1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для виставки

На думку 373 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для виставки

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для виставки

  • У Вас сформируется единая база данных посетителей и экспонентов со всеми необходимыми контактными данными
    Посетители

    Посетители
  • По всем событиям Вы сможете отслеживать число записавшихся и пришедших посетителей и участников
    Выставки

    Выставки
  • Для регистрации прихода достаточно считать сканером персональный бэйдж или быстро найти участника по части имени или телефона
    Регистрация

    Регистрация
  • Вы сможете прикрепить любое количество фотографий для посетителей и участников, а также красочные логотипы для событий
    Фотографии

    Фотографии
  • Прямо из программы можно распечатать бейдж с логотипом выставки, фотографией и другой необходимой информацией, включая штрих-код уникального номера
    Бейджи

    Бейджи
  • Массовая СМС и e-mail рассылка по состоявшимся и планируемым событиям для оповещения записавшихся или пришедших участников
    СМС-рассылка

    СМС-рассылка
  • Комплекс отчетов поможет вам оценить посещаемость по каждой выставке или всем событиям за период
    Статистика

    Статистика
  • Ультра-современная функция связи с АТС позволит видеть данные звонящего, эпатировать клиента, сразу обращаясь к нему по имени, не тратить ни секунды на поиск информации
    Телефония

    Телефония
  • Ваши посетители смогут узнать на сайте о новом событии и сразу же записаться на него
    Интеграция с сайтом

    Интеграция с сайтом
  • Надежный контроль обеспечит интеграция с камерами: программа в титрах видеопотока укажет внесенные в программу данные и другую важную информацию
    Видеонаблюдение

    Видеонаблюдение
  • Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программы
    Планировщик

    Планировщик
  • Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовности
    Резервное копирование

    Резервное
    копирование
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
    Красивый дизайн

    Красивый дизайн
  • Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
    Легкая программа

    Легкая программа

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма зручно структурує інформацію по усіх виставках, зокрема дати, умови та місце проведення, необхідне обладнання, зручно сортуючи усіх учасників за статусом;
  • Для оформлення бейджика можна використовувати власні дизайнерські варіанти, під час його друку система автоматично помістить особисті дані відповідно до інформації у базі;
  • Користувачі можуть виконувати спільні роботи по влаштуванню однієї і тієї ж виставки без конфлікту збереження даних – багатокористувацький інтерфейс дозволяє це зробити;
  • Користувачі мають окремий доступ до службової інформації – відповідно до обов’язків та повноважень, що дозволяє захистити її конфіденційність, адже користувачів багато;
  • Збереженість службової інформації забезпечує її регулярне резервне копіювання, яке виконується за розкладом під контролем вбудованого у програму планувальника завдань;
  • Планувальник завдань – фукція, яка займається автоматичним виконанням робіт, відповідно до зазначеного для кожної терміну, що дозволяє не відволікатися персоналу на контроль часу;
  • Програма формує усю документацію, якою оперує підприємство у процесі, зокрема бухгалтерський документообіг, рахунку на оплату, типовий контракт, накладні;
  • Завдання програми для виставки – заощадження усіх ресурсів, зокрема фінансових, час, жива праця, запаси, тому вона викристовує усі можливі інструменти для пришвидшення операцій;
  • Для скорочення часу перебування користувача в мережі використовуються уніфіковані електронні форми, єдине правило введення інформації, одні інструменти керування нею;
  • Програма автоматизує усі обрахунки, зокрема калькулювання собівартості усіх виставок, нарахування відрядної винагороди персоналу, розрахунки по вартості участі;
  • Для візуалізації робочих показників та зручного контролю над поточним станом справ, активно використовується колір, що заощаджує час та дозволяє швидко оцінити ситуацію;
  • Між співробітниками працює внутрішній зв’язок – це спливаючі вікна в куті екрану, під час натискання відбувається перехід до теми обговорення, документу для узгодження та ін.;
  • У кожного співробітника робоче місце може бути оформлене особисто будь-якийм з 50 доданих до інтерфейсу дизайнерських варіантів, його обирають у коліщатку прокрутки;
  • Програма для виставки швидко відповідає на будь-який запит – по грошових залишках у касах та на рахунку у банку, по кількіості учасників у кожній виставці, по обсягу прибутку;
  • Наприкінці періду, сформована автоматично аналітична та статистична звітність дозволить знайти невиробничі витрати, неефективних співробітників та заборгованості.

Опис програмного забезпечення

Програма для виставки у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» дозволяє влаштувати виставку з врахуванням усіх вимог до таких заходів, сповістити своєчасно їх учасників про точні дати проведення та умовах участі, також вчасно сповістити про виставку майбутніх відвідувачів, чиї координаті представлені у базах даних компанії, яка займається влаштуванням виставок. Виставки носять різноманітний характер, можуть бути розраховані на масовий потік відвідувачів, можуть бути спеціалізованими для достатньо вузького кола зацікавлених.

