованість перед компанією;
  • Софт достатньо невимогливий до апаратного забезпечення програмний продукт. Його можна встановити навіть на застарілі персональні комп'ютери;
  • Універсальна програма для хімчистки володіє простим та функціональним інтерфейсом, яким легко оволодіти;
  • Щоб оволодіти функціоналом додатку не потрібно мати якість особливі навички або високий рівень комп'ютерної освіченості;
  • За необхідності, якщо серед широкого набору можливостей програми Ви не знайшли саме ті функції які шукали, розробник ПЗ "Універсальна Система Обліку" пропонує допрацювання додатків за індивідуальним запитом споживача. (послуга надається за окрему плату);
  • Для найвимогливіших клієнтів ми пропонуємо розробку системних рішень на замовлення, що вимагає певних трудовитрат та матеріальних вкладень;
  • Софт дозволяє розмежувати користувачів за рівнем доступу до інформації, яка міститься у базі даних;
  • Програма для хімчистки - це оптимальний та відмінно функціонуючий інструмент для виконання функцій контролю та обліку в організації;
  • Якщо у Вас виникли питання, телефонуйте за контактними телефонами або напишіть нам лист на адресу електронної пошти або через додаток Skype;
  • Фахівці "УСО" дадуть вичерпні відповіді на Ваші запитання;
  • Для завантаження на офіційному сайті компанії доступна демо-версія утиліти, яка дозволить Вам ознайомитися з функціоналом додатку;
  • Роблячи вибір на користь нашої програми для хімчистки Ви, максимальною мірою, можете оптимізувати бізнес-процеси на підприємстві, а також здійснити комплексну автоматизацію усього виробництва;
  • Під час придбання ліцензійної версії утиліти ми даруємо Вам дві години технічної підтримки за кожний придбаний обліковий запис. Фахівці "УСО" виконають усі необхідні дії для інсталяції та ведення утиліти в експлуатацію. Окрім того, буде проведено короткий ввідний курс для співробітників підприємства-покупця нашого ПЗ.

Описание программного обеспечения

Програма для хімчистки - це інструмент з налагодженим функціонуванням для ведення справ в організаціях, які займаються наданням клінінгових послуг. Таке програмне рішення - необхідна передумова для досягнення успіху на підприємстві в умовах жорсткої ринкової конкуренції.

На сьогодні існує цілий набір різноманітних комп'ютерних системних рішень, які володіють різними функціями та широкими палітрами можливостей для покращення умов роботи підприємства. Варто відзначити, що програма для хімчистки від розробника ПЗ "Універсальна Система Обліку" є лідером на ринках СНД як за переліком пропонованих функцій, так і за найважливішим критерієм співвідношення факторів "Ціна-Якість". За досить помірну ціну наші програмісти створили додаток, який охоплює майже усі сфери діяльності організацій, що займаються прибираннями та будь-якого роду очисними/клінінговими заходами.

Програмою для хімчистки може скористатися кожне клінінгове агентство , яке ставить собі за мету автоматизацію та комплексну оптимізацію ведення бізнесу. До того ж, не важливо який вид послуг з чищення надає Ваша організація, утиліта успішно впорається з будь-якими поставленими завданнями. До того ж, актуальність програми для підприємства не стає меншою, адже автоматизований режим ведення справ та контролювання процесів дозволяють ефективно виконувати комплексну оптимізацію.

Варто зазначити, що у сучасних умовах, коли рівень споживання населення зростає, разом з ним збільшується рівень розподілу праці, а населення все частіше звертається за різного роду послугами до професійних агентств, в таких умовах хімчистка стає актуальним та перспективним видом підприємницької діяльності. Ось тут і з'являється потреба у програмі для хімчистки, яка допоможе максимально ефективно вести справи і разом з тим швидко та високоякісно надавати послуги.

