1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік доставки

На думку 443 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік доставки

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку доставки

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення, бачити історію за будь-який день по кожній доставці
    Замовлення

    Замовлення
  • Програма може виконувати необхідні розрахунки, показувати суму заборгованості
    Розрахунки

    Розрахунки
  • Бланк заявки та багато інших документів можуть заповнюватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До заявок можна прикріплювати усі зв’язані файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви дізнаєтесь про всю статистику замовлень по ваших кур’єрах за потрібний вам період
    Кур’єри

    Кур’єри
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Завдяки точному обліку, ви зможете побачити наочну статистику по прийнятих, оплачених, виконаних заявках чи по заявках, які знаходяться в роботі
    Заявки

    Заявки
  • Ви зможете здійснювати повноцінний фінансовий облік: проводити прибутки, будь-які витрати, бачити прибуток та переглядати різноманітні аналітичні звіти
    Облік фінансів

    Облік фінансів
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Необмежена за кількістю клієнтів база даних. Перелік ваших клієнтів може бути майже нескінченним. Програма здійснить облік за кожним з них. Кожна людина буде задоволена виконаною в термін доставкою;
  • Інформаційне сповіщення. Надсилання повідомлень на мобільні телефони або електронну пошту може бути масовим або індивідуальним. Таким чином, ви можете повідомити ваших клієнтів про статус замовлення, про акції та знижки вашої служби та ін.;
  • Повний контроль замовлень. ПЗ здійснює облік доставки в режимі реального часу. Окрім того, ви завжди можете переглянути історію виконаних замовлень та отримати вичерпну статистичну інформацію за будь-який відрізок часу;
  • Калькуляція вартості замовлень. Внесений до системи під час створення нового модуля замовлення тарифний план виконує автоматичну калькуляцію вартості;
  • Зображення заборгованості. У тому випадку, якщо хтось з ваших клієнтів не повністю розрахувався з вами, програма обліку доставки показуватиме цей факт у відповідному модулі клієнта;
  • Автоматичне заповнення документів. Робочий час витрачатиметься оптимальніше, якщо налаштувати автозаповнення бланків;
  • Вкладені файли. До кожного замовлення у програмі обліку доставки можна прикріпити необхідні файли;
  • Зв'язок відділів. Програма обліку доставки створить з усіх відділів вашої організації єдину мережу та надасть вам повний обсяг усієї інформації про кожен з підрозділів. Зв'язок здійснюється через інтернет;
  • Заявки на закупівлі витратних матеріалів. Через програмне забезпечення можна легко та швидко формувати заявки на закупівлі;
  • Фінансова аналітика. Зібрані в єдине дані аналізуються у системі та виводяться у вигляді аналітичного матеріалу. Скориставшись цією функцією, ви можете бачити аналіз роботи працівників, активність клієнтів, фінансові зміни та тенденції;
  • Звіти директорові. Також, додаток обліку формує звіти. Наприклад, звіт про доставку за необхідний період. Вам більше не доведеться витрачати на їх створення тижні робочого часу;
  • Інтеграція з сайтом. Окремо налаштовується також і зв'язок додатка з сайтом. Фахівці "Універсальної Системи Обліку" допоможуть зв'язати ПЗ та сторінку вашої організації в Інтернеті. Завдяки цьому, клієнти вашої служби зможуть перевірити статус очікуваної посилки;
  • Відеоспостереження. Також, у випадку необхідності, ви можете синхронізувати програмне забезпечення з камерами відеонагляду. Функція активується за додатковим запитом.

Опис програмного забезпечення

Час - це гроші. Саме тому ми все частіше купуємо товар в інтернеті та замовляємо його додому або в офіс. В такому разі, служба доставки повинна працювати злагоджено та пунктуально. Будь-які затримки стають результатом втрати часу клієнтом. Погано налагоджений робочий процес кур'єрської служби призведе до того, що клієнт до вас просто не повернеться. Налагодити процес досить просто - потрібно встановити відповідне програмне забезпечення та здійснювати детальний облік доставки. Це, з одного боку, таємниця успішного ведення бізнесу та інструмент для аналізу та розвитку сервісу, з іншого.

Компанія-розробник програмного забезпечення "Універсальна Система Обліку" саме для обліку доставки розробила унікальний додаток. У цій системі враховуються усі особливості роботи кур'єрської служби . У програмі зображується абсолютно уся необхідна інформація.

Ви зможете зв'язати в єдину мережу усі офіси, склади та точки видачі. Додаток обліку доставки може бути встановлено на будь-якому електронному пристрої з підтримкою Windows. Це можуть бути стаціонарні комп'ютери, ноутбуки, планшети та смартфони. Доступ буде віддаленим, а зв'язок між ними підтримуватиметься через інтернет. Завдяки цьому, усі кур'єри можуть знаходитися в онлайн-доступі протягом всього робочого часу, а інформація про статус замовлень оновлюватиметься у режимі реального часу. Це зробиться облік доставки абсолютно вичерпним.

Як це працює? Якщо співробітники вашої кур'єрської служби працюють з переносними ґаджетами, то усі операції під час доставки вони можуть здійснювати через програмне забезпечення, яке слугує безпосередньо для обліку доставки. Для кожного із замовлень створюється окремий модуль (саме він і є структурною одиницею обліку доставки). У цьому модулі вказується найменування товару, ймовірні та реальні терміни доставки, а також ім'я кур'єра, який виконує замовлення.

Як тільки замовлення виконано, працівник відразу на місці змінює статус замовлення та позначає товар як доставлений. За необхідності підтвердження від адресата може бути підтверджено його підписом, який він ставить у додатку для обліку доставки.

Програма влаштована таким чином, що займає мінімальну кількість оперативної пам'яті. Саме тому облік доставки можна легко здійснювати навіть за допомогою мобільного пристрою. Ця властивість робить роботу за межами офісу вкрай зручною.

Якщо ж у вашій організації налагоджено суворий паперовий документообіг, то і в цьому випадку програма для обліку доставки від УСО виконуватиме свої обов'язки як слід. Встановлене програмне забезпечення у логістичному центрі стає своєрідним електронним офісом. У системі можна створити будь-який документ, чи це квитанції про оплату, чи наряд на роботу та вивести його на друк.

Роль програми в обліку доставки не обмежується тим, що тут формуються та позначаються прийняті та виконані замовлення. Функціонал ПЗ значно ширший.

Дана програма - це центр фінансової звітності та бухгалтерського обліку. Аналітичні відомості збираються стосовно усіх даних, які потрапляють до системи. Облік прибутків, витрат, продуктивності відділів, виконана робота кожним з співробітників та ін. Облік компанії доставки буде всебічним. Це, як зазначають керівники організацій, які вже встановили це ПЗ в якості основного робочого інструменту, призводить до спрощення керування та росту бізнесу.

Зовнішній вигляд програми

Облік доставки

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму обліку доставки

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для кур’єрської служби

Програмою можуть користуватись:

  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку доставки

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


atlant

Перекладацька компанія «Atlant translations»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Програма «УСУ – Універсальна Система Обліку» володіє, дуже зручним для користування, інтерфейсом. Завдяки програмі, менеджери, відповідальні за той чи інший відділ, можуть тримати потрібну інформацію про клієнтську базу чи про базу співробітників у полі зору та керувати нею: існує можливість експортування з бази чи імпортування в базу. Програма також допомагає під час створення інвойсів для клієнтів та звітів для керівництва по кожному окремому працівникові.

Дякуємо розробникам!

Директор ТОВ «Atlant Translations»: Фатуллаєв Джейхун


compshop

Ремонтна майстерня «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ремонтної майстерні «Compshop»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку доставки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: