1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Система для автостоянки

На думку 321 організацій рейтинг: 4.9
Оцінка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Сімейство: Універсальна система обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Система для автостоянки

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для автостоянки

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення, список можливостей може змінюватися:

  • Система формує єдиний інформаційний простір, який функціонує на всіх віддалених мережевих парковках за наявності інтернет-з'єднання між ними та веде облік;
  • У єдиному інформаційному просторі також зберігається поділ прав користувачів – кожне паркування бачить лише свої дані, весь їх обсяг доступний головному відділенню;
  • Система використовує розрахований на багато користувачів інтерфейс, тому співробітники в будь-якій точці можуть працювати одночасно без конфлікту збереження інформації – навіть в одній базі;
  • Співробітники можуть вибрати для свого робочого місця персональний дизайн із більш ніж 50 прикладених до інтерфейсу кольорографічних варіантів через колесо прокручування на екрані;
  • Система виконує всі обчислення самостійно – калькулює собівартість послуг з кожної автостоянки, нараховує працівникам відрядну заробітну плату, вважає прибуток;
  • У системі автоматично формується та здійснюється весь поточний документообіг підприємства, включаючи всі види звітності, у тому числі бухгалтерську та статистичну;
  • Для виконання цього завдання вкладено комплект шаблонів, функція автозаповнення сама вибирає потрібні значення відповідно до призначення документа відповідно до вимог;
  • Система забезпечує можливість бронювання паркувального місця та самостійно нараховує вартість за стоянку за заданим тарифом – тимчасовою або кількістю в'їздів;
  • Для кожного клієнта легко вивести звіт за будь-який період із зазначенням часу стоянки, кількості в'їздів та виїздів, за станом оплати за період та наявності заборгованості;
  • Якщо клієнт здійснює авансові платежі, система самостійно списуватиме з них вартість наданих послуг – знову ж таки з урахуванням обраного тарифу та умов для клієнта;
  • До «особистої справи» кожного клієнта, що зберігається в CRM, може кріпитися прайс-лист, ним йде персональна тарифікація послуг, система точково обирає прейскуранти цін;
  • У систему вбудований планувальник завдань, завдяки його наявності автоматичні роботи йдуть точно в строк за розкладом, складеним для кожної, звільняючи персонал від контролю;
  • До таких автоматичних робіт відноситься регулярне резервне копіювання службової інформації, складання конкретної звітності, повідомлення клієнтів про заборгованість;
  • Для комунікацій з клієнтами використовують електронний зв'язок, у тому числі e-mail та sms, для внутрішніх комунікацій використовують спливаючі вікна з посиланням на обговорення;
  • Автоматизована система для автостоянки легко сумісна з різним обладнанням – камерами відеоспостереження, електронними табло, АТС, терміналом збору даних тощо.

Опис програмного забезпечення

Система для автостоянки в програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» дозволяє автоматизувати процес контролю над автостоянкою – зайнятістю паркувальних місць, системою розподілу транспорту по автостоянці, часом перебування машин і оплатою за автостоянку, що знаходяться на них, згідно з встановленими для кожної категорії клієнтів тарифами. Систему для автостоянки встановлюють на комп'ютери працівників фахівці УСУ, застосовуючи віддалений доступ до інтернет-з'єднання, тому територіальна близькість замовника та виконавця не має значення. Систему відрізняє зручна навігація та простий інтерфейс, тому в ній можуть працювати співробітники автостоянки, які не володіють комп'ютерними навичками, – вона буде доступна їм для швидкого освоєння, оскільки пропонує до використання уніфіковані електронні форми, які не потребують тривалого осмислення, куди і що саме записувати, а також єдине правило введення оперативних даних у будь-яку із запропонованих форм, і інструменти управління даними теж одні й ті ж у будь-якій операції – це контекстний пошук, множинне угруповання, фільтр.

До того ж, від персоналу в системі для автостоянки вимагається лише своєчасне введення даних автомобілем, який заїхав на автостоянку, все інше система виконує автоматично – фіксує час заїзду, вказує місце для паркування, розраховує вартість послуги, зазначає час виїзду транспорту. Щоб зареєструвати в'їзд машини, відкривають спеціальну форму вікно, де вказують автотранспорт. Якщо цей автомобіль вже раніше відвідував автостоянку, достатньо почати вводити цифри номера – і система миттєво вкаже всю інформацію щодо нього, включаючи уточнення за тарифом, згідно з яким стягуватиметься оплата. Кожен автомобіль у системі для автостоянки може мати індивідуальні умови обслуговування – прайс-лист є у «досьє» кожного клієнта (автомобіля) у відповідній базі даних, що має формат CRM, на підставі доданого прейскуранта цін система виконує розрахунок вартості, при цьому ніколи не плутає умови і клієнтів, незважаючи на їхню чисельність – кількість клієнтів не обмежена.

Якщо автомобіль відсутній у базі даних, то система для автостоянки відкриє іншу форму – вікно клієнта, в якому буде здійснено його реєстрацію для подальшого обслуговування. Тут використовується спеціальне введення даних (притаманний всім вікнам), коли набір з клавіатури ведуть лише у разі первинної інформації, у всіх інших випадках її додають за допомогою вибору потрібного значення із вбудованих у поля для заповнення списків з безліччю варіантів відповідей, що скорочує час на процедуру введення даних і дозволяє сформувати між ними стійку внутрішній зв'язок, яка є гарантією відсутності хибної інформації при подальшому додаванні поточних значень під час виконання робіт.

Як тільки автомобіль зареєстрований, система для автостоянки автоматично проводить моніторинг вільних місць для паркування з урахуванням габаритів транспорту, згідно з зазначеною при реєстрації моделі, дає номер паркувального місця та фіксує час прибуття, після чого буде запропоновано тариф – годинний, добовий, інший. Всі тарифи внесені в систему для автостоянки при її налаштуванні, для цього в програмному меню є спеціальний «настроювально-настановний» блок «Довідники», його заповнення перед стартом автоматизованої системи обліку перетворює універсальну програму для будь-якої автостоянки на індивідуальну саме для цієї паркувальної організації. У цьому блоці йде налаштування регламенту робочих процесів та обліково-рахункових процедур, якому підпорядковуватимуться всі поточні процеси, що реєструються вже в блоці «Модулі» – робочому місці користувачів, тому що тут відзначаються всі виконані операції, йдуть розрахунки, поповнюються бази даних.

На підставі отриманих у блоці «Модулі» показників, система для автостоянки здійснює аналіз її діяльності та автоматично формує аналітичні та статистичні звіти у розділі «Звіти», який є третім та останнім блоком у програмному меню, причому доступний лише управлінському апарату, оскільки містить стратегічно важливу інформацію для подальшого розвитку організації та оптимізації її бізнес-процесів з метою підвищення прибутку. Щоб кожен працівник мав доступ тільки до інформації, що потрібно йому для виконання обов'язків, система для автостоянки вводить індивідуальні логіни, до них захисні паролі, формуючи кожному окрему робочу зону з персональними електронними формами, куди користувач записує свої свідчення, в тому числі по в'їжджає автомобілю.

Система автостоянки збирає всі відомості з журналів користувачів, сортує їх, відповідно до призначення, і формує робочі показники, що характеризують стан поточних процесів на автостоянці. На підставі цих же записів, система для автостоянки формує автоматичний звіт після закінчення зміни для кожного працівника щодо розміщених автомобілів, оплати, часу в'їзду та інше, щоб той, хто приймає зміну, міг оперативно зорієнтуватися в стані справ.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити програмне забезпечення для системи автостоянки

Програма може користуватися:

  • Автосервіс

    Автостоянка
  • Логістична компанія

    Паркінг
  • Будь-яка інша організація

    Люба інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму для автостоянки.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити автоматизацію обліку для автостоянки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.