Замовити автоматизацію обліку для охорони
- У Вас сформується єдина база контрагентів із усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Ви зможете легко контролювати кожне своє замовлення
Замовлення - Ви отримаєте можливість вести облік за будь-якими послугами
Усі послуги - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть у єдиній базі через інтернет
Підрозділи - Різні договори та бланки можуть заповнюватися програмою автоматично
Документи - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Фінансовий облік - Усі співробітники будуть у Вас під контролем
Контроль працівників - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне
копіювання - Ультра-сучасна функція зв'язку з АТС дозволить бачити дані того, хто телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім'я, не витрачати жодної секунди на пошук інформаціїТелефонія
- Зв'язок із платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати у будь-якому найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
Платіжні
термінали - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку вкаже дані щодо отриманої оплати та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток
для співробітників - Мобільною програмою зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток
для клієнтів - Біблія сучасного керівника - доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть стати такими.БСК
- Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення, список можливостей може змінюватися:
- Для взаємодії співробітників охоронного підприємства між собою передбачено зв'язок у вигляді спливаючих повідомлень – вікон у кутку екрана з переходом до предмета обговорення;
- Формування поточної документації автоматизовано – всі документи складає сама програма до вказаного для кожного терміну, для цього вкладено великий комплект шаблонів;
- До автоматично складеної документації належить бухгалтерський документообіг, усі види документів первинного обліку, маршрутні листи та типові договори на послуги;
- Формування документів для замовників відбувається при оформленні заявки на охорону – після заповнення спеціальної форми відповідними запитом даними вже все готове;
- Для взаємодії співробітників охоронного підприємства з клієнтами передбачено зв'язок у форматі e-mail, sms, Viber, голосових дзвінків для нагадування про оплату, заборгованість;
- Для просування послуг використовується sms розсилка в будь-якому вигляді – персонально, групам, масово, підготовлений великий комплект текстових шаблонів, функція правопису;
- Всі клієнти охоронного підприємства представлені в базі контрагентів, що має вигляд CRM, у ній зберігаються персональні дані, контакти, об'єкти для охорони, архів відносин;
- При організації розсилок програма самостійно готує список одержувачів за тими критеріями, що вказані співробітником для вибору аудиторії, сама робить відправку з CRM;
- У блоці «Довідники» перераховані джерела інформації, що використовуються в рекламі послуг підприємства, при реєстрації клієнтів у CRM відбувається моніторинг їх ефективності;
- Звіт з маркетингу в кінці періоду показує, які майданчики були продуктивними, які – ні, що дозволяє вибрати такі, що дають більше прибутку за менших витрат;
- У кожного співробітника є свій код доступу до автоматизованої системи – це логін та захисний пароль, тому його дані захищені від перегляду, але доступні керівництву;
- Посібник регулярно перевіряє електронні журнали користувачів на відповідність їх даних реальному стану справ на підприємстві, використовуючи функцію аудиту для швидкості;
- Завданням функції аудиту є вибірка всіх змін у системі (надходження нових значень, виправлення старих, виконавець, час) після проведення останньої перевірки;
- На підставі інформації в персональних електронних журналах система автоматично нараховує відрядну заробітну плату персоналу, що підвищує їх інтерес до введення даних;
- Автоматизована система виконує всі обчислення самостійно, зберігає дані на будь-який термін, захищає їхню конфіденційність, регулярно веде резервне копіювання.
Опис програмного забезпечення
Програма для охорони у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» пропонується охоронним агентствам, службі позавідомчої охорони – всім, хто здійснює охорону об'єктів і зсередини, і зовні, оскільки програму можна налаштувати на будь-який охоронний формат . Охорона є затребуваною послугою, оскільки мати штатних охоронців може дозволити не будь-яка організація. Програму для охорони встановлюють на робочі комп'ютери фахівці УСУ, до техніки особливих вимог немає, потрібна лише операційна система Windows, хоча в мобільних додатках, що додаються до програми, використані платформи Android та iOS, причому наявність мобільних версій буде також затребувана охороною, оскільки її співробітники часто переміщуються і завжди будуть на зв'язку, завдяки чому можна оперативно оцінити обстановку на будь-якому віддаленому об'єкті.
Програма для охорони проста у використанні - в ній можуть працювати користувачі з будь-яким рівнем навичок володіння комп'ютером і навіть зовсім без них, оскільки програму відрізняє простий інтерфейс та зручна навігація, що робить її доступною для всіх без винятку. У програмному меню лише три блоки – «Модулі», «Довідники», «Звіти». Перед початком роботи проводять налаштування програми, для чого до розділу «Довідники», що вважається «установним» блоком, вносять інформацію про саму охорону, на підставі якої універсальна програма, однакова для всіх охоронних підприємств, стає індивідуальною, оскільки має принципові відмінності у налаштуванні , що не збігається з налаштуванням інших програм. При налаштуванні враховують особливості охорони – активи та ресурси підприємства, штатний розпис, службові графіки та інше.
Блок «Довідники» складається з двох вкладок – це «Гроші» та «Організація». У першу додають відомості про валюти, в яких підприємство веде взаєморозрахунки, перераховують каси та банківські рахунки для надходження оплати, зазначають усі джерела фінансування та видаткові статті, за якими йтиме автоматичний розподіл платежів та витрат. У другій вкладці розміщують відомості про структуру підприємства – перераховують співробітників, які стануть користувачами програми для охорони, джерела інформації, що використовуються як інструменти просування своїх послуг, а також розміщують каталог послуг та ціни на них, вказують умови для надання знижок та розмір самих знижок . На підставі такої інформації програма охорони автоматично вестиме розрахунок вартості послуг для клієнта з урахуванням обраної категорії та індивідуальних умов, які у кожного клієнта можуть бути відмінними від усіх інших. Після додавання такої стратегічної інформації програма готова до роботи, і розділ «Довідники» тепер бере участь лише як постачальник нормативних та довідкових матеріалів, роботи в ньому не ведуться.
Роботи ведуть у розділі «Модулі» – єдиному блоці, який доступний користувачам для реєстрації своїх службових відомостей, отриманих у процесі виконання обов'язків. Це робоче місце персоналу і програма для охорони веде тут облік поточної діяльності – охоронної, господарської та фінансової. Тут також є вкладка "Організація", що складається з трьох опцій - "Гроші", "Замовлення", "Клієнти". Тільки тепер у папці «Гроші» знаходиться фінансовий реєстр, де фіксують усі надходження та витрати, здійснені охоронним підприємством, включаючи оренду приміщень, комунальні платежі. Отже, у папці «Клієнти» розміщується клієнтська база, де міститься архів взаємодії з кожним із них, включаючи договори на обслуговування, хронологічну історію дзвінків, електронних листів, надісланих розсилок. База постійно поповнюється новими клієнтами, відносини доповнюються новими контактами, тому вона належить до поточної діяльності, а чи не до стратегічним даним, розміщеним у «Довідниках».
У папці «Замовлення» програма для охорони формує також базу даних із заявок, що надійшли від клієнтів, де детально зазначено, які послуги були замовлені і на який період, який номер договору та вартість контракту. Кожна заявка має статус та колір до неї, за якими візуально визначають, чи є заявка чинною, завершеною чи має заборгованість з оплати. Програма для охорони активно використовує колір у візуалізації робочих показників, щоб заощадити час користувачів, наприклад, при формуванні звітності з дебіторської заборгованості вона використовує різну інтенсивність кольору при фарбуванні осередку з даними боржника – чим темніший колір, тим вища сума боргу, тому працівник одразу розставляє пріоритетність по роботі із заборгованістю.
Точно так само програма для охорони візуалізує підсумки аналізу діяльності підприємства за період при складанні аналітичних та статистичних звітів для управлінського обліку. Їх формат – таблиці, графіки, діаграми у кольорі, у тому числі легко визначити значимість кожного показника у загальному обсязі витрат чи отриманні прибутку. Програма для охорони дає можливість оцінити ефективність свого персоналу та популярність кожної послуги, її прибутковість, оптимізувати фінансовий облік.
Відео програми для охоронних агентств та служб
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної системи обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для охорони
Програмою можуть користуватися:
Служба безпеки
Охоронні компанії
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для охорони
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Відгуки про програму для охорони
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.