1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для грумінг салону

На думку 394 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для грумінг салону

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для грумінг салону

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • У програмі одночасно може працювати будь-яка кількість користувачів - конфлікт збереження даних відсутній завдяки наявності багатокористувацького інтерфейсу;
  • Кожен майстер може оформити своє робоче місце особисто, обравши з доданих до інтерфейсу понад 50 кольорографічних варіантів, використовуючи коліщатко прокрутки на екрані;
  • Для обліку косметичних засобів та інших товарів створена номенклатура, де зазначений асортимент використовуваної продукції, розподіленої на категорії за загальною класифікацією;
  • Кожна номенклатурна позиція має свій номер та індивідуальні торгівельні параметри, зокрема бренд, артикул, штрих-код, за ними її ідентифікують серед аналогічних товарів;
  • Для обліку витрат товару функціонує складський облік, він автоматично списує продукцію зі складу відповідно до норми витрат для кожної процедури після оплати;
  • Одночасно з наданням послуги може бути влаштована торгівельна діяльність, вона також контролюється під час списання реалізованих засобів після надходження оплати;
  • Усі торгівельні операції фіксуються у спеціальній формі - вікні продажів, де відбувається повна деталізація угоди з зазначенням клієнта, товару, загальної вартості, знижки, способу оплати;
  • Завдяки автоматизованому складському обліку, адміністраторові завжди відомо скільки продукції знаходиться на складі, скільки - під звітом, які необхідно закупити і в яких обсягах;
  • Автоматичні розрахунки базуються на калькуляції робочих операцій, налаштування якої відбувається під час першого завантаження, у ній враховується час виконання, обсяг роботи та матеріали;
  • Для визначення норм витрат засобів та матеріалів, у програму вбудована довідкова база, де перелічені нормативи по даному виду послуг, надані рекомендації щодо ведення обліку;
  • Завдяки цій базі даних, заклад завжди має правильно складену звітну документацію, зокрема бухгалтерський документообіг, - вона виконує моніторинг правил:
  • Програма автоматично формує абсолютно усі документи, які потрібні для обліку та виконання робіт, у неї вбудовані шаблони різного призначення, і вона сама вибирає бланк;
  • Програма пришвидшує ведення складського обліку, пошук та відпуск товару, інвентаризацію тим, що працює зі складським обладнанням - сканером штрих-коду, ТЗД, вагами, принтером;
  • Програма надає звіти з аналізом діяльності після завершення періоду, які повідомляють, які послуги були затребувані, яка продукція найпопулярніша;
  • Завдяки програмі автоматизації, встановлюється суворий контроль над рухом грошових коштів, особливо в частині витрат, виключаються факти розкрадання і приписок.

Опис програмного забезпечення

Програма для грумінг салону - це одна з численних конфігурацій програмного забезпечення «Універсальна Система Обліку», завдання котрої - оптимізація бізнес-процесів у грумінг-салоні за допомогою автоматизації, підвищення якості обслуговування клієнтів та отримання нового прибутку за рахунок усіх цих дій. Грумінгом називають спеціальний догляд за домашніми улюбленцями для надання їм естетичного вигляду у процесі виконання різного роду гігієнічних процедур, що досить затребувано у наш час. Фахівці з грумінгу проходять навчання, щоб отримана кваліфікація допомагала задовольнити запити та побажання власників собак, які хвилюються за своїх улюбленців більше, ніж про самих себе. В той час як участь цих же фахівців у програмі для грумінг-салону не вимагає додаткового навчання, навіть якщо у них взагалі не має навичок роботи за комп’ютером, адже програма проста у використання і тому легка в оволодінні для кожного, хто отримав допуск до роботи у ній.

Програма пропонує лише переваги при новому веденні справ салону, заощаджує робочий час та його витрати, підвищуючи репутацію серед клієнтів. Однією з перших дій програми для грумінг-салону є формування електронного розкладу для запису власників собак до працівників, яким ті надають перевагу, до того ж, цей розклад може бути розміщений навіть на сайт, якщо грумінг-салон таким володіє. У будь-якому випадку, цей розклад має зручний формат для пошуку зручного часу до потрібного фахівця - це набір вікон з зазначеними у них годинами прийому, розподіленими по днях тижня, при тому, що кожне вікно - це один грумінг-фахівець, тому його години будуть виокремлені у вікні кольором, незафарбовані доступні для вибору.

Перш ніж потрапити у розклад, програма для грумінг-салону вимагає реєстрацію клієнта, для чого формується клієнтська база у вигляді CRM, де зберігається «особова справа» кожної тварини з контактами її власника, тому під час зазначення відвідувача достатньо лише вказати пошук за іменем власника або кличкою собаки, як відразу ж з’явиться потрібний результат пошуку. Будь-яка операція у програмі для грумінг-салону займає частки секунди, тому пошук надає результат миттєво. Якщо такий же улюбленець відсутній у системі, то наявна можливість швидкого додавання його у базу даних, зазначивши особисті дані як собаки (порода, вік, забарвлення), так і власника (ПІБ, контакти) - решта даних будуть додаватися в процесі розвитку відносин.

Як тільки улюбленець зазначений, і у нього є власна історія у грумінг-салону, то усі його уподобання та вибір послуг у попередніх замовленнях будуть відразу виведені на екран, що дозволить адміністраторові грумінг-салону ввічливо запропонувати попередній перелік послуг, «згадавши» навіть про бренд використаних раніше косметичних послуг, що викличе прихильність клієнта. Якщо улюбленець відвідує грумінг-салон на регулярній основі, то програма самостійно буде нагадувати про те що надходить термін візиту, щоб попередити вхідний дзвінок та запропонувати послуги заздалегідь, що також може сподобатися клієнтові. Програма для грумінг-салону також надішле нагадування про завтрашній візит, щоб ненав’язливо дізнатися, чи не змінились плани і, якщо змінились, то запропонувати час який звільнився іншому песикові, щоб мінімізувати час простою майстрів та, таким же чином, не позбавити грумінг-салону прибутку.

Програма для грумінг-салону дозволяє вести у розкладі декілька записів для одного улюбленця одночасно, контролювати обсяг послуг, отриманих сьогодні та раніше, своєчасно стягувати оплату за них. Під час запису на візит може бути вказаний певний перелік послуг, у межах відвідування їх асортимент може бути збільшено, що відразу буде показано у програмі за рахунок даних, що надійшли від майстра у його звітний електронний журнал після закінчення візиту. Програма для грумінг-салону автоматично нараховує відрядну заробітну платню майстрам за обсягом послуг, які були надані за період в цілому, але за умови, що увесь перелік зафіксовано у журналі, адже під час розрахунків програма посилається на нього.

Також програма для грумінг-салону самостійно розрахує вартість візиту для власника собаки після його закінчення за основним прайс-листом, якщо клієнт не має персонального, прикріпленого до «особової справи» улюбленця у CRM. Зазвичай індивідуальні прайс-листи мають статусні клієнти, котрі регулярно відвідують грумінг-салон та витрачають у ньому досить значні суми коштів. Програма дуже вибіркова у своїх розрахунках та ніколи не плутає умови обслуговування для клієнта та винагороду для працівника салону.

Програму встановлюють на комп’ютери безпосередньо співробітники УСО, використовуючи віддалений доступ по інтернет-з’єднанню. Хоч програму вважають універсальною, адже вона працює у будь-якій сфері надання послуг, її налаштування має суто індивідуальний характер та залежить від стану активів та штатного розкладу грумінг-салону, що і робить її індивідуальною у кожному окремому випадку. Як вказувалося вище, програма має простий інтерфейс та зручну навігацію (мова йшла про її доступність кожному), використовує для зручної роботи персоналу уніфіковані електронні форми та інші корисні інструменти.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити програму для грумінг салону

Програмою можуть користуватися:

  • Салон краси

    Салон краси
  • Академія та інститут краси

    Академія та інститут
    краси
  • Грумінг та салон для тварин

    Грумінг
    та салон для тварин
  • Студія засмаги та солярій

    Студія засмаги
    та солярій
  • Імідж центр

    Імідж
    центр
  • Косметологічний центр та клініка

    Косметологічний
    центр та клініка
  • Перукарня та перукарський салон

    Перукарня
    та перукарський салон
  • Нігтьова студія та салон нігтів

    Нігтьова студія
    та салон нігтів
  • Естетик центр

    Естетик
    центр
  • Барбершоп

    Барбершоп
  • СПА салон та центр

    СПА салон
    та центр
  • Кабінет апаратної косметології, здоров'я та краси

    Кабінет
    апаратної косметології,
    здоров'я та краси
  • Тату салон та студія татуювань

    Тату салон
    та студія татуювань
  • Магазин и Торгова компанія

    Магазин
    и Торгова компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про программу для грумінг салону


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для грумінг салону

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.