Можливості програми для контролю розваг
- У Вас сформируется единая база клиентов со всеми необходимыми контактными данными
Клиенты - Вы сможете видеть историю посещений за любой день и по любому клиенту
Посещения - В программе будет оставаться история всех продаж за любой день, чтобы было возможным строить наглядную аналитическую отчетность
Продажи - Система позволяет выдавать клиентам на прокат любой товар и наглядно контролировать его возврат
Прокат - Вы сможете использовать различное оборудование для увеличения производительности своей организацииОборудование
- Чек и другие различные документы могут формироваться программой автоматическиДокументы
- Сдельная заработная плата сотрудников может рассчитываться автоматически
Расчет зарплаты - Вы сможете вести полноценный финансовый учет: проводить доходы, любые расходы, видеть прибыль и смотреть различные аналитические отчеты
Финансовый учет - Для директора предусмотрен целый комплекс управленческих отчетов, которые помогут проанализировать деятельность организации с разных сторон
Отчеты директору - Надежный контроль обеспечит интеграция с камерами: программа в титрах видеопотока укажет данные по продаже, полученной оплате и другую важную информациюВидеонаблюдение
- Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программыПланировщик
- Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовностиРезервное
копирование - Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобильным приложением удобно пользоваться клиентам, регулярно взаимодействующим с предприятием по поводу его услуг и/или продукции, в которых клиенты постоянно заинтересованы.Приложение
для клиентов - Библия современного руководителя - дополнение к программе для директоров, которые считают себя профи, либо хотят таковыми стать.БСР
- Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Контроль над зайнятістю персоналу, термінами та якістю виконання виконують по його записах в особистих електронних формах, для перевірки яких використовують функцію аудиту;
- До завдання функції аудиту належить виокремлення усіх нових даних, що надійшли у систему, та виправлення старих, виконане після інспекції, це скорочує час звірки;
- Програма також пропонує планування - кожен користувач складає робочий план на період, після цього порівнює обсяги фактичних робіт з планом, оцінюючи ефективність;
- Контроль над доступом до службової інформації дозволяє захистити конфіденційність даних, збереженість їм забезпечена регулярним резервним копіюванням за розкладом;
- Для доступу до службових даних користувачеві видають індивідуальний логін, захисний пароль до нього, вони визначають обсяг доступної інформації та формують робочу зону;
- Програма інтегрується з цифровим складським, таким як сканер штрих-коду, електронні ваги, а також торгівельним обладнанням, таким як фіскальний реєстратор, принтер для цінників;
- Автоматизована система сумісна з відеонаглядом для контролю каси та АТС для контролю розмов з клієнтами, електронним табло - для інформування;
- Організація отримує повний комплект документації, необхідної їй у процесі робіт для обліку взаємодії з постачальником, підрядником, клієнтами, для усіх видів звітності;
- Автоматично складені документи відповідають усім вимогам та містять дані у точній відповідності з призначенням документу, для цього система володіє вкладеним набором шаблонів;
- Багатокористувацький інтерфейс дозволяє співробітникам виконувати спільну роботу навіть в одному документів без конфлікту збереження своїх записів, число таких записів - необмежене;
- Співробітники можуть персонально оформити робоче місце, обравши будь-яку з понад 50 запропонованих версій інтерфейсу з використанням коліщатка прокрутки на екрані;
- Якщо підприємство має декілька територіально віддалених відділів, то програма сформує єдину інформаційну мережу для об’єднання їх діяльності в спільний облік;
- Програма функціонує без абонентської плати - вона має фіксовану вартість за забезпечує базову комплектацію, для розширення функціоналу необхідна доплата;
- Наприкінці звітного періоду система формує звіти з аналізом усіх видів діяльності, що дозволить керівництву об’єктивно оцінити співробітників та прибутковість своїх послуг;
- Аналітичні звіти мають формат таблиць, графіків та діаграм, зручних для вивчення власних показників, з візуалізацією значимості кожного у формуванні прибутку.
Опис програмного забезпечення
Контроль розваг у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» виконує безпосередньо автоматизована система, вимагаючи від працівників розважального центру швидкого введення робочих даних в особисті електронні журнали для реєстрації відвідувачів, послуг та інвентарю, який їм надається для участі в розвагах. Сьогодні розваги - це невід’ємна частина будь-якого торгівельно-розважального центру, дитячих та тематичних клубів, куди відвідувачі приходять у пошуках активного та веселого проведення часу. Автоматизований контроль над розвагами дозволяє здійснювати ефективний облік усіх витрат на їх влаштування та надходження від клієнтів.
Додаток для контролю розваг до програми автоматизації УСО встановлюють фахівці УСО, використовуючи віддалений доступ через інтернет-з’єднання, а після встановлення проводять навчальний семінар з демонстрацією усіх програмних можливостей користувачам, серед яких можуть бути працівники будь-якого профілю та статусу, адже програма зацікавлена в отриманні різнопланової інформації для точної характеристики поточних процесів в середині розважального центру. До того ж у додатку для контролю розваг настільки простий інтерфейс та зручна навігація, що в ньому успішно працюють користувачі без досвіду та навичок роботи за комп’ютером, швидко оволодіваючи функціоналом без допомоги інших, адже електронні форми уніфіковані, процедура введення даних виконується завжди за одним і тим же алгоритмом, інструмент керування інформацією представлений трьома функціями - це контекстний пошук, множинне групування та фільтрування даних, які зрозумілі у використанні.
Додаток для контролю розваг має меню з трьох блоків, кожен з яких виконує суворо визначене завдання, до того ж ці три розділи схожі один на одного, як брати близнюки, оскільки описують одні і ті ж процеси, об’єкти та суб’єкти, але на різних стадіях їх діяльності. Наприклад, розділ «Довідники» у додатку для контролю розваг відповідає за влаштування бізнес-процесів та всіх учасників, зокрема персонал, клієнтів, товари, послуги, блок «Модулі» відповідає за точний опис їх поточного стану, а блок «Звіти» - за аналіз поточного стану та порівняння з результатами діяльності у попередні періоди. До того ж, користувачам доступний лише один із трьох розділів для роботи - це розділ «Модулі», саме тут знаходяться їх електронні форми для введення даних, тоді як розділ «Довідники» можна використовувати як джерело інформації для опису процесів, а розділ «Звіти» доступний виключно керівництву, адже тут зосереджена інформація для оцінки, зокрема по працівниках розважального центру, - додаток для контролю розваг надає повний діапазон інформації для об’єктивної оцінки досягнень та контролю фінансових результатів.
На головному екрані у додатку для контролю розваг, окрім меню, представлена зручна схема усіх місць, де безпосередньо влаштовані розваги, для кожної зали - окреме вікно із зазначенням відвідувачів на поточний час та той період їх перебування тут, що був ними оплачений. Як тільки час закінчиться, додаток для контролю розваг сигналізує працівникові, щоб той сповістив клієнта про закінчення оплаченого терміну. У цьому вікні навпроти кожного відвідувача можна відзначити, який інвентар був взятий в оренду, який тариф використовується для розрахунку оплати, чи є у клієнта клубна картка, і, якщо так, то яка кількість бонусів на ній є.
Якщо клікнути на стрічку з іменем користувача у такому вікні, відкриється детальна інформація про нього, зокрема фото, історія візитів, кількість оплачених відвідувань - додаток для контролю розваг веде їх облік за «абонементською» системою, коли клієнт може оплатити відразу декілька відвідувань за вказаний період, відповідно до обраного ним та/або призначеного розважальним центром тарифу. Це, звичайно, якщо центр веде клієнтську базу, яку додаток для контролю розваг пропонує у формі CRM, де можна фіксувати усі контакти з клієнтом, реєструвати візити та присвоювати клубні картки, прикріплювати персональні прайс-листи.
Після завершення робочого дня додаток для контролю розваг швидко створить звіт по кількості відвідувачів, отриманих сумах в цілому та із зазначенням конкретних статей прибутку - інвентар, напої, снеки та інше. Після завершення період таким же чином буде складено звіт по кожному клієнтові окремо, по кожному майданчику, по кожній статті прибутку, що дозволить керівництву оцінити популярність залів та купівельний попит на пропоновану продукцію.
Для підтримання інтересу до своїх послуг, додаток для контролю розваг передбачає влаштування інформаційно-рекламних розсилок, які можуть бути відправлені в будь-якому форматі - персонально, усім, цільовій групі у вигляді sms-повідомлень. При цьому перелік абонентів буде складено автоматично з врахуванням усіх критерії, що були вказані співробітником, за винятком тих клієнтів, які відмовились від розсилок узагалі, надсилання здійснюється з CRM, а наприкінці періоду звіт покаже прибутковість кожної.
Відео програми для розважального центру
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для контролю розваг
Програмою можуть користуватися:
Розважальні центри
Тематичне клуби
Роликові клуби
Дитяче містечко
Антикафе
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для контролю розваг
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію обліку для контролю розваг
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.