Можливості CRM системи для обліку товару на складі
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база контрагентів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою, дозволить вам надіслати будь-який електронний документ контрагентові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити контрагентові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована багатофункціональна програма є необхідним інструментом у арсеналі кожної організації будь-якої сфери діяльності;
- Програмне забезпечення передбачає багатоканальне підключення всіх робочих пристроїв локально або через мережу Інтернет, забезпечуючи користувачів необхідними інформаційними даними з обміном матеріалами;
- Кожен користувач матиме доступ до інформаційних даних на основі персонального рівня доступу;
- Контролювати робочу діяльність всіх відділень є можливим за допомогою віддаленого відеоспостереження;
- У додатку передбачається унікальна можливість об'єднання всіх торгових точок та складських приміщень для єдиного управління, контролю та аналітики;
- В утиліті всі розрахункові операції відтворюються автоматично електронним калькулятором з використанням цін на матеріали з прейскуранту зі знижками та акційними поліціями;
- У додатку вся інформація про фінансову діяльність організації торгівлі відображатиметься в єдиній інформаційній системі за допомогою інтеграції з 1С бухгалтерією;
- Оновлення інформаційних даних обумовлюється розрахованим на багато користувачів режимом роботи зі збереженням усіх матеріалів в єдиному хмарному сховищі;
- Пошук інформаційних даних виконується за допомогою наявності електронної пошукової системи;
- Робота з цифровим документообігом є зручним та легким процесом, використовуючи шаблони та зразки заповнення з автоматичним введенням даних, оптимізуючи робочі ресурси;
- Керівник зможе аналізувати дані щодо трудової діяльності кожного підлеглого, автоматично здійснюючи аналіз робіт з наступним розрахунком щомісячної заробітної плати;
- Усі найменування продукції будуть відображені в номенклатурі з наданими номерами кодів, вартістю, загальною кількістю, рівнем ліквідності, додаючи зображення для візуальної відмінності від аналогічних позицій;
- Багатофункціональна програма оснащена ультрасучасними функціональними можливостями, що сприяють швидкому веденню контролю, управління та аналітики;
- За допомогою програмного забезпечення можна вдосконалити торгівлю за рахунок використання маркетингових стратегій;
- Надання інформації вибірково чи масової формі здійснюється у вигляді розсилки голосовими чи текстовими повідомленнями, використовуючи єдину клієнтську базу.
Програма для обліку товару на складі
Програма для обліку товару на складі сприяє ефективному та якісному веденню приймання, збереження, реалізації та поповнення запасів. За допомогою автоматизованої утиліти, можна заповнити недоліки в ході робочих процесів, враховуючи людський фактор і вплив ззовні. Спеціалізовані програми підлаштовуються під потреби користувача, враховуючи сферу діяльності та інші аспекти. Додаток є автоматизованим, у комплексі вирішує різнопланові завдання будь-якої складності, допомагаючи співробітникам тієї чи іншої організації ефективно впоратися з різними труднощами. Кожній організації потрібно впровадження спеціалізованої розробки для якісної реалізації та вдосконалення умов праці, під час перегляду та залучення потенційно платоспроможних клієнтів, забезпечуючи реалізацією продукції враховуючи збільшення оборотів компанії. Додатків на ринку багато, тому досить складно підібрати пропозицію, що стоїть саме під певний вид бізнесу. Щоб спростити завдання підібрати необхідну утиліту за рахунок закладеного бюджету, без додаткових вкладень коштів, а також нервів і сил, часу, необхідний моніторинг ринку. Також як аналіз, вибір спеціалізованої розробки передбачається встановлення демонстративної версії.
Складський облік товарів
Складський облік товарів необхідний будь-якій організації торгівлі. Навіть малому бізнесу, з невеликим асортиментом торгової продукції необхідно здійснювати складський управлінський аналіз та контроль. Щоб оптимізувати витрати ресурсів, при цьому придбати спеціалізованого електронного помічника за доступною ціною з високою якістю та обмеженими можливостями звертаємо увагу на універсальне програмне забезпечення від компанії УСУ. Додаток розроблено з метою автоматизації щоденних бізнес-процесів. Враховано всі вимоги користувачів, забезпечуючи єдиною та злагодженою роботою всіх структурних підрозділів організації у будь-якій точці світу.
Додаток легко завантажити, налаштувати за бажанням користувачів, індивідуально здійснюючи вхід до особистого кабінету за допомогою захисного логіну та пароля. Програма здатна працювати безперебійно на будь-якому робочому пристрої, купуючи ліцензовану версію для кожного приладу. Під час реєстрації співробітників торгової організації, в утиліті буде внесено актуальну інформацію з подальшим аналізом та контролем робочої діяльності. Налаштування конфігурації є гнучкими, з наявністю широкого асортименту дизайну для заставки робочого столу роблячи щоденну роботу кожного співробітника більш комфортною. Також користувачі можуть самостійно вибрати необхідні мови для подальшої роботи з іноземними контрагентами. Трудова діяльність, як і права користування, буде розмежована між співробітниками, надаючи повний контроль, аналітику, управління та доступ до конфіденційних інформаційних даних лише для керівника.
Склад – програма для обліку товару
Склад - програма обліку товару є невід'ємною частиною ведення будь-якого виду торгового бізнесу. У додатку, можливо не тільки здійснювати управлінський контроль над товарно-матеріальною цінністю, а й аналізувати дані за загальним показником попиту на продукцію, вести клієнтську базу, включаючи приймання платежів, беручи до уваги виконання бухгалтерського та складського забезпечення. Керівник торгового виду бізнесу може одночасно керувати необмеженими торговими точками, реалізуючи бізнес стратегії з допомогою деталізації даних. У програмі доступно здійснювати складське управління за допомогою статичного чи динамічного методів. Дані за складами фіксуватимуться в єдиній базі для зручності користувачів. Таким чином, можливо аналізувати дані щодо всіх найменувань продукції та тих, що знаходяться на зберіганні, аналізуючи відомості щодо залишків передбачаючи регулярне заповнення запасів ліквідних позицій. Складська програма забезпечує якісним контролем та аналізом прийому товарно-матеріальної цінності, зберігання та реалізації, легко знаходячи необхідні найменування продукції для розміщення та комплектування. Грамотний складський контроль забезпечується безперервною робочою діяльністю, не вимагає додаткових витрат ресурсів на пошук вільного місця (осередків, стелажів). Також під час пошуку потрібних позицій продукції, у системі фіксуватиметься інформація за місцем зберігання.
Програма для обліку товарів на складі
Програма обліку товарів складі передбачає ведення номенклатури із загальними показниками кожної позиції. У номенклатурі під кожним найменуванням продукції фіксуватиметься індивідуальний код, вартість, кількість, опис, термін придатності, призначення, методи зберігання. Температурний режим, вологість повітря важливі аспекти при збереженні товарно-матеріальної цінності Також додаватиметься зображення. Зображення можуть бути використані як з різних носіїв, так і зчитування з веб-камери. Якщо торгова організація займається виробництвом продукції, то кожній позиції буде присвоєно окремий код, який можливо вносити в додаток вручну, або за допомогою пристрою для зчитування. Також можуть бути використані окремі листки для коротких років, наводячи сканер для штрихкодування зчитуванням під час реалізації, транспортування. Складське управління за допомогою впровадження програми стане налагодженим процесом, зіставляючи загальні показники реалізованої продукції для подальшого поповнення найменувань, що закінчуються.
Система обліку товарів
Система обліку товарів передбачає можливість грамотного ведення аналітичних даних. Універсальна система передбачає можливість взаємодії з високотехнологічним обладнанням, що сприяє зчитуванню штрих-кодів та відображенню даних у базі. Таким чином, інвентаризація, яка потребує особливої уваги та попередньої підготовки з поданням робочої діяльності, здійснюватиметься автоматично додатком. При цьому в системі будуть мінімізовані помилки, пов'язані з людським фактором, коректно відображаючи фактичні показники залишків кожної позиції асортименту. Програма автоматично зчитуватиме інформацію щодо ліквідних найменувань, що закінчуються, оформляючи заявку на заповнення, забезпечуючи безперебійною реалізацією та збільшенням доходів компанії. Для реалізації неліквідних позицій передбачається здійснення різних акцій та знижок на дані найменування, виключаючи заморозки коштів та простоїв складських приміщень.
Раціональне використання складського простору дозволяє скоротити витрати. Для збільшення зацікавленості потенційних клієнтів у купівлі продукції, у додатку доступно вибудовувати маркетингові стратегії, аналізуючи вкладені кошти за допомогою отримання максимальної вигоди. Також за допомогою програмного забезпечення можна здійснювати інформаційну розсилку повідомлень як по наявній базі, так і за додатковими контактними номерами або електронною поштою зі сторонніх сайтів. Функція граббера дозволяє зчитувати дані зі сторонніх сайтів, враховуючи категорію клієнтів за віком, включаючи фінансову складову, стать і т.д. Розсилка може виконуватися як у масовій, так і у вибірковій формі. При розсилці передбачається відправка голосових або текстових повідомлень на WhatsApp, E-mail, SMS, Viber, додаючи не тільки інформацію за вигідними пропозиціями, але й для повідомлення про статус нарахування бонусних балів, додаючи зображення при вітанні з різними святами.
Програма товар-склад
Програма товар-склад передбачає класифікацію за категоріями, враховуючи термін зберігання, різні методи та умови. Залежно від асортименту продукції, можна використовувати або динамічні чи статичні способи складського управління. В єдиній інформаційній утиліті доступно виконувати управління над необмеженою кількістю складів, аналізуючи та бачачи контроль над усіма найменуваннями продукції. Щоб виключити розкрадання чи заподіяння збитків товарно-матеріальної цінності, у всіх торгових точках та на складах, передбачається встановлення камер відео спостереження. Таким чином, у реальному часі керуючий товарним бізнесом зможе бачити віддалену діяльність у кожному відділенні. Крім ведення складського контролю та оснащення у додатку передбачається здійснення аналізу робочої діяльності. При формуванні робочих графіків вся інформація щодо співробітників та завдань буде відображена у додатку. При різних змінах, повідомлення будуть надіслані користувачам спливаючих повідомлень на екрані монітора. Аналіз робочої діяльності дозволяє раціонально оцінювати кваліфікацію, прораховувати заробітну плату виходячи з відпрацьованого часу та виконаних обсягів завдань. Таким чином, ні у керівництва, ні у співробітників не виникне питань та обурення.
Картка складського обліку товарів
Картка складського обліку товарів використовується для торгових компаній із невеликим асортиментом продукції. При прийманні чи реалізації товарно-матеріальної цінності достатньо навести мишку на картку продукту, та автоматично відобразити необхідну інформацію. За допомогою автоматизованої програми користувачі зможуть легко вносити і виводити необхідні відомості. Інформація про продукти буде зберігатися в єдиній інформаційній базі, забезпечуючи швидким пошуком необхідних відомостей за допомогою запитів, що вносяться в електронне вікно пошукача.
Інформаційна система обліку товарів на складі
Інформаційна система обліку товарів складі дозволяє автоматизувати робочі процеси у вигляді цифрового ведення. Інформаційні програми дозволяють здійснювати документообіг в електронній формі, даючи можливість користувачам оперативно формувати необхідні матеріали. Додаток підтримує різні формати матеріалів, включаючи графічні зображення. Кожній організації відповідають за регламентом певні шаблони, що використовуються у щоденній діяльності. Наявність електронних шаблонів спрощує завдання для користувачів, оперативно формуючи необхідні звіти, документи, договори, акти, рахунки, автоматично заповнюю даними з різних джерел. При формуванні різних документів, звітів, рахунків та актів програма автоматично надаватиме номери та дати, фіксуючи відомості в реєстрі. При внесенні даних у додаток під час реалізації або приймання продукції буде відкрито електронну форму, з автоматичним вибором клієнтів з єдиної клієнтської бази, найменувань з номенклатури, включаючи при розрахунках знижки та інші показники.
Складський облік товарів онлайн
Складський облік товарів онлайн передбачає синхронізацію із сайтом, маркетплейсами, продаючи найменування за асортиментом безпосередньо зі складів. При оформленні замовлень клієнтами програма в онлайн форматі автоматично списуватиме найменування, відображаючи реальні показники залишків матеріальних засобів. Клієнти також можуть оформити доставку замовлень, передбачаючи вбудовані масштабні карти, вказуючи адреси з подальшим прокладанням маршруту та розрахунку із загальною вартістю доставки. У додатку сортування та компонування всіх позицій здійснюється в автоматичній формі, відображаючи всі етапи з моменту оформлення замовлення до видачі клієнту на руки.
За допомогою інсталяції програмного забезпечення жодне замовлення не буде втрачено, дані щодо клієнтів будуть відображені для подальшого аналізу. Клієнт завжди правий. Така політика будь-якої компанії, що взаємодіє з клієнтами. Тому для аналізу якості роботи співробітників усіх підрозділів передбачається отримання відгуків та оцінок від покупців, підвищуючи якість робіт з огляду на раціональність вжитих заходів. Онлайн торгівля досить розвинена на сьогоднішній день, спрощує завдання не лише співробітникам торгових організацій, а й покупцям. Немає необхідності витрачати час на відвідування магазинів, довгий вибір найменувань продукції, в онлайн форматі, вибираючи відповідні позиції з можливістю переміщення в кошик для подальшого придбання. Клієнт оформляє замовлення, проходить реєстрацію в особистому кабінеті, вказуючи персональні дані, адресу доставки, додаючи дисконтну та платіжну картку.
Системи обліку товарів
Системи обліку товарів є ідеальним рішенням для якісного ведення управління внутрішньоорганізаційними процесами. Програмне забезпечення може взаємодіяти з різноплановими високотехнологічними приладами, додатковими програмами, банківськими системами та страховими компаніями. Автоматизована програма при взаємодії із 1С бухгалтерією здійснює бухгалтерське ведення з цифровим документообігом. Розрахунки, введення даних щодо приймання та реалізації продукції, відображатиметься в єдиній інформаційній базі, без необхідності повторно здійснюваних завдань. Додаток підвищення лояльності і залучення потенційних покупців передбачає надання знижок у тому чи іншому розмірі, залежно від аналізу постійних придбань продуктів. таким чином, для постійних покупців передбачаються знижки, які розраховуються автоматично під час продажу. Взаєморозрахунки виконуються готівкою, а також при безконтактному переказі коштів через термінали, QR-коди або використовуючи платіжні картки. Взаємодія з банківською системою передбачає можливість конвертування коштів у будь-якій світовій валюті.
CRM система обліку товару
Універсальна та багатофункціональна CRM система обліку товару клієнтської бази з подальшим відображенням персональних відомостей, включає вказівку адреси доставки, застосування дисконтних та платіжних карток, відображаючи історію покупок, відгуків, рейтингів, платежів. Використовуючи дисконтні картки в ході постійних продажів, додатком буде нараховуватися певний бонус, який покупець зможе використовувати взаєморозрахунком за наступні найменування продуктів. Також передбачається можливість внесення передоплати із подальшим розрахунком загальної суми. Операції будуть виконуватися, і фіксуватимуться у додатку автоматично. Торгова сфера діяльності досить складна, враховуючи постійну конкуренцію та завищені споживчі запити. Щоб забезпечити якісної та ефективної продуктивністю праці з передбаченим збільшенням оборотів у компанії, передбачається аналіз попиту споживачів, надаючи знижки для постійних покупців. Функція ідентифікації особи дозволяє зчитувати відвідувачів магазинів, відображаючи дату та час у базі. Також при необхідності консультування клієнтів, які звертаються за контактними номерами телефонів, передбачається застосування телефонної АТС. Таким чином, співробітники організації будуть бачити на екрані монітора інформацію щодо покупців, які звертаються за консультацією, зчитуючи номер телефону. З актуальних питань можна налаштувати автовідповідач.
Система обліку товару на складі
Система обліку товару складі передбачає інтеграцію з 1С бухгалтерією реалізації бухгалтерського ведения. Відповідно, під час всіх процесів у єдиній інформаційної програмі, реально поліпшити продуктивність праці передбачаючи оптимізацію ресурсів компанії. Керівник матиме доступ до фінансової звітності у будь-який час, зіставляючи загальні показники доходів. Для торгової організації, яка співпрацює з іноземними контрагентами, важливо аналізувати вартість матеріалів, тобто закупівельну ціну. Таким чином, у додатку є можливість за будь-який період часу зіставляти різницю у собівартості продукції, враховуючи зміну курсу валют. Аналітичні та статистичні дані будуть надаватися у графіках, звітах та діаграмах для подальшого аналізу та раціонального вжиття різних заходів щодо подальшої діяльності бізнесу. Взаємодія з банками передбачає зручну форму взаєморозрахунків у безготівковій формі, підтримуючи усі світові валюти з конвертуванням за курсом національного банку на поточний день переказів. Програмне забезпечення для організації передбачає також використання торгово-касового обладнання, забезпечуючи швидким обслуговуванням покупців із реалізованою продукцією на базі.
Хмарна система обліку
Хмарна система обліку передбачає збереження інформаційних даних у необмеженому обсязі, на тривалий час з єдиним доступом усіма користувачами. Кожен співробітник, маючи персональні робочі обов'язки згідно з посадовим положенням, також буде забезпечений певними рівнями прав доступу до відомостей. Таким чином, інформаційна програма гарантує якісну безпеку конфіденційних даних. Хмарне сховище забезпечує всіх співробітників здійсненням робочої діяльності у стінах компанії, а й працюючи віддалено з дому, будучи у відрядженні тощо. Взаємодія між користувачами гарантовано через Інтернет або локальну мережу, обмінюючись інформаційними повідомленнями. Швидке виведення інформації з хмарного сховища здійснюється за допомогою контекстної пошукової системи, скорочуючи втрати часу до декількох хвилин. Щоб ви могли гідно оцінити шляхом власного аналізу можливості, представлені розробниками компанії УСУ, слід пройти нижче за посиланням на сайт, де є безкоштовна тестова версія. Після проходження тестового періоду зможете прийняти виважене рішення щодо необхідності впровадження програми в процес управління власного бізнесу. Також допоможуть відгуки клієнтів. Проконсультуватися зі спеціалістами у будь-який час ви зможете за вказаними на сайті контактними номерами та електронною поштою
Відео програми для обліку товару на складі
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити програму для обліку товару на складі
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хэнд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджеры
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.