Можливості системи CRM для інвентаризації
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
Вибір під час продажу - У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
Повернення - Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
Відкладені продажі - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
Дисконтні картки - З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
Нарахування бонусів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
SMS и E-mail розсилка - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг клієнтів - Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
Знижки - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
Цінові сегменти - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
Аналіз реклами - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка продажів - Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
Заробітна
платня продавців - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
Прибутковий товар - Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
Неліквідний товар - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ви можете замовити, щоб на окремому великому екрані зображувалися зведення з усіх ваших торгівельних точок. Щоб Ви у режимі реального часу контролювали: свої прибутки, виконання завдань співробітниками або терміни здачі замовлень
Виведення
на екран - Зв'язок з платіжними терміналами, щоб клієнти мали можливість оплачувати свої замовлення не лише у магазині, але і у найближчому терміналі. Такі проплати автоматично зображуватимуться у програмі
Платіжні
термінали - Якщо у Вас заповнюються угоди та інші документи, ми можемо налаштувати їх автоматичне заповнення, щоб один ваш працівник з допомогою нашої програми виконував такий же обсяг робіт як декілька співробітників без програми для автоматизації.
Заповнення
документів - Ви можете інтегрувати оцінку якості роботи клієнтами. Після здійснення покупки, клієнту надходитиме SMS, у якому йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз такого SMS-голосування керівник зможе переглядати безпосередньо у програмі
Оцінка якості - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ультра-просунуті торгівельні організації можуть навіть замовити "розпізнавання облич". Програма впізнаватиме покупця при вході до магазину або на касі
Розпізнавання облич - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення має безмежні функціональні можливості, з якими ви можете познайомитись під час встановлення безкоштовної тестової версії;
- Програмне забезпечення має розрахований на багато користувачів формат з єдиним підключенням всіх роботі пристроїв до системи для взаємообміну інформаційними повідомленнями по внутрішній мережі;
- Кожен користувач повинен зареєструватися в системі для наступного входу в обліковий запис із захистом конфіденційних даних логіном та паролем;
- Інформація та документація зберігатиметься в єдиному інформаційному просторі у необмеженому обсязі з підтримкою різних форматів файлів;
- Оперативно знайти потрібну інформацію доступно за допомогою контекстної пошукової системи, що оптимізує робочий час;
- Права користувачів розмежовуються в міру посадового становища і лише керівник має безмежні можливості контролю, обліку та управління;
- Ведення обліку робочого часу здійснюється на підставі заданого плану щодо обсягів продажу, відпрацьованого часу із загальним розрахунком щомісячної заробітної плати;
- Для роботи в системі передбачається використання телефонів, комп'ютерів та планшетів з придбанням ліцензованої версії програми для кожного пристрою;
- Можливість здійснення інформаційної відправки SMS, MMS, E-mail та Viber повідомлень покупцям для підтримки інформаційної грамотності про новинки та акції, бонусні нарахування балів тощо.
- У програмі легко працювати з документацією та звітністю, актами та рахунками, оперативно формуючи необхідні матеріали з уже наявними шаблонами;
- Можливість оперативного внесення даних вручну або автоматичним імпортуванням матеріалів із будь-яких видів джерел;
- У картках товару буде відображено інформацію щодо найменування, собівартості, кількості, опису, термінів придатності та гарантії;
- Для швидкої та якісної роботи співробітників магазину передбачається у картках товару додавати зображення для візуального ознайомлення та відмінності аналогічних позицій;
- Ведення єдиної бази контрагентів забезпечує збереженням та наданням користувачам контактної інформації, статусом вхідних заявок та їх обробки, продажу та доставки товарів, внесених платежів тощо.
- Можливість взаємодії програми з банківськими системами для безготівкової оплати.
Програма для інвентаризації
Програма для інвентаризації забезпечує швидке виконання кількісного та якісного обліку товарно-матеріальної цінності за рахунок комплексного підходу. Програмне забезпечення на даний час не просто розробка, а незамінний помічник для кожного користувача, починаючи від керівника і закінчуючи рядовим менеджером. Перед придбанням програмного забезпечення варто проаналізувати потреби вашої організації, після проведення моніторингу ринку, визначитися з модульним складом та інструментами. Важливим чинником є цінова політика програмного забезпечення, що часто підходить не всім компаніям. Щоб придбати програмне забезпечення з широким функціоналом, доступною вартістю та безкоштовною абонентською платою, варто звернути увагу на розробку від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення передбачає комплексну автоматизацію під час обліку, контролю, аналітики, управління. Програма досить легка у освоєнні, не потребує додаткового часу на навчання. За потреби консультанти завжди на зв'язку, надаючи необхідну інформацію. Купуючи ліцензоване програмне забезпечення, ви отримуєте також дві години технічної підтримки безкоштовно.
Програми для інвентаризації ІТ-обладнання
Програми для інвентаризації іт-обладнання «Універсальна Система Обліку», взаємодіючи з високотехнологічними приладами обліку, дозволяє швидко здійснювати кількісний та якісний облік. Програмне забезпечення розроблено з метою оптимізації робочих ресурсів, допомагаючи налагоджувати бізнес шляхом комплексної автоматизації. Робота в системі починається з реєстрації фахівців, вносячи персональні дані для формування індивідуального облікового запису, що захищається конфіденційними даними логіном та паролем. Вхід у програму здійснюється з різних робочих пристроїв, для кожного передбачається придбання додаткової ліцензованої програми. Усі робочі пристрої синхронізуються для єдиної роботи, відображенням діяльності кожного на головному комп'ютері. Таким чином, керівник організації контролюватиме робочі процеси підлеглих, аналізуючи дані щодо рівня та швидкості виконання поставлених завдань, передачі даних тощо. Керівник має безмежні повноваження з постійним контролем, обліком та аналізом фінансової діяльності організації.
Програма для інвентаризації обладнання
Програма для інвентаризації обладнання оперативно зчитує дані щодо кожного найменування, відображаючи інформацію в системі. Інформація з обладнання фіксуватиметься в номенклатурі, з деталізацією даних кількісних та якісних показників, собівартості та ПДВ, попитом тощо. Також у програмі передбачається можливість класифікації обладнання за категоріями, поділяючи найменування різними кольорами за кількістю чи попитом. Також доступно прикріплювати зображення обладнання для швидкої відмінності однієї назви від аналогічної. Для користувачів передбачається використання контекстної пошукової системи, вводячи код товару, назву в електронному вікні. Таким чином, можливо скоротити втрати часу та надати актуальну інформацію клієнтам, підвищуючи рейтинги та лояльність покупців зі збільшенням обсягів продажу. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес приймання, переміщення, реалізації обладнання, використовуючи високотехнологічне складське обладнання. Так, наприклад, при наведенні сканера для штрихкодування на штрих код товару інформація буде моментально відображена на екрані. При використанні програмного забезпечення, що взаємодіє з високотехнологічним обладнанням, виключені факти фальсифікації даних, розкрадання товарів, мінімізувавши залучення співробітників у дані процеси.
Програма інвентаризації
Програма інвентаризації дозволяє не лише відображати інформацію з обладнання, а й здійснювати бухгалтерський облік. При синхронізації програмного забезпечення УСУ з 1с бухгалтерією доступно отримувати інформацію про фінансову діяльність із веденням документообігу. Формування документації та звітності, актів прийому передачі та звірки, рахунків та чеків виконується автоматично, застосовуючи шаблони. Шаблони заповнюються як вручну, так і імпортуванням даних із будь-яких джерел. Підтримуються різні формати файлів. Кожному документу буде надано код і датою, зберігаючи інформацію в реєстрі. При поверненні обладнання автоматизуватиме процес зчитування даних і вноситиметься в базу інформація з проблемних найменувань. Реально автоматизувати процес аналізу обладнання, розраховуючи суму доходів та витрат з урахуванням поворотних позицій. Калькуляція виконується автоматично, використовуючи у додатку електронний калькулятор, із внесеними алгоритмами для подальших розрахунків
Програми для інвентаризації
Програми для інвентаризації дозволяє убезпечити бізнес від безграмотного обліку, контролю та управління. У програмі можна будувати рекламні плани, аналізуючи ліквідність устаткування зі зіставленням ціноутворення. У програмі можна порівняти закупівельну вартість обладнання за той чи інший період часу, враховуючи зміну курсу валют при закупівлі в іноземній валюті. Також можна аналізувати дані з продажу, визначаючи найбільш ходовий товар та постійних клієнтів, винагороджуючи бонусними нарахуваннями балів та іншими привілеями. Таким чином, можна підвищити зацікавленість клієнтів у придбанні товарів на велику суму в чеку, а також розширити клієнтську базу. Для постійних клієнтів доступно сформувати окремий прейскурант. При завершених продажах передбачається надсилання повідомлень з проханням оцінити якість роботи співробітників, у подальшому аналізуючи загальні відомості підвищення сервісного обслуговування клієнтів.
Софт для інвентаризації
Софт для інвентаризації дозволяє комплексно керувати бізнесом. У софті передбачається здійснення віддаленого входу з будь-якого робочого пристрою, застосовуючи одну або кілька іноземних мов із 96 представлених. Контроль виконується віддалено, отримуючи відеоматеріали з камер стеження, у реальному часі аналізуючи діяльність працівників та відвідувачів магазинів. Програмне забезпечення оснащене ультрасучасними функціональними можливостями, що сприяють швидкому зчитуванню даних не лише обладнання, а й відвідувачів. Ідентифікуючи особистість покупців на виході в магазини доступно аналізувати дані відвідуваності, вносячи інформацію до бази клієнтів. У базі CRM фіксуватиметься інформація контактних даних телефонів та адрес електронної пошти, історії відвідуваності та звернень, придбаного обладнання, розрахунків, відгуків тощо. Використовуючи контактну інформацію реально розсилати інформаційні повідомлення для залучення та утримання покупців, надаючи відомості про вигідні додатки (знижки та акції), бонусні накопичення, безкоштовну доставку тощо. Практично всі магазини передбачають доставку товарів як усередині регіону, так і за його межами. Здійснення доставки виконується у програмі під час використання географічних карт, відображаючи адреси покупців з урахуванням побудови маршрутів та деталізації даних, розрахунків вартості послуг.
Програма для ревізії
Програма для ревізії здійснює роботу безпосередньо з бази даних, і навпаки. У програмі в режимі реального часу доступно бачити проміжні та кінцеві результати ревізії, що в кінцевому підсумку впливає на якість роботи (менше помилок користувачами) і швидкість виконання ревізії. Програма для комплексної автоматизації УСУ дозволяє у будь-який момент часу здійснити ревізію, створити та роздруковувати акти, враховуючи необхідні норми та правила внесення коригувань у дані. Універсальна Система обліку з легкістю інтегрує з робітниками, з касовим та торговим обладнанням, що є перевагою при виконанні ревізії. Так, застосовуючи сканер для штрихкодування, можна прискорити процес внесення даних про обладнання в програму, істотно скорочуючи час звіряння. Програмне забезпечення дозволяє керувати бізнесом у онлайн форматі. У будь-який час можна дізнаватися про наявність коштів у кожній касі, що продано, яке обладнання є на складі та інше.
Програма для ревізії у магазині
Програма для ревізії в магазині допомагає обійти різні проблеми, пов'язані з помилками співробітників, оперативно вирішуючи поставлені завдання завдяки високій якості та безмежним можливостям. Доступно своєчасно виявляти не ходові позиції, нестачу чи надлишки, прострочену продукцію. Регулярна закупівля не затребуваних товарів б'є по кишені з огляду на простої в роботі. За допомогою програмного забезпечення ви можете хоч щодня здійснювати ревізію без перерв. Також є завжди бути в курсі наявності товарів, відображаючи інформацію в базі. Програмне забезпечення сприяють автоматизації рутинних операцій з виявлення ліквідних позицій та залишків, відображаючи дані щодо зарезервованих найменувань. Для залучення попиту важливим є грамотне надання товарів оновлюючи асортимент з викладкою на прилавки. У програмі можна налаштувати терміни з надання аналітики з продажу, прибутку та іншим метрикам. Програмним забезпеченням є можливість одночасно вести облік, контроль та управління над необмеженою кількістю магазинів та складів.
Таблиця для ревізії у магазині
Таблиця для ревізії в магазині, буде відображати інформацію щодо всіх найменувань товарів із закупівельною вартістю та продажною, кількості при прийманні та залишків, для виявлення недостачі або надлишків. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес обчислення суми готівкового та безготівкового виторгу, орієнтуючись на моменти минулої ревізії. У програмі всі розрахунки здійснюватимуться автоматично, включаючи залишки товарів початку – прихід – борг – виручку, відбиваючи підсумкові залишки. Багатофункціональна програма представлена у тестовій версії, яка є абсолютно безкоштовною. Після завершення тестового періоду напрацьовані дані будуть збережені для подальшої роботи. Ознайомитись з відгуками ви можете і на нашому офіційному сайті, де також представлений огляд відео по роботі в програмі, відгуки користувачів.
Відео програми для інвентаризації
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для інвентаризації
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хенд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджери
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.