- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Презентація
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості програми для дитячого садочка
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете зберігати у програмі фото кожного клієнта
Фото з камери - Для ідентифікації клієнтів можна використовувати клубні картки
Клубні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно продовжити абонемент
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви раціонально використовуватимете свої приміщення, складаючи розклад занять в електронному вигляді
Розклад - У програмі можна відслідковувати будь-які курси за визначеною кількістю занять чи на визначений період часу
Курси - Якщо Ви одночасно щось продаєте чи видаєте клієнтам, Ви також зможете здійснювати точний облік
Облік товару - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Якщо у Вас працюють менеджери з продажів, їх робота та результативність також буде охоплена нашою програмою
Робота менеджерів - Ви з легкістю дізнаєтесь, яким курсам надають перевагу ваші клієнти і навіть їх індивідуальні побажання
Побажання - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
Приріст клієнтів - Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
Активність клієнтів - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Клієнти, які пішли - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
Причини того, що
клієнти вас залишають - Ваших викладачів та менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількості клієнтів, проведених заняттях, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь до яких викладачів частіше повторно записуються клієнти, а хто може втрачати ваших відвідувачів
Утримання клієнтів - Відрядна заробітна платня викладачів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та продажів абонементів за будь-який період роботи кожного співробітника чи філії
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найприбутковіші та найпопулярніші курси
Аналіз курсів - Спеціальний звіт покаже, які курси не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
Непопулярне - Усю статистику по клієнтах, абонементах та викладачах ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику за проданим чи витраченим на заняттях товаром
Аналіз продажів - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на абонементи та товари
Цінові сегменти - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Номенклатурний ряд - це одна з найважливіших баз даних, у ній представлено увесь асортимент запасів, які використовуються у дитячому садочку, зокрема продукти харчування та іграшки;
- Усі номенклатурні позицій поділяються на категорії за загальновстановленою класифікацією, каталог додано, що дозволяє працювати з товарними групами в цілому та зручно у пошуку;
- Створення накладних для обліку руху запасів відбувається автоматично, потрібно лише зазначити товарні позиції, які переміщують, кількість кожної та підґрунтя і документ готовий;
- З накладних формується база первинних документів обліку, де усі вони розділені спеціальним статусом та кольором, щоб розрізняти їх за видами передачі товарно-матеріальних цінностей;
- У програмі працює електронний зв’язок у форматі sms, e-mail та голосових дзвінків, його використовують для контактування з батьками, постачальниками та потенційними клієнтами;
- Програма може виконувати розрахунок продуктів для приготування страв за сформованим меню, зазначаючи їх витрати та собівартість кожної страви, контролює режим харчування;
- Програма контролює термін експлуатації будь-якого інвентарю, наочного, навчального, іграшок, автоматично складає описи, акти списання, контролює повернення;
- Кожен співробітник закладу, який отримав дозвіл на роботу у програмі, має власний логін та захисний пароль для входу, усі його дані маркуються його логіном під час введення;
- Кожен співробітник закладу працює в індивідуальному електронному журналі, зміст котрого контролює керівництво, перевіряючи відповідність його даних поточній ситуації;
- Система підтримує роботу клубних карток, за допомогою яких можна контролювати відвідуваність вихованців, своєчасність оплати, а також нараховувати бонуси за послуги;
- Якщо заклад надає різні послуги на вибір, програмою з точністю диференціюються дані по вихованцям, автоматично нараховуючи оплату по тому набору, який зазначений в «особовій справі»;
- Програма диференціює умови зберігання продуктів харчування, зазначаючи, де розташувати нові запаси на складі, відповідно до режиму зберігання, детально відповідає де і що знаходиться;
- Складський облік автоматично списує запаси, передані у роботу, складає звіти з зазначенням поточних залишків на складі, інформує про закінчення окремих продуктів;
- Працівники дитячого садочка можуть одночасно працювати у спільних документах без конфлікту збереження інформації - багатокористувацький інтерфейс виключає проблему доступу;
- Програма обмежує доступ працівників до службової інформації, відповідно до їх рівня повноважень у програмі та у межах обов’язків, відкриваючи лише ті дані, які необхідні їм для роботи.
Опис програмного забезпечення
Програма для дитячого садочка у межах програмного забезпечення «Універсальна Система Обліку» автоматизує бізнес-процеси, влаштування котрих у дитячому садочку має важливе значення, адже дитячий садок - це теж бізнес, чия головна мета - отримання прибутку. Тому оптимізація внутрішніх процесів та автоматизація обліку мають місце, адже їх результатом є зростання економічних показників, а дитячий садок не виняток.
У дитячому закладі важливо влаштувати, перш за все, комфортні умови для перебування дітей - це навчально-виховна робота, якісне харчування та дотримання санітарно-гігієнічних норм. І відповідність усім правилам та вимогам таких умов достатньо складно підтримувати на високому рівні. Програма для дитячого садочка допомагає утримати планку без додаткових витрат на збереження репутації. Це робить автоматичний аналіз усіх видів діяльності, за результатами котрого керівництво володіє об’єктивною картиною ситуації - це ефективність персоналу, вихователів та вчителів, зайнятість дітей протягом дня, відповідно до їх вікової групи, рівень відвідуваності, відповідність стягнутих платежів рівню надання послуг, контроль якості продукції, витрати, задоволеність батьків.
Програма для дитячого садочка формує клієнтську базу у форматі CRM, де зосереджена інформація про кожну дитину та зазначені контакти її батьків. Тут можна фіксувати обмеження для дитини через її захворювання, побажання стосовно занять, що були виявлені у процесі роботи з нею, успішність, активність, інші спостереження, що дозволить скласти про неї певну думку та влаштувати індивідуальну роботу у випадку виявленого відставання від ровесників. Програма для дитячого садочка дозволяє контролювати час коли приходять та йдуть вихованці і персонал, що для перших автоматично відображено в абонементів, для інших - у табелі, котрий тепер також має електронний формат.
У програмі підтримується «абонементна» система оплати відвідувань, коли стягується платіж відразу за весь позначений період, наприклад, за місяць або точну кількість відвідувань, наприклад, 12 - заклад самостійно робить вибір, рішення позначається у налаштуваннях. Контролювання відвідування виконується за допомогою розкладу занять, коли вчитель у своєму електронному журналі позначає відсутність вихованців, та/або аналогічним позначкам вихователя у його робочому журналі, коли дитина з’явилась у своїй групі. Якщо відвідування відбулось - з абонементу, заведеного для дитини, відбувається списання одного візиту з кількості оплачених, якщо не відбулось - списання відбувається таким же чином, але у випадку підтвердження поважної причини кількість візитів буде відновлено.
Безпосередньо розклад занять з вихованцями складається з декількох вікон, кожне позначає навчальний клас з годинами проведення уроків, на яких можуть бути присутні різні групи залежно від віку - програма для дитячого садочка стежить за дозволеним навантаженням для усіх вікових категорій, надаючи останні офіційні постанови стосовно його обсягу. Навпроти кожної години зазначено групу, тему заняття, викладача, чисельність групи за переліком. Після закінчення занять до цих даних додається іще одна цифра - кількість учнів, які реально були присутні на занятті. Якщо у групі є вихованець, чиї батьки затримують оплату, то ця група буде виокремлена червоним кольором для приваблення до неї уваги.
Програма для дитячого садочка контролює витрати продуктів харчування та їх терміни придатності, фіксуючи дати надходження на склад та завчасно повідомляючи відповідальну особу про їх швидке закінчення. Під час надходження запасів формуються накладні, та, у випадку великого обсягу найменувань, у програмі використовують функцію імпорту, яка автоматично переносить необмежений обсяг інформації з зовнішніх електронних документів до автоматизованої системи, наприклад, з електронних накладних постачальника. В такому разі усі найменування та значення займуть підготовані для них комірки у базі даних - номенклатурі та/або накладній на надходження, яка також сформується автоматично.
Варто зазначити, що програма для дитячого садочка виключає участь персоналу з процедур обліку та обрахувань, виконуючи усі операції самостійно, що підвищує їх якість. Варто згадати, що програма для дитячого садочка автоматично формує усю поточну документацію закладу, зокрема бухгалтерську звітність, типові угоди на надання послуг, маршрутні листи та, звісно, вищезгадані накладні. Дитячі садочки суворо контролюються комісіями різного значення, для кожної необхідні свої звітні документи до встановленого терміну подачі, тому у програмі передбачений вбудований планувальник завдань - функція, котра контролює терміни виконання автоматичних робіт за складеним для кожної розкладом. Тому будь-який документ буде готовий до вказаного терміну та за запитом. При цьому його формат буде повністю відповідати затвердженому офіційно, вибірка показників буде відображати дійсний стан у рамках завдання, на бланку будуть розташовані обов’язкові реквізити та навіть логотип закладу.
Відео про програму для дитячого садочкау
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити програму для дитячого садочкау
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Навчальний та
освітній
центр
Будь-які
навчальні курси
Дитячий садочок,
система дошкільної
освіти та дитячі
освітні заклади
Дитячий центр
розваг та
раннього розвитку
Мовні курси
Школа моделей
Приватні викладачі,
педагоги та лектори
Ліцей, коледж
та школа
Творча студія,
гурток
Автошкола
Центр та курси
підвищення кваліфікації
Освітній
фонд та агентство
Університет,
факультет, ВНЗ,
інститут та академія
Консультаційний та
навчально-
консалтинговий
центр
Агентство
комунікаційного
менеджменту
Технікум,
училище и ПТУ
Тренінгова
компанія та центр
Бізнес-школа
Центр
ділового розвитку
та навчання
Організації
вищої та
професійної
освіти
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для дитячого садочка
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму для дитячого садочка
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