У програмі для виставки представлені можливості для влаштування будь-яких заходів – тип, формат, цільова аудиторія будуть враховані під час оформлення заходу у відповідній базі даних, де накопичується інформація по усіх виставках, які проводились, відбувається зараз або знаходяться у планах.

Кожна така «заявка» має статус та колір до нього – вони позначають стан поточних процесів стосовно зареєстрованого у базі заходу. Якщо виставка закінчилась, колір статусу підтвердить її закінчення, якщо відбувається зараз – колір статусу буде яскраво зеленим, для майбутнього заходу програма обрала синій колір.

Щоб сформувати базу, котра, до того ж є корисним джерелом інформації під час планування, для реєстрації виставки складають заявку.

Відчиняють спеціальну форму – вікно, де зазначають вхідні дані про заплановану подію, зокрема його назву, дати проведення, вид, поточний статус заявки. Таким чином, заявка потрапляє у реєстр, запропонований для ведення обліку запланованих заходів. Ця база даних має той же формат, що і інші бази, - по-рядковий перелік заходів, розділених статусом та кольором, та панель закладок для деталізації кожної виставки із списку. У описаній базі лише одна закладка «Учасники», яка представляє собою список усіх, хто буде присутнім на виставці з розподіломна експонентів та відвідувачів.

Щоб додати нового учасника у перелік, таким же чином відчиняють уже інше вікно та вводять його перональні дані та контакти, але не набором вручну, а обираючи потрібну особу з бази учасників, сформованої за час роботи підприємства. Для цього у пошуку зазначають початок прізвища і програма відразу ж дає відповідь, виокремлюючи майбутнього учасника з загального переліку. Клік мишки і реєстрація учасника на обраний захід відбулась із зазначенням його статусу – дійсного експонента або ж відвідувача. Таким чином складається перелік усіх тих, хто планує бути присутнім, при цьому у закладці є стовпець «Пройшов», де позначають, чи була особа присутня на практиці.

Кожна особа має у переліку власний порядковий номер та дату реєстрації, при цьому програма автоматично створює та друкує бейджики з нанесенням на них штрихкоду, що дозволяє влаштувати підтвердження явки на вході за допомогою сканування бейджика.

Варто зазначити, що програма сумісна х сучасним цифровим обладнанням, зокрема сканером штрих-коду та принтером для друку етикеток, які дають можливість швидко встановити контроль над кожним відвідувачем та кожним учасником по часу приходу та часу коли кожен з них пішов з території виставки.

У програмі можно прикріплювати документи до «справ» експонентів та відвідувачів, з яких сформована база даних у форматі CRM, де відбувається реєстрація під час першого звертання у організацію для участі та/або відвідування майбутнього заходу. Разом з особистими даними тут зберігається фото учасника та історія його участі у попередніх виставках у будь-якому зі статусів.

Сканування бейджика дозволяє ідентифікувати особу і, таким чином, перешкоджає несанкціонованому входу третіх осіб, до того ж програма може точно відповісти, сільки осіб знаходиться на території виставки на даний момент.

Для приваблення уваги відвідувачів, у програмі передбачена розсилка запрошень та сповіщень про дати виставки, яка підтримується електронним зв'язком у декількох форматах – це e-mail, sms, Viber та голосові сповіщення. Програма самостійно формує перелік по зазначених менеджером критеріях вибірки з максимальним охопленням цільової аудиторії, при цьому текст розсилки зберігається у «справі» кожного, кому було надіслано це повідомлення. До того ж, програма диференціює абонентів за наявністю згоди з їх боку на отримання такого роду сповіщень, адже у такому випадку у «справі» є прапорець дозволу – «галочку» ставлять під час реєстрації учасника майбутніх заходів у будь-якому статусі. Надсилання здійснюється програмою автоматично на вказані у CRM контакти. Програма складає звіт по надсиланню, показуючи кількість абонентів, які отримали сповіщення про виставку, та кількість тих, хто відгукнувся, з розподілом на статуси, що дозволяє аналізувати рівень зацікавленості у кожній події та прогнозувати майбутні показники відвідуваності.

Програму для виставки встановлюють працівники УСО, використовуючи інтернет-з’єднання, адже роботи виконуються дистанційно, жодних вимог до комп’ютера замовника не має, окрім одного – це Windows в якості операційної системи, якщо мова йде про «стаціонарну» версію програми.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити програмне забезпечення для виставки

Ниже располагаются ссылки для загрузки. Скачать бесплатно можно презентацию программного обеспечения в формате PowerPoint и демонстрационную версию. Причем, демо-версия имеет определенные ограничения: по времени использования и функционалу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватися:

  • Виставки

    Виставки
  • Музеї

    Музеї
  • Ярмарок

    Ярмарок
  • Івент-агентства

    Івент-агентства
  • Пункти продажу квитків

    Пункти
    продажу квитків
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму для виставки


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити автоматизацію виставки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.