1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. CRM система

На думку 820 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

CRM система

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Система створює декілька баз даних, кожна має власну класифікацію, але усі вони мають подібний формат - перелік позицій та панель закладок для їх опису;
  • Цей уніфікований формат, властивий усім електронним формам у системі, дозволяє заощаджувати час користувачів, полегшує оволодіння програмою тим, у кого немає комп’ютерних навичок;
  • Номенклатурний ряд має розподіл на категорії, відповідно до загальноприйнятої класифікації, кожна позиція має номер, власні торгівельні параметри для своєї ідентифікації;
  • У базі документів первинного обліку відбувається розподіл за статусами та кольором до них, які позначають вид передачі товарно-матеріальних цінностей та візуально розмежовують її;
  • Система самостійно формує усі документи,співробітникові потрібно тільки додати у спеціальне вікно необхідні дані, після чого документ готовий та має потрібний формат;
  • Під час створення накладних, працівник обирає з номенклатури потрібну позиції, зазначає кількість та підґрунтя для переміщення, готова накладна має номер та дату;
  • Бухгалтерський документообіг також формується автоматично до зазначеного терміну, усі дані відповідають призначенню документа, точність їх вибірки завжди гарантована;
  • Автоматизована система легко суміщається з сучасним обладнанням, що дає можливість підвищити якість складських операцій, обслуговування клієнтів та контролю;
  • Інтеграція з терміналом збору даних дозволяє пришвидшити виконання інвентаризацій - працівники мобільні під час збору інформації, відбувається звірка з бухгалтерією у цифровій формі;
  • У системі відбувається активне використання кольору для візуалізації показників, зокрема у звіті по дебіторській заборгованості - інтенсивність кольору зростає з підвищенням суми боргів;
  • Автоматизований складський облік швидко сповіщає про товарні залишки на складі та під звітом, інформує про закінчення товару, створює заявку постачальнику для закупівель;
  • Статистичний облік дозволяє планувати запаси з врахуванням їх обороту, що дає можливість заощаджувати на закупівлях у майбутньому періоду, забезпечуючи безперебійну роботу;
  • Програма швидко сповістить про грошові залишки на банківських рахунках та в кожній касі, створює реєстр фінансових операцій, вказує оборот по усіх точках окремо;
  • Аналіз руху коштів, який надається наприкінці періоду, дозволяє виявити невиробничі витрати, виконати оцінку доцільності окремих статей витрат;
  • Аналітичні звіти наочно демонструють участь кожного показника у формуванні прибутку та ступінь впливу окремих факторів (позитивних та негативних) на нього.

Опис програмного забезпечення

CRM система у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» - це єдина база контрагентів, у якій представлені як постачальники підприємства, так і його клієнти. Формат CRM вважають найефективнішим під час взаємодії з замовниками і ми спробуємо відповісти на питання: чому саме CRM? Усім відоме розшифрування цієї абревіатури - Customer Relation Management, що у перекладі з англійської означає «Керування відносинами з клієнтами», а з допомогою системи CRM ними справді можна керувати - підтримувати регулярність контактів, та, першочергово, з тими, чия черга вже підійшла. CRM здійснює постійний моніторинг клієнтів, роблячи вибірку за датами останнього звертання, та автоматично створює перелік тих, з ким працівники відділу продажів повинні швидко зв’язатися, при цьому вона встановлює свій контроль над виконанням, очікуючи додавання результату у базу даних та, якщо він довго не надходить - надсилає менеджерам, для яких був створений особистий план роботи, нагадування.

Такі сповіщення мають вигляд спливаючих повідомлень - формат внутрішнього зв’язку, який підтримує автоматизована система, зручний тим, що під час натискання на отримане повідомлення співробітник отримує прямий перехід до теми обговорення або предмету нагадування - залежно від того про що було повідомлення. CRM вітає планування діяльності по кожному з клієнтів та зберігає плани працівників на період, в кінці виконуючи звірку фактично виконаних завдань з тими, які були заплановані, та надає оцінку ефективності кожного з врахуванням отриманої різниці. Таке планування у CRM зручне для керівництва компанії, яке може віддалено контролювати зайнятість своїх співробітників та додавати у плани нові завдання.

