Можливості CRM системи для керування інтернет-магазином
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення УВУ легко керувати інтернет-магазином;
- Працюючи з маркетплейсами можна вести дзеркальний, внутрішній облік торгових процесів;
- У програмі можна працювати із власними електронними каталогами;
- Кожен товар може мати докладний опис у системі;
- За необхідністю дані із програми щодо товарного асортименту можна легко імпортувати на маркетплейс;
- Через програму легко працювати з клієнтами;
- Програму можна використовувати для інформаційного забезпечення клієнтів;
- Софт налаштовується ефективну роботу зі складами;
- Систему можна налаштувати на різні механізми обліку;
- Можна отримати безкоштовну пробну версію;
- Ми створюємо ідеальні умови для ведення обліку щодо торгівельної діяльності;
- Система може бути використана для ведення обліку з філій;
- В УСУ можна використовувати глибоку аналітику для вдосконалення процесів;
- На замовлення підключаються додаткові можливості;
- Пропонуємо отримати докладнішу презентацію, для цього потрібно надіслати запит.
Як керувати інтернет-магазином?
Сучасна торгівля не обмежується продажами у фізичній точці: магазині, бутику чи торговому центрі. Сьогодні як ніколи популярна інтернет-торгівля. Чому це так? На перший план виходить попит із боку покупців. Це дуже зручно для них та відкриває доступ до ширшого асортименту від постачальників із різних країн.
Можливо, ви поставите запитання: «Як керувати інтернет-магазином?» У цій статті ми вам розповімо.
Як керувати інтернет-магазином із урахуванням сучасних реалій? Дуже просто, особливо у тих випадках, коли ви використовуєте для управління діяльністю професійні інструменти.
Управління інтернет-магазином
Управління інтернет-магазином починається з його обліку. Дуже важливо мати спеціалізоване програмне забезпечення, в якому відображатимуться операції з товарів, клієнтів, постачальників, співробітників.
Для управління інтернет-магазином пропонуємо використовувати програмне забезпечення від компанії УСУ. Це сучасне та високопродуктивне рішення.
Через нього можна керувати різними областями інтернет-магазину. Почнемо з того, що система чудово інтегрує із сайтом компанії.
Це говорить про те, що всі дані інтернет-магазину віддзеркалюватимуться в УСУ.
У системі можна легко вести облік товарів. Можна створювати електронні каталоги з детальним описом. Цю інформацію можна експортувати на маркетплейс. Тоді вам не доведеться займатися подвійною роботою із заповнення карток товару.
Всі рухи по товарах відображатимуться у програмі: прихід, витрата, переміщення, реалізація тощо. Так можна буде легко відстежувати операції.
Процес відпуску товару можна супроводжувати інтеграцією зі сканером штрих-кодів, тоді він протікатиме швидше, минаючи рутинні дії. Прихід та витрати також можна здійснювати за допомогою цього обладнання.
Якщо обсягів у продажу мало, можна використовувати інші методи ініціалізації товарів у системі, наприклад: найменування, кодування, номери і так далі. УСУ підтримує будь-який формат за цим напрямком.
Робота складу дуже важлива для інтернет-торгівлі. Через УВУ можна її забезпечити. У вас не виникне ситуації, коли товар продали, а його вже немає. Ви завжди зможете користуватись актуальною інформацією, після будь-якої операції дані оновлюються автоматично.
Управління магазином
Управління магазином включає роботу із постачальниками. Завдяки своєчасній роботі можна забезпечити магазин актуальними товарами. Для цього важливо проводити моніторинг цін, мати запасні варіанти, якщо у постачальника виникли проблеми.
Через УСУ можна проводити порівняльний аналіз цін, можна скористатися при цьому зручними аналітичними інструментами.
Для керування магазином важливо мати постійний контакт із клієнтською базою. Для цього ми пропонуємо використовувати УСУ. У програмі можна створювати окремі кейси на клієнтів: вводити туди особисті дані, прикріплювати історію покупок, повернення, пропозиції, застосовані бонуси чи знижки тощо. Ця інформація буде корисною для аналітики, виявлення сегментів, для якіснішого підходу в реалізації програм лояльності.
Через програму можна надавати інформаційну підтримку клієнтам. Наприклад, можна настроїти сповіщення, нагадування та інші інформаційні підтримки. Наприклад, у нас ви можете замовити розробку чат бота для бізнесу, він цілодобово служитиме помічником при стандартних сценаріях консультацій.
Для інтернет-магазину дуже важливою є доставка. УСУ може допомогти і з цим. Через систему можна організувати процес управління та координації. Замовлення в системі можуть бути виділені кольором залежно від їхнього статусу та доставки.
При інтеграції з картами можна відстежувати процес доставки, будувати найбільш вигідні та оперативні маршрути, координувати роботу кур'єрів. У нас ви можете знайти безліч інших можливостей, докладніше можна дізнатися в особистій презентації.
На нашому сайті можна знайти багато додаткових матеріалів для роботи програми. Ми готові підтримувати вас та надавати вам інформаційне забезпечення. Для отримання більш детальної інформації зверніться до нас із заявкою на проведення презентації.
Відео програми для керування інтернет-магазином
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для керування інтернет-магазином
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.