Компаніям, які діють на ринкових умовах необхідно мати певні, бажано унікальні, конкурентні переваги, з допомогою яких вони зможуть обійти суперників, привабити та утримати клієнтів. Таким чином, програма для хімчистки стає відмінним спеціалізованим програмним забезпеченням, яке допоможе у справі створення конкурентної переваги, використовуючи автоматизацію процесів, скорочення витрат за рахунок кращого рівня контролю та зменшення кількості персоналу необхідного для ефективнішого виконання трудової діяльності компанії.

Програмні рішення, створені командою дизайнерів ПЗ компанії "Універсальна Система Обліку" допоможуть керівництву організації у справі здійснення ефективного управлінського обліку. Це здійснюється з допомогою модуля звітів, котрий вбудований у функціонал додатку. Програма самостійно збирає та групує статистичні дані по прибутку, витратах та рівню роботи співробітників, а після цього, на основі отриманої інформації, створюється звітність, яка групується у графіки та діаграми. Вони досить наочно відображають поточний та прогнозований стан справ на підприємстві. Таким чином, керівний склад організації може у будь-який відрізок часу звернутися до звітності та скласти адекватну думку про стан справ на підприємстві.

З допомогою інструменту оцінки ефективності роботи співробітників, інтегрованого у програму для керування хімчисткою, можна виконати оцінку якості їх праці, рівня завантаженості, а також можна ефективно виявити умови роботи персоналу та знайти спосіб покращити продуктивність їхньої праці. Доступна навіть оцінка компетенції та кваліфікації працівників, на основі чого можна виявити недоліки та переваги організації у діловодстві.

Завдяки суворому наглядові за діями співробітників та автоматизованому режиму опрацювання даних можна мінімізувати витрати організації та збільшити рівень прибутку. Програма для хімчистки надає потенціал отримання віддаленого доступу у цю систему, що дозволяє керівництву організації контролювати процеси, які відбуваються у компанії, в будь-який час, навіть перебуваючи у відрядженні або просто не на робочому місці. Така функція особливо припаде до душі тим директорам, які часто бувають у від'їзді. Електронна система ведення справ допоможе вести та контролювати бухгалтерський, управлінський та складський облік.

Софт створений розробником ПЗ "Універсальна Система Обліку", легко встановлюється на Ваш ноутбук або персональний комп'ютер, під час цього, фахівці відділу технічної підтримки організації "УСО" допомагають в процесі інсталяції та налаштування додатку, а також виконують короткий ввідний курс для операторів організації-покупця, для того щоб полегшити та максимально спростити процес введення системи в експлуатацію.

Під час створення програми для хімчистки, фахівці "УСО" керувалися наявними статистичними даними та побажаннями клієнтів. Утиліта допомагає ефективно вирішувати організаційні завдання з найменшими витратами, наприклад: ведення клієнтської бази, бази постачальників, ведення різного роду обліку, а також можна навіть контролювати співробітників.

Команда розробників "Універсальної Системи Обліку" буде надійним асистентом у справі оптимального влаштування процесів у клінінговому агентстві. У створеній нами програмі для хімчистки присутній увесь перелік необхідних функцій для ведення різних видів обліку на підприємстві. До того ж, утиліта оснащена зручним та привабливим інтерфейсом. Для створення приємних умов роботи для персоналу є багато різних тем персоналізації робочого простору.

Софт дозволить уникнути простою в роботі та виконати усі завдання вчасно, а також виявити недоліки у влаштування роботи компанії. Фахівці "УСО" створили програмний продукт зручний для рядових співробітників та керівного складу. До того ж, під час придбання програми для хімчистки клієнт вносить оплату лише раз, безпосередньо під час придбання ліцензійної версії додатка. В подальшому, необхідність внесення абонентської плати або чогось подібного - відсутня. Така демократична стосовно покупців цінова політика компанії "Універсальна Система Обліку" дозволяє значною мірою скорочувати витрати покупців ПЗ.

Роблячи вибір на користь програми від "УСО" Ви купуєте універсального помічника у справі контролю та обліку на підприємстві. Окрім усіх вище перерахованих переваг, утиліта володіє додатковими функціями, наприклад, з її допомогою можна виконувати розрахунок та нараховувати заробітну платню персоналу. До того ж, програма для хімчистки може не лише розрахувати нормовану заробітну платню. Користувачеві доступна функція розрахування відрядно-преміальної, основаної на відсотку від прибутку, погодинної та навіть поденної заробітної платні.

