1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для перекладів

На думку 359 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для перекладів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для перекладів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • З’явиться можливість призначати виконавців як із штатних працівників, так і з фрілансерів
    Виконавці

    Виконавці
  • До кожного із замовлень можна прикріплювати усі необхідні файли
    Файли

    Файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмний продукт здійснює суворий контроль над рухом фінансових засобів, для чого збирає надходження в одній вкладці з деталізацією клієнтів, а витрати в іншій;
  • Додаток аналізує доцільність витрат, облік яких фіксує суму, дату, найменування статті, відповідальну особу в окремій закладці для візуалізації контролю;
  • Програмний продукт володіє функцією автозаповнення та величезним набором шаблонів різноманітного призначення, які самостійно заповнює, використовуючи інформацію з бази;
  • Додаток складає повну фінансову звітність по усіх видах діяльності, документує рух товарно-матеріальних запасів, друкує рахунки, квитанції та ін.;
  • Програмний продукт оперативно виявляє дебіторську заборгованість, відразу ж повідомляючи про неї клієнта, та вказує на заборгованість бюро перед постачальниками та виконавцями;
  • Додаток користується sms-зв'язком для оперативного контакту з клієнтами з приводу стану замовлення, оплати, а також під час здійснення рекламних акцій, зміни розпорядку роботи;
  • Програмний продукт наочно демонструє обсяги замовлень по клієнтові та перекладачеві, дозволяючи ефективно планувати робочий процес та контролювати виконання замовлень;
  • Додаток здійснює статистичний облік господарської діяльності бюро, надаючи звіти за періоди, на основі яких можна прогнозувати майбутні обсяги роботи;
  • Програмний продукт надає аналітичні звіти за різноманітними критеріями оцінювання з наочною динамікою якісних змін, представляючи можливість користування роботи;
  • Додаток можна інсталювати на планшет, ноутбук, комп'ютер зі звичайними робочими характеристиками, він має зручну навігацію та зрозумілу структуру інформації;
  • Програмний продукт має простий інтерфейс, для оформлення якого запропоновано багато кольорових та графічних рішень - за смаком користувача і їх можна змінити;
  • Додаток присвоює користувачам індивідуальні логіни та захисні паролі, що дозволяє надавати доступ тільки до тієї інформації, яка відповідає повноваженням;
  • Програмний продукт надає багатокористувацький доступ, тому співробітники можуть працювати у зручний для них час, використовуючи локальний і/або віддалений режими роботи;
  • Додаток забезпечує збереженість даних на невизначений термін, регулярно здійснюючи резервне копіювання відомостей та гарантуючи безпеку їх збереження;
  • Програмний продукт здійснює моніторинг прайс-листів конкурентів, аналізує попит та пропозицію на ринку перекладацьких послуг, визначає актуальні ціни на них.

Опис програмного забезпечення

Програма для перекладів розроблена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), що пропонує бізнесові спеціалізовані програмні продукти та призначена для автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються у перекладацьких організаціях, бюро, центрах і т.д.

Програма для перекладів розділяє діяльність перекладацького підприємства на декілька взаємопов'язаних процесів та послідовно або одночасно здійснюваних процедур, які сприяють створенню ефективного робочого простору та не менш ефективного обліку всієї діяльності.

Фактично, Програма для перекладів - це систематизована база даних: база клієнтів, база перекладачів, база постачальників та підрядників, база співробітників та база звітів. Усі ці бази функціонально пов'язані між собою та сукупно являють собою єдину інформаційну систему, яка автоматично контролює облікову та звітну діяльність перекладацького підприємства.

Програма для перекладів досить невимоглива та чудово працює на планшеті, ноутбуці, комп'ютері з характеристиками не вище середнього рівня. Інтерфейс програми має кілька варіантів оформлення, котрі можна регулярно змінювати, а також зрозумілий вміст, тому зовсім не обов'язково бути досвідченим користувачем - алгоритм роботи у програмі доступний кожному співробітнику.

Програма для перекладів складає базу клієнтів, пропонуючи спеціальне зручне вікно для реєстрації з переліком полів, обов'язкових для заповнення, або імпортуючи відомості про них з електронних документів, які використовувались з цією метою раніше. Трансфер даних відбувається протягом секунд, не потребуючи контролю з боку, при цьому програма пропонує іще й зручне ручне введення з цією метою.

