1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік СТО

На думку 484 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік СТО

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку СТО

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
    Авто

    Авто
  • По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
    Історія відвідувань

    Історія відвідувань
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
    Клубні картки

    Клубні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
    Запис клієнтів

    Запис клієнтів
  • Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
    Зображення

    Зображення
  • Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
    Облік робіт

    Облік робіт
  • По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
    Норма-години

    Норма-години
  • На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
    Калькуляція

    Калькуляція
  • Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
    Облік запчастин

    Облік запчастин
  • Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
    Акт прийому ТС

    Акт прийому ТС
  • За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
    Наряд-замовлення

    Наряд-замовлення
  • Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
    Квитанції та рахунки

    Квитанції та рахунки
  • Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
    Автомагазин

    Автомагазин
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
    Заявки

    Заявки
  • Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
    Платежі

    Платежі
  • Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
    Побажання

    Побажання
  • Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
    Приріст клієнтів

    Приріст клієнтів
  • За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
    Результативність

    Результативність
  • Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
    Активність клієнтів

    Активність клієнтів
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
    Клієнти, які пішли

    Клієнти, які пішли
  • Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
    Причини того, що клієнти вас залишають

    Причини того, що
    клієнти вас залишають
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
    Утримання клієнтів

    Утримання клієнтів
  • Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
    Рекомендації

    Рекомендації
  • Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
    Заробітна платня

    Заробітна платня
  • Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
    Динаміка відвідувань

    Динаміка відвідувань
  • Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
    Гарантійний ремонт

    Гарантійний ремонт
  • Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
    Непопулярне

    Непопулярне
  • Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка по часу

    Динаміка по часу
  • Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
    Аналіз товарів

    Аналіз товарів
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
    Прогноз товару

    Прогноз товару
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
    Онлайн запис

