Можливості програми для обліку телефонних дзвінків
- Ви бачите ім'я клієнта під час дзвінка. Знявши слухавку, зможете привітати клієнта на ім'я. Він буде вражений! Такий клієнт купуватиме частіше і більше
Ім'я під час дзвінка - При дзвінку Ви зможете бачити будь-яку інформацію про клієнта та його переваги: чи є відкрите замовлення, на якій стадії він знаходиться, чи є борг тощо.
Будь-яка інформація - Продуктивність Ваших співробітників досягне максимуму! Вони не витратить жодної секунди на пошук всієї необхідної інформації
Миттєвий пошук - У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та реквізитами
Контрагенти - Дзвонити клієнту Ви зможете в один клацання прямо з програми, навіть не піднімаючи для набору номера телефонної трубки
Дзвінок із програми - Вся історія дзвінків у Вас зберігатиметься у програмі
Історія дзвінків - Ви зможете легко контролювати співробітників, а не запитувати, чи менеджер менеджер дзвонив певному клієнту
Контроль дзвінків - Такі ультра-сучасні технології працюють на покращення іміджу організації та підвищення лояльності клієнтів.
Поліпшити імідж - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Облік взаємодії з клієнтом здійснюється у базі контрагентів, яка має формат CRM, завдяки якому персонал щоденно отримує план робіт – перелік для дзвінків;
- CRM виконує постійний моніторинг дат останніх контактів, формує перелік абонентів з якими необхідно швидко зконтактуватися, щоб підтримувати регулярність контактів;
- Контрагенти у базі поділені на категорії, затвержені підприємством, з врахуванням сходих ознак – поведінкових, споживчих, що дозволяє формувати цільові групи;
- Цільові групи підвищують ефективість взаємодії за рахунок збільшення масштабу під час одночасного звертання до аудиторії з однією пропозицією та заощадження часу;
- Програма передбачає розподіл прав на доступ до служюової інформації з врахуванням наявних обов’язків та рівня повноважень, відкриваючи тільки ті дані, які потрібні для роботи;
- Конфіденційність службової інформації забезпечують особисті логіни та паролі до них – вони формують кожному окрему інформаційну зону з врахуванням компетенцій;
- Збереженість службової інформації гарантує планувальних завдань – функція, яка дає початок автоматичним роботам, зокрема резервному копіюванню даних;
- Серед таких автоматичних робіт – формування поточної документації, кожен звіт готовий у вказаний термін, відповідно до рокладу, за яким працює планувальник завдань;
- Серед автоматично створеної звітності – бухгалтерський документообіг, усі види накладних, типова угода на обслуговування, маршрутний лист, заявки постачальникові;
- Автоматизована система обліку володіє комплектом шаблонів різного призначення для створення документів, функція автозаповнення вільно оперує інформацією та бланками;
- Програма передбачає планування персоналом своєї діяльності, що зручно для керівництва, адже можна виконувати облік зайнятості та контролювати терміни та якість робіт;
- Кожен співробітник може самостійно оформити своє робоче місце, обравши у коліщатку прокрутки будь-який із запропонованих для інтерфейсу 50 кольорографічних варіантів;
- Інтерфейс у програмі багатокористувацький, що дозволяє співробітникам одночасно вести записи у спільному документів без будь-якого конфлікту збереження інформації;
- Керівництво отримує наприкінці періоду різноманітні звіти з аналізом усіх видів своєї діяльності, що підвищує якість управлінського обліку завдяки виявленню недоліків;
- Система виконує статистичний облік робочих показників, демонструє динаміку їх змін з плином часу, показує статистику по телефонних дзвінках за період.
Опис програмного забезпечення
Облік телефонних дзвінків у програмному забезпеченні «Універсальна Система обліку» дає дві основні переваги підприємству – це ідентифікація за номером телефону, якщо той зареєстрований у базі даних, та повний контроль над телефонними дзвінками, вхідними та вихідними, зокрема час виконання та зміст бесіди, який програма надає у форматі титрів, якщо вона інтегрована з цифровою АТС. Телефонні дзвінки – один із основних видів комунікації персоналу з контрагентами та дозволяють швидко вирішувати будь-які питання, тому чим якісніший телефонний зв’язок, тим продуктивніша робота персоналу, включаючи продажі.
