Можливості системи керування персоналом
- У Вас сформируется единая база персонала со всеми необходимыми данными
База персонала - Автоматизируется расчет и начисление заработной платы
Зарплата - Все отделы смогут взаимодействовать между собой как единый успешный механизм
Связь отделов - Важные файлы можно прикреплять к сотрудникам и контрагентам
Вложенные файлы - Различные договора и бланки могут заполняться программой автоматическиЗаполнение бланков
- Наша система будет напоминать персоналу о любом важном деле
Напоминания - Программа покажет список дел на любую дату и поможет планировать работу с клиентами
Планирование - Вы сможете вести полноценный финансовый учет: проводить доходы, любые расходы, видеть прибыль и смотреть различные аналитические отчеты
Учет финансов - Для директора предусмотрен целый комплекс управленческих отчетов, которые помогут проанализировать деятельность организации с разных сторон
Отчеты директору - Вы можете внедрить оценку качества работы клиентами. Клиенту будет приходить SMS, в которой ему будет предлагаться оценить работу менеджера. Анализ SMS-голосования руководитель сможет просматривать в программеОценка качества
- Специальная программа сохранит по расписанию копию всех ваших данных в программе без необходимости останавливать работу в системе, автоматически заархивирует и уведомит о готовностиРезервное
копирование - Если у Вас заполняются договора и прочие документы, мы можем настроить их автоматическое заполнение, чтобы один ваш сотрудник с помощью программы выполнял такой же объем работы, как несколько других сотрудников вручнуюЗаполнение
документов - Система планирования позволяет настроить расписание резервного копирования, получения важных отчетов строго в определенное время и задать любые другие действия программыПланировщик
- Надежный контроль обеспечит интеграция с камерами: программа в титрах видеопотока укажет данные по продаже, полученной оплате и другую важную информациюВидеонаблюдение
- Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобильным приложением удобно пользоваться клиентам, регулярно взаимодействующим с предприятием по поводу его услуг и/или продукции, в которых клиенты постоянно заинтересованы.Приложение
для клиентов - Библия современного руководителя - дополнение к программе для директоров, которые считают себя профи, либо хотят таковыми стать.БСР
- Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Система регулює позиції керування персоналом організації, фіксує показники продуктивності, автоматично виконує нарахування заробітної платні, займається нормативним документообігом;
- Користувачам не потрібно докладати максимум зусиль, щоб впоратися з програмою, оволодіти ключовими елементами, розумно використовувати засоби інформаційної підтримки;
- Трудові ресурси підприємства (безпосередньо люди, обладнання, матеріали) підпадають під тотальний контроль додатку;
- На оформлення особистої картки співробітника витрачаються лічені секунди, де легко вказати особисті дані, зазначити професійні обов’язки, розмістити фото, додати документи;
- Досить часто система виконує роль поєднуючого елемента між різними службами та відділами організації, зокрема по усій регіональній мережі, де відстань вимірюється десятками кілометрів;
- Керування регулюється автоматично, що не лише зводить до мінімуму людський фактор, але й категорично виключає ймовірність помилок;
- Конфігурація досить варіативна в частині контролю, щоб підприємство легко могло використовувати власні напрацювання та методики, не обмежуючись нав’язаними ззовні стандартами;
- За допомогою моніторингу досить легко знизити щоденні витрати, позначити робочі показники персоналу, у найкоротші терміни виявити проблеми обліку та миттєво внести корективи;
- Певні елементи та функціональні можливості доступні тільки під замовлення. Предметно ознайомитися з платним контентом можна на нашому сайті;
- Система автоматично нараховує заробітну платню за попередньо введеними алгоритмами. Мова йдеться не лише про персональні ставки та суми, але також можна використовувати і інші фінансові критерії;
- Програмний помічник швидко сповістить про те, що знижуються показники прибутку, з’явились певні проблеми управління, знизилась продуктивність підприємства;
- Особливий інтерфейс акцентує увагу на планування, де легко запланувати робочі зустрічі, відмінити виконання завдань та ін.;
- Висока якість аналітики гарантує своєчасність та ефективність управлінських рішень по персоналу, де жоден аспект, навіть найменш значний, не залишиться поза увагою;
- Рекомендуємо уважно ознайомитися з завданнями додаткового оснащення, де наявний багатий вибір функціональних можливостей, цифрових розширень та опцій;
- Тестова версія додатка розповсюджується безкоштовно. Встановлення не забере багато часу.