    Онлайн запис
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Софт, який допомагає виконувати облік СТО ретельно контролює операції, що виконуються з клієнтами сервісу. Присутній індивідуальний підхід до опрацювання запиту кожного відвідувача станції технічного обслуговування;
  • Утиліта - багатофункціональний, універсальний інструмент для контролювання та обліку складських приміщень та матеріальних резервів, які зберігаються на цих складах;
  • Окрім виконання функцій контролю, софт обліку СТО допоможе у здійсненні підконтрольної реалізації супутніх товарів, таких як автозапчастини, витратні матеріали, комплектуючі, мастила, рідини і так далі;
  • Інтегрована можливість впровадження та застосування дисконтних карток для постійних відвідувачів, до того ж, софт самостійно виконає необхідні розрахунки та надасть кінцеву суму з врахуванням знижки на товар;
  • Для розрахування вартості послуг та товарів присутній програмний модуль довідник, який містить інформацію про ціни;
  • Можна мати необмежену кількість різноманітних прайс-листів для різних випадків;
  • Софт, що займається обліком СТО містить масу шаблонів для створення документації, до того ж, можна формувати документи будь-якого типу;
  • Документацію, створену з допомогою утиліти, можна зберегти у електронному форматі, експортувати у зручному форматі, а також вивести на друк;
  • Для кожного клієнта можна створити анкету, де будуть міститися відомості про користувача, такі як ім'я, прізвище, контактні дані, перелік отримуваних послуг та куплених товарів, марка та модель транспортного засобу і так далі;
  • Софт обліку СТО дозволяє покращити імідж компанії та підійняти її авторитет в очах клієнтів та партнерів;
  • Демонстраційна версія утиліти доступна для завантаження на офіційному сайті компанії "Універсальна Система Обліку", достатньо лише створити короткий запит та надіслати його на нашу електронну пошту;
  • Завантаження безкоштовного додатка без реєстрації та СМС;
  • Для просування бренду та покращення впізнаваності компанії, розробники програми для ведення обліку СТО створили шаблони документів до яких можна додати логотип, реквізити та навіть контактні дані автосервісу;
  • Програма допоможе у справі контролювання бізнес-процесів на підприємстві;
  • Після встановлення додатка та його введення у експлуатацію, рівень послуг що надаються, а разом і з ним рівень престижу організації будуть покращуватися неймовірними темпами;
  • Софт дозволить грамотно створити податкові звіти;
  • Комплексний підхід до оптимізації та автоматизації ведення справ на підприємстві дозволить досягнути поставлених завдань та вирішити поточні проблеми;
  • Після інсталяції утиліти для ведення обліку СТО на персональний комп'ютер, рівень мотивації персоналу буде зростати, адже додаток допоможе керівництву виявити найефективніших працівників та відзначити винагородою тих, хто найбільше відзначився;
  • Софт володіє об'єднаною базою даних, у якій міститься інформація про клієнтів компанії;
  • У додаток інтегрована функція розмежування рівнів доступу користувачів до інформації, тож рядовий співробітник переглядатиме та змінюватиме лише той масив інформації, на доступ до якого йому надав дозвіл уповноважений системний адміністратор;
  • Наявний багатокористувацький режим, тож кожен співробітник зможе увійти до системи під індивідуальним логіном та паролем, а дії кожного оператора реєструватимуться у системі, що дозволить встановити особисту відповідальність працівників за свої дії;
  • Софт для ведення обліку СТО підтримує повноцінний режим роботи з торгівельним обладнанням, що дозволить реалізовувати супутні товари та отримувати додатковий прибуток;
  • Повноцінний контроль справ на станції технічного обслуговування;
  • Доступні індивідуальні налаштування інтерфейсу, функціоналу та робочого простору у системі;
  • Передбачена можливість роботи з партнерами, які отримуватимуть свій відсоток за приваблення клієнтів;
  • Для працівників можна налаштувати індивідуальний розклад роботи;
  • У системі обліку СТО присутня підтримка дисконтної системи роботи з клієнтами;
  • Утиліту можна ефективно використовувати для поєднання роботи станції технічного обслуговування з магазином комплектуючих та витратних матеріалів (мастила, покришки, рідини та інше);
  • Підтримка широкого асортименту прайс-листів для угод різного роду;
  • Для завантаження доступна демо-версія утиліти з допомогою якої можна ознайомитися з функціоналом додатка, його зовнішнім оформленням та іншими особливостями;
  • Присутня система звітів по списаних запасних частинах;
  • Завантаження пробної версії утиліти, яка займається обліком СТО можна здійснити надіславши запит на електронну адресу компанії;
  • Утиліта обліку СТО настільки пристосована до реалій ведення справ автосервісу, що навіть містить таку функцію, як запис до майстрів в електронному форматі, до того ж, під час наближення терміну обслуговування автомобіля, додаток в автоматичному режимі надішле сповіщення на адресу електронної пошти або СМС-повідомлення клієнтові, щоб він не забув з'явитися у призначений час;
  • Програмне забезпечення підтримує розрахунок та нарахування заробітної платні персоналу залежно від ставки винагороди. Окрім того, система може вирахувати преміальну, відрядну, відсоткову, подобову, нормовану та навіть погодинну заробітну платню;
  • Софт для обліку СТО здатен виконувати нарахування відсотків для працівників які особливо відзначилися;
  • Для завантаження доступна демо-версія додатка;
  • Для контролювання дій користувачів наявна функція обліку операцій, які виконуються у системі кожним окремим оператором;
  • Утиліта створена з врахуванням забезпечення максимальної зручності для користувача, що можна помітити навіть під час ознайомлення з інтерфейсом додатку;
  • Софт має інтегровану підтримку торгівельного обладнання, такого як сканер штрих-кодів, а також принтер для ведення етикеток на друк;
  • Програмне забезпечення підтримує функціонал формування звітності для керівництва, яка буде представлена у формі зручних діаграм та графіків;
  • Обирайте додатки, розроблені компанією "Універсальна Система Обліку" і Ви завжди будете "на хвилі";
  • З подальшими питаннями та уточненнями звертайтеся з листами на адресу нашої електронної пошти, пишіть повідомлення у "Скайп" або телефонуйте. Усі контактні дані Ви знайдете у відповідній вкладці на офіційному сайті компанії "УСО".

Опис програмного забезпечення

Зрештою, вести облік СТО, як і будь-який інший вид бізнесу завдання не з легких, яке вимагає інтеграції та ефективного застосування сучасного програмного забезпечення для виконання завдань забезпечення ретельного контролю виконання поточних та запланованих завдань. Таким інструментом є софт від розробника ПЗ, компанії "Універсальна Система Обліку" (далі в тексті називається скорочено, абревіатурою "УСО").

Додаток для ведення обліку СТО має інтегровану функцію для виконання завдань контролю та забезпечення безперебійного процесу трудової діяльності колективу. Важливою особливістю програмних рішень від "УСО" є можливість збору статистичних даних, які використовуються для аналізування діяльності організації з подальшими висновками та прийняттям відповідних рішень.

У межах інтегрованого у систему модуля "Звіти", софт збирає ключові дані та після цього створює звітність у наочній формі, наприклад, графіки та діаграми. Окрім того, за бажанням користувача, наявний функціонал за допомогою якого можна складати управлінські прогнози, на основі яких вибудовується кілька альтернативних планів дій. Керівництво організації можна обрати найприйнятніший з них.

З придбанням та початком використання утиліти для обліку СТО, підприємство закладає основу для досягнення успіху у майбутньому. Це досягається за рахунок запровадження комплексної автоматизації діловодства та покращення управлінських функцій в середині підприємства. Важливо підкреслити, що використання спеціалізованого додатка для діловодства сприяє досягненню мети заощадження ресурсів компанії, скорочення часу, який витрачається на опрацювання інформації, а також на створення звітів та внутрішніх та зовнішніх користувачів.

