Можливості CRM системи для овочевого магазину
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення за рахунок своєї демократичної вартості та безкоштовної абонентської плати підходить під будь-який вид бізнесу, навіть із малим бюджетом;
- Програма не обмежує роботу користувачів за кількісним складом, об'єднуючи усі робочі пристрої в єдину систему для взаємодії та обміну інформаційними даними;
- У програмі доступно вести облік продукції магазину, зіставляючи фактичні залишки з номенклатурою, виявляючи нестачу чи надлишок продукції, що у своє чергу негативно впливає обороти;
- Усі розрахункові операції здійснюються програмою автоматично, із внесеними алгоритмами до розрахунку електронним калькулятором;
- Додаток при взаємодії з різними високотехнологічними приладами дозволяє автоматизувати процес інвентаризації, обліку та контролю;
- При взаємодії програмного забезпечення із банківськими системами передбачається безконтактна форма оплати, відбиваючи всю фінансову діяльність;
- Дані щодо клієнтів та постачальників овочевого магазину будуть фіксуватися в базі CRM, що доповнюються контактами та електронними адресами, статусом продажів, взаєморозрахунками, відгуками, бонусними балами тощо;
- За наявності контактної інформації, можливо розсилати інформаційні повідомлення покупцям, надаючи відомості про новинки продукції, знижки, акції магазину;
- У програмі передбачається здійснення обліку робочого часу спеціалістів, зіставляючи графіки робіт із фактичними показниками відпрацьованого часу та виконаним планом, що впливають на виплату заробітної плати;
- Віддалено стежити за діями всередині магазину стало ще доступніше за допомогою відеоспостереження в режимі реального часу;
- Передбачається можливість об'єднання всіх торгових точок у єдину інформаційну мережу для здійснення грамотного управління;
- Розмежування можливостей користувача обумовлюється захистом конфіденційної інформації, при наданні обмежених можливостей лише для керівника;
- Оновлення та збереження інформації в централізованому сховищі;
- Аналітика даних дозволяє виявляти ходові позиції товарів, розширюючи чи скорочуючи номенклатуру;
- За допомогою сканер для штрих кодів можливо оперативно здійснювати прийом та продаж товарів, за відсутності можливості прикріплення етикеток з кодами передбачає використання окремого аркуша паперу з короткими кодами для зчитування системою.
Програма для овочевого магазину
Програма для овочевого магазину дозволяє контролювати асортимент продукції з урахуванням термінів придатності та попиту. У програмі легко відображати інформацію спочатку приймання до реалізації, утилізації продуктів, автоматично розраховуючи доходи та збитки. Програми на сьогоднішній день є незамінними помічниками, що дозволяють заощадити витрати робочого часу і при цьому підвищити якість операцій, що виконуються. Овочі можуть не обмежуватися асортиментом продуктів, розширюючи бізнес за рахунок автоматизованого управління, контролю та обліку. За допомогою програми, можна побудувати бізнес стратегії для залучення покупців, зіставляючи ліквідні назви продукції, збільшуючи обсяги продажів.
Програму для овочевого магазину досить складно підібрати серед різноманітності розробок, представлених на ринку в широкому асортименті. Потрібна чимала кількість часу, що витрачається, і терпіння, але ми готові сприяти і допомогти у виборі спеціалізованого електронного помічника. Спочатку хочемо представити вашій увазі автоматизовану програму «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення має десятки тисяч задоволених користувачів по всьому світу, що говорить про високу якість, швидкість роботи та ефективність. Доступна цінова політика підходить під будь-який бізнес, навіть початківцю з малим бюджетом, включаючи відсутність щомісячної виплати. Програмне забезпечення налаштовується під користувачів з огляду на сферу діяльності. Модулі та інструменти підбираються персонально.
Автоматизація овочевого магазину
Автоматизація овочевого магазину проводиться у разі впровадження програмного забезпечення УСУ. Комплексний підхід впливає на автоматизацію овочевого магазину, грамотно виконуючи приймання, зберігання, продаж продуктів, відстежуючи статус залишків та термінів придатності, зіставляючи доходи та витрати. Програмне забезпечення під час інтеграції з високотехнологічним складським устаткуванням дозволяє автоматизувати процес інвентаризації, відображаючи фактичні показники залишків у системі. Програмне забезпечення дозволяє виявляти найзатребуваніші позиції товарів, здійснюючи закупівлю відповідно до запланованої кількості для безперервної реалізації. Також для оптимального та грамотного ведення бізнесу в такій непростій сфері діяльності можна зіставляти неходові позиції, виключаючи їх з номенклатури. Програмне забезпечення дозволяє також вести базу постачальників та клієнтів, відображаючи контактну інформацію, взаємодії, взаєморозрахунки.
При аналізі постачальників можна виявляти найвигідніші пропозиції з доступними цінами на продукти. Також можливо аналізувати та виявляти постійних покупців, надаючи знижки для підвищення попиту та лояльності. За допомогою програмного забезпечення доступне масове або вибіркове розсилання повідомлень клієнтам магазину для залучення, а також для отримання зворотного зв'язку з відгуками та оцінками сервісного обслуговування. У програмі відображатиметься вся інформація під час автоматизації овочевого магазину, доступ до конфіденційних даних суворо обмежений у міру трудового становища користувачів, які при вході відображатимуть персональні дані облікового запису із захисним кодом та паролем для авторизації. Програмне забезпечення також сприяє грамотному веденню обліку робочого дня, відстежуючи діяльність персоналу з урахуванням графіків роботи, виконаного обсягу продажу тощо. На підставі загальних розрахункових показників, можливо автоматизувати процес нарахування заробітної плати, з урахуванням бонусів та преміальних.
Облік овочевого магазину
Облік овочевого магазину буде коректним за допомогою програмного забезпечення. Програмне забезпечення з обліку овочевого магазину дозволяє керувати кількома торговими точками, зіставляючи фінансову діяльність. Також за допомогою програми є можливість відображати споживчу здатність у тому чи іншому регіоні, розширюючи бізнес та відкриваючи нові овочеві магазини. Передбачається ведення бухгалтерського обліку під час синхронізації програма з 1С бухгалтерією. Таким чином, ведення документообігу буде автоматизовано. При заповненні даними таблиць, журналів, відомостей, актів, документів та звітів передбачається імпорт та експорт даних з будь-яких джерел, підтримуючи різні формати файлів. Електронна пошукова система допомагає користувачам оперативно знаходити потрібну інформацію з єдиного інформаційного простору.
Також можна здійснювати порівняльний аналіз змін цін за різні періоди часу. Дані будуть представлені у вигляді таблиць, графіків та діаграм. Виконання розрахункових операцій здійснюється автоматично електронним калькулятором, задаючи необхідні алгоритми для розрахунків. Передбачається можливість використання географічних карток для доставки овочів та фруктів покупцям, вказуючи адреси та прокладаючи маршрут із розрахунком загальної вартості доставки. Програма передбачає можливість здійснення безконтактної оплати при синхронізації софту з банківськими системами. Щоб більше дізнатися про розробку, познайомитися з модулями та інструментами, попередньо вибравши їх для власного бізнесу, слід відвідати наш офіційний сайт, де також представлені відгуки користувачів. Наші спеціалісти-консультанти з радістю зв'яжуться з вами та допоможуть відповісти на будь-які запитання. Варто нагадати про надання двогодинної технічної підтримки під час придбання ліцензованої програми.
Відео програми для овочевого магазину
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно скачати програму для овочевого магазину
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.