Опис програмного забезпечення
Останніми роками цифрова система керування отримує все більше поширення, що не можна пояснити лише ціновою доступністю проекту автоматизації. Також, варто взяти до уваги широкий функціональний діапазон, високу продуктивність, оперативність. Системою прийнято користуватися, щоб налагодити зв’язок між віддаленими організаціями, виконувати автоматичні нарахування заробітної платні штатним фахівцям, заповнювати масиви нормативної документації, займатися плануванням, підготовкою, як фінансової, так і управлінської звітності.
Лінійна «Універсальної Системи Обліку» (USU) містить профільні платформи автоматизації, які займаються керуванням штатним персоналом підприємств різних галузей: торгівлі, виробництва, сфери обслуговування, логістики, туризму та багатьох інших. Заволодіти рішенням, яке б повністю вас влаштувало, не так легко. Дуже важливо, щоб вона не лише регулювала керування, але і брала на себе трудомісткі операції, попередні розрахунки, параметри підготовки регламентованої документації, ідеально точно нараховуючи заробітну платню.
Система володіє широкою інформаційною підтримкою, де персонал займає окремий сегмент цифрового довідника. Контроль та керування виконується онлайн, що дозволить швидко реагувати на зміни, вносити корективи, звітувати перед керівництвом у питаннях продуктивності та зайнятості. Часто система виконує роль елементу зв’язку, єдиного інформаційного центру, який збирає дані по усій інфраструктурі підприємства - відділах, службах, навіть регіональних представництвах та філіях, які можуть знаходитись від центру на відстану в декілька кілометрів.
Не варто залишати поза увагою автоматичні виплати заробітної платні, які знаходяться під контролем з боку системи. Достатньо внести ставки персоналу, алгоритми додаткових нарахувань, щоб своєчасно виконувати грошові перекази. При цьому відомості також готуються в авто-режимі. Під замовлення пропонується опція автозаповнення, яка, значною мірою, спростить керування штатним документообігом. Якщо організація укладає угоди за стандартними зразками, то варто лише один раз додати шаблон, щоб усі наступні контракти були заповнені належним чином.
Логічні компоненти системи містять панель адміністрування, безпосередньо модуль керування штатним персоналом, базу даних, підсистему інформаційних сповіщень, вбудований конструктор документації та інші інструменти. Не забороняється виконувати налаштування на свій лад. Окремо необхідно позначити позиції фінансової звітності, де просто та доступно представляються дані по фінансах, демонструються показники прибутку та витрат, позначаються перспективи на майбутнє, оцінюється продуктивність кожного співробітника, кожного відділу або фірми в цілому.
Автоматизація увійшла в бізнес серйозно та надовго. Багатьом організаціям життєво необхідна система керування персоналом, щоб ефективно використовувати трудові ресурси, поступово нарощувати продуктивність, освоювати нові ринки та перспективні напрямки. Необхідно відзначити, що деякі компанії більше надають перевагу варіанту індивідуальної розробки, щоб не просто отримати унікальний проект, але також врахувати особливості інфраструктури, контролювати визначені рівні господарювання, додати функціональні опції та розширення.
Відео програми для керування персоналом
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити систему керування персоналом
Програмою можуть користуватися:
Торгове
підприємство
Виробнича
компанія
Навчальний центр
Медичне
підприємство
Ательє
Хімчистка
Спортивний
центр
Логістична
компанія
МФО
Ремонтна
майстерня
Туристичні
фірми
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про систему керування персоналом
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію керування персоналом
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.