Можливості програми керування тимчасовим зберіганням
- Ви можете розміщувати будь-який товар
Будь-який товар - Підтримується необмежену кількість складів
Склади - Можна проводити нарахування за будь-які супутні послуги
Послуги - У Вас сформується єдина база клієнтів із усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете виконувати як масове СМС-розсилання, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
СМС розсилка - У вас під контролем буде кожна заявка на зберігання
Заявки - Нарахування різним клієнтам можна буде робити за різними тарифами
Тарифи - Усі розрахунки програма виконує сама
Розрахунки - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Фінансовий облік - Ви отримаєте можливість використовувати різне торгове та складське обладнання
Устаткування - Договори, різні бланки та квитанції можуть заповнюватися програмою автоматично
Бланки - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне
копіювання - Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для
співробітників - Мобільним додатком зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток
для клієнтів - Біблія сучасного керівника – доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть такими стати.БСК
- Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Платформа регулює позиції тимчасового зберігання продукції, відстежує виконання операцій, займається документальним супроводом, автоматично виконує розрахунки вартості складського обслуговування;
- Користувачам не потрібно докладати максимум зусиль, щоб впоратися з програмою, оволодіти основними принципами керування, раціонально використовувати засоби нормативно-довідкової підтримки;
- Складські та торгівельні активи організації (асортимент, продукція, сировина та матеріали) потрапляють під цілковитий контроль системи;
- Створення нової облікової позиції займає лічені секунди, що дозволить створити єдину базу товарів, зазначити характеристики, ретельно контролювати процеси прийому та відвантаження асортименту;
- Програма чудово взаємодіє з новітнім обладнанням, мобільними комп’ютерами, терміналами збору даних, сканерами штрих-кодів, що визначає високу якість тимчасового зберігання;
- Керування регулюється автоматично, що зведе до мінімуму вплив людського фактору, позбавить структуру від елементарних помилок обліку;
- Програма досить варіативна в частині контролю, щоб організація змогла користуватися власними напрацюваннями, не обмежуючись нав’язаними ззовні стандартами та механізмами;
- За допомогою моніторингу легко знизити щоденні витрати, визначити ходові позиції асортименту, у найкоротші терміни визначити організаційні проблеми, щоб миттєво внести правки;
- Певні елементи та функціональні можливості доступні тільки під замовлення. Предметно ознайомитися з платним контентом можна на нашому сайті;
- Єдина база тимчасового зберігання об’єднає у собі інформацію по усій мережі підприємства. При цьому не має гострої необхідності завантажувати персонал зайвими обсягами роботи
- Програмний помічник швидко повідомить про те, що впали показники прибутку (випуску, реалізації), з’явились проблеми пр певних позиціях асортименту та ін.;
- Спеціальний інтерфейс акцентує увагу на керуванні тарифами та займається підрахунком вартості послуг;
- Висока якість аналітики визначає своєчасність та ефективність управлінських рішень, де навіть нейнезначніший аспект господарювання не залишиться без уваги;
- Рекомендуємо уважно ознайомитися з завданнями додаткового оснащення, щоб самостійно внести поправки до архітектури програми, додати певні елементи, під’єднати обладнання, змінити дизайн;
- Тестова версія додатку розповсюджується безкоштовно. Встановлення не забере багато часу.
Опис програмного забезпечення
Останніми роками цифрове керування тимчасовим зберіганням отримує все більше поширення, що неможливо пояснити лише ціновою доступністю проекту автоматизації. Достатньо просто звернути увагу на функціональний діапазон, показники продуктивності, швидкість. Програма ідеально підійде для сучасних складських приміщень, яким життєво необхідно налагодити ефективне управління товарним асортиментом, виконувати попередні розрахунки, заповнювати документи, регулювати стадії прийому та відвантаження, автоматично виконувати нарахування по складських послугах та ін.
Лінійка «Універсальної Системи Обліку» (USU) містить спеціальні багатофункціональні платформи, які займаються керуванням складами або приміщеннями тимчасового зберігання. Софт розроблявся з оглядом на визначені умови експлуатації, стандарти та нормативи складської галузі. Заволодіти рішенням, яке б підійшло саме для вас не так просто. Параметри керування можна вказати самостійно, щоб максимально точно відстежувати часові одиниці складу, регулювати як терміни, так і умови утримання, готувати звітність, раціонально використовувати майданчики та приміщення.
Програма володіє широкою інформаційною підтримкою, де тимчасове зберігання представлено дуже коректно - товари, матеріали та сировина. Це, значною мірою, спростить управління асортиментом. Передбачена своєрідна електронна картотека або просто база даних. Важливо розуміти, що виконання заявок регулюється онлайн. Користувачам не буде складно визначити поточний статус товару, переглянути терміни та умови утримання, виконати рядові операції керування, перевезти продукцію з одного приміщення до іншого, підготувати документи.
Не варто забувати про автоматичний контроль тарифів тимчасового зберігання. Система автоматично підраховує вартість тієї чи іншої операції, щоб виписати кінцевий рахунок замовникам. Раніше цю роботу виконував персонал. Зараз, в цьому немає необхідності. Також, оптимізація керування торкається і деяких аспектів комунікації з замовниками. Наприклад, значно простіше надіслати клієнтам SMS, ніж витрачати кошти на повноцінну рекламну кампанію. Однак, розсилка може бути не лише рекламною, але й інформаційною. Рішення лишиться за фірмою.
Логічні компоненти програми містять панель адміністрування тимчасового зберігання, калькулятор попередніх розрахунків, вбудований конструктор документації, модулі керування послугами, тарифами, товарами, фінансовими активами та інші інструменти. Окремо необхідно згадати про високу якість аналітики, яка дозволяє приймати зважені та логічні управлінські рішення, своєчасно вивчати показники прибутку та витрат, оцінювати економічні перспективи складу, раціонально використовувати виробничі ресурси.
Автоматизація увійшла в бізнес серйозно та надовго. Складська діяльність не стала неочікуваним виключенням. Багатьом структурам необхідно ретельно регулювати тимчасове зберігання, автоматично відстежувати терміни придатності продукції, формувати супровідні документи, отримувати потрібні обсяги аналітики. Одним з найбільш затребуваних рішень керування є використання спеціального обладнання. Це сканери, радіотермінали, мобільні комп’ютери та ін. Вони під’єднуються додатково, в той час як повний перелік функціональних можливостей опублікований на нашому сайті. Рекомендуємо ознайомитися.
Відео програми для керування адресним зберіганням
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Автоматизація СВХ без адресного зберігання
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програму керування тимчасовим зберіганням
Програмою можуть користуватися:
Склад
тимчасового
зберігання
Складський
комплекс
Залізничний
глухий кут
Торгова
організація
Фармацевтичний
комплекс
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму керування тимчасовим зберіганням
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму керування тимчасовим зберіганням
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.