1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для бюро перекладів

На думку 682 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для бюро перекладів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для бюро перекладів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • З’явиться можливість призначати виконавців як із штатних працівників, так і з фрілансерів
    Виконавці

    Виконавці
  • До кожного із замовлень можна прикріплювати усі необхідні файли
    Файли

    Файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма автоматизує основні бізнес-процеси бюро перекладів, здійснює повноцінний облік усіх видів діяльності, оптимізуючи роботу співробітників, бухгалтерії;
  • Програма дозволяє контролювати стан замовлень кожного клієнта окремо - фіксувати виконані обсяги, реєструвати нові та планомірно їх розподіляти;
  • Програма організує ефективні комунікації між підрозділами, скорочуючи часові витрати, виключаючи конфлікт інтересів, та підвищує продуктивність в цілому;
  • Програма прикріплює до кожної отриманої заявки електронні документи та інші файли, зберігаючи їх в "особовій справі" клієнта і, таким чином, формуючи історію замовлень;
  • Програма здійснює повноцінний фінансовий облік, встановлюючи контроль над грошовими потоками, особливо витратної частини, розподіляючи їх по окремих вкладеннях;
  • Програма здійснює повноцінний управлінський облік, надаючи керівництву інформаційно-аналітичну звітність з актуальними на даний момент відомостями;
  • Програма організує імпорт даних з попередніх робочих файлів, здійснюючи перенесення без зовнішньої участі та форматуючи відомості на власний погляд;
  • Програма організує експорт даних зі своєї інформаційної системи в інші електронні формати для здійснення взаєморозрахунків з постачальниками, партнерами, банками;
  • Програма активно використовує sms-зв'язок для надсилання клієнтам різноманітних повідомлень як у режимі масового надсилання, так і у вигляді індивідуальних повідомлень про стан замовлення;
  • Програму можна встановити на комп'ютер, ноутбук, планшет з будь-якими робочими параметрами, вона має зручну навігацію та простий інтерфейс з різними варіантами оформлення;
  • Програма диференціює користувачів за правами доступу, надаючи кожному свій логін та пароль, що дозволяє обмежити поле діяльності відповідно до наданих компетенцій;
  • Програма надає повний доступ керівництву бюро та окремі права бухгалтерії для здійснення обліку, регулярно здійснює резервне копіювання для збереженості даних;
  • Програма успішно працює за відсутності інтернету при локальному доступі і потребує його лише при дистанційній роботі та під час створення спільної мережі між офісами, філіями і т.д.;
  • Програма успішно інтегрується з корпоративним сайтом, надаючи можливість клієнтам слідкувати за виконанням замовлення у режимі online та контролювати статус оплати;
  • Програма формує повноцінну фінансову звітність для усіх контрагентів, заявки на постачання необхідних товарів, здійснює моніторинг ринкових цін на переклади.

Опис програмного забезпечення

Програма для бюро перекладів призначена для автоматизації діяльності бюро: організація перекладів, облік виконаних замовлень, оцінка якості роботи, контроль часу та ін. Простіше кажучи, Програма для бюро перекладів бере на себе обов'язки по адміністративній частині, просуванню бюро на ринку перекладацьких послуг, виконанню облікових та звітних процедур, при чому, надає неоціненну підтримку під час прийняття стратегічних рішень.

Програма для бюро перекладів належить компанії "Універсальна Система Обліку" (УСО), котра є розробником багатьох профільних програм для бізнесу.

Програма для бюро перекладів – автоматизована інформаційна система, що містить усі можливі дані про бюро як про юридичну особу, його постачальників, клієнтів, штатний розклад, прайс-листи і т.д. Ці відомості займають своє "особисте" місце у системі, але активно взаємодіють між собою, надаючи повну картину функціонування бюро перекладів.

Програма для бюро перекладів приймає замовлення та перевіряє стан роботи бюро на вказану дату. Якщо клієнт не присутній у клієнтській базі, то його оперативно реєструють, відзначаючи позначені зірочкою поля у спеціальній формі, записуючи його контакти, реквізити та ін. Програма для бюро перекладів має типову угоду, яку заповняє автоматично, оперуючи розміщеними у базі реквізитами клієнта, та надсилає йому документ на підпис на контакти, вказані у базі.

Варто зазначити, що Програма для бюро перекладів володіє функцією автозаповнення, використовуючи відомості з інформаційної системи, і, таким чином, формує усю документацію бюро перекладів, у тому числі для фінансового документообігу, а також надає чеки під час оплати замовлень.

Якщо клієнт, від якого надійшло замовлення, присутній у базі, то Програма для бюро перекладів оперативно знайде його по будь-якому відомому параметрові - найменуванню компанії, адресі, прізвищу керівника та ін. Достатньо лише почати вказувати перші символи, як поле пошуку розпочне скорочуватися до кількох значень, доки не лишиться єдине потрібне. Дія займає частки секунд, що дуже зручно – на пошук та реєстрацію замовлення витрачається мінімум часу.

Програма для бюро перекладів визначає обсяг замовлення, вказуючи дані за кількістю символів або сторінок, - як це вказано у регламенті відносин із замовником. Одночасно відбувається розрахування вартості замовлення згідно з умовами контракту і/або прайс-листа бюро перекладів.

Програма для бюро перекладів застосовує у розрахунках встановлену бюро перекладів систему знижок та надбавок за терміновість. Сформований бланк-замовлення надсилається клієнтові на підтвердження з наступною оплатою за аналогічно підготовленим програмою рахунком.

Програма для бюро перекладів обирає фахівця з бази перекладачів, якому найзручніше передати новий обсяг робіт. Перекладачі поділяються на штатних, фрілансерів та за мовною спеціалізацією. Кожному з них доступна інформація про запланований обсяг робіт, призначеному саме для нього, та про терміни виконання, тому фахівці можуть корегувати свою роботу згідно вказаними deadlines.

В "особовій справі" кожного фахівця фіксуються обсяги та дати виконання замовлень, переклади по яких, були виконані та прийняті. Це дозволяє Програмі для бюро перекладів автоматично розраховувати винагороду усім зайнятим у звітному періоді фахівцям згідно з контрактом в якому затверджені умови.

Програма для бюро перекладів здійснює моніторинг виконання замовлень, контролюючи терміни та обсяги виконання, та оперативно інформує фахівців про очікувані переклади на визначені дати. По мірі готовності, перекладач ставить галочку у потрібній комірці, а система сигналізує про здачу матеріалу. Керівник і/або уповноважена особа передає замовлення відповідно до процедури, встановленої між бюро та клієнтом.

Програма для бюро перекладів контролює надходження платежів та виявляє заборгованості, про що оперативно повідомляє співробітників бюро та надсилає клієнтам, які заборгували, лист з нагадуванням про якомога швидшу оплату.

Програма для бюро перекладів формує різноманітні звіти, статистичні та аналітичні, котрі дозволяють проаналізувати діяльність бюро, наприклад, оцінити прибуток по кожному із замовлень та в цілому за період, розрахувати витрати на перекладачів, виявити найпродуктивнішого з них, визначити найзатребуванішу мову.

Зовнішній вигляд програми

Програма для бюро перекладів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для бюро перекладів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку перекладів

Програмою можуть користуватись:

  • Агентство перекладів

    Агентство перекладів
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму для бюро перекладів


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для бюро перекладів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.