Можливості CRM системи для дитячого центру
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете зберігати у програмі фото кожного клієнта
Фото з камери - Для ідентифікації клієнтів можна використовувати клубні картки
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно продовжити абонемент
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви раціонально використовуватимете свої приміщення, складаючи розклад занять в електронному вигляді
Розклад - У програмі можна відслідковувати будь-які курси за визначеною кількістю занять чи на визначений період часу
Курси - Якщо Ви одночасно щось продаєте чи видаєте клієнтам, Ви також зможете здійснювати точний облік
Облік товару - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Якщо у Вас працюють менеджери з продажів, їх робота та результативність також буде охоплена нашою програмою
Робота менеджерів - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким курсам надають перевагу ваші клієнти і навіть їх індивідуальні побажання
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших викладачів та менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількості клієнтів, проведених заняттях, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь до яких викладачів частіше повторно записуються клієнти, а хто може втрачати ваших відвідувачів
Утримання клієнтів - Відрядна заробітна платня викладачів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та продажів абонементів за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найприбутковіші та найпопулярніші курси
Аналіз курсів - Спеціальний звіт покаже, які курси не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, абонементах та викладачах ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику за проданим чи витраченим на заняттях товаром
Аналіз продажів - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на абонементи та товари
Цінові сегменти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програма УСУ допоможе вам ефективно керувати будь-яким дитячим центром;
- У програмі можуть бути розмежовані права доступу для співробітників;
- У головному вікні програми відображається розклад занять за період;
- RM допоможе враховувати як індивідуальні, і групові заняття;
- Можна працювати з абонементами та стежити за їх актуальністю та статусами (відкритий, закритий, заморожений, заборгованість та інше);
- По кожному клієнту можна проводити індивідуальну роботу;
- Через систему можна працювати з різними клієнтами та надавати їм категорії;
- В УВУ може працювати один підрозділ або мережа філій;
- Через ПЗ можна працювати з клубними картами;
- Система розрахована працювати з нагадуваннями, індивідуальними повідомленнями;
- Система допоможе планувати зайнятість приміщень для груп;
- У ПЗ можна враховувати оплати та заборгованості;
- У програмі можна працювати з різними видами документів, генерувати їх у автоматичному режимі;
- При реалізації товарів можна вести даний облік;
- У нас можна отримати безліч інших можливостей, дізнайтеся про це детальніше зараз.
CRM для дитячого центру
CRM для дитячого центру є спеціалізованим інструментом для управління. Використовувати її можна в різних напрямках від управління взаємовідносинами з клієнтами до підвищення якості послуг. Також завдяки інструменту можна значно оптимізувати внутрішні процеси установи.
У цьому огляді ми розповімо вам про CRM для дитячого центру, розробленого компанією УСУ.
СРМ для дитячого центру
СРМ для дитячого центру від УСУ дозволяє сучасним чином керувати базою клієнтів. Дані можуть бути зібрані в одному місці та легко доступні за потребою. Це стосується даних про клієнтів, викладачів, батьків тощо. Можна привласнити категорії та відстежувати необхідну інформацію, наприклад, щодо заборгованості, наявності абонементів та іншої інформації.
УСУ допомагає тримати безпосередній зв'язок із батьками чи учнями установи, наприклад, через смс, листи на пошту чи інший вид зв'язку. Все залежить від підключених інтеграцій.
СРМ система для дитячого центру
СРМ система для дитячого центру УСУ дозволяє створювати та керувати розкладами занять, секцій чи заходів. У програмі це можна робити за часом, зайнятістю викладачів та навчальних аудиторій, а також з урахуванням інших факторів. При цьому можна не допускати накладень у графіках та будувати діяльність максимально оптимізовано.
За графіками адміністратор зможе зрозуміти час занять, зайнятість аудиторій, вільний годинник викладачів та безпосередньо під час консультації оновлювати графік, вносити нові події.
СРМ для дитячих центрів
СРМ для дитячих центрів можна використовувати для фіксації індивідуальних та групових занять. Можна працювати з абонементами та відстежувати їх кількість та актуальність.
Наприклад, у спеціальному розділі можна буде відразу ж визначити які абонементи вимагають продовження, які заморожені або прострочені по оплаті. Програма дасть повне уявлення щодо ситуації.
Система від УСУ допоможе вести облік відвідуваності дітей та викладачів. Так, можна відстежити перепустки, вводити інформацію за характером перепусток: вони з поважної причини чи ні.
CRM система для дитячого центру
CRM система для дитячого центру від УСУ допоможе вам керувати фінансовими операціями: платежами, рахунками, кредиторською заборгованістю. Можна налаштувати нагадування про платежі та керування абонементами.
Для такої установи дуже важливою є робота з документами. Наприклад, це можуть бути договори, рахунки та інше. УВУ забезпечить вас усім необхідним документообігом. Пересічну документацію можна налаштувати на автоматичне формування, це спростить роботу.
Діяльність будь-якого підприємства потребує аналізу для вдосконалення процесів. В УВУ ви зможете отримати таку інформацію. Наприклад, можна визначити які напрями приносять найбільший дохід, які курси мають найбільший попит, які педагоги досягають кращих результатів у роботі і так далі.
CRM для дитячих центрів
CRM для дитячих центрів від УВУ може виступати як вузьке рішення для вирішення конкретних завдань, наприклад, щодо планування занять та контролю абонементів. А може й обслуговувати цілий комплекс різних завдань та вести облік робочих процесів, заробітної плати, фінансових операцій, формування звітів, управління взаємовідносинами з клієнтами тощо.
Ми можемо надати великий спектр різних функцій і можливостей. Докладніше про це можна дізнатися з доступного відео огляду на сайті.
Отже, використовуючи УСУ ви зможете досягти: покращення взаємодій із клієнтами, підвищення ефективності в управлінні, централізованого управління інформацією, оптимізації планування та ресурсів, поглибленої аналітики для прийняття правильних управлінських рішень.
При застосуванні програми ви зможете досягти масштабованості. Наприклад, відкриваючи нову філію вам не потрібно купувати нове програмне рішення. УСУ завжди можна підлаштувати під бізнес-процеси. Ви можете отримати інші переваги.
Запрошуємо вас на індивідуальну безкоштовну презентацію, в ході якої ми відповімо на питання, що вас цікавлять. Рекомендуємо скачати безкоштовно пробну версію. УСУ – ведіть облік правильно, за сучасними стандартами.
Відео CRM для дитячого центру
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM для дитячого центру
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Навчальний та
освітній
центр
Будь-які
навчальні курси
Дитячий садочок,
система дошкільної
освіти та дитячі
освітні заклади
Дитячий центр
розваг та
раннього розвитку
Мовні курси
Школа моделей
Приватні викладачі,
педагоги та лектори
Ліцей, коледж
та школа
Творча студія,
гурток
Автошкола
Центр та курси
підвищення кваліфікації
Освітній
фонд та агентство
Університет,
факультет, ВНЗ,
інститут та академія
Консультаційний та
навчально-
консалтинговий
центр
Агентство
комунікаційного
менеджменту
Технікум,
училище и ПТУ
Тренінгова
компанія та центр
Бізнес-школа
Центр
ділового розвитку
та навчання
Організації
вищої та
професійної
освіти
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.