Фактично, CRM містить «досьє» на усіх клієнтів та постачальників, у якому знаходяться особисті дані та контакти, реквізити, хронологічна історія відносин, зокрема телефонні переговори, електронні листи, особисті зустрічі, прийняті замовлення та тексти надісланих розсилок. До системи CRM можна прикріпити прайс-листи, угоди, бухгалтерські звіти - це зручно, адже архів документів разом з історією дозволяють відновити повну картину взаємодії за будь-який період часу - з моменту реєстрації контрагента у CRM, яка відбувається під час його першого звертання в організацію. Під час реєстрації, до речі, позначається джерело рекомендацій, завдяки якому це звертання відбулося, і згода клієнта на отримання маркетингових розсилок, у випадку позитивної відповіді клієнта буде додано у перелік абонентів для чергової розсилки.

Якщо ми згадали про розсилку, то потрібно зауважити, що програмне забезпечення активно використовує електронний зв’язок (sms, e-mail, голосові оголошення) у влаштуванні інформаційно-рекламних розсилок для просування своєї продукції, робіт та послуг, залежно від спеціалізації. Тексти надісланих повідомлень обов’язково зберігають у «досьє», про що вже згадувалося, щоб уникнути дублювання, наприкінці кожного періоду формується звіт по розсилках з оцінкою ефективності кожної за якістю зворотнього зв’язку, головним критерієм лишається отриманий прибуток від нових замовлень. При цьому CRM самостійно створює перелік абонентів за тими критеріями, які були зазначені менеджером при виборі цільової аудиторії, виключаючи, звичайно, автоматично тих, хто не підтвердив згоду. Контрагенти поділяються у CRM на різні категорії, при чому їх класифікацію затверджує безпосередньо підприємство, розподіляючи за поведінковими ознаками, вподобаннями, статусністю. Це дає можливість влаштувати роботу з цільовими групами, що заощаджує час, збільшує масштаб охоплення за одноразовий контакт, в результаті - збільшення обсягів продажів. Тому і розсилання влаштовують цілеспрямовано залежно від приводу - воно може бути масовим, особистим та для окремої групи контрагентів.

До CRM можна прикріпити файли будь-якого формату, зокрема фото замовників, це буває важливо в окремих сферах діяльності. Систему CRM легко налаштувати відповідно до своїх робочих уподобань, приховавши ті стовпці, які майже не використовуються у роботі, перемістивши за пріоритетністю ті, які постійно необхідні. При цьому такий «налаштований» вигляд буде доступний лише тому співробітникові, який зробив ці налаштування, для решти працівників база даних матиме інший вигляд - той, який вони налаштували самостійно. Це підтримується розподілом прав, яке застосовується в автоматизованій системі для захисту конфіденційності службових даних, адже кількість користувачів може бути великою, але далеко не усім потрібно знати усе.

Для цього, усім хто отримав доступ до системи, надають індивідуальний логін та захисний пароль, така «пара» створює для кожного ізольований робочий простір, недоступний для колег, але відчинений для керівництва, щоб контролювати достовірність інформації користувачів. Свої робочі показники, відмітки про готовність завдання кожен розташовує у персональних електронних журналах, що виключає факти приписування, адже відразу з’явиться розбіжність з інформацією інших користувачів та реальним станом справ організації, що і перевіряє керівництво.

Окрім думок про програму УЗУ звичайних користувачів до Вашої уваги тепер видаються думки експертів. Анатолій Вассерман народився 9 грудня 1952 року. Закінчив Одеський технологічний інститут холодильної промисловості за фахом інженер. Після закінчення інституту працював програмістом. Потім – системним програмістом. Вперше на екрані з'явився 1989 року у клубі «Що? Де? Коли?», потім – на «Брейн-рингу». У телевізійній «Своєї грі» здобув п'ятнадцять перемог поспіль у 2001—2002 роках і став найкращим гравцем десятиліття 2004 року. П'ятиразовий чемпіон України зі спортивної версії "Своєї гри". Чотириразовий чемпіон Москви зі спортивної версії «Своєї гри», бронзовий призер того ж змагання, срібний 2017 року. Срібний призер «Знатокіади» – Всесвітніх ігор знавців – 2010 року за «Своєю грою».

Презентація системи CRM

  • Торгові організації

    Торгові організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Спортивні заклади

    Спортивні заклади
  • Навчальні заклади

    Навчальні заклади
  • Медичні заклади

    Медичні заклади
  • Магазини

    Магазини
  • Промоутерські компанії

    Промоутерські
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про CRM систему


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити автоматизацію CRM системи

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.