- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Презентація
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості програми для обліку в оптиці
- Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши весь асортимент на власний розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви зможете зберегти зображення кожного товару, захопивши його з веб-камери. Воно буде відображатися також під час продажу
Фото товару - Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть у єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Наша програма вміє працювати з безліччю видів торговельного та складського обладнання
Устаткування - При продаже могут формироваться различные документы. Чек может печататься с фискализацией или без фискализации на обычном принтере чеков
Документи - Крім продажів, Ви зможете записувати пацієнтів на прийом до лікаря, вести історію хвороби, виписувати рецепти на окуляри та контактні лінзи.
Прийом лікаря - На кожне відвідування можна буде настроїти заповнення потрібного бланка
Заповнення форм - Якщо працівники отримуватимуть відрядну заробітну плату, вона розраховуватиметься автоматично
Розрахунок зарплати - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Фінансовий облік - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватись на вашому сайті до будь-якого співробітника у вибраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послугиОнлайн запис
- Ультра-сучасна функція зв'язку з АТС дозволить бачити дані того, хто телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім'я, не витрачати жодної секунди на пошук інформаціїТелефонія
- Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Після покупки клієнту надходитиме SMS, в якій йому пропонуватиметься оцінити роботу менеджера. Аналіз SMS-голосування керівник зможе переглядати у програміОцінка якості
- Надежный контроль обеспечит интеграция с камерами: программа в титрах видеопотока укажет данные по продаже, полученной оплате и другую важную информациюВідеоспостереження
- Зв'язок із платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати свої замовлення не лише у магазині, а й у найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програміПлатіжні термінали
- Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне копіювання
- Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для
співробітників - Мобільною програмою зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для
клієнтів - Біблія сучасного керівника - доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть стати такими.Біблія Сучасного
Керівника - Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована система може бути встановлена на будь-яку кількість комп’ютерів, особливі вимоги до них відсутні, але обов’язковою є наявність операційної системи Windows;
- До комп’ютерної версії додаються мобільні варіанти на платформах Android та iOS, які підготовані до встановлення як на смартфони клієнтів, так і співробітників оптики;
- Зручна навігація та простий інтерфейс дозволяють додавати дані незалежно від рівня користувацьких навичок - з цим завданням впорається працівник будь-якого статусу та профілю;
- Система зацікавлена в отриманні різноманітних даних, тому приваблення якомога більшого числа працівників підвищує шанси мати реальні показники процесів;
- Кожен, хто отримав доступ до системи, має індивідуальний логін та захисний пароль до нього, які гарантують доступ до службової інформації, відповідно до компетенцій;
- Користувачі працюють в особистих електронних формах, додаючи у них результати виконаних ними операцій, звідки програма обирає дані, сортує та опрацьовує їх;
- Представлені у програмі показники з різних робочих процесів мають підпорядкування один одному - значення, що їх утворюють, взаємопов’язані між собою через процедуру введення;
- Для введення даних передбачені вищезгадані вікна, де у комірки для заповнення вбудовані меню з варіантами відповідей, завдання користувача - обрати з них потрібний кліком мишки;
- Встановлене програмою підпорядкування дозволяє гарантувати оптиці наявність лише тих даних, які відповідають дійсності, неправдива інформація виявляється дуже швидко;
- Для перевірки своєчасності введення та якості користувацьких даних керівництво використовує функцію аудиту, яка виокремлює оновлення у журналах, пришвидшує контроль;
- Користувачі працюють у системі без конфлікту збереження даних, навіть якщо знаходяться в одному документі, - багатокористувацький інтерфейс вирішує питання єдиного доступу;
- Якщо оптика володіє мережею магазинів, то між ними буде функціонувати інформаційний простір - єдиний для усіх, що дозволить виконувати загальний облік та закупівлі, але для його функціонування потрібен інтернет;
- Програма виконує будь-які обчислення самостійно, зокрема нарахування відрядної винагороди персоналу, калькулювання собівартості замовлення, розрахунки цін клієнтам;
- Автоматизована система підтримує запровадження бонусних карток, розподіляє по рахунках клієнтів усі надходження з врахуванням нарахованих бонусів, формує базу замовлень;
- Оптика отримує до потрібного терміну усі необідні документи - їх формує програма, вільно оперуючи значеннями та бланками, доданими у неї для виконання цього завдання.
Опис програмного забезпечення
Облік оптики у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» відбувається в автоматичному режимі, коли усі витрати, зокрема фінансові та матеріальні, розподіляються самостійно по перелічених в налаштуваннях фінансових статтях та місцях виникнення витрат, при цьому розташування відбувається точно і в ту мить, коли відбуваються зміни, що підлягають обліку. Швидкість усіх операцій у конфігурації для обліку оптики складає частки секунди, тому і йдеться мова про ведення обліку в режимі реального часу. Оптика представляє собою «два в одному» - це одночасно і медичний заклад, де передбачений прийом фахівців, і магазин, адже після перевірки зору клієнт може відразу придбати оправу для окулярів, яка йому сподобалась, та лінзи, щоб скоригувати свій зір, що погіршився. Тому конфігурація для обліку оптики пропонує автоматизований облік для кожного виду діяльності та інструменти для його ведення.