Варто зазначити, що програмні рішення від "УСО" оснащені великою кількістю корисних функцій і при цьому, розробники постійно займаються збором даних про ефективність роботи додатка та з врахуванням відгуків та побажань клієнтів доповнюють утиліту новими або оновлюють старі функції. Такі заходи дозволяють випередити конкурентів на ринку ПЗ за рахунок постійного зростання продуктивності, а також за рахунок розширеного функціоналу. Окрім того, софт володіє відмінно продуманим інтерфейсом, вивчаючи який, оператори зможуть швидко освоїтися.

Дружня цінова політика стосовно клієнтів з боку творця програмного забезпечення "Універсальна Система Обліку" - це додаткова конкурентна перевага організації. Адже купуючи програмні продукти, створені нашою командою розробників, Ви отримуєте у своє розпорядження унікальний софт, який володіє широким функціоналом, за відносно невелику суму.

Але і це іще не все, роблячи вибір на користь нашого додатку для здійснення обліку СТО, Ви обираєте стабільність, адже навіть після виходу оновленої версії утиліт, Ви не будете зобов'язані купувати оновлену версію, адже старіша версія зберігатиме свою повноцінну функціональність. Окрім того, софт від "УСО" позбавлений такої типової для багатьох компаній-розробників особливості, як створення критичних оновлень, після яких попередня версія припиняє коректно працювати.

Окрім простого в освоєнні та зручного у користуванні інтерфейсу, софт володіє перевагою орієнтованості на рядового користувача, не обтяженого зайвими знаннями та будь-якою високою комп'ютерною освітою. Додаток простий в експлуатації, а принципам роботи у ньому можна легко навчитися. З використанням нашого ПЗ для ведення обліку СТО, виконання службових обов'язків стане простим та зрозумілим для усіх співробітників.

Програмні рішення, створені командою розробників організації "Універсальна Система Обліку", зокрема додаток для обліку СТО, володіють широким набором функцій, які допоможуть вирішити завдання майже усіх сфер діяльності компанії. Таким чином, універсальний софт допоможе у справі керування документообігом, контролю персоналу, спрямування та контролю фінансової діяльності, ведення процесу реалізації товарів та послуг, у роботі з клієнтами і так далі. До того ж, це далеко не повний перелік можливостей утиліти.

Окрім вище перерахованих можливостей, програма надає користувачеві функціонал за допомогою якого можна вирішувати завдання кадрового діловодства у компанії, а також дає можливість керувати працівниками та їхньою трудовою діяльністю. Після оцінки результатів та рівня якості виконання завдань, керівництво компанії зможе отримати найповніше уявлення про стан справ на підприємстві та прийняти правильні управлінські рішення про присвоєння премій або інші методи стимулювання персоналу.

На даний момент, розробник софту "УСО" виконала автоматизацію роботи великої кількості підприємств з різноманітних сфер діяльності. Разом з тим, до кожного окремого роду бізнесу ми застосовуємо індивідуальний підхід та створюємо продукти, які стають повністю універсальними помічниками для організацій, які їх інтегрували та використовують. Розробник програмного забезпечення "Універсальна Система Обліку" володіє відзнакою під назвою "D-U-N-S", яка підтверджує знак якості. Ця відзнака - електронний символ довіри можливостям компанії, що підтверджує здатність нашої організації успішно виконувати навіть найскладніші завдання, на високому професійному рівні.

Для тих потенційних покупців програмного забезпечення для ведення обліку СТО, які бажають заздалегідь ознайомитися з принципом роботи додатку, його функціоналом, інтерфейсом та рештою властивостей, ми надаємо унікальну можливість завантажити демонстраційну версію додатку на цілком безкоштовних умовах. Вам достатньо лише надіслати короткий лист з запитом на електронну адресу компанії та після розгляду заявки отримати посилання на завантаження. Встановлення демо-версії здійснюється з офіційного сайту "Універсальної Системи Обліку", до того ж, завантаження відбувається у повністю безпечному для Вашого ПК режимі, без ризику "підхопити" якесь шкідливе програмне забезпечення. Вам навіть не знадобиться проходити нудну систему реєстрації або надсилати якість СМС-повідомлення, увесь процес максимально спрощений для користувача.

Після ознайомлення з пробною версією утиліти обліку СТО, Ви маєте можливість придбати повноцінну ліцензійну версію софту. До того ж, під час придбання однієї ліцензії Ви отримуєте дві години сервісної підтримки від "УСО" повністю безкоштовно. Фахівці центру технічної підтримки не лише безкоштовно встановлять та налагодяться роботу додатка на Вашому ПК, але й виконають коротке інструктування операторів програми з метою пришвидшення їх введення у курс справи.

