1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для мережевого маркетингу

На думку 407 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для мережевого маркетингу

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для мережного маркетингу

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма виконує будь-які нарахування з урахуванням введених коефіцієнтів, персонально наданих знижок та використовує різні прайс-листи при розрахунку вартості замовлень;
  • Співробітники можуть вести записи в своїх журналах одночасно, навіть якщо це зміни в одному документі – розрахований на багато користувачів інтерфейс виключає конфлікт збереження;
  • Якщо до мережі входить кілька організацій, територіально роз'єднаних, то формується загальний інформаційний простір для об'єднання їх діяльності, що зручно в обліку;
  • Програма підтримує поділ прав, надаючи доступ до службової інформації в рамках обов'язків та повноважень, і відкриває рівно стільки, скільки потрібно для робіт;
  • Віддаленим відділенням доступна лише їхня власна інформація, так само як і кожен користувач бачить лише свої дані, весь обсяг інформації відкритий для керівництва;
  • Програма має мобільний додаток для співробітників на платформах Android, iOS, що дозволяє їм оперативно вносити відомості з будь-якого розташування за наявності зв'язку;
  • Програма має мобільний додаток для клієнтів на платформах Android та iOS, що дозволяє оперативно зробити вибір товарів з будь-якого розташування за наявності зв'язку;
  • У програми немає абонентської плати, її вартість залежить від комплектації – функцій та сервісів, кількість яких можна збільшувати зі зростанням інтересу за нову оплату;
  • Програма володіє будь-якою зі світових мов і може працювати одночасно відразу на декількох, достатньо вибрати їх в налаштуваннях, кожна мова має шаблони;
  • Програма веде взаєморозрахунки в будь-якій світовій валюті і може працювати одночасно відразу з декількома, операції оформлені відповідно до валютного законодавства;
  • Програма для мережного маркетингу автоматично формує поточну документацію, у тому числі бухгалтерську звітність, усі види накладних, маршрутні листи, контракти;
  • Виконані автоматичні розрахунки, готові документи завжди актуальні за нормативами та форматом подання, це контролює вбудована довідково-інформаційна база;
  • Програма легко інтегрується з корпоративним сайтом, що дозволяє прискорити процес оновлення даних у особистих кабінетах клієнтів – готовність замовлення, вартість, доставка;
  • Автоматизована система також легко інтегрується з відеоспостереженням для ведення відеоконтролю за касами, з АТС для контролю за змістом розмов персоналу з клієнтом;
  • Програма активно підтримує організацію розсилок будь-якого формату – персональних, масових, групі осіб, для цього підготовлений комплект текстів, працює електронний зв'язок.

Опис програмного забезпечення

Програма для мережевого маркетингу в програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» дозволяє мережному маркетингу вести контроль, у тому числі фінансовий, над усіма грошовими операціями всередині та зовні організації, включаючи нарахування учаснику від власного продажу та комісійних від його «мережевих» підлеглих, оперативно реєструвати всі угоди та нових учасників та оцінювати ефективність співробітників не лише за отриманим прибутком, хоча цей критерій, звичайно, найпріоритетніший у мережевому маркетингу, як і в будь-якому іншому виді бізнесу.

У завдання програми для мережевого маркетингу входить зниження всіх витрат, їх автоматичний розподіл за статтями та центрами виникнення, оптимізація фінансового та управлінського обліку, як результат, підвищення прибутку. Програма проста у виконанні, забезпечує зручну навігацію та зрозумілий інтерфейс, складається з трьох програмних блоків, схожих один на одного зсередини, як і все інше у програмі, оскільки вона прагне уніфікації електронних форм та алгоритмів дій, щоб мінімізувати час користувачів для роботи в ній.

Програма для мережного маркетингу пропонує спочатку заповнити установчий блок «Довідники», де йде налаштування внутрішніх процесів з урахуванням індивідуальних особливостей мережевого маркетингу – його активів, нематеріальних та матеріальних, наявності або відсутності мережі, кількості персоналу та інше. У цьому розділі вказують валюти, з якими працює мережевий маркетинг, каси, де можна оплатити продукцію та/або отримати нараховані виплати, джерела фінансування та статті витрат, щоб програма автоматично розподіляла фінансові надходження, платежі за відповідними рахунками та статтями.

Складений список співробітників деталізує їх статус та кваліфікацію, умови контрактів, згідно з якими йтиме автоматичне нарахування грошової винагороди. З урахуванням цих відомостей програма для мережного маркетингу веде автоматичне нарахування відрядної заробітної плати користувачам за тими обсягами робіт, що зафіксовані в персональних електронних формах, у яких звітують про виконання завдань.

Після заповнення «Довідників» необхідною для налаштування інформацією починається, власне, робота програми для мережевого маркетингу в блоці «Модулі», що вважається робочим місцем персоналу, оскільки співробітники мають доступ тільки до нього, хоча в меню представлений ще один блок « Звіти», але він доступний виключно керівництву, оскільки тут формуються склепіння з аналізом діяльності організації, включаючи фінансову, є «стратегічним запасом» управлінського апарату.

У блоці «Модулі» представлена ​​база дистриб'юторів, де містяться відомості про всіх учасників мережного маркетингу. Для оформлення нового учасника використовують спеціальну форму – вікно, куди вводять ПІБ новачка та його контактні дані, присвоюють свій індивідуальний номер та вказують наставника, вибираючи його із вбудованого в комірку списку осіб, якщо у нього немає такого, то поле залишають вільним. Сама база дистриб'юторів у програмі для мережевого маркетингу представляє загальний їх перелік з персональними даними та номером для кожного, під списком розміщується панель закладок, яких всього дві – «Продажі» та «Виплати», в першій фіксують усі укладені дистриб'ютором угоди та суми за ними, а в другій реєструють виплати за датами та статусами – відсоток угоди та комісія наставнику.

Обидві закладки схожі на реєстр операцій, який можна форматувати за наявними в них критеріями. Так само база дистриб'юторів у програмі для мережного маркетингу може бути представлена ​​у зручному кожному користувача вигляді – у ній можна приховувати і пересувати по пріоритетності колонки, створюючи зручне розміщення даних. Проти кожного учасника можна виносити рядки з даними комісії, відсотками, виплатами і також сортувати за обраним критерієм. Всі дані в будь-яких базах підпорядковуються управлінню трьома інструментами – це контекстний пошук, фільтр, або згадане вище сортування, і множинне угруповання, коли проводять «тонку» вибірку значень із параметрів, що послідовно задаються. Програма для мережного маркетингу використовує гарячі клавіші для виконання частих команд.

Наприкінці періоду йде складання звітів, за якими можна об'єктивно оцінити участь кожного співробітника за різними критеріями, наприклад, за кількістю залучених клієнтів, обсягами продажів, отриманою сумою виплат з урахуванням наставництва, прибутку, отриманого саме від нього. Управлінська звітність дає можливість оптимізувати фінансовий облік, простежити за динамікою зміни показників у часі, виключити непродуктивні витрати, виявити фактори позитивного та негативного впливу на прибуток. Програма для мережного маркетингу формує звітність у вигляді зручних у читанні таблиць, графіків та діаграм та з візуалізацією участі кожного показника в отриманні прибутку чи обсязі витрат. Якщо керівництво зацікавлене у «глибинному» аналізі діяльності з моменту старту, програму слід доповнити «Біблією сучасного керівника».

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити програмне забезпечення для мережевого маркетингу

Програмою можуть користуватися:

  • Мікрофінансові організації

    Мікрофінансові
    організації
  • Кредитні компанії

    Кредитні
    компанії
  • Ломбарди

    Ломбарди
  • Приватні банківські підприємства

    Приватні
    банківські
    підприємства
  • Фінансові організації

    Фінансові
    організації
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити автоматизацію обліку для мережевого маркетингу

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.