1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Системи Help desk

На думку 340 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Системи Help desk

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи Help desk

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Платформа Help desk регулює ключові аспекти техпідтримки, відстежує заплановані ремонтні операції, оформляє нові заявки, займається документальним супроводом;
  • Користувачам не потрібно докладати максимум зусиль, щоб впоратися з системою, оволодіти принципами керування, розумно застосовувати засоби нормативно-довідкової підтримки, стандартні опції та інструменти;
  • Фінансові активи організації також потрапляють під контроль програмної підтримки, як і інші рівні господарювання;
  • Формування замовлення включає збір інформації по об’єктах ремонту, створення документів, планування та ін. Завершені процеси легко переносяться в електронний архів;
  • Платформи Help Desk достатньо продуктивні в частині напрямку CRM, де окремо необхідно відзначити рекламну авто-розсилку (Viber, SMS, E-mail), аналіз взаємовідносин з постачальниками та торгівельними партнерами;
  • Кожна сервісно-ремонтна сесія відстежується системою в режимі реального часу, що визначає можливість швидко внести правки;
  • Знизити витрати можна за рахунок моніторингу, де програма визначає прибутковість тієї чи іншої послуги, оцінює інвестиції, підраховує прибуток та фіксує продуктивність структури;
  • До завдань базового конструктору документації належить створення нормативних документів: торгівельних чеків, актів прийому, угод і т.д. Для того щоб додати новий шаблон знадобиться лише декілька секунд;
  • Певні елементи та функціональні можливості доступні тільки під замовлення. Ознайомитися з платним контентом можна на нашому сайті;
  • Платформа Help Desk дозволяє автоматизувати виплати заробітної платні штатним співробітникам. При цьому під час нарахування та авто-переведеннях легко використати власні алгоритми;
  • Програмний помічник швидко повідомить про те, що знижуються показники прибутку, затягуються терміни здачі ремонтних позицій, з’явились проблеми іншого порядку;
  • Спеціальний інтерфейс системи орієнтований виключно на продажі асортименту. Документація готується автоматично;
  • Висока якість аналітики визначає своєчасність та ефективність управлінських рішень, де жоден аспект господарювання структури не залишиться поза увагою;
  • Рекомендуємо уважно ознайомитися з питаннями додаткового оснащення, щоб отримати необхідні функціональні елементи, розширити спектр можливостей, використати останні інновації;
  • Тестова версія додатку розповсюджується безкоштовно. Завантаження не займе багато часу.

Опис програмного забезпечення

Останніми роками системи Help desk незмінно отримують все більше поширення, що не можна пояснити тільки ціновою доступністю програмної підтримки. Платформа багатофункціональна, продуктивна та швидка. Практично не має рівня господарювання, який не можна було б помістити під тотальний цифровий контроль. Часто програмам Help доводиться виконувати роль поєднуючого елементу, де необхідно налагодити спілкування як в середині колективу технічної служби, так і безпосередньо з клієнтською базою, постачальниками, торговими партнерами, контрагентами. Софт має усе необхідне для цього.

Лінійка «Універсальної Системи Обліку» (USU) містить велику кількість оригінальних рішень та цифрових проектів, зокрема і програми Help. Вони орієнтовані на галузь техпідтримки та ремонту, де дуже важливо відстежувати онлайн сервісно-ремонтні операції та якість вихідної документації. Обрати потрібне рішення Help desk дуже легко. Достатньо звернути увагу на функціональний діапазон, уважно ознайомитися з принципами взаємодії з клієнтами, операції з замовленнями, спробувати трохи попрацювати над документами та звітами, щоб оцінити якість платформи.

Програми Help desk володіють широкою інформаційною підтримкою по різних категоріях технічного обслуговування. Заявка на ремонт містить опис несправностей, характеристики виробу, супровідні документи, детальну інформацію про запланований обсяг ремонтних робіт. Що стосується ремонту безпосередньо, то дані по поточних процесах система Help desk наочно демонструє на моніторах, щоб (у випадку необхідності) внести правки та зміни, поділитися інформацією з фахівцями техпідтримки, сповістити клієнта про терміни завершення роботи і т.д.

Не варто забувати про автоматичні виплати заробітної платні співробітникам структури техпідтримки. Значно простіше користуватися системою Help desk, ніж вручну займатися розрахунками, завантажувати відділ бухгалтерії, звірятися з персональними ставками, підраховувати стимулююче нарахування персоналу. Спеціальний інтерфейс створений для того щоб регулювати взаємовідносини CRM-характеру, а саме - надати інструментарій рекламної розсилки (Viber, SMS, E-mail), необхідні засоби аналітики, щоб підвищити якість взаємодії з постачальниками, просувати послуги, поповнювати клієнтську базу.

Логічні компоненти системи Help desk містять не лише модулі оформлення заявок на технічне обслуговування, базу даних, панель адміністрування та інші елементи, які дозволяють своєчасно готувати управлінську звітність, відстежувати проведення ремонтних сесій в режимі реального часу. З допомогою вбудованого конструктора документації значно простіше працювати з рядовими позиціями документообігу - актами прийому та видачі виробів, сертифікатами та угодами. Можна самостійно додати нормативний бланк або шаблон, щоб в результаті заощаджувати час на заповненні документів.

Автоматизація увійшла в бізнес серйозно та надовго. Системи Help desk здатні змінити обличчя сучасної техпідтримки, де кожна дія регулюється автоматично, ефективно вирішуються організаційні питання, вибудовується чіткий розклад роботи, здійснюється продуктивна взаємодія з клієнтами. Деякі підприємства серйозно замислюються про те, щоб підвищити продуктивність проекту за рахунок індивідуальної розробки. Така опція доступна на платній основі. Додатково пропонуються функціональні елементи, зміни в дизайні, підключення зовнішніх пристроїв.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити систему Help desk

  • Служба Help Desk

    Служба Help Desk
  • Державна установа, яка працює з населенням

    Державна установа,
    яка працює
    з населенням
  • Служба інформаційної підтримки

    Служба
    інформаційної
    підтримки
  • Відділ комп'ютерної підтримки

    Відділ
    комп'ютерної підтримки
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Довідкова служба

    Довідкова служба
  • Приватні підприємства

    Приватні підприємства
  • Медичні підприємства

    Медичні підприємства
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про системи Help desk


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему Help desk

Увага! Облік замовлень буває різним!
Для різного виду замовлень ми розробляємо різне програмне забезпечення, яке буде враховувати специфіку Вашої роботи.
Щоб дізнатися більше - напишіть нам листа.

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.