Наприклад, для прийому пацієнта у фахівця формується зручний розклад у форматі вікон - для кожного лікаря, де вказані години прийому та відвідувачі, які зробили попередній запис на зручний для них час, тому вільні від візитів години прийому представлені досить наочно, щоб відразу можна було обрати потрібну. З допомогою такого вікна відразу можна оцінити завантаженість фахівця, що дозволяє орієнтуати відвідувачів на інший день тижня або ж до іншого лікаря, менш зайнятого. Конфігурація для обліку оптики пропонує можливість виконати запис по телефону або онлайн на сайті, якщо оптика має власний корпоративний сайт, з яким програма легко сумісна. Така інтеграція забезпечить швидке оновлення сайту, особливо в частині особистих кабінетів, де клієнт оптики може стежити за станом своїх замовлень, зокрема готовністю, уточнити дату та час візиту лікаря, завантажити збережений оптикою рецепт на окуляри.
Для обліку клієнтів та їх призначень в оптиці формується клієнтська база у форматі CRM, у ній для кожного пацієнта створено власне «досьє» з історією усіх візитів, контактів, призначень, що мали місце з часу його реєстрації у базі, яка, як правило, відбувається під час першого звертання клієнта в оптику. Конфігурація для обліку оптики дозволяє прикріплювати до «досьє» документи будь-якого формату, зокрема фото, угоду на обслуговування, якщо така передбачена, прайс-лист та результати аналізів. Це зручно, адже історія завжди поряд, що дозволяє швидко відновити картину лікування та оцінити його результати.
Лікарі також мають доступ до свого розкладу та можуть заздалегідь ознайомитися з кількістю відвідувачів, приводом звертання, а також записати на повторний прийом у випадку необхідності. Конфігурація для обліку оптики надає їм можливість вести свої записи в електронній мед. картці та пропонує довідкові матеріали для встановлення діагнозу після зазначення фахівцем виявлених у пацієнта симптомів хвороби, на основі обраного діагнозу автоматизована система пропонує офіційний протокол лікування, з яким лікар має право як погодитись так і ні, запропонувавши свій варіант.
Конфігурація для обліку оптики автоматизує також і другу функцію - продажі, пропонуючи знову ж електронну форму, цього разу - для реєстрації торгівельних операцій, так зване вікно продажів. Вікно має чотири зони, кожна виконує певне завдання: у першій відбувається реєстрація клієнта методом вибору його з клієнтської бази, куди є активний перехід і таке ж швидке повернення, у другій зоні відбувається вибір реквізитів організації, якщо оптика має декілька юридичних осіб, у третій - обрання продукції з номенклатурного ряду за штрих-кодом з допомогою сканера або заводського артикулу, а також введенням перших символів назви - конфігурація для обліку оптики відразу представить варіанти зі схожим початком, але з додаванням кожного наступного символу вони будуть скорочуватися до того який необхідно знайти. Кожну товарну позицію супроводжує зображення, щоб працівник міг бачити чи потрібну позицію він оформляє для реалізації. Четверта зона - це розрахунки, де зазначається сума до оплати з врахуванням усіх обраних товарних позицій, який метод оплати - готівка чи банківська картка, грошові одиниці та решта, якщо вона повинна бути. Якщо під час продажу була надана знижка, то конфігурація для обліку оптики також відзначить її у цьому полі. На основі отриманих даних формується чек у двох варіантах - фіскальний, якщо необхідний клієнтові, та звичайний, якщо його буде достатньо.
Як тільки у конфігурацію для обліку оптики надійшло підтвердження про оплату, автоматизований складський облік відразу ж списує з балансу зазначену у вікні продажу кількість кожної реалізованої товарної позиції. Тому на запит про товарні залишки завжди надходить звіт із зазначенням реальної кількості на складі та/або під звітом, що допомагає вести розрахунок періоду безперебійної роботи з обліком наявних запасів, накопиченої статистики по їх витратах - у конфігурації для обліку оптики працює безперервний статистичний облік, збираючи дані по усіх робочих показниках, який дає точні дані по витратах продукції з врахуванням її обороту за період, що дозволяє виконувати раціональне планування поставок.
Відео програми для оптики
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для обліку в оптиці
Програмою можуть користуватися:
Оптика
Кабінет окуліста
Магазин окулярів
Очні клініки
Діагностичні центри
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для обліку в оптиці
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити автоматизацію обліку для обліку в оптиці
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



