1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Керування тимчасовим зберіганням

На думку 112 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Керування тимчасовим зберіганням

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми керування тимчасовим зберіганням

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Платформа регулює позиції тимчасового зберігання продукції, відстежує виконання операцій, займається документальним супроводом, автоматично виконує розрахунки вартості складського обслуговування;
  • Користувачам не потрібно докладати максимум зусиль, щоб впоратися з програмою, оволодіти основними принципами керування, раціонально використовувати засоби нормативно-довідкової підтримки;
  • Складські та торгівельні активи організації (асортимент, продукція, сировина та матеріали) потрапляють під цілковитий контроль системи;
  • Створення нової облікової позиції займає лічені секунди, що дозволить створити єдину базу товарів, зазначити характеристики, ретельно контролювати процеси прийому та відвантаження асортименту;
  • Програма чудово взаємодіє з новітнім обладнанням, мобільними комп’ютерами, терміналами збору даних, сканерами штрих-кодів, що визначає високу якість тимчасового зберігання;
  • Керування регулюється автоматично, що зведе до мінімуму вплив людського фактору, позбавить структуру від елементарних помилок обліку;
  • Програма досить варіативна в частині контролю, щоб організація змогла користуватися власними напрацюваннями, не обмежуючись нав’язаними ззовні стандартами та механізмами;
  • За допомогою моніторингу легко знизити щоденні витрати, визначити ходові позиції асортименту, у найкоротші терміни визначити організаційні проблеми, щоб миттєво внести правки;
  • Певні елементи та функціональні можливості доступні тільки під замовлення. Предметно ознайомитися з платним контентом можна на нашому сайті;
  • Єдина база тимчасового зберігання об’єднає у собі інформацію по усій мережі підприємства. При цьому не має гострої необхідності завантажувати персонал зайвими обсягами роботи
  • Програмний помічник швидко повідомить про те, що впали показники прибутку (випуску, реалізації), з’явились проблеми пр певних позиціях асортименту та ін.;
  • Спеціальний інтерфейс акцентує увагу на керуванні тарифами та займається підрахунком вартості послуг;
  • Висока якість аналітики визначає своєчасність та ефективність управлінських рішень, де навіть нейнезначніший аспект господарювання не залишиться без уваги;
  • Рекомендуємо уважно ознайомитися з завданнями додаткового оснащення, щоб самостійно внести поправки до архітектури програми, додати певні елементи, під’єднати обладнання, змінити дизайн;
  • Тестова версія додатку розповсюджується безкоштовно. Встановлення не забере багато часу.

Опис програмного забезпечення

Останніми роками цифрове керування тимчасовим зберіганням отримує все більше поширення, що неможливо пояснити лише ціновою доступністю проекту автоматизації. Достатньо просто звернути увагу на функціональний діапазон, показники продуктивності, швидкість. Програма ідеально підійде для сучасних складських приміщень, яким життєво необхідно налагодити ефективне управління товарним асортиментом, виконувати попередні розрахунки, заповнювати документи, регулювати стадії прийому та відвантаження, автоматично виконувати нарахування по складських послугах та ін.

Лінійка «Універсальної Системи Обліку» (USU) містить спеціальні багатофункціональні платформи, які займаються керуванням складами або приміщеннями тимчасового зберігання. Софт розроблявся з оглядом на визначені умови експлуатації, стандарти та нормативи складської галузі. Заволодіти рішенням, яке б підійшло саме для вас не так просто. Параметри керування можна вказати самостійно, щоб максимально точно відстежувати часові одиниці складу, регулювати як терміни, так і умови утримання, готувати звітність, раціонально використовувати майданчики та приміщення.

Програма володіє широкою інформаційною підтримкою, де тимчасове зберігання представлено дуже коректно - товари, матеріали та сировина. Це, значною мірою, спростить управління асортиментом. Передбачена своєрідна електронна картотека або просто база даних. Важливо розуміти, що виконання заявок регулюється онлайн. Користувачам не буде складно визначити поточний статус товару, переглянути терміни та умови утримання, виконати рядові операції керування, перевезти продукцію з одного приміщення до іншого, підготувати документи.

Не варто забувати про автоматичний контроль тарифів тимчасового зберігання. Система автоматично підраховує вартість тієї чи іншої операції, щоб виписати кінцевий рахунок замовникам. Раніше цю роботу виконував персонал. Зараз, в цьому немає необхідності. Також, оптимізація керування торкається і деяких аспектів комунікації з замовниками. Наприклад, значно простіше надіслати клієнтам SMS, ніж витрачати кошти на повноцінну рекламну кампанію. Однак, розсилка може бути не лише рекламною, але й інформаційною. Рішення лишиться за фірмою.

Логічні компоненти програми містять панель адміністрування тимчасового зберігання, калькулятор попередніх розрахунків, вбудований конструктор документації, модулі керування послугами, тарифами, товарами, фінансовими активами та інші інструменти. Окремо необхідно згадати про високу якість аналітики, яка дозволяє приймати зважені та логічні управлінські рішення, своєчасно вивчати показники прибутку та витрат, оцінювати економічні перспективи складу, раціонально використовувати виробничі ресурси.

Автоматизація увійшла в бізнес серйозно та надовго. Складська діяльність не стала неочікуваним виключенням. Багатьом структурам необхідно ретельно регулювати тимчасове зберігання, автоматично відстежувати терміни придатності продукції, формувати супровідні документи, отримувати потрібні обсяги аналітики. Одним з найбільш затребуваних рішень керування є використання спеціального обладнання. Це сканери, радіотермінали, мобільні комп’ютери та ін. Вони під’єднуються додатково, в той час як повний перелік функціональних можливостей опублікований на нашому сайті. Рекомендуємо ознайомитися.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити програму керування тимчасовим зберіганням

Програмою можуть користуватися:

  • Виробниче підприємство

    Склад
    тимчасового
    зберігання
  • Складський комплекс

    Складський
    комплекс
  • Залізничний глухий кут

    Залізничний
    глухий кут
  • Торгова організація

    Торгова
    організація
  • Фармацевтичний комплекс

    Фармацевтичний
    комплекс
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму керування тимчасовим зберіганням


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму керування тимчасовим зберіганням

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.