Можливості програми для юридичного обліку
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та реквізитами
Клієнти - Кожна справа буде оформлена у програмі як окремий проект
Проекти - Ви виконуватимете як масове СМС-розсилання, так і зможете налаштувати відправку індивідуальних повідомлень клієнтамСМС розсилка
- Щоб нічого не забути, співробітникам кожного клієнта можна буде відзначати будь-яку плановану або виконану роботу
Робота співробітників - Ви зможете планувати свою роботу, відображати список день на будь-яку дату
Планування - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Оплати - Щоб швидко знаходити потрібну інформацію, Ви отримаєте можливість прикріплювати будь-які файли до певного клієнта чи справиДокументи
- Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв'язку з АТС дозволить бачити дані того, хто телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім'я, не витрачати жодної секунди на пошук інформаціїТелефонія
- Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку вкаже дані щодо наданих послуг, отриманої оплати та іншу важливу інформаціюВідеоспостереження
- Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Вашим клієнтам надходитиме SMS, в якій їм пропонуватиметься оцінити роботу співробітника. Аналіз SMS-голосування керівник зможе переглядати у програміОцінка
якості - Зв'язок із платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати у будь-якому найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програміПлатіжні
термінали - Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне
копіювання - Наша организация, заботясь о своих клиентах, разработала официальное приложение для мобильных, которое ускорит и упростит ведение бизнеса.Приложение
для сотрудников - Мобільною програмою зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для
клієнтів - Біблія сучасного керівника - доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть стати такими.БСК
- Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що може швидко розібратися навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Клієнтська база має формат CRM, де йде накопичення даних про кожного клієнта з дати його реєстрації у базі, включаючи особисті дані, контакти, приводи звернення та ін.;
- CRM виконує регулярний моніторинг клієнтів, формуючи перелік тих, з ким варто зв’язатися у найближчий час, розподіляє задання серед працівників та контролює терміни виконання;
- Кожен працівник складає власний план робіт по кожному клієнту, визначає термін готовності, якщо щось не виконано до запланованої дати, CRM, надсилає нагадування;
- Такі плани дозволяють керівництву контролювати, зайнятість працівників, додавати у їх план нові завдання, перевіряти якість та терміни готовності угод, зміст суперечок;
- Будь-яка угода фіксується у програмі як проект, для їх збереження у блоці «Модулі» створена окрема вкладка зі зручно структурованою базою даних по номерах замовлень;
- Усі бази даних у програмі мають однаковий формат - це перелік позицій, котрі складають зміст бази та панель закладок, кожна з яких надає опис позиції;
- У базі проектів кожен має свій статус, до нього додається колір, по якому візуально контролюють стан угоду, фіксуючи усі дії у закладці «Робота по проекту»;
- Базу проектів легко переформатувати під заданий критерій пошуку - якщо по даті, то покажуть усі угоди, укладені в цей день, якщо по клієнту - усі його угоди та ін.;
- Закладка «Оплати» у базі проектів демонструє усі фінансові операції по ньому, зокрема нарахування вартості послуг, внесену передоплату та наявну заборгованість»
- Програма виконує будь-які розрахунки самостійно, зокрема розрахунок вартості послуг з врахуванням наданого клієнту прайс-листа, калькуляція собівартості проектів;
- Програма диференціює прайс-лист по клієнтах, прикріплені до них «досьє» у CRM, обираючи при розрахунках той, який потрібен, обраховує отриманий прибуток з кожної угоди;
- Усі документи в автоматизованій системі створюються автоматично до вказаного для кожного терміну, зокрема бухгалтерський документообіг, рахунки на оплату, угоди;
- За дотриманням термінів запуску автоматичних робіт стежить планувальник завдань, дозволяючи старт за розкладом, створеному для кожного завдання, - усе завжди готово точно у термін;
- До переліку таких робіт додано резервне копіювання службової інформації, яке гарантує їй збереженість та створення поточної звітності для усіх установ;
- Програма надає керівництву наприкінці періоду звіт з аналізом діяльності по угодах, персоналу, клієнтах, фінансах та оцінює джерела формування прибутку.
Опис програмного забезпечення
Юридичний облік у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» виконує безпосередньо автоматизована система, розподіляючи сформовані документи по проектах та суб’єктах, реєструючи будь-які зміни, додані по мірі узгодження та/або появи нових умов чи формулювань. Кожна зміна відображається в реєстрі загальної бази проектів, і, щоб показати кількість юридичних змін для одного з них, достатньо відфільтрувати за номером угоди, як відразу з’явиться повний перелік звертань до документи за вказаний період та в хронологічному порядку внесення поправок.
Завдяки автоматизованому юридичному обліку, підприємство не витрачає часу на контроль дат, коли юридичний відділ повинен підготувати фінальний проект, за термінами узгодження та підписання окремих формулювань у проекті, за веденням листа змін у пошуках спільного компромісу. Відтепер контроль юридичного обліку належить до обов’язків автоматизації, чиїм основним завданням є заощадження робочого часу персоналу, скорочення витрат - фінансових та матеріальних, підвищення фінансових результатів.
Інсталяція додатку для юридичного обліку здійснюється персоналом УСО з використанням віддаленого доступу через інтернет з’єднання, для його коректної роботи виконують налаштування - для нього призначений розділ «Довідники», один з трьох блоків у програмному меню, який потрібно заповнити лише один раз - під час завантаження програмного забезпечення. Для заповнення надано лише дві вкладки - «Організація» та «Розсилка», всередині кожної присутня власна рубрикація. В «Організації», першочергово, заповнюю «Види ставок», де вказують вартість робочого часу фахівців, розбиваючи тариф надання послуг на годину, день або прийом. Відповідно до змісту цього «прайс-листа», додаток для юридичного обліку автоматично нараховуватиме вартість юридичних послуг для кожного клієнта та/або проекту.
Якщо юридична організація має декілька віддалених відділів, філій, то їх варто перелічити в рубриці «Відділення» з їх власними реквізитами, що дозволить в подальшому робити сортування по їх діяльності для оцінки ефективності та інших завдань. Рубрика «Співробітники» являє собою штатний розклад - тут зазначені користувачі додатку для юридичного обліку, їх ставки, кваліфікація та посада. На основі цих даних буде відбуватися автоматичне нарахування відрядної заробітної платні, якщо, звичайно, вона відрядна, адже в автоматичній системі достатньо прозоро відображена діяльність кожного працівника - усі працюють в особистих електронних формах, реєструючи у них виконані операції, завдяки чому цілком точно можна визначити обсяг роботи за період. Знаючи про цю функцію додатку для юридичного обліку, персонал юридичної організації отримує мотивацію на своєчасне введення показників по кожному виконаному завданню, забезпечуючи, таким чином, отримання програмою даних, у котрих вона вкрай зацікавлена.
Рубрика «Фінансові статті» - ні що інше, як перелік усіх джерел прибутків та статей витрат, відповідно котрим додаток для юридичного обліку буде автоматично розподіляти фінансові надходження по мірі роботи організації. У вкладці «Розсилка» містяться текстові шаблони, які використовують працівники для влаштування різного роду розсилок, зокрема інформування з приводу готовності угоди чи його окремих суперечливих пунктів, повідомлення про заходи, консультації, просування власних послуг. Формат таких розсилок може бути персональним, загальним, цільовим групам, адже усі клієнти у додатку для юридичного обліку розподілені в клієнтській базі на категорії, відповідно до схожостей у поведінці, уподобаннях, потребах, це дозволяє виконувати роботу з ними, збільшуючи масштаб охоплення. Електронний зв’язок, запропонований для розсилок, має вид sms.
Два інших розділи в меню - це «Модулі» та «Звіти», при цьому блок «Модулі» відповідає за актуальне відображення поточної діяльності, а «Звіти» - за її аналіз. Основна робота, звичайно, влаштована у блоці «Модулі» - єдиному доступному для користувачів, оскільки у «Довідниках» працювати не можна, вони представляють собою джерело інформації, «Звіти» доступні тільки керівництву для реальної оцінки власних досліджень та корекції процесів, якщо у них були знайдені відхилення від планових показників.
Додаток для юридичного обліку, як було зазначено вище, надає усім особисті електронні форми, позначаючи кожному зону відповідальності у межах його компетенцій. Щоб обмежити доступ до інформації, яка не входить у компетенцію працівника, запроваджується система індивідуальних логінів та паролей, які їх захищають, до їх завдання входить формування окремої робочої зони користувачеві, відповідно до їх обов’язків та рівню повноважень. До того ж додаток для юридичного обліку суворо стежить за достовірністю даних, які розміщують користувачі у їх журналах, пропонуючи керівництву для перевірки функцію аудиту, яка показує усі правки та нові значення, додані у систему після останнього контролю, та пришвидшує цю процедуру.
Відео програми для юридичного обліку
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програмне забезпечення для юридичного обліку
Програмою можуть користуватися:
Нотаріуси
Юристи
Правові компанії
Адвокати
Державні
установи
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для юридичного обліку
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити автоматизацію обліку для юридичного обліку
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.