Програма для перекладів легко знаходить у базі клієнта під час надходження замовлення від нього - достатньо лише вказати перші літери найменування, як з'явиться потрібна "картка", що містить не лише особисту інформацію про нього, але й увесь перелік робіт, виконаних раніше. Тут також вказані умови взаємодії - вартість послуг, одиниці виміру, умови оплати. Під час оформлення замовлення відразу відбувається розрахунок його вартості з врахуванням наданої знижки або, навпаки, надбавки за терміновість.

Програма для перекладів призначає перекладача з відповідної бази, автоматично визначаючи фахівця який максимально годиться для цього, - згідно з мовним спрямуванням, наявних на вказаний момент перекладах та термінам виконання робіт.

Програма для перекладів контролює дату готовності, нагадуючи фахівцеві про терміни завершення, для чого використовує вбудоване систему сповіщення, надсилаючи перекладачеві та його керівникові спливаючі сповіщення. Як тільки співробітник зафіксує факт виконання, поставивши у базі відмітку, система сповіщення просигналізує про це його керівникові.

Програма для перекладів контролює оплату замовлень, сповіщаючи про неї аналогічним чином, та витрати перекладацького підприємства, концентруючи їх на окремій закладці з вказанням призначення, суми, дати та відповідальної особи. Таке зображення дозволяє оперативно оцінити доцільність здійснених витрат.

Програма для перекладів легко керує своєю інформаційною системою, використовуючи для цього лише декілька функцій. На зразок, сортування дозволяє розділяти клієнтів та перекладачів на різноманітні категорії, застосовуючи саме ту класифікацію, яку використовує перекладацьке підприємство. Групування дозволяє обирати відомості відповідно до завдання, а фільтр виділяє дані за вказаними критеріями.

Виконані переклади зберігають у програмі та залишаються в "особових справах" як клієнта, так і перекладача. Програма для перекладів дозволяє оцінити обсяги замовлення по кожному з них та отримати своєрідний рейтинг - найприбутковіший клієнт та/або перекладач, "найоб'ємніший" клієнт та/або перекладач, найпопулярніша мова, найзатребуваніший та найефективніший перекладач.

Програма для перекладів містить прайс-листи, диференційовані за значенням: для клієнтів, для перекладачів, для підприємства. Тому під час розрахунків замовлень та нарахуванні заробітної платні Програма для перекладів використовує різні ціни за одиницю виміру, при цьому не припускаючи плутанини. Програма для перекладачів гарантує високу точність нарахувань та мінімізує участь людського фактору в усіх облікових та рахункових операціях.

Зовнішній вигляд програми

Програма для перекладів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для перекладів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку перекладів

Програмою можуть користуватись:

  • Агентство перекладів

    Агентство перекладів
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для перекладів

sha

Центр перекладів «Sha»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук центру перекладів "Sha" про програму обліку перекладів. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу бюро перекладів «Sha»


atlant

Перекладацька компанія «Atlant translations»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Програма «УСУ – Універсальна Система Обліку» володіє, дуже зручним для користування, інтерфейсом. Завдяки програмі, менеджери, відповідальні за той чи інший відділ, можуть тримати потрібну інформацію про клієнтську базу чи про базу співробітників у полі зору та керувати нею: існує можливість експортування з бази чи імпортування в базу. Програма також допомагає під час створення інвойсів для клієнтів та звітів для керівництва по кожному окремому працівникові.

Дякуємо розробникам!

Директор ТОВ «Atlant Translations»: Фатуллаєв Джейхун


cis

Бюро перекладів «CIS Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Шановний Микола Миколайович,

Керівництво та колектив компанії ТОВ "Юридична компанія CIS Group" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Сподіваємось, що майбутня співпраця принесе такі ж приємні емоції.

Бажаємо процвітання Вашому бізнесові.

З повагою, Директор ТОВ Юридична компанія «CIS Group» Кім О.Т.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


avrora

Компанія «Аврора Холдинг»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Підприємству потрібне було просте та нескладне в освоєнні програмне забезпечення з можливістю гнучких налаштувань для подальшого розширення функціоналу. Після моніторингу комп’ютерних програм, існуючих на ринку програмного забезпечення, саме програма "керування фінансами" максимально задовольняла вищеописані вимоги. Також можна відзначити наявність більшості необхідних інструментів для роботи та обліку вже у стандартній версії програми та простоту у використанні.

Компанія висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для перекладів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: