1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік друкарні

На думку 632 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік друкарні

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку друкарні

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Кожен співробітник може планувати контакт з будь-яким клієнтом, відзначаючи це у програмі, щоб нічого не забути
    План робіт

    План робіт
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Налаштувавши калькуляцію кожного виду виконуваних робіт, Ви зможете максимально пришвидшити процес розрахунку будь-яких замовлень
    Розрахунок замовлення

    Розрахунок
    замовлення
  • Угоди, бланки, специфікація замовлень та багато іншого можуть формуватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення
    бланків
  • До кожного із замовлень можна прикріпляти будь-які файли, наприклад, з макетом замовлення
    Вкладені файли

    Вкладені
    файли
  • Програма дозволяє автоматично розділити замовлення на спуски смуг під час офсетного друку
    Спуски

    Спуски
  • У нашій системі може працювати постачальник, позначаючи наявність необхідних матеріалів для виконання кожного замовлення
    Постачання

    Постачання
  • Ви отримаєте можливість здійснювати складський облік: прибуткувати матеріали, передавати у виробництво та списувати
    Складський облік

    Складський облік
  • Навіть у цеху кожен співробітник зможе зі своїм бейджиком брати певну роботу у виконання та позначати факт її виконання
    Робота цеху

    Робота цеху
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, яка продукція користується у вас найбільшою популярністю
    Вироби

    Вироби
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів у розрізі видів вашої продукції
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • У вас "під рукою" завжди буде наочна інформація по незакінчених замовленнях на поточний день
    У виробництві

    У виробництві
  • Програма покаже усю статистику по замовленнях за обраний період для аналізу замовлень, роботи персоналу, термінах та виробництву
    Продуктивність

    Продуктивність
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, які витратні матеріали необхідні по замовленнях на будь-який день
    Матеріали

    Матеріали
  • Зручний перелік завдань на порізку паперу оптимізує діяльність ваших співробітників
    Порізка

    Порізка
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • У будь-який момент, по будь-якому складу, Ви зможете дізнатись детальну інформацію по витратах, наявності та переміщенні кожного товару
    Складський облік

    Складський облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Наша розробка Help Desk "облік друкарні" - ексклюзивний продукт, що поєднав у собі найкращі досягнення у сфері керування та обліку!
  • Система Help Desk працює у сорока регіонах Росії та на пострадянському просторі, - оцінки користувачів розташовані на порталі;
  • Здійснювати комп'ютерний облік друкарні зможе будь-який користувач персонального комп'ютера з базовими знаннями та навичками;
  • Програму легко завантажити на ПК, її встановлення відбувається в автоматичному режимі;
  • На завантаження даних до бази знадобиться декілька хвилин: вона відбувається в автоматичному режимі;
  • Кількість абонентів у базі даних необмежена: ви можете ввести ті дисципліни, які б хотіли контролювати;
  • Наші інженери потурбувалися про те, що інтерфейс програми був інтуїтивним;
  • Облік друкарні здійснюється з особистого кабінету власника софту, а вхід до програми захищено кодом;
  • Власник має право передати керування іншим особам;
  • Наявна підтримка розмежування рівнів доступу у межах компетенцій, але при цьому кожен користувач має власний пароль;
  • Кількість користувачів софту необмежена і всі вони можуть працювати одночасно, на продуктивності це жодним чином не позначиться;
  • Корпоративна АТС надає великі можливості для спілкування та зворотнього зв'язку;
  • Облік друкарні здійснюється цілодобово, тому звіти можна затребувати у будь-який час;
  • Help Desk відмінно впорається з бухгалтерським обліком та діловодством, частково виконуючи функцій особистого секретаря: простежити за виконанням розкладу, нагадати про важливу зустріч, привітати клієнта або партнера з днем народження та ін.
  • Є функція масового надсилання СМС (шаблони готуються заздалегідь та надсилаються у вказаний час). Таким же чином працює і функція привітань: побажання пишуться заздалегідь, а робот самостійно надсилає їх у призначений час;
  • Облік друкарні може здійснюватися будь-якою мовою світу (базова версія на російській мові)!
  • Є тестова, безкоштовна версія програми, - її можна завантажити на нашому сайті;
  • Програму можна модернізувати - зателефонуйте нам і замовте свій "облік друкарні"!

Опис програмного забезпечення

Друкарський бізнес має власну специфіку, це очевидно для усіх. Але хіба існує комп'ютерна програма, яка враховує таку специфіку? Така програма існує - це ексклюзивна розробка програмістів нашої компанії, система Help Desk, яка здійснює облік друкарні! Наша розробка унікальна, адже вмістила у собі найкращі технології комп'ютерного керування, але разом із тим вести облік з її допомогою зможе навіть дитина. Наші програмісти особливо попрацювали над інтерфейсом програми так, щоб він став зрозумілим та інтуїтивним. Наш софт успішно працює у друкарнях Росії та ближнього зарубіжжя, - відгуки наших клієнтів є на порталі. За вашим бажанням облік друкарні може здійснюватися будь-якою мовою, хоча базова версія створена на російській мові. Наша розробка - висококласний професійний інструмент обліку та не має аналогів. Наші ціни - демократичні: софт доступний навіть приватним підприємцям.

Система Help Desk "облік друкарні" працює у сорока регіонах Росії та за кордоном. Наші клієнти залишають свої відгуки на порталі і ви можете ознайомитися з їхньою думкою про нашу програму. Help Desk легко завантажується та запускається для роботи з ярлику на робочому столі ПК. На завантаження даних до бази потрібно, як правило, кілька хвилин (імпорт відбувається в автоматичному режимі, але наявне і ручне введення). Реєстрація абонентів у базі "облік друкарні" влаштована так, що виключає помилки, а пошук по базі - полегшений. Потрібно зауважити, що система вважає абонентами не лише людей (клієнти, партнери, замовники і т.д.), але й дисципліни, які підлягають облікові: авторські листи, атласи, брошури, буклети та ін. Оскільки кількість абонентів у базі може бути будь-якою, система може рахувати будь-яку кількість показників, а чим точніша статистика та облік друкарні, тим повніший контроль над бізнесом! Наша розробка дозволяє здійснювати облік на відстані: власник навіть у від'їзді може увійти до бази даних та затребувати звітність, перевірити пошту або дати якесь розпорядження підлеглим. База підтримує корпоративну мережу АТС та спілкування через месенджер Viber. Наша розробка не обмежує вас у пересуванні та до того ж робить бізнес повністю контрольованим! Комп'ютерний облік друкарні сумісний з усіма електронними приладами контролю аж до терміналів охорони. До речі, з допомогою даних терміналів робот стежить за виробничою дисципліною: прізвища осіб, які спізнились на зміну, виокремлюються у базі червоним кольором і по них складаються окремі звіти. Робот цілодобово сканує та аналізує отримані дані та готовий надати звіт у будь-яку хвилину. "Облік друкарні" знає бухгалтерський облік та діловодство: підготує будь-який документ та навіть надішле його адресатові, якщо власник дасть відповідну команду. Для спілкування з клієнтами є телефонія та месенджер. У випадку зворотнього дзвінка, якщо вам телефонує партнер або автор, програма надасть підказу та повідомить дані особи, яка телефонує, - ви завжди розпочинатимете спілкування не з абстрактного "Слухаю?", а звертатиметеся до людини на ім'я та по-батькові! Робот "облік друкарні" за даними статистики проаналізує та вкаже на перспективні напрямки розвитку друкарні та позначить збиткові угоди. Софт для керування друкарнею може надати як загальну статистику, так і за кожним зазначеним напрямком друкарської справи. Наша розробка уміє все, що необхідно для обліку, - правильніше та повніше можна сказати так, оскільки неможливо перерахувати усі її корисні функції. Зконтактуйтеся з нами, ми чекаємо на вас!

Зовнішній вигляд програми

Облік друкарні

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку друкарні

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для друкарства

Програмою можуть користуватись:

  • Друкарня

    Друкарня
  • Медіа-компанія

    Медіа-компанія
  • Рекламне агентство

    Рекламне агентство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про систему обліку друкарні


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку друкарні

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.