Зовнішній вигляд програми

Облік СТО

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму обліку СТО

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для автосервісу

Програмою можуть користуватись:

  • Автосервіс

    Автосервіс
  • СТО

    СТО
  • Пункти ремонту та обслуговування авто- і мототехніки

    Пункти ремонту
    та обслуговування
    авто- і мототехніки
  • Продаж запчастин

    Продаж
    Запчастин
  • Продаж шин

    Продаж
    шин
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку СТО

chundja

Державне комунальне підприємство на правах господарського ведення акімату уйгурського району

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми користуємося програмою «УСО» з 2009 року. Програма значно полегшила роботу абонентного відділу, роботу обліку, бухгалтерії, написання бухгалтерських звітів. Зникла значна частина важкої роботи, легко та зручно здійснювати облік, формування звітів за будь-який період, відслідковувати оплату, заборгованість усіх абонентів. Легко формувати нарахування, платежі за період оплати, зведення по контролерах, по ділянках та зведені звіти фізичних осіб. Підвищилась ефективність та якість роботи абонентного відділу. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Своєчасно, якісно, отримуємо доступну консультацію з питань оновлення програми від розробників. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!


classis

Фітнес-клуб "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вперше фітнес-клуб "Classis" звернувся до розробників програми Універсальна Система Обліку в 2015 році з проханням автоматизувати бізнес та максимально оптимізувати бізнес процеси з метою отримання нами можливості проведення якісного обліку діяльності та контролю результатів.

Згодом, ми повернулись до цього питання та звернулись до працівників цієї компанії, узгодивши з її представниками дату та терміни встановлення системи. Хотілося б відразу відзначити високий професіоналізм програмістів, які працюють в ПП Акулов. М.М. Нам запропонували внести деякі модифікації до системи, щоб програма для обліку повністю відповідала нашим вимогам.

Сьогодні, ми з цілковитою впевненістю можемо стверджувати, що після того як у нашому фітнес-клубі було встановлено програму УСО, ми отримали значно більше запланованого.

Встановлення програми нам виконали з виїздом спеціаліста до офісу. Після цього програміст ПП Акулов М.М. показав нашим адміністраторам як користуватися системою. Трохи згодом цей же фахівець здійснив невелике навчання наших тренерів, ознайомивши їх з особливостями розробки.

Ми стали володарями якісного програмного забезпечення, яке допомагає нам виконувати нашу щоденну роботу. Якщо нам необхідно внести великий об’єм однотипної інформації, то до наших послуг функція імпорту. До деяких звітів, на наше прохання, були внесені невеликі доопрацювання, що дозволило спостерігати за певними моментами значно детальніше. Ми можемо повністю контролювати абонементи та потік клієнтів. Можна кожному із відвідувачів встановлювати свій власний розклад та не враховувати відвідування, якщо людині, в запланований день, приїхати не вдалося. Розклад можна створювати заздалегідь не тільки для клієнтів, але й для тренерів. Це додало нашій організації ладу. Це далеко не всі результати використання УСО, але вони зробили нашу роботу зручнішою та ефективнішою.

Висловлюємо вдячність колективу програмістів-розробників Универсальной Системы Учета. Хочемо відзначити безмежне терпіння та витримку фахівців ПП Акулов М.М., які допомогли нам виконувати свою роботу з найкращим результатом. Під час звернень вони завжди швидко заглиблюються в суть питання, ввічливо та тактовно пояснюють наші помилки, якщо вони існують, та допомагають вирішити завдання в короткі терміни. Усі суперечливі моменти вирішуються шляхом відкритого діалогу.

Бажаємо Вашому бізнесові процвітання, а співробітникам творчих успіхів та професіонального зросту.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


mozg

Медичний центр «Стимуляция мозга»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу медичного центру «Стимуляция мозга»


prosto

Друкарня та рекламне агентство «РЕКЛАМНО-ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ КОМПАНИЯ»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Цим рекомендаційним листом ТОВ "Екостиль" підтверджує, що воно є клієнтом програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Завдяки програмі «Система обліку для друкарні» та «Система обліку реклами та маркетингу» оптимізували роботу виробництва, налагодили складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок цін на поліграфію, оптимізували витрати підприємства. Зручний інтерфейс та можливість налаштувати ПЗ індивідуально під наше підприємство. Ми дуже задоволені!

Окремо хочемо подякувати та виокремити співробітника «УСО» Юдіна Федора, його чуйність та оперативність постійно нас рятує в усіх питаннях, що виникають.

Рекомендуємо програмне забезпечення «УСО – Універсальні системи обліку», як надійний та ефективний інструмент керування для будь-якого підприємства.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку СТО

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: