1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Адресне зберігання на складі

На думку 284 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Адресне зберігання на складі

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для адресного зберігання на складі

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база контрагентів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою, дозволить вам надіслати будь-який електронний документ контрагентові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити контрагентові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
    Мережа магазинів

    Мережа магазинів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення для спрощеного збереження може використовуватися необмеженою кількістю користувачів, локально підключених для командного здійснення робочих процесів, що передбачає можливість передачі інформаційних даних;
  • Для кожного працівника передбачається використання персонального облікового запису, який забезпечується доступом через логін та пароль, блокуючи доступ для сторонніх користувачів;
  • У системі для якісного ведення робіт та захисту конфіденційної інформації передбачається поділ рівня прав доступу до інформаційних даних між користувачами;
  • Вся інформація буде якісно класифікована та збережена у хмарному сховищі у необмежених обсягах;
  • Використовуючи контекстну пошукову систему, користувачі зможуть скоротити витрати часу на пошук необхідної інформації;
  • Універсальна програма є помічником у процесах контролю за щоденними робочими процесами, фіксуючи виконані обсяги завдань та відпрацьовану кількість часу кожним працівником, автоматично розраховуючи заробітну плату, виходячи з умов трудової угоди або розрахунку відрядної оплати праці;
  • Камери відеоспостереження встановлюються для відображення дій усередині всіх відділень складських приміщень організації, об'єднуючи їх у єдину інформаційну мережу для якісного управління, аналітики та контролю;
  • При впровадженні програмного забезпечення комплексного збереження передбачається автоматична робота з цифровими документами, формуючи необхідні матеріали на підставі регламентованих шаблонів, що заповнюються за зразками;
  • У програмі легко працювати з таблицями, додаючи або приховуючи необхідні стовпці;
  • У додатку легко сортувати та групувати дані для динамічного адресного зберігання;
  • Взаємодія з високотехнологічним складським обладнанням дозволяє оперативно зчитувати штрих-коди товарів та інформацію в базі;
  • За всіма клієнтами буде сформовано єдину клієнтську базу, доповнюючи актуальною контактною інформацією, історією співробітництва, взаєморозрахунків, розмірами знижок, пропонуючи скани документів;
  • Відображення інформації щодо фінансової діяльності буде у доступі у керівництва у будь-який час при інтеграції системи з 1с бухгалтерією;
  • Додатком передбачається здійснення комплексного управління та збереження динамічним або статичним методами;
  • За кожним найменуванням товару буде використано окрему базу з відображенням інформації загальної кількості, термінів придатності, вартості, місця збереження, присвоєного коду, контрагенту тощо;
  • В універсальній програмі передбачається можливість взаємодії з контрагентами через розсилку електронних листів, голосових та текстових повідомлень, надаючи актуальну інформацію з нагадуваннями, діючими угодами та взаєморозрахунками.

Адресне зберігання на складі

Адресне зберігання на складі є метод розміщення продукції, з присвоєнням кожному місцю під збереження індивідуально зареєстрованого номера або адреси осередку. Адресний складський контроль та збереження автоматизований процес, що служить для мінімізованого споживання ресурсів при розподілі продукції, класифікуючи за певними параметрами (обсягами, кількістю осередків, типами та принципами умов безпеки тощо). За допомогою автоматизованих способів зберігання, можна вирішити безліч завдань з підвищенням ефективності використання складської площі, скорочуючи ресурси, що витрачаються на збір і обробку замовлень, скорочуючи навантаження на персонал.

Грамотне ведення комплексного збереження продукції на складах допомагає співробітникам без необхідності витрачати робочий час на планування та виконання завдань для пошуку та розподілу товарів за заданим алгоритмом, доставляючи вантажі до адресата за місцезнаходженням, відображеним у товарній накладній. Також із оформленням заявок. Працівнику не потрібно витрачати час на тривалі пошуки тих чи інших товарів, забираючи продукцію з відведеного простору, адрес, відображених у документі. Все що необхідно працівнику для здійснення поставлених завдань, знати розташування та кількісну наявність товарів. Для автоматизації робочих процесів рекомендується використання автоматизованої системи, яка допомагає захистити від різних шляхів, пересортування та відповідно збитків. Утиліта комплексного управлінського контролю для складів передбачають прийом та перевірку товарів з наданням супровідної документації, включаючи повторну перевірку на цілісність. За допомогою автоматизованої системи є можливість визначення місць збереження продукції, класифікації, вибудовуючи зручні шляхи з розподілом об'єктів у радіусі зберігання. Крім цього, передбачається вивантаження і всередині складське пересування продукції регулярно виконуючи інвентаризацію.

Адресне зберігання на складі – з чого почати

Адресне зберігання на складі – з чого почати? Для початку варто розробити стратегію, концепцію з підбором відповідної програми, вибором приладів та оформленням алгоритмів для реалізації бізнес заходів, складаючи підсумкові можливості програми з очікуваними результатами. Комплексне збереження передбачає використання сучасного обладнання для зчитування штрих-кодів, відображаючи кожну комірку з унікальними адресами, номером, присвоєним штрих-кодом для ідентифікації та подальшого виконання складських операцій. Насправді є кілька видів обліку безпеки товарно-матеріальної цінності, до яких належать динамічні та статичні принципи.

Також варто виділити кілька видів безпеки товарів: підлогове без стелажне, стелажне, палетне збереження. При впровадженні спеціалізованого програмного забезпечення немає потреби переживати за те, як має розташовуватися управління товарів з урахуванням розміщення через оптимізацію ресурсів складської площі. За допомогою застосування комплексного збереження ви зможете прискорити процес пошуку та відбору продукції з прийомом та розміщенням на складах, контролюючи статус безпеки, виконуючи інвентаризацію та облік. Також доступна підготовка до відвантаження та комплектування, оптимізуючи переміщення продукції. За допомогою спеціалізованої розробки ви можете збільшити прибуток за рахунок оптимізації ресурсів. За допомогою спеціалізованих систем можна аналізувати дані по найліквідніших продуктах, сортуючи їх за категоріями, враховуючи цінову політику, терміни придатності, заходи збереження і т.д.

Організація адресного зберігання на складі

Організація адресного зберігання на складі передбачає розмежування простору за трьома просторами. Перша зона являє собою простір для приймання товарів, здійснюючи облік та внесення відомостей до бази. Друга зона місця, де продукція знаходиться у певних методах. Третій простір передбачає зону вантажно-розвантажувальних робіт. Основною метою складу стає забезпечення концентрації всіх запасів матеріальних запасів шляхом збереження та планування безперебійного постачання покупців. За наявності складу чи сукупності складських приміщень для ритмічного та безперервного постачання контролю управлінського обліку передбачається впровадження спеціалізованих програм, які розроблені з метою автоматизації робочих заходів. Впроваджуючи спеціалізовану розробку в бізнес настільки непростої сфери діяльності, ви отримуєте якісне розташування та управління матеріалами з швидким прийманням і відвантаженням, аналізом обсягів матеріальної цінності, що зберігається, що відображаються на подальшій дохідності. Додаток на сьогоднішній день допомагає виконувати окрім приймання та відвантаження продукції з передбачуваною безпекою, веденням бухгалтерського обліку, бази з контрагентів.

Як організувати адресне зберігання на складі

Як організувати адресне зберігання на складі без додаткових фінансових коштів? Насправді технології постійно здійснюються, на сьогодні є високотехнологічні розробки, які допомагають автоматизувати щоденні процеси бізнес-процесів з покращенням якісних показників ведення будь-якого підприємства. Програмне забезпечення «Універсальна система обліку» допомагає в автоматизації процесів, комплексно вирішуючи різні завдання будь-якого рівня складності. У єдиній системі є можливість управління цілою мережею складських приміщень, раціонально використовуючи ресурси з поліпшенням якісних показників. За допомогою програмного забезпечення ви зможете з легкістю сортувати товари, які розташовуватимуться окремо один з одним з номерами та загальною кількістю, термінами придатності тощо. Програмне забезпечення УВУ є ідеальним помічником як для керівництва, так і для працівників складських приміщень. Залежно від трудової діяльності, рівня доступу співробітників до інформаційних даних та подальших завдань будуть розмежовані. Програмне забезпечення підходить до бюджету будь-якому виду бізнесу, передбачаючи також економію коштів за відсутності щомісячних платежів за абонентською платою.

Адресна система зберігання на складі

Адресна система зберігання складі виключає не раціональне розміщення продукції. За допомогою впровадження автоматизованої програми для комплексного управління передбачається відкриття нових можливостей з виведенням бізнесу на зовсім інший рівень, скорочуючи витрати та збільшуючи прибуток. Інсталяція та налаштування програмного забезпечення займає мінімум часу, підлаштовується під будь-яку операційну систему Windows з урахуванням багатоканального доступу користувачів. Програмне забезпечення дає можливість кожному співробітнику почуватися комфортно при щоденній роботі з налаштуванням панелі управління, вибором необхідних іноземних мов, модулів, інструментів, шаблонів, що відповідають регламенту бізнесу. Програма може використовуватися як на будь-якому робочому пристрої, так і в будь-якій частині світу, настроюючи мовну панель. Користувачі легко освоять принципи роботи в системі, адже розробники врахували всі побажання. Автоматизована система, враховуючи безмежні функціональні можливості, здатна замінити десятки кваліфікованих працівників, допомагаючи у щоденній діяльності. У планувальники завдань, можливо задати цілі та терміни, додаток автоматично виконає та нададуть детально інформацію про статус вчинених дій.

Використання адресного зберігання на складі

Використання адресного зберігання на складі дозволяє автоматизувати щоденні процеси з оптимізацією ресурсів компанії. Інсталяція універсального забезпечення для комплексної підтримки складського простору підходить для будь-яких організацій, що використовують приміщення під збереження матеріальної цінності. Таким чином, виробничі підприємства, складські приміщення для тимчасового розміщення, оптово-торговельні та логістичні підприємства, магазини можуть використовувати автоматизовану систему, здійснюючи контроль, бухгалтерський та складський підоблік. Впроваджуючи універсальну розробку в бізнес, передбачається об'єднання всіх приміщень складської організації воєдино, віддалено керуючи та контролюючи щоденну діяльність.

При цьому керівник організації зможе бути в курсі всіх справ, аналізуючи загальні обсяги з матеріальних цінностей, що охороняються, із загальними розрахунковими показниками фінансових оборотів. Робочі графіки будуть автоматично формуватися в додатку, надаючи працівникам актуальну інформацію з урахуванням зміни та повідомлення за допомогою спливаючих повідомлень на екрані робочого пристрою. Контролювати та аналізувати трудову діяльність кожного службовця, доступно за допомогою ведення обліку з відображенням відомостей у відомостях, виконуючи автоматичну калькуляцію з подальшою виплатою заробітної плати. При цьому, враховуючи відображення детальної інформаційної підтримки за відпрацьованим обсягом опрацьованої кількості годин, фіксованою датою та часом входу та виходу на робочий простір виключена будь-яка фортифікація даних.

Адресний склад

Адресний склад передбачає якісне ведення обліку над безпекою продукції. Кожна позиція при самостійному виробництві або прийманні має присвоєний код, за допомогою зчитування в утиліті буде відображено детальну інформацію щодо опису, загальної кількості, термінів придатності, також включаючи зображення, що додаються. Таким чином, враховуючи можливість взаємодії програми з високотехнологічним складським обладнанням, процес приймання, збереження, відвантаження шляхом зчитування штрих кодів буде спрощено. Процес інвентаризації у додатку також виконується автоматично, оптимізуємо залучення співробітників до процесу інвентаризації, без необхідності призупинення робочої діяльності та дефекації даних, враховуючи вплив людського фактора.

За допомогою скануючого пристрою для штрихкодування можна також швидко знаходити потрібний товар. Програмне забезпечення має також об'ємну операційну пам'ять, для збереження необмежених обсягів даних у хмарному сховищі. Доступ до матеріалів надається всім користувачам, але в міру рівня посадового становища. Таким чином, користувачі відповідно до рівнів прав доступу оперативно отримуватимуть повну інформацію за запитом, що вводиться в контекстну пошукову систему. Кожне найменування товару буде фіксуватися в базі з урахуванням загальної інформації за обсягами, місцезнаходженням, сканами договорів на послуги з реалізації складської площі, взаєморозрахунками тощо. При відповідних термінах дії угоди система буде повідомляти співробітників для зв'язку з клієнтами та наступними діями.

Адресне зберігання

Адресне зберігання передбачає не лише фіксування кількісних показників щодо кожної позиції товару на складі, а й формує різну звітність із супровідною документацією. Робота з цифровими документами полегшує щоденну діяльність співробітників, передбачаючи використання шаблонів для швидкого внесення необхідної інформації до обов'язкових полів. Автоматизований додаток дозволяє оптимізувати роботу користувача з огляду на відсутність необхідності в ручному заповненні звітів, актів, супровідної документації, передбачаючи введення реєстраційних даних за допомогою імпорту матеріалів. Додаток підтримує будь-які типи файлів з урахуванням застосування графічних зображень.

Друк здійснюється на будь-якому з принтерів, що використовуються, також передбачаючи передачу даних за допомогою Email повідомлень. Програмне забезпечення дає можливість контролювати статус наявності товарно-матеріальної цінності з огляду на формування, обробку, логістику та упаковку, зіставляючи процеси перенасичення або нестачі продукції. Виявляти ліквідність товарів, аналізуючи залишки на складах, передбачаючи автоматичне заповнення відсутній назв. Без спеціалізованого програмного забезпечення, розміщення товарів та їх класифікація може негативно вплинути на подальшу діяльність бізнесу, ускладнюючи робочі процеси через нераціональне використання складського простору. Вбудований електронний калькулятор дозволяє оперативно здійснювати розрахункові операції за заданими алгоритмами.

Система адресного зберігання

Система адресного зберігання здатна взаємодіяти з різними приладами обліку, додатковими додатками, банками та терміналами, сайтом та соціальними мережами. Автоматизована та досконала програма не має аналогів, володіючи безмежним функціоналом можливостей. Автоматизована система для комплексного збереження передбачає ведення єдиної клієнтської бази з урахуванням відображення актуальної інформації контактів для зв'язку, завершених та чинних угод, взаєморозрахунків, знижок тощо. Програмне забезпечення при взаємодії з банківськими системами, платіжними терміналами передбачає можливість безконтактної оплати, приймаючи та конвертуючи кошти будь-якої світової валюти. Керівник зможе бачити повну інформацію про фінансову діяльність бізнесу з урахуванням щоденного відображення інформації про наявність коштів у кожному кошику та на розрахунковому рахунку. Взаємодія з 1С бухгалтерією у додатку керівник зможе отримувати необхідну звітну документацію з веденням документообігу. Додаток дозволяє також проводити облік приймання, збереження та реалізації товарно-матеріальних цінностей, включно контролюючи терміни придатності. Таким чином, при відповідних термінах придатності система повідомлятиме відповідальних співробітників про необхідність списання тих чи інших позицій.

Адресне зберігання на стелажах

Статичний метод передбачає адресне зберігання на стелажах. При цьому методі комплексного управління, товари мають постійне місце перебування, тобто. полицю, стелаж, комірку тощо. Крім даних товарів, які мають постійне розташування для матеріалів, ніякий асортимент продукції не ставиться на відведені позиції. Таким чином, автоматизована товарооблікова система сповіщає користувачів про номер певного осередку. Автоматизоване електронне забезпечення для зручного комплексного збереження товарів передбачає також можливість якісного аналізу та збереження, застосовуючи відеоспостереження в режимі реального часу для зчитування матеріалів, за винятком розкрадання продукції. Для придбання програмного забезпечення достатньо зв'язатися зі спеціалістами за вказаними номерами телефону, написати на пошту e-mail, в чат або за допомогою різних месенджерів. Перед придбанням програмного забезпечення, ознайомитися з функціональними можливостями, представленими в ліцензованій програмі за допомогою безкоштовної демонстративної версії. Фахівці програми, погоджуючи з вами, допоможуть підібрати відповідні конфігурації. Нагадуємо, що купуючи ліцензовану версію, ви також отримуєте бонусні дві години технічної підтримки.

Зовнішній вигляд програми

Адресне зберігання на складі

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Безкоштовно завантажити програму для адресного зберігання на складі

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Будь-який магазин

    Будь-який
    магазин
  • Бутік

    Бутік
  • Супермаркет, універмаг чи універсам

    Супермаркет,
    універмаг чи
    універсам
  • Торгівельна фірма, компанія і організація

    Торгівельна фірма,
    компанія і
    організація
  • Оптова та роздрібна торгівля

    Оптова та
    роздрібна
    торгівля
  • Торгівельний склад

    Торгівельний
    склад
  • Секонд-хенд, стоковий та комісійний магазин

    Секонд-хэнд,
    стоковий та
    комісійний магазин
  • Торгівельно-виробнича компанія чи фірма

    Торгівельно-
    виробнича
    компанія чи фірма
  • Центр замовлень та послуг

    Центр
    замовлень та послуг
  • Автомагазин

    Автомагазин
  • Інтернет-магазин

    Інтернет-
    магазин
  • Торгівельний дім та відділ продажів

    Торгівельний дім
    та відділ продажів
  • Товарознавці та торгівельні представники

    Товарознавці
    та торгівельні
    представники
  • Торгівельний центр, комплекс або зала

    Торгівельний центр,
    комплекс
    або зала
  • Базар та ринок

    Базар
    та ринок
  • Точки продажів та підприємства торгівлі

    Точки продажів та
    підприємства торгівлі
  • Імпортери та експортери

    Імпортери
    та експортери
  • Відділ закупівель, постачання та збуту

    Відділ закупівель,
    постачання та збуту
  • Кіоск

    Кіоск
  • Менеджери з продажів та касири

    Менеджеры
    з продажів
    та касири
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.