Вимоги програми для хімчистки до апаратного забезпечення є досить незначними, в той час коли продуктивність та функціонал додатка мають високий рівень. Ви зможете встановити програмне забезпечення майже на будь-який персональний комп'ютер, для цього знадобиться лише встановлена операційна система Windows. Таким чином, окрім інших перерахованих переваг, утиліта не вимагає значних вкладень у комп'ютерне "залізо", що знову ж таки, допоможе скоротити витрати підприємства.

Зовнішній вигляд програми

Програма для хімчистки

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для хімчистки

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для хімчистки

Програмою можуть користуватись:

  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Пральня

    Пральня
  • Дезинфекція

    Дезинфекція
  • Клінінг компанія

    Клінінг компанія
  • Готель

    Готель
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для хімчистки

keremet

Хімчистка «Центр Чистоти Керемет»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу хімчистки «Центр Чистоти Керемет»


den

Хімчистка «ДЭН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


НАШ УСПІХ В АВТОМАТИЗАЦІЇ ПОСЛУГ У СПІВПРАЦІ З«USU»

Наша хімчистка користується програмою обліку, створеною ПП "Акулов" ось уже 2 роки. Між тим, що ми спочатку замовили і тим, чим ми зараз користуємось, після двох років співпраці - дистанція величезного розміру! Фірма врахувала ВСІ наші побажання, а ми ж вправлялись як могли! І такі дані ми хочемо, і такий звіт нам потрібен, і перелік для СМС розсилки формувати за заданою кількістю відвідувань, і ми хочемо знати за який період які послуги найбільш затребувані і т.д.! Всі побажання виконувались магічним чином!

Інстальована програма в хімчистці дозволяє збирати і аналізувати величезну кількість інформації, ми маємо велику облікову клієнтську базу, можемо з легкістю відслідковувати витрати матеріалів, хімії, нараховувати заробітну платню. Коли вирішила автоматизувати салон краси та ательє, я вже точно знала кому довірю розробку та встановлення програм. Звичайно ж«USU»!

Думаю, що потенціал цієї компанії дуже великий і вони здивують нас в майбутньому. Колектив творчий, йде в ногу з часом. Так й сфера роботи зобов'язує. Молодці!

Хімчистка «ДЭН», ПП Пупченко, 26.05.2015 р.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу хімчистки «ДЭН»


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


madam_i

Модне ательє «Мадам-И»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наше підприємство розпочало роботу на початку 2014 року і орієнтоване на обслуговування клієнтів класу "середій+" та вище з пошиву одягу та його ремонту. Тому відразу ж намагались зробити усі аспекти нашого бізнесу правильними, сучасними та такими, що повністю задовольняють високі потреби наших клієнтів. Це стосується і системи здійснення обліку на підприємстві, оформлення замовлень та документів.

Здійснений моніторинг існуючих комп’ютерних програм на ринку для вирішення наявних завдань продемонстрував або складність їх ведення, або відсутність цілого спектру необхідних функцій, або високу вартість придбання та обслуговування.

І саме програма «УСО – Універсальна Система Обліку» (для ательє, у нашому випадку) максимально задовольняла усі наші потреби. А в процесі допрацювання програми під точно визначені запити, стала ідеально відповідати нашим бажанням. Можна відзначити наявність усіх необхідних інструментів для роботи та обліку, відмінну графіку, прийнятну ціну. Особливо варто підкреслити простоту у використанні. Період навчання зайняв не більше одного дня, а вже через кілька днів усі співробітники, причетні до роботи програми, працювали вільно, без підглядання в інструкції.

Та ще. Професіоналізм, доброзичливість у спілкуванні, готовність прийти на допомогу клієнту з боку Миколи Акулова та його працівників підтвердили правильність нашого вибору.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для хімчистки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: