Можливості програми для лабораторії
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення, список можливостей може змінюватися:
- База даних з інформацією щодо аналізів ділиться за їх найменуваннями – у кожного є статус і колір, що зручно для візуального поділу обсягу даних, сортування аналізів;
- Програма зберігає результати всіх взятих аналізів на будь-який заданий термін і може зберігати рентгенівські та інші знімки, зображення, прикріплюючи їх до медкарти пацієнта;
- При попередньому записі програма відправляє автоматичне нагадування про візит, щоб забезпечити високий відсоток явки або, при відмові клієнта, передати чергу новому;
- Інтеграція з корпоративним сайтом дозволяє оперативно оновлювати розміщений на ньому прайс-лист на надання послуг, список медичних препаратів, представлених на продаж;
- Складський облік, автоматизований програмою, автоматично списує з балансу той обсяг витрачених при аналізі матеріалів, що розрахований для виконання процедури;
- Для обліку матеріалів та інших товарів, включаючи продукцію медичного призначення, сформовано номенклатурний ряд, де перераховані всі товарні позиції;
- Кожна позиція має номенклатурний номер та персональні торгові параметри, у тому числі штрих-код, артикул, виробника, постачальника, щоб її ідентифікувати в масі;
- При постачанні та передачі матеріалів та товарів до лабораторії автоматично складається відповідна накладна та зберігається в базі документів первинного обліку з номером;
- Програма самостійно присвоює номери формованим документам, підтримуючи наскрізну нумерацію з урахуванням дати, кожній накладній надають статус та колір до нього;
- В асортимент автоматично формованої документації входять не тільки бланки для результатів досліджень та накладні, а й бухгалтерський документообіг та звітності;
- У програмі може працювати одночасно будь-яка кількість користувачів без конфлікту збереження записів, оскільки вона володіє зручним розрахованим на багато користувачів інтерфейсом;
- Співробітники лабораторії мають можливість оформити своє електронне робоче місце, вибравши будь-який із запропонованих для інтерфейсу більш ніж 50 варіантів кольору;
- Програма регулярно складає звіти з аналізом діяльності лабораторії, показуючи, які медичні аналізи мають більший попит у пацієнтів, який прибуток з кожного;
- Аналіз клієнтів показує, хто з них найчастіше звертається до лабораторії, який його середній чек за візит, аналіз персоналу дозволяє об'єктивно оцінити його ефективність;
- Звід з фінансів дозволяє виявити непродуктивні витрати, звід по складу – знайти неліквідні матеріали та некондиційні продукти та керувати затовареністю складу.
Опис програмного забезпечення
Програма для лабораторії у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» веде облік внутрішньої діяльності та регламентує її, згідно з порядком, який вибирають у момент налаштування програми, щоб усі робочі операції виконувались лабораторією один за одним у логічну послідовність. Лабораторії є в поліклініках, медичних центрах та інших орієнтованих на оздоровлення закладах. У їхню компетенцію входить проведення аналізів з використанням спеціалізованого обладнання, забір медичним персоналом біоматеріалів у пацієнтів, оформлення отриманих результатів на бланку із зазначенням офіційно встановлених норм для визначення можливого відхилення.
У програмі для лабораторії є всі бланки для будь-якого аналізу, якщо потрібен затверджений формат, або програма формує їх автоматично, розміщуючи на шаблоні обов'язкові реквізити лабораторії та її логотип, якщо така є. І на програму вкладено все нормувальні показники кожному за аналізу, визначені міністерством охорони здоров'я, щоб лабораторія орієнтувалася офіційне джерело. Вкладена для цього у програму для лабораторії інформаційно-довідкова база містить методики виконання аналізів, нормативні показники з допустимим відхиленням та веде регулярний моніторинг галузевих положень, постанов на предмет нових змін у нормативах, тому можна стверджувати, що дані, що надаються програмою, завжди будуть актуальні.
Завдяки такій базі даних, програма для лабораторії проводить калькуляцію всіх робочих операцій з урахуванням норм і стандартів їх виконання, присвоюючи кожній вартісний вираз, який далі братиме участь у розрахунках, що виконуються програмою автоматично. До обов'язків медичного персоналу входить введення отриманих в результаті аналізу показників у відповідні осередки, решта програми закінчує сама, формуючи бланк з результатом та реєструючи отримані значення в медичній карті пацієнта, потім надсилає електронну копію клієнту електронною поштою або у вигляді SMS.
Програма для лабораторії надає на головному екрані вікно з розкладом взяття аналізів, де йде попередній запис клієнтів або поточне бронювання в момент їх приходу. Розклад складається з вікон, кожне персонально відведено під конкретного медичного працівника, який робить забір біоматеріалів. У заявці для проведення лабораторних досліджень спочатку вибирають із клієнтської бази пацієнта, тоді у форму автоматично завантажується інформація про нього, включаючи біометричні дані та контакти, тут же в іншому осередку йде вибір необхідних пацієнтові аналізів.
Така заявка відкривається при натисканні на обрану годину в розкладі, введення даних вручну програма дозволяє тільки для первинної інформації, решта завантажується із вбудованих у поля для заповнення переліків з варіантами відповідей – це суттєво економить час працівника. Навіть для вибору клієнта в базі контрагентів програма для лабораторії надає посилання із форми, що заповнюється, і повертає назад, як тільки потрібна персона встановлена. Вибір послуг здійснюється із прайс-листа, до якого веде аналогічне посилання.
Щойно пацієнта додано, його рядок у розкладі набуває червоного кольору – час заброньований, але послуги не сплачені. Після надходження коштів червоний колір піде – рядок набуде нового статусу та кольору до нього, які позначатимуть наступний етап роботи з пацієнтом. Програма для лабораторії призначена для оптимізації бізнес-процесів, час є одним з основних параметрів, який вона намагається мінімізувати, використовуючи різні інструменти, у тому числі колір. Дивлячись на розклад, адміністратор бачить проблемну ділянку і знає причину проблем.
Як тільки оплата прийнята, пацієнт відвідує кабінет, де медпрацівник робить забір біоматеріалу, при цьому програма надає йому автоматично індивідуальний номер, за яким далі йтиме ідентифікація пацієнта та його аналізу. Програма для лабораторії роздруковує стікер зі штрихкодом для наклеювання на пробірку, на неї наносять той індивідуальний номер, далі процес переміщається безпосередньо в лабораторію, де після отримання результатів аналізів відбувається розподіл за клієнтами, згідно з присвоєними номерами. При цьому програма може самостійно надіслати пацієнтові сформований нею бланк з електронного зв'язку, зазначеного вище, або розмістити його в особистому кабінеті клієнта на своєму сайті, з яким вона легко інтегрується та прискорює, тим самим оновлення інформації з аналізів. Якщо сайту немає, пацієнт отримає оформлений документ під час відвідин лабораторії. Програма також друкує чеки при прийомі оплати у затвердженому лабораторією форматі або на стрічці, якщо є принтер чеків.Всі описані операції реєструються у програмі виконавцями, кожен з них має персональні журнали для введення своїх даних, на підставі яких наприкінці періоду буде йти автоматичне обчислення відрядної заробітної плати. Цей факт мотивує персонал на введення інформації по ходу виконання робіт якнайшвидше, що тільки вітається програмою.
Відео програми для лабораторії
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної системи обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для лабораторії
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для лабораторії
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію обліку для лабораторії
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.