1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Як керувати автосервісом

На думку 208 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Як керувати автосервісом

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для керування автосервісом

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
    Авто

    Авто
  • По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
    Історія відвідувань

    Історія відвідувань
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
    Клубні картки

    Клубні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
    Запис клієнтів

    Запис клієнтів
  • Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
    Зображення

    Зображення
  • Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
    Облік робіт

    Облік робіт
  • По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
    Норма-години

    Норма-години
  • На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
    Калькуляція

    Калькуляція
  • Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
    Облік запчастин

    Облік запчастин
  • Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
    Акт прийому ТС

    Акт прийому ТС
  • За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
    Наряд-замовлення

    Наряд-замовлення
  • Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
    Квитанції та рахунки

    Квитанції та рахунки
  • Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
    Автомагазин

    Автомагазин
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
    Заявки

    Заявки
  • Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
    Платежі

    Платежі
  • Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
    Побажання

    Побажання
  • Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
    Приріст клієнтів

    Приріст клієнтів
  • За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
    Результативність

    Результативність
  • Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
    Активність клієнтів

    Активність клієнтів
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
    Клієнти, які пішли

    Клієнти, які пішли
  • Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
    Причини того, що клієнти вас залишають

    Причини того, що
    клієнти вас залишають
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
    Утримання клієнтів

    Утримання клієнтів
  • Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
    Рекомендації

    Рекомендації
  • Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
    Заробітна платня

    Заробітна платня
  • Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
    Динаміка відвідувань

    Динаміка відвідувань
  • Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
    Гарантійний ремонт

    Гарантійний ремонт
  • Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
    Непопулярне

    Непопулярне
  • Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка по часу

    Динаміка по часу
  • Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
    Аналіз товарів

    Аналіз товарів
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
    Прогноз товару

    Прогноз товару
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
    Онлайн запис

    Онлайн запис
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне рішення від УВУ дозволяє професійним чином здійснювати керування автосервісом та іншими подібними установами;
  • За допомогою програми можна оптимізувати робочий час та витрати;
  • Управління можна здійснювати з різних напрямів: співробітники, замовлення, клієнти, постачальники та інше;
  • Ви можете координувати кожну заявку вашого сервісу;
  • У особистих картках можна зберігати історію робіт, знижок, інших процесів;
  • Кожен процес автосервісу можна буде проаналізувати через доступні аналітичні функції;
  • У системі можна працювати з різного виду документів: замовлення-вбрання, рахунки, акти виконаних робіт, службові записки та інші види документів;
  • Для внутрішніх процесів можна розробити особисті документи;
  • По кожному майстру можна оцінювати продуктивності;
  • При інтеграціях з обладнанням можна прискорити процеси з обробки платежів та відпуску автозапчастин та витратних матеріалів;
  • Завдяки програмі можна забезпечити повний аналіз різноманітних процесів;
  • Ви зможете контролювати свої фінанси та не допускати зайвих витрат;
  • Софт можна масштабувати на керування філіями;
  • Можливості програми можна легко розширити;
  • На замовлення розробляємо додаткові можливості.

Як керувати автосервісом?

Як керувати автосервісом? Управління вимагає системного підходу, щоб забезпечити його ефективну роботу, утримання клієнтів та зростання прибутку. Із самого початку необхідно серйозно підійти до роботи персоналу. Необхідно визначити чіткі обов'язки кожного співробітника: майстра, механіка, менеджера, адміністратора.

Найголовніше, щоб співробітники мали необхідні навички для надання якісних послуг і могли правильно вибудовувати взаємодії з клієнтами. За сучасних умов правильну роботу з клієнтами допомагає вибудовувати спеціальна програма CRM, компанія УСУ пропонує вам використовувати професійне рішення для керування автосервісом.

Як управляти СТО?

Як управляти СТО за допомогою УСУ. Далі ми розповімо вам про це. У системі необхідно створити бази даних по клієнтам, співробітникам, внести дані щодо наявної матеріально-технічної бази. Через УСУ можна запровадити зручну систему для запису клієнтів. Ми можемо надати вам можливості як для онлайн запису (за наявності сайту), так і за допомогою ручного введення.

Після надходження заявки дуже важливо стежити за тим, щоб роботи були виконані якісно та вчасно, тому можна забезпечити задоволеність клієнта сервісом. Для цього в системі можна визначити замовлення наряд, призначити майстра, здійснити контроль якості.

Для підвищення ще більшої лояльності з боку клієнтів можна впровадити для постійних клієнтів знижки або бонуси. Все це можна враховувати у ПЗ: від проведення послуг до застосування програми лояльності.

Управління СТО

Управління СТО не обходиться без контролю складських запасів. Важливо здійснювати управління запасами запчастин та витратних матеріалів, щоб уникнути нестачі або надлишків. Також необхідно контролювати залишки та терміни придатності розхідників, щоб не вийшло так, що у роботі застосовувалися матеріали, що втратили свої якісні характеристики.

Через УСУ легко запустити управління складськими запасами, ви зможете відстежувати ланцюжки закупівель та витрати на кожну товарну позицію. При виснаженні товарів на складах можна настроїти автоматичне формування заявки поповнення постачальникам.

Система керування СТО

Система управління СТО від УСУ допоможе вам у роботі з ціноутворенням та допоможе підтримувати прозорість розрахунків. Через УСУ можна запровадити гнучку систему ціноутворення, яка враховує вартість запчастин, послуг та оплату праці. Це можна відбивати у впроваджених прайс-листах.

Через УВУ можна складати та деталізувати кошториси до початку ремонту, це підвищить довіру з боку споживачів послуг.

Програма для керування автосервісом

Програма для керування автосервісом від УСУ допоможе вам працювати з комерційними розсилками та програмами лояльності. Ви зможете керувати замовленнями, фінансами та планувати роботи по кожному окремому клієнту. У основі УСУ можна зберігати цінну інформацію про минулі взаємодії і використовуватиме її подальшого розвитку комерційних відносин.

Управління автосервісом

Управління автосервісом включає процес планування робочого дня персоналу. Через УВУ можна здійснювати розподіл завдань між співробітниками. Відстежувати статус кожного замовлення.

Через систему ви зможете вести керування запасами запчастин та витратних матеріалів. Вам буде доступне автоматичне нагадування про необхідність поповнення складу, ведення облік надходжень та витрачання товарів, а також фінансові дані.

Система керування автосервісом

Система управління автосервісом від УСУ забезпечить ведення обліку доходів та витрат автосервісу. Вам будуть доступні можливості для автоматичних розрахунків з клієнтами, виставлення рахунків та контролю платежів. Ви зможете працювати з різними видами звітів: по клієнтам, співробітникам, прибутковості того чи іншого бізнес-напряму. Ви можете ближче познайомитись з можливостями ПЗ у доступному на нашому сайті огляді. Запрошуємо вас на особисту презентацію у зручний для вас час. Ви можете перевірити систему у справі через пробну версію, вона доступна для завантаження. УСУ - буде надійним інструментом для автоматизації вашого автосервісу.

Зовнішній вигляд програми

Як керувати автосервісом

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму, щоб ефективно керувати автосервісом

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Автосервіс

    Автосервіс
  • СТО

    СТО
  • Пункти ремонту та обслуговування авто- і мототехніки

    Пункти ремонту
    та обслуговування
    авто- і мототехніки
  • Продаж запчастин

    Продаж
    Запчастин
  • Продаж шин

    Продаж
    шин
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.