Можливості CRM системи для бутіка
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення від УСУ можна автоматизувати роботу бутіка;
- Немає значення спеціалізація бутика;
- У програмі можна працювати з різним товарним асортиментом;
- УСУ допоможе тримати під контролем доходи та витрати;
- Витрати бутика можна поділити на статті витрат;
- Доходи можна поділити на статті та аналізувати найбільш прибуткові напрями;
- Через УСУ можна керувати кількома бутіками;
- Програма покаже відображення даних щодо всіх відгалужень бізнесу;
- УСУ працює різними мовами;
- Через систему можна оформляти продажі та вести касу;
- Функції УСУ прості та зрозумілі для користувачів;
- Програма може мати додаткові можливості на замовлення;
- Систему налаштовують на повідомлення про виснаження товарного запасу;
- Через софт легко перевести облік у хмару;
- Для вас підготовлені інші важливі функції, отримати більше інформації можна прямо зараз.
Програма для бутіка
Сучасні бізнес-напрями можуть мати форму роботи у вигляді бутіка. Особливості діяльності бутика пов'язані з тим, що він знаходиться в торговому центрі, щодня його можуть відвідувати тисячі людей. Власник навіть може мати кілька бутіків в одному торговому центрі.
Спеціалізація роботи може бути будь-яка: автозапчастини, одяг, коштовності, біжутерія, витратні матеріали тощо.
Чи потрібна програма для бутіка? Так, для ефективного управління продажами. Програмне забезпечення допомагає оптимізувати бізнес-процеси, покращити обслуговування клієнтів та збільшити продажі.
У програмі для бутіка від УСУ ви зможете керувати різними процесами.
Автоматизація бутіка
Автоматизація бутіка через УСУ приносить великі переваги. Давайте їх розглянемо.
Насамперед через систему можна проводити облік товарів та запасів. До програми вноситься асортимент, кожній позиції надається номенклатурний номер. Деталізація формування картки товару може дійти до прикріплення до неї фото, скан копій сертифікатів та іншої інформації.
Через УСУ можна проводити продажі та відстежувати залишки, отримувати автоматичні повідомлення про необхідність поповнення. Система може автоматично надсилати заявки постачальникам.
Платформу можна використовувати для управління продажами бутіка та інтернет-магазину. Можна вести облік за згодою ваших потреб: підключити інтеграцію з фіскальним реєстратором або формувати товарні чеки прямо в програмі.
Дані з бази можна легко перенести на маркетплейс, дані карток можуть дзеркально відбитися там. Усі операції також відображатимуться автоматично.
Облік продажів супроводжується інтеграцією з касовим устаткуванням, у своїй можна забезпечити підтримку різних способів оплати.
Для автоматизації бутика можна вибрати різні функції. На нашому сайті розташований огляд програми для торгівлі, з якого докладніше можна дізнатися про різні функції.
CRM для бутіка
CRM для бутіка може обслуговувати процеси, пов'язані з клієнтами. Управління клієнтами може включати: ведення історії покупок, відображення переваги купівлі, персоналізовані дані клієнтів. Також через систему можна проводити аналіз купівельної поведінки, оцінювати попит на ті чи інші товари.
Детальний опис процесів може стати в нагоді при впровадженні програм лояльності. Вони можуть бути різними: знижки бонуси дисконти та інше. Софт допоможе відображати нарахування, списання та обнулення.
Через УСУ можна забезпечити інформаційну підтримку. Наприклад, можуть бути впроваджені повідомлення, нагадування та інші форми оповіщення. Розсилка може допомогти розповісти про програму лояльності. Запустити її можна через будь-який канал зв'язку: електронна пошта, месенджер, стільниковий оператор тощо.
У сучасних умовах, якщо торгівля ведеться додатково через маркетплейси або власний магазин практикується використання чат робота для консультацій. Такий вид послуг з розробки ми готові надати на замовлення.
CRM для бутіка допоможе працювати зі звітами та аналітикою. Ви зможете отримувати докладні звіти з продажу, запасів, доходів та витрат. Ці звіти є дуже важливими для розуміння розвитку бізнесу, його слабких сторін. Наприклад, можна з'ясувати найприбутковіші напрями у торгівлі, найліквідніші товари, оборотність, собівартість, основні витрати тощо.
Якщо вчасно з'ясувати надмірне споживання зміст тих чи інших позицій, залежалі позиції, та інші негативні тенденції, можна уникнути втрат. Аналіз можна проводити за різними категоріями: гроші, витрати, клієнти, працівники, товарний асортимент. Працюючи з УСУ, ви зможете мати справу з найпросунутішою аналітикою.
Також через УСУ можна проводити аналіз ефективності маркетингових кампаній. Наприклад, ви можете з'ясувати, чи була дієвою маркетингова компанія, який рекламний канал приніс велику користь.
У програму впроваджено інтерактивну інструкцію, яка допомагає швидко почати діяти у робочому просторі. Ви завжди можете отримати допомогу з боку технічної підтримки, можна замовити будь-яку кількість облікових записів. Якщо вам незручно працювати з офісною інфраструктурою, пропонуємо оренду хмарного сервера. Деталі співробітництва у цьому напрямі можна з'ясувати в особистій бесіді.
Універсальна система обліку може бути корисною та в інших напрямках. Ми запрошуємо вас отримати особисту презентацію щодо можливостей роботи в софті.
Відео програми для бутіка
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для бутіка
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.