Можливості програми для обліку у будівництві
- Ви зможете відстежувати статуси ваших об'єктів, призначати та контролювати роботу підрядників чи власних співробітників
Об'єкти - Наша програма забезпечить облік виданих коштів та бюджету, розрахунок прибутку для будь-якого об'єкту.
Бюджет - Ви отримаєте повноцінний складський облік, інвентаризацію та розподіл матеріалів по об'єктах та роботам
Будь-який товар - По кожному об'єкту зберігатиметься вся історія виконаних робіт
Облік робіт - Усі підрозділи організації можуть працювати в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Договори, бланки, квитанції про оплату можуть формуватися програмою автоматично
Заповнення бланків - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Прибутки витрати - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
Контрагенти - Підтримується розділення прав доступу. Кожен працівник бачитиме лише те, що йому належить
Права доступу - Ви контролюватимете всіх своїх співробітників
Контроль - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв'язку з АТС дозволить бачити дані того, хто телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім'я, не витрачати жодної секунди на пошук інформаціїТелефонія
- Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне копіювання
- Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для
співробітників - Мобільною програмою зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для клієнтів
- Біблія сучасного керівника - доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть стати такими.БСК
- Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній може швидко розібратись навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення, список можливостей може змінюватися:
- Пошук потрібних матеріалів на складі для їх передачі на будівництво здійснюють за допомогою сканера штрих-коду, оскільки система інтегрується зі складським обладнанням;
- Кожна номенклатурна позиція має персональні торгові характеристики для своєї ідентифікації у величезній масі товарів – штрихкод, артикул, виробник, постачальник;
- Автоматизована система сумісна з терміналом збору даних, що дозволяє змінювати формат інвентаризації, роблячи швидким, нетрудомістким процесом, включаючи звірку даних;
- Програма також інтегрується з електронною вагою, принтером для етикеток, зручним для маркування, відеоспостереженням, АТС, електронними табло, платіжними терміналами;
- Для прийняття заявок на виконання робіт складається база замовлень, де кожна заявка має статус і колір до нього, що дозволяє візуально стежити за етапами виконання роботи;
- Програма оперативно складає звіт з усіх товарних залишків на складі, повідомляє про скорочення запасів до стратегічного мінімуму, готує заявки постачальнику для закупівлі;
- Програма оперативно складає звіт з усіх грошових залишків у кожній касі та на рахунках у банку, формує реєстр здійснених у них операцій, вважає їх обіг і загалом;
- Співробітники отримують індивідуальні логіни та паролі, що їх захищають, які ділять інформаційний простір на окремі робочі зони в рамках поточних обов'язків;
- Кожен користувач володіє лише тією інформацією з усього її обсягу, що потрібний йому при виконанні робіт, згідно з компетенцією, доступ до його даних є у керівництва;
- Посібник регулярно перевіряє робочі журнали користувачів на відповідність даних у них реальному стану поточних процесів, використовують функцію аудиту для швидкості;
- Функція аудиту формує звіт, де показує зміни даних в автоматизованій системі, що відбулися після останньої процедури контролю, вказуючи працівників, дати;
- Якщо підприємство має віддалені відділення, філії, пункти прийому замовлень, всі вони будуть включені в спільну діяльність через єдину інформаційну мережу з інтернетом;
- У програмі формується база контрагентів, що має формат CRM, де представлені всі постачальники, підрядники, клієнти, з якими працює підприємство, їх дані, контакти;
- Кожен контрагент має своє «досьє», де зберігаються документи, фотографії, замовлення, тексти розсилок, ведеться хронологічна історія всіх контактів, включаючи дзвінки, листи;
- Для взаємодії з контрагентами передбачено електронний зв'язок у кількох видах, для працівників між собою – спливаючі повідомлення з посиланням на предмет обговорення.
Опис програмного забезпечення
Облік у будівництві, автоматизований у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку», забезпечує будівництву економію у всіх видах діяльності, у тому числі зниження витрат – фінансових, матеріальних, нематеріальних, тимчасових, а також оптимізацію бізнес процесів, оскільки виключає з процедур обліку та розрахунків участь персоналу та гарантує їм безпомилковість та швидкість, що вимірюється частками секунди, тому кажуть, що такий облік йде в режимі реального часу.
