Можливості програми для запису клієнтів онлайн
- Клиент сможет легко выбрать нужный ему филиал, представленный красочным логотипом с указанием времени работы и адреса
Филиалы - По каждому сотруднику можно вывести фото и нужную информацию. В списке будут только работающие в выбранном филиале специалисты
Сотрудники - Нужную услугу легко найти. Цены будут самыми актуальными
Услуги - На сайте показано удобное расписание с учетом графика работы и запланированных визитов
Расписание - Вся информация по визиту будет сразу же занесена в вашу базу данных
Информация о заказе - Администратор получает оповещение при записи онлайн и при ее подтверждении
Оповещение - Интерфейс интуитивно понятен. Легко отменить любое действие или вернуться назад
Удобно - Визит подтверждается с помощью sms-сообщения. В вашей базе не останется и следа от спама
Надежно - Такие ультра-современные технологии работают на улучшение имиджа организации и повышение лояльности клиентов
Современно - Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
Быстрый старт - Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
Красивый дизайн - Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
Легкая программа
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програма передбачає роботу великої кількості користувачів та для захисту службової інформації, її конфіденційності, застосовує обмеження доступу відповідно до компетенцій;
- Співробітники отримують особисті логіни та захисні паролі до них, які створюють окремий інформаційний простір зі своїми електронними формами для записів;
- Керівництво, яке має вільний доступ, регулярно контролює достовірність даних у журналах користувачів, використовуючи функцію аудиту для пришвидшення процедури;
- Завданням функції аудиту є виділення з загального обсягу тих даних, які надійшли до системи або були виправлені після останньої інспекції, це зменшує об’єм перевірки;
- Персонал виконує спільну роботу у будь-якому документі без конфлікту збереження даних, оскільки у системі функціонує багатокористувацький інтерфейс, який і вирішує проблему;
- У програмі створено декілька баз даних, усі виглядають ідентично, що дозволяє користувачеві швидко оволодіти усіма інструментами для роботи з інформацією;
- Кожна база даних має власну класифікацію, що пришвидшує пошук необхідної позиції, для ідентифікації якої в загальній масі зберігають індивідуальні якості;
- У CRM усі контрагенти поділяються на категорії та статуси, що дозволяє формувати з них цільові групи, кожен має особисті дані та контакти, за якими можна знайти будь-кого;
- Пошук здійснюється з будь-якої комірки за допомогою набору відомих символів, по мірі додавання чергового символу пошук звужується до необхідної позиції, час операції = час введення;
- Представлений у програмі електронний зв’язок використовується у влаштування розсилок, для яких підготовані тексти, працює функція правопису, формат розсилки - будь-який;
- Програма самостійно складає перелік абонентів, відповідно до критеріїв, заданих персоналом, та надсилає повідомлення безпосередньо з CRM, зберігаючи тексти у «досьє» отримувача;
- Наприкінці періоду керівництво отримає автоматичний звіт по зворотньому зв’язку після усіх розсилок, головний критерій їх ефективності - отриманий від кожного надсилання прибуток;
- Аналіз діяльності дозволяє оцінити ефективність персоналу, активність замовників, середній чек, популярність товарів та послуг, виявить фактори впливу на розмір прибутку;
- Якщо підприємство володіє віддаленими підрозділами, їх діяльність додається у єдину інформаційну мережу, це дозволяє вести спільний облік та закупівлі, для роботи потрібен інтернет;
- У програмі функціонує складський облік, швидко сповіщаючи про поточні залишки та автоматично списуючи те, що було віддано у роботу та реалізовано, після підтвердження.
Опис програмного забезпечення
Запис клієнтів онлайн у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» дозволяє влаштувати безперервний потік відвідувачів у медичний центр, салон краси, на СТО та/або покупців на очікуваний показ нової колекції, на презентацію різних девайсів - та взагалі будь-куди, де є клієнти, які хочуть бути у конкретному місці у зручний для них час. У програмній конфігурації для запису клієнтів онлайн створена база клієнтів, де усі вони зареєстровані, адже без реєстрації неможливо зробити запис, до того ж реєстрацію можна зробити по телефону або в режимі «онлайн» на сайті організації - автоматизована система обліку підтримує будь-який варіант.
Конфігурація для запису клієнтів онлайн легко інтегрується з корпоративним сайтом, пришвидшуючи його оновлення, особливо у частині особистих кабінетів, де клієнти стежать за своїми замовленнями, візитами, оплатами, записами. З сайту дані про клієнтах, які зробили запис онлайн, також легко завантажуються у систему, автоматично заповнюючи комірки у розкладі записами на дати та час, відповідно до тих записів, які були зроблені онлайн. У конфігурації для записів клієнтів онлайн створено зручний розклад для візитів, якщо це відвідування медичного центру, спортивного клубу, освітнього центру та ін., тут наочно представлені фахівці та їх вільні години, тому обрати бажаний варіант буде вкрай легко. В іншому випадку, це може бути розклад заходу, який хочуть відвідати клієнти, тоді їх розподіл відбувається у порядку черговості по мірі надходження заявок і по телефону, і онлайн, оцінити ймовірність «потрапляння» у бажаний час також можна онлайн - за наявності місць конфігурація для запису клієнтів онлайн автоматично надішле запрошення клієнтам з відображенням на сайті.
Приводів для запису онлайн може бути багато, головне, що конфігурація для запису клієнтів онлайн може реалізувати будь-які потреби в записах, зокрема онлайн, гарантуючи виконання організацією своїх обов’язків. Окрім таких можливостей, вона виконує і низку інших, не менш важливих обов’язків, пропонуючи послуги електронного помічника та звільняючи персонал від багатьох щоденних процедур, надаючи йому широке поле для діяльності. Потрібно іще згадати, що напередодні запису автоматична система надішле нагадування клієнтові про запланований візит та запитає, чи не змінились його плани. Повідомлення можна залишити онлайн в особистому кабінеті та продублювати за допомогою електронного зв’язку, який працює у конфігурації для запису клієнтів онлайн у форматі sms, e-mail та голосових оголошень. Але якщо запис був зроблений онлайн, це означає, що і нагадування варто залишити таким же способом, однак це вибір безпосередньо організації, який виконується у налаштуваннях під час першого завантаження програмного забезпечення.
Якщо є запис, відповідно є розклад. У програмі він представлений у форматі вікон - окремо для кожного медичного фахівця, викладача, тренера та ін., де вказані години прийому або занять. Оскільки фахівців може бути декілька в один день, то і вікон буде стільки ж. Вікна розподіляються по днях тижня з зазначенням їх дат. Розклад - електронний документ, тому його з легкістю можна переформатувати беручи до уваги будь-який критерій - день тижня, дату, фахівця, що полегшить пошук потрібного часу для візиту. Розклад наочно показує поточне завантаження і клієнт може самостійно обрати найбільш зручний для себе варіант.
Якщо повернутися до реєстрації, то варто сказати, що інформація про усіх клієнтів розташовується у системі CRM, де кожен має свій профайл, у якому зберігається історія взаємодії з даною організацією, зокрема хронологія дзвінків, електронних листів, візитів, замовлень, оплати та ін. Звичайно, далеко не вся ця інформація зберігається в особистому кабінеті на сайті, адже вона більше має стосунок до діяльності організації, адже допомагає їй оцінити якість своєї роботи, активність співробітників та лояльність клієнтів.
Варто також відзначити, що програма підтримує торгівельну діяльність у межах основної, якщо продажі відбуваються на території організації, в такому разі заявки на придбання супутніх продуктів також можуть надходити від замовника через особистий кабінет, відображаючись у базі замовлень, яка формується в автоматизованій системі разом з іншими базами даних, серед яких номенклатурний ряд та база накладних, база продажів - якщо є популярна реалізація.
Потрібно також відзначити, що програма підтримує різні умови по вартості обслуговування покупців, пацієнтів, учнів. Залежно від активності вона пропонує заохочення у вигляді особистих прайс-листів, фіксованих знижок, накопичувальної бонусної системи, адже працює з будь-яким з перелічених варіантів. Якщо це особисті прайс-листи, які часто використовуються у продажах як «особливі умови», то система, яка самостійно виконує будь-які обрахунки, автоматично обере для розрахунків той, який закріплений за тим чи іншим клієнтом, навіть якщо у CRM будуть сотні з персональними прайс-листами. Для підвищення якості обслуговування програма інтегрується з електронним обладнанням.
Відео запису клієнтів онлайн
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Завантажити програму для запису клієнтів онлайн
Програмою можуть користуватися:
Медичне
підприємство
Салон краси
Грумінг
та салон для тварин
Студія засмаги
та солярій
Імідж
центр
Косметологічний
центр та клініка
Перукарня
та перукарський
салон
Нігтьова студія
та салон нігтів
Естетик
центр
Барбершоп
СПА салон
та центр
Кабінет
апаратної косметології,
здоров'я та краси
Оптика
Кабінет окуліста
Магазин окулярів
Антикафе
Ігровий клуб
Компьютерный
клуб
Лабораторія та
лікувально-діагностичний
центр
Санаторій и
реабілітаційний
центр
Диспансер
та профілактичний
центр
Тату салон
та студія татуювань
Магазин
и Торгова компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму для запису клієнтів онлайн
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму для запису клієнтів онлайн
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.