1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік логістики

На думку 582 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік логістики

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку логістики

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
    Перевізники

    Перевізники
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
    Мультимодальність

    Мультимодальність
  • Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
    Консолідація

    Консолідація
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
    План завантажень

    План завантажень
  • Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
    Розрахунок рейсу

    Розрахунок рейсу
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по транспорту
  • Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
    План завантажень

    План завантажень
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
    ТЗД

    ТЗД
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма дозволяє здійснювати комплексне керування логістикою, вести облік транспортних засобів, генерує фінансову та управлінську звітність;
  • Спілкуванню з абонентською базою програми (перевізниками, контрагентами, клієнтами, персоналом) сприяє опція SMS-розсилки. Повідомлення можна надіслати особисто або цільовій групі;
  • Довідних ТО достатньо об'ємний, до нього можна внести актуальну інформацію по технічному обслуговуванню, документам та дозволам;
  • Система моніторить статус замовлення у режимі реального часу. До того ж, не має значення, доставляється вантаж літаком, потягом, автомобілем чи будь-яким іншим транспортним засобом;
  • Софт для логістики розроблявся з врахуванням дієвих інструментів заощадження, коли можна здійснити консолідацію вантажів, якщо з'явилась така можливість;
  • На формування документів витрачаються лічені секунди, чому сприяє опція автоматичного заповнення бланків та форм;
  • З допомогою додатка можна займатися плануванням. Наприклад, скласти ідеально точний план завантажень, щоб уникнути черг та періоду простою;
  • Кожен рейс досконало прораховується програмним забезпеченням, зокрема, на предмет добових для водія, якщо поїздка триватиме кілька днів, витрат палива та ін.;
  • Працездатність софту підтримується звичайними персональними комп'ютерами з доступом до інтернету. Купувати нові не має потреби;
  • Широкий масив аналітичних даних, які надає система, дозволить керівникові структури логістики прийняти низку управлінських рішень, вивчити показники прибутку та витрат;
  • Більшої ефективності у роботі додатка можна досягти завдяки інтеграції: сайт, термінали збору даних, камери відеонагляду, склади тимчасового зберігання, телефонія;
  • Усі дії користувача у системі уважно відстежуються та аналізуються. За рівень доступу відповідає адміністратор.
  • Софт формує заявки на запасні частини, деталі, обладнання, якщо активувати відповідну опцію. Вона стане дуже до речі для організації, у штаті якої працюють механіки;
  • Статус замовлення можна відстежити автоматично. Ви завжди маєте уявлення про те, де зараз знаходиться автомобіль та можете назвати терміни доставки;
  • Продукт УСО оплачується лише один раз. Щоб оцінити можливості ПЗ, варто завантажити пробну версію з нашого сайту.

Опис програмного забезпечення

Вимоги логістичної сфери до програмного забезпечення досить серйозні. Це контроль фінансової активності, створення широкої бази даних клієнтів, перевізників, транспортних засобів, формування звітності, ретельний розрахунок кожного рейсу. Окрім цього, електронний облік логістики дозволяє контактувати з клієнтами через SMS, володіє функцією мультимодальності, коли вантаж доставляється замовникові відразу кількома видами транспорту. Наприклад, літаком, потягом, автомобілем та ін.

Працівники "Універсальної Системи Обліку" (УСО) працюють над створенням програмного забезпечення, яке сподобається організаціям, що займаються логістикою. Це може бути невелика приватна компанія, холдинг чи транспортний відділ промислового об'єкта. Більшість опцій софту ідеально згодяться для підприємств, що мають розвинуту інфраструктуру. Так, з допомогою програми можна здійснювати облік перевізників, вибудувати їх за критеріями надійності, старанності чи за містами, кількістю виконаних заявок та ін.

Не менш важливе значення має створення об'ємного довідника транспортних засобів, у який можна внести інформацію про технічний стан автомобіля, актуальність документації, дозволів, щоб в результаті не втратити транспортну одиницю через прострочені документи. Логістика вимагає не лише оптимального маршруту доставки, але й дотримання термінів. Якщо забути про врахування часу, то можна позбутися частини потенційних клієнтів, які орієнтуються не на рекламну інформацію, а на відгуки, поради близьких людей, репутацію фірми.