Якщо конфігурація з обліку телефонних дзвінків установлена на комп’ютері та інтегрована з АТС, то під час вхідних телефонних дзвінків на екрані монітору буде з’являтися «картка» клієнта з його зображенням, якщо фото прикріплене до «досьє» абонента у єдиній базі контрагентів, що автоматизована система обліку дозволяє зробити, та коротким викладом історії взаємодії з ним, а також описом його можливої проблеми, що можна визначити з тем останніх контактів, - це може бути готовність замовленн, зворотній зв’язок після отриманої розсилки або якесь уточнення. По меншій мірі, співробітник, який відповів на телефонний дзвінок і який не мав стосунку до абонента ранішу, зможе швидко та компетентно відповісти на питання клієнта, адже конфігурація з обліку телефонних дзвінків автоматично надасть весь обсяг інформації по ньому – першочергово, поточної.
Якщо ж абонент не зареєстрований у базі, то конфігурація з обліку телефонних дзвінків люб’язно надасть спеціальну форму для додавання клієнта до бази – вікно клієнта, куде необхідно додати ім’я та прізвище, а телефон відразу буде збережений у ній. Дані з цієї форми автоматично переходять до бази контрагентів, поповнюючи її з кожним новим вхідним дзвінком. Такий сервіс підвищує лояльність клієнтів, оскільки персональне звертання та відсутність у клієнта повторно пояснювати проблему заощаджують час обох сторін та створюють враження власної значущості клієнта для цієї компанії. Телефонні номери, вказані у базі, активні – не має потребни набирати номер, достатньо клікнуи на нього та конфігурація по обліку телефонних дзвінків самостійно ініціює набір для здійснення дзвінка. Це хороше заощадження часу персоналу та підвищення продуктивності праці.
Конфігурація з обліку телефонних дзвінків створює реєстр по усіх телефонних дзвінках, диференціюючи їх з врахуванням спрямування – вхідні чи вихідні, по співробітниках та датах їх здійснення, тому у будь-яку мить можна вивести перелік телефонних дзвінків, які були сьогодні здійснені певним співробітником, та деталізувати, скільки з них ініційовані ним, а на скільки він відповів. Таке ж сортування можна виконати по даті яка цікавить та дізнатися скільки усього було телефонних дзвінків та скільки з них вихідних.
Можна з’ясувати, скільки телефонних дзвінків було здійснено до того чи іншого клієнта за попередній період. Історія телефонних дзвінків зберігається по клієнтах у «досьє» кожного з них – усі бази даних мають зручний уніфікваний формат, коли є повний перелік позицій, які складають основу та панель закладок, де представлені детальні відомості про обрану у наявному списку позицію. У випадку бази контрагентів панель закладок містить вкладку, де виконується облік усіх контактів, телефонних зокрема, клікнувши на котру, відчиняємо хронологічний перелік відносин.
Програма обліку надає «стенограму» розмов з кожним клієнтов у виглядів титрів в куті екрану, що дозволяє контролювати спілкування персоналу з клієнтами, оцінити його компетентність у консультативній практиці та ефективність у притягуванні нових замовників, а також виявити дезінформацію. Автоматизована система обліку інсталюється на комп’ютер співробітниками УСО, роботи виконуються дистанційно, для чого необхідний інтернет-зв’язок. Вона має простий інтерфейс та зручну навігацію, що дозволяє швидко навчитися працювати з нею усім, хто отримав дозвіл на роботу, до того ж, не має жодного значення чи має користувач навички володіння комп’ютером чи ні. Навіть у випадку їх відсутності, програма обліку буде доступна для нього, адже вона надзвичайно проста у використанні – це відмінна компетенція усіх програмних продуктів УСО на відміну від альтернативних пропозицій.
У кожного користувача свій електронний журнал, де він позначає виконані операції, реєструючи свій обсяг робіт, з врахуванням котрого йому нарахують відрядну заробітну платню. Нарахування відбувається автоматично та більше ніж прозоро, тому дає підвищену мотивацію персоналові на своєчасне введення показників, адже функція аудиту, що застосовується у додатку, показує час додавання даних, а будь-яке зволікання може вплинути на кінцеву суму винагороду. Функцію аудиту застосовуються для пришвидшення процедури контролю, який керівництво виконує регулярно для перевірки відповідності інформації співробітників реальному стану справ, - вона виокремлює усі оновлення і, таким чином, скорочує обсяги звірки.
Відео програми обліку дзвінків
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для обліку телефонних дзвінків
Програмою можуть користуватися:
Торгове
підприємство
Виробнича
компанія
Навчальний центр
Медичне
підприємство
Ательє
Хімчистка
Спортивний
центр
Логістична
компанія
МФО
Ремонтна
майстерня
Туристичні
фірми
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для обліку телефонних дзвінків
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію обліку для обліку телефонних дзвінків
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.