Програма для будівництва
Будівництво використовує величезний асортимент матеріалів при проведенні своїх робіт, яким потрібен облік та організація своєчасних поставок, правильне зберігання та раціональне використання, – за цим тепер дивиться програмна конфігурація з обліку у будівництві та формує, насамперед, для ефективного обліку номенклатурний ряд – повний перелік найменувань товарних позицій, що використовуються у всіх сферах діяльності будівництва, включаючи як виробничі, а й господарські роботи. Всі ці позиції поділяються на категорії, згідно з прикладеною в налаштувальному блоці класифікації, і це дозволяє організувати роботу з групами матеріалів одного і того ж призначення, щоб оперативно можна було замінити відсутню позицію на наявну, не зупиняючи роботи.
Крім цього, якщо вже говорити про матеріали, конфігурація з обліку в будівництві веде автоматичне документування кожного руху номенклатурних позицій, контролюючи постачання та передачу за допомогою складання накладних, з яких формується інша база даних – документів первинного обліку. Накладні складаються автоматично – слід вказати позицію, кількість та підставу для переміщення, як документ буде готовий та збережений під відповідним статусом та присвоєним йому кольором, що означатиме вид передачі товарно-матеріальних цінностей і, тим самим, ділитиме базу, що нескінченно зростає візуально.
Управління будівництвом
Конфігурація з обліку в будівництві має кілька баз даних, включаючи базу контрагентів, замовлень, співробітників, що приймаються, інше. І всі бази мають однаковий формат, незважаючи на різницю у змісті, – це рядковий список позицій, що становлять зміст бази, та панель закладок для деталізації якостей позиції, що обрана у списку. При цьому уніфікація електронних форм використовується в конфігурації з обліку в будівництві як інструмент для економії часу та швидкого освоєння функціоналу, тому що дозволяє легко запам'ятати принцип введення даних, завжди однаковий для всіх форм, і не плутатися при переході з одного завдання на інше, а по інерції розміщувати відомості туди, де їм належить бути.
Такий підхід дозволяє залучити до конфігурації з обліку в будівництві працівників без досвіду користувача, зате вони будуть носіями важливої первинної інформації, необхідної автоматизованої системі для складання точного опису поточних процесів. Тим більше, що програма має зручну навігацію та простий інтерфейс, що дозволяє освоїти її оперативно та без навчання.
Контроль будівництва
Інший важливий момент для обліку у будівництві – це облік виконаних робіт, оскільки кожен виробничий етап ділиться на кілька різних операцій, які можуть бути виконані різними співробітниками. Для цього кожному користувачеві видаються персональні електронні журнали, де той зазначає виконані ним операції і чим швидше, тим краще для нього та програми, оскільки це дозволяє йому не забути про виконання, а програмі – прийняти до обліку нові відомості та перебудувати поточні показники відповідно з ними. При тому, що конфігурація з обліку у будівництві веде автоматичне нарахування відрядної зарплати лише з урахуванням обсягу робіт, що зареєстровано у журналах. Ця умова підвищує зацікавленість працівників одночасно відзначати готовність операцій, забезпечуючи системі нові дані.
Автоматизація будівництва
Для автоматичних розрахунків у програму вбудовано галузеву нормативно-довідкову базу, де представлені норми та правила виконання операцій, згідно з якими здійснюється нормування діяльності та налаштування калькуляції для всіх виконуваних робіт, внаслідок чого кожна операція отримує грошове значення, яке використовується далі у тих розрахунках. , де така операція була зроблена. Конфігурація з обліку у будівництві також розміщує в налаштуваннях прайс-листи підприємства з розбивкою на категорії, описом системи знижок та націнок, згідно з якими йде автоматичний розрахунок вартості замовлення на будівництво об'єкта, ремонт квартири, інше, оскільки при оцінці обсягу робіт та фінальної вартості формується кошторис, де перераховані операції, які мають бути виконані. За таким планом визначається сума замовлення, причому у когось із замовників можуть бути індивідуальні умови, і цей момент обов'язково буде взято в облік конфігурацією з обліку у будівництві – вона веде точкове нарахування вартості з урахуванням усіх опцій та персонального прайс-листа, прикріпленого до "досьє" замовника в клієнтській базі. У цих же розрахунках йде облік використовуваних матеріалів, їх можна додавати окремо від операцій, оскільки умови їх витрачання та/або закупівлі можуть відрізнятись від теоретично необхідного обсягу.
Відео програми для ремонту
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної системи обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для обліку у будівництві
Програмою можуть користуватися:
Будівельні
компанії
Організації оренди
будівельного обладнання
та інструменту
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для обліку у будівництві
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію обліку для обліку у будівництві
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.