У системі достатньо просто формуються звіти різного роду, багато форм, бланки, документи заповнюються в автоматичному режимі, що знизить трудові витрати з боку персоналу логістичної структури. Операторові залишиться лише надіслати файл на друк. Облік визначеного замовлення здійснюється автоматично. Система захищає вас від сліпих плям та повідомляє статус транспортного засобу: знаходиться на завантаженні, у гаражі, в дорозі, проходить запланований технічний огляд, на під'їзді до пункту призначення.

Програма займається не лише обліком, але й розраховує кожен рейс до найдрібніших деталей. Якщо поїздка триватиме кілька днів, то софт здійснює нарахування добових для водія, визначає кількість бензину або дизельного палива та ін. Зрозуміло, що жодна логістична фірма не відмовиться від опції консолідації вантажів, коли товар одного напрямку можна завантажити в один автомобіль та таким чином суттєво заощадити. Окрім цього, додаток дозволяє здійснювати планування завантажень, щоб органічно розподілити робочий час.

Наповнення софту також залежить від інфраструктури логістичної організації. Якщо у штаті вашої фірми є механіки, то можна автоматизувати закупівлі автозапчастин, вести облік ремонтних робіт, складати розклад, формувати переліки необхідного обладнання та запчастин. За індивідуальними замовленнями функціонал програмного забезпечення може бути розширений. Додаток можна пов'язати зі складами тимчасового зберігання, інтернет-сайтом, терміналами збору даних та ін. Повною мірою оцінити продуктивність софту, його дизайн та функціональне оснащення, можна за допомогою демо-версії розміщеної на сайті УСО.

Зовнішній вигляд програми

Облік логістики

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку логістики

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для логістики

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку логістики

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


arstan

Пункт обміну валют «АРС-ТАН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вдячний відгук про Універсальні системи обліку

По-перше я б хотів подякувати команді компанії «Вдячний відгук про Універсальні системи обліку» за виконану роботу!

Не буду приховувати, ми трохи сумнівались чи варто витрачати гроші на автоматизацію роботи обмінного пункту у наш досить складний час. Як же чудово, що ми наважились та зателефонували.

Вже за кілька днів наші працівники розповіли наскільки простіше стало працювати. Більше жодних калькуляторів, паперів з актуальними курсами та іншого застарілого обладнання! Лише одне натискання та введення потрібної суми - і клієнт вже отримує свої гроші. А звітність стала взагалі простою справою. Усі необхідні документи заповняються самостійно. Нам залишається тільки обрати чи відправляти їх на друк. Дивовижно, як все просто та надійно водночас. Окрема вдячність за можливість контролювати роботу кожного працівника.

Тож щиро бажаю їм усього найкращого та подальшого розвитку!

З повагою Директор ТОВ «АРС-ТАН» Магамадов А.А. 22.01.2016 р.


zorkii

Оптика «Зоркий глаз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша організація надає послуги прийому та лікування людей з проблемами зору і не тільки, а, також, послуги майстра-оптика. Ми намагаємося завжди йти в ногу з часом. Зіткнулись з необхідністю автоматизації робочого процесу. В пошуках необхідної програми нам сподобалася «Універсальна Система Обліку». Сподобалось те, що програму можна використовувати в різних видах діяльності, зокрема, в нашій сфері існує спеціальний модуль і все це за вигідною ціною.

Ми успішно інтегрували Універсальна Система Обліку, що суттєво систематизувало та спростило наш робочий процес. У програмі передбачена спеціальна можливість запису прийому лікаря, що дозволяє ефективно і раціонально розпланувати час прийому на будь-який день, а також картотека та історії відвідувань клієнтів в електронному вигляді дозволяє швидко та зручно знаходити необхідну інформацію.

У розділі обліку та реалізації товарів також передбачено усе для зручного користування, підтримується під'єднання торгівельного обладнання, існує можливість для формування різноманітних видів можливих звітів.

Безумовною зручністю є те, що ми можемо розділяти види відвідувань в силу специфіки своєї діяльності на прийом, апаратне лікування, послуги з ремонту та виготовлення окулярів, а також послуги з реалізації.

ММи дуже вдячні менеджерам компанії USU за оперативну роботу та доступно надану допомогу в інсталюванні та супроводі програми.

Сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю!

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку логістики

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: