Можливості програми для обміну даними з сайтом
- Клиенты смогут записаться к Вашему специалисту онлайн
Онлайн-запись - Клиенты будут подавать онлайн заявку, которая автоматически появится в программе
Подача заявки - Вашим покупателям можно будет отслеживать онлайн статус своей заявки
Информация о заказе - На Вашем сайте будет всегда актуальная информация по остаткам товара
Актуальные остатки - На Вашем сайте будет всегда актуальная информация по ценам на товар
Актуальные цены - При доставке грузов можно будет показывать заказчикам, где находится их груз
Положение груза - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Для входу до програми персонал підприємства отримує індивідуальні логіни та паролі до них, які даються доступ лише до тієї інформації, яка належить до їх компетенції;
- Розподіл інформаційного простору має на увазі заповнення кожним особистих електронних форм, на основі даних у них відбувається автоматичне нарахування заробітної платні;
- Автоматизована система виконує будь-які обрахунки автоматично, зокрема розрахунок вартості замовлення по прайс-листу та з врахуванням знижки і калькулювання його собівартості;
- Програма може використовувати у роботі будь-яку іноземну можу та навіть декілька, для кожної мовної версії є комплект шаблонів, який відповідає правилам тієї чи іншої країни;
- Програма самостійно створює усі документи, якими у процесі оперує підприємство, зокрема зовнішні та внутрішні, суворо до вказаних для кожного з них термінів;
- Так як система виконує низку робіт в автоматичному режимі, у неї вбудований планувальник завдань - ця функція контролює їх запуск саме у той час який вказаний у розкладі;
- До таких робіт належить резервне копіювання службової інформації, формування документообігу, представлення внутрішньої звітності з аналізом усієї діяльності;
- Взаємодію між співробітниками підтримують спливаючі вікна - це внутрішня система зв’язку, зручна для обміну думками, електронного погодження та нагадувань;
- У програмі використовуються уніфіковані електронні форми та єдине правило введення інформації - це пришвидшує процеси, заощаджує час користувача на ведення звітності;
- На основі розташованої персоналом інформації в електронних журналах, відбувається формування фінальних показників, їх обмін з минулими значеннями відбувається миттєво;
- База замовлень, де зібрані усі заявки клієнтів на продукцію, послуги, має класифікацію по статусах, у кожного статусу - свій колір, вони візуалізують етапи виконання замовлень;
- Під час виконання чергового етапу користувач ставить позначку у своєму журналі - сигнал для зміни статусу, їх обмін відбувається автоматично, адже показники пов’язані;
- Автоматизована система захищає себе від введення неправдивих даних за допомогою зв’язку, який створюється між значеннями з різних інформаційних категорій, відразу виявляє їх;
- Програма також успішно інтегрується з електронним обладнанням, серед якого - термінал збору даних, сканер штрих-коду, принтер для друку етикеток, електронні ваги;
- Завдяки програмі, підприємство отримає відеоконтроль за торгівельними операціями, розшифровку телефонних бесід персоналу з клієнтами, контроль над термінами виконання.
Опис програмного забезпечення
Обмін даними з сайтом, інтегрованим з програмою автоматизації «Універсальна Система Обліку» значно пришвидшується за рахунок миттєвого відображення інформації з представлених у програмі баз даних - швидкість будь-якої операції в автоматизованій системі обліку займає частки секунд, і це одночасно швидкість обміну інформацією. Тому якщо у системі відбулося оновлення показників, це ж відразу стане доступно на сайті усім тим, хто надає перевагу роботі онлайн, ніж офлайн.
Корпоративний сайт містить досить багато даних для інформування замовників, зокрема асортимент готової продукції та прейскурант цін на неї, якщо це виробнича або торгівельна організація, вартість послуг та розклад роботи фахівців, якщо це навчальний або спортивний заклад, підприємство зі сфери послуг. Сьогодні простіше та швидше отримати інформацію онлайн, ніж телефонувати, чекати на відповідь, не завжди швидку, з врахуваннях «модних» автовідповідачів, тому його наявність та своєчасне оновлення розширюють армію клієнтів підприємства та, якщо дані онлайн завжди актуальні, підвищує його репутацію.
Завдяки миттєвому обміну даними, на сайті відсутня застаріла інформація та представлені лише останні відомості, показники, прайс-листи. При цьому конфігурація для обміну даними з сайтом передбачає також тренд останнього часу - особисті кабінети для кожного користувача, який пройшов реєстрацію, де містяться його особисті дані, зокрема контакти, історія замовлень та/або візитів, оплат та покупок, по яких підприємству легко скласти уявлення про замовника - активності, уподобаннях, запитах, дисциплінованості чи навіть заможності. Аналогічна база даних, наявна у системі, навіть офлайн, - це клієнтська база у форматі CRM, яка є «материнським» початком та продовженням відносин після реєстрації клієнтів. Однак, далеко не усі дані будуть наявні в особистому кабінеті, адже там розташована лише поточна інформація для клієнта та його контакти, перелік минулих замовлень, переписка з адміністратором сайту, якщо стались якісь непорозуміння або виникали питання. А у CRM відбувається формування повноцінного архіву в інтересах підприємства, на основі котрого конфігурація для обміну даними з сайтом виконує облік взаємодії з кожним, щоб підтримувати його активність, стимулювати її та заохочувати за високі результати.
Конфігурація для обміну даними з сайтом зручна тим, що використовує сайт як інструмент просування продукції, робіт та послуг, розташовуючи на ньому рекламні банери з даними про акції, розпродажі, святковими побажаннями та іншим. У офлайн також є дуже схожий інструмент - автоматична розсилка, яка виконується конфігурацією для обміну даними з сайтом за допомогою електронної пошти, яка має формат sms, e-mail, Viber чи голосових оголошень, для якої заздалегідь у систему вбудовані текстові шаблони та функція правопису. Для влаштування розсилки автоматизована система самостійно формує перелік клієнтів, відповідно до вказаних менеджером критеріях відбору, та розсилає повідомлення безпосередньо з бази даних, прибираючи з переліку тих замовників, які відмовилися від отримання маркетингових повідомлень під час реєстрації.
У конфігурації для обміну даними з сайтом замовники, перебуваючи у своєму особистому кабінеті, також бачать надіслані їм сповіщення, якщо потрапляють до складу обраної аудиторії, адже розсилки мають різний формат - загальний, особистий, цільовій групі, оскільки усі клієнти розділяється на категорії у CRM за схожими поведінковими та споживчими якостями, з яких і складають групи по «інтересах». Такий формат поширення інформації знижує витрати підприємства на розсилку, оскільки інтеграція з sms-центром вимагає витрат на використання електронного зв’язку, а сайт - він рідний і тому безкоштовний. Для оцінки ефективності цих двох «майданчиків» конфігурація для обміну даними формує наприкінці періоду звіт, який покаже по обсягу замовлень та отриманому прибутку, хто активніше приваблює клієнтів - онлайн чи офлайн, адже відстежити, хто скористався тим чи іншим не складно.
Перевагою конфігурації для обміну даними є іще й те, що відтепер інформація по наявності товарів та їх вартості, вільних годинах прийому фахівців доступна у будь-який час та у будь-якому місці, до того ж актуальна у хвилину звернення до неї, що надзвичайно важливо. Клієнт може самостійно вести моніторинг позицій, які його цікавлять, на випадок, якщо раптом щось змінилось з плином часу, та перебронювати свою участь, заощадивши час працівників підприємства. Якщо організація надає послуги по доставці товарів, то в особистому кабінеті можна стежити за переміщенням та бути готовим до прийому кур’єра.
Конфігурація для обміну забезпечує розподіл прав під час відкриття особистого кабінету, надсилаючи логін та пароль для входу до системи за допомогою sms сповіщення, що забезпечує захист особистої інформації онлайн. Такий же розподіл прав наявний і для користувачів - співробітників підприємства, які працюють офлайн та відповідають за достовірність своїх даних.
Відео програми для обміну даними із сайтом
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програму для обміну даними з сайтом
Програмою можуть користуватися:
Торгове підприємство
Ательє
Хімчистка
Виробнича
компанія
Логістична
компанія
МФО
Спортивний
центр
Туристичні
фірми
Навчальний центр
Медичне
підприємство
Ремонтна
майстерня
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про для обміну даними з сайтом
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму для обміну даними з сайтом
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.