- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для магазину автозапчастин
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програма УСУ може виконувати функції CRM для магазину автозапчастин;
- Можна автоматизувати облік як онлайн магазину, так фізичної точки продажів;
- У програмі можна створити повноцінні бази даних із категоріями, наприклад, за марками автомобілів;
- На кожну деталь можна створити окрему інвентарну картку, можна додати зображення товару;
- За наявності філій можна використовувати УСУ для керування їх процесами;
- УСУ може працювати різними мовами;
- Програма допоможе автоматично обробляти заявки від клієнтів;
- Для прискорення операцій можна підключити інтеграцію з обладнанням;
- Якщо потрібно, ми готові підключити вам інтеграцію із зовнішніми системами складів постачальників;
- Платформу можна використовувати в інтеграції з обладнанням для штрихкодування;
- Процес інвентаризації у тандемі зі складським обладнанням протікатиме дуже швидко;
- Через УСУ можна стежити за контролем якості, наприклад, можна відстежувати термін придатності на певні позиції: олії, фільтри та інші;
- RM можна використовувати для організації та впровадження програм лояльності;
- На замовлення ми можемо підключити до ваших консультацій чат-бота;
- Ці та інші можливості чекають на вас вже зараз, УСУ – успішно розвивайте свій бізнес.
CRM для магазину автозапчастин
CRM для магазину автозапчастин – це спеціалізоване програмне рішення, спрямоване на оптимізацію процесу продажу, керування роботою з клієнтами та покращення якості обслуговування.
Функції CRM для магазину автозапчастин безпосередньо залежать від бюджету, вам можуть запропонувати різні рішення. Компанія УСУ готова розглянути різні варіанти співпраці, у нас ви можете отримати таку програму, яка повністю відповідатиме вимогам діяльності.
CRM автозапчастини
CRM автозапчастини від УСУ допоможе вам якнайкраще керувати взаємодіями з клієнтами. Для бізнесу дуже важливо зберігати та розширювати клієнтську базу. У CRM можна відображати докладну інформацію про клієнтів: контакти, історія покупок, повернення, марка автомобіля тощо.
Ця інформація допоможе більш персоналізовано підходити до обслуговування. Також вона допоможе запускати програми лояльності цікаві для клієнта та вигідні для вашого бізнесу. Через УСУ можна запускати розсилки, використовуючи різні канали зв'язку.
CRM автозапчастини також допоможе проводити сегментацію клієнтської бази та орієнтуватися на її платоспроможність, сегмент авто, переваги тощо.
Іншим дуже важливим аспектом діяльності є управління продажами. Через УСУ можна враховувати не лише продажі з фізичної точки, а й онлайн магазину. Усі операції можуть знаходити своє дзеркальне відображення під час інтеграції з онлайн-магазином.
Проведення продажів – один із ключових процесів, при інтеграції зі сканером штрих-кодів ви зможете дуже швидко працювати з асортиментом. Якщо немає фізичної можливості зчитувати штрих-коди з товару, можна використовувати аркуш з нанесеними кодами. Ще один варіант придумати свої власні коди та використовувати їх у роботі. В УСУ можна взагалі працювати без кодів, використовуючи тільки найменування товару.
Через УСУ ви можете ефективно керувати заявками та замовленнями, обробляти їх оперативно або навіть в автоматичному режимі. При оформленні продаж можна в автоматичному режимі формувати документи.
У системі можна працювати з різними формами та документами: договори, рахунки на оплату, накладні та інші. У ПЗ можна зберегти різні шаблони та адаптувати під свою діяльність. Якщо у вас передбачені певні стадії продажів та їх статуси, через УВУ цьому можна реалізувати.
СРМ для магазину запчастин
СРМ для магазину запчастин обов'язково повинен мати функції управління складами. Асортименти дуже важливий для магазину автозапчастин. Також важливо стежити за актуальним станом та тими позиціями, які мають попит у споживачів.
Додати новий товар в УСУ дуже просто, потрібно вибрати дію надходження товару, вказати вид накладної (прихід, переміщення, списання). Для створення накладної потрібно вибрати склад, постачальника, зберегти документ і далі додати найменування товарів. В УВУ легко створити нову номенклатуру, можна навіть привласнити їй зображення.
Якщо діяльність вже стабільно здійснюється, деякі підприємці працюють з постачальниками в автоматичному режимі: при досягненні мінімуму вони направляють заявку на поповнення. УСУ можна налаштувати на надсилання такої заявки при досягненні товарного мінімуму. Також ПО повідомить про це відповідальну особу.
СРМ для магазину запчастин від УСУ може порадувати вас різними видами аналітики. Наприклад, ви зможете отримати звіт із продажу, оцінити роботу підрозділів, внесок у прибуток компанії менеджерів.
Ви зможете проаналізувати купівельні тенденції, піки продажів, сезонність та інші фактори. На підставі зафіксованих даних в УВД можна пропонувати своїм споживачам персоналізовані пропозиції. Ми можемо надати вам більше інформації про можливості УСУ, адже в цьому огляді ми описали лише небагато.
Запрошуємо вас відвідати наш офіційний сайт, на ньому ви можете знайти повноцінний відео огляд можливостей ПЗ. Також до вашої уваги представлені різні практичні матеріали. Універсальна система обліку надає всі необхідні інструменти якісного обслуговування магазину автозапчастин.
Відео програми CRM для магазину автозапчастин
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму CRM для магазину автозапчастин
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



