1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік поліграфії

На думку 586 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік поліграфії

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку поліграфії

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Кожен співробітник може планувати контакт з будь-яким клієнтом, відзначаючи це у програмі, щоб нічого не забути
    План робіт

    План робіт
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Налаштувавши калькуляцію кожного виду виконуваних робіт, Ви зможете максимально пришвидшити процес розрахунку будь-яких замовлень
    Розрахунок замовлення

    Розрахунок
    замовлення
  • Угоди, бланки, специфікація замовлень та багато іншого можуть формуватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення
    бланків
  • До кожного із замовлень можна прикріпляти будь-які файли, наприклад, з макетом замовлення
    Вкладені файли

    Вкладені
    файли
  • Програма дозволяє автоматично розділити замовлення на спуски смуг під час офсетного друку
    Спуски

    Спуски
  • У нашій системі може працювати постачальник, позначаючи наявність необхідних матеріалів для виконання кожного замовлення
    Постачання

    Постачання
  • Ви отримаєте можливість здійснювати складський облік: прибуткувати матеріали, передавати у виробництво та списувати
    Складський облік

    Складський облік
  • Навіть у цеху кожен співробітник зможе зі своїм бейджиком брати певну роботу у виконання та позначати факт її виконання
    Робота цеху

    Робота цеху
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, яка продукція користується у вас найбільшою популярністю
    Вироби

    Вироби
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів у розрізі видів вашої продукції
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • У вас "під рукою" завжди буде наочна інформація по незакінчених замовленнях на поточний день
    У виробництві

    У виробництві
  • Програма покаже усю статистику по замовленнях за обраний період для аналізу замовлень, роботи персоналу, термінах та виробництву
    Продуктивність

    Продуктивність
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, які витратні матеріали необхідні по замовленнях на будь-який день
    Матеріали

    Матеріали
  • Зручний перелік завдань на порізку паперу оптимізує діяльність ваших співробітників
    Порізка

    Порізка
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • У будь-який момент, по будь-якому складу, Ви зможете дізнатись детальну інформацію по витратах, наявності та переміщенні кожного товару
    Складський облік

    Складський облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма використовує широкий набір інструментів, щоб ефективно керувати поліграфією на кожному рівні: приймати замовлення, вести облік матеріалів, формувати звіти; Для кожного клієнта організації можна створити окрему картку, зробити вкладення, завантажити картинку. До того ж, пошук та навігація у системі реалізовані достатньо просто; Швидкому контакту з абонентською базою суттєво допомагає SMS-розсилка. Текстове повідомлення можна надіслати відразу цільовій групі; Під час розрахуванні замовлення можна скористатися калькуляцією, щоб отримати повне уявлення про вартість продукції та по пунктах розписати ресурси, які потрібні для її виготовлення; Облік витрат містить в собі контролювання постачання. Якщо якогось компоненту поліграфії немає на складі або закінчується папір, то додаток повідомить про це; Готовність продукції можна відстежувати в режимі реального часу на кожному з етапів виготовлення; Дії кожного користувача відзначаються в системі. Якщо співробітник не володіє потрібною компетенцією для роботи з певною інформацією, то адміністратор може знизити рівень доступу користувача; Програма покликана налагодити робочий процес в цеху або забезпечити надійний зв'язок між відділами. Інколи, проектом займаються відразу кілька осіб, що може призвести до накладок по часу та браку; Придбання софту не змусить вас розлучатися зі старими комп'ютерами чи купувати нові. Апаратні вимоги досить демократичні. Додаток стежить за витрачанням фінансових активів, рахує прибуток поліграфії, займається обліком збитків, складає усі види наочної управлінської звітності; Керівникові бізнес-структури не потрібно особисто звертатися до співробітника, щоб отримати вичерпний обсяг інформації стосовно прогнозованого прибутку, статистики та аналітики; Софт відрізняється не лише простотою у реалізації, де кожен елемент знаходиться на своєму місці, але й швидкодією; Програма працює з різноманітними форматами зображень. До того ж вони можуть бути досить важкими. Ви можете форматувати файли, друкувати, надсилати через E-mail та ін.; Система може бути продуктивнішою та володіти саме тим функціоналом, без якого ви не можете уявити якісної діяльності, УСО практикує розробку ПЗ за індивідуальними замовленнями; Не рекомендуємо поспішати з придбанням ліцензії. Для початку ви можете завантажити пробну версію програми з нашого сайту.

Опис програмного забезпечення

Автоматизація торкнулась не лише торгівельною та промислової сфер, але й також видавничо-друкарських підприємств, поліграфічних компаній, суміжних структур. Вони з задоволенням перейшли на сучасніше та продуктивніше програмне забезпечення. Електронний облік поліграфії вигідно вирізняє детальний розбір замовлення на окремі елементи, величезний обсяг додрукарської роботи, ідеально вибудовані взаємовідносини з клієнтами. Для цього навіть не потрібно зустрічатися особисто, достатньо лише надіслати SMS - особисто або усій цільовій групі.

Персонал "Універсальної Системи Обліку" (УСО) створює унікальне програмне забезпечення, застосування якого буде досить корисним та ефективним для поліграфічної організації на кожному з рівнів господарювання. Софт здійснює облік кожної дрібнички. Ніщо не залишиться поза увагою. Так, за допомогою програми можна створити об'ємну абонентську базу. До неї вноситься інформація не лише що стосується клієнтів та стандартних параметрів: ПІБ, контактні дані. Також до картки можна прикріпити зображення, окремо зазначити особисті вимоги замовника або вказати пріоритетну форму оплати.

Поліграфія передбачає операції з зображеннями у високій роздільній здатності та у різних форматах. Саме тому вимоги до софту надзвичайно високі у частині швидкодії. Він не повинен перевантажувати системи, тоді коли надіслати файл на друк можна усього за кілька кліків. Окремої згадки заслуговує електронний планувальник. З ним зможе впоратися кожен користувач, але особливої продуктивності він досягає у ситуаціях, коли над проектом працює кілька фахівців. Вони можуть планувати зайнятість з врахуванням специфіки роботи, графіки, інших факторів.

Що стосується додрукарської роботи, то додаток має опцію калькуляції. До бази можна додати вартість визначеної поліграфічної продукції, щоб під час оформлення нової заявки миттєво повідомляти суму, запастись необхідною кількістю матеріалів, звіритися з розкладом роботи персоналу. Кожне замовлення можна відстежувати в режимі реального часу. Достатньо лише створити відповідний запит у додатку обліку. Ви відразу дізнаєтеся статус заявки, етап, на якому знаходиться виробництво і зможете за допомогою SMS повідомити про це клієнта в найкоротші терміни.

Багато організацій, які займаються поліграфією, акцентують увагу на опції програмного забезпечення що займається складським обліком. Жодне з прохань клієнта не зможе поставити вас у глухий кут. Ви завжди знатимете чи достатньо у вас матеріалів та ресурсів, щоб виготовити продукцію. За бажанням можна налаштувати функцію створення автоматичних заявок на закупівлі матеріалів. Якщо якийсь компонент закінчується, то система створить запит на поповнення. Це дозволить уникнути простою, коли ви елементарно змушені перервати робочий процес через відсутність матеріалів.

Не таємниця, що поліграфія користувалась попитом у всі часи. Тому цю сферу діяльності можна назвати конкурентною. Софт дозволить вам випередити конкурентів, якісно організувати роботу з фінансами, забезпечити виробничу ефективність та вчасно отримувати управлінську звітність. Якщо пов'язати програму обліку з вашим інтернет-сайтом, то заявки можна буде опрацьовувати online та бути трохи ближче до клієнтів, які не мають вільного часу на заповнення стандартного замовлення. Інтеграція з сайтом та телефонією виконується винятково за індивідуальним замовленням.

Зовнішній вигляд програми

Облік поліграфії

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку поліграфії

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для друкарства

Програмою можуть користуватись:

  • Друкарня

    Друкарня
  • Медіа-компанія

    Медіа-компанія
  • Рекламне агентство

    Рекламне агентство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку поліграфії

pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


bkk

Друкарня «BKK Druck»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу друкарні «BKK Druck»


8&8

Видавництво «8&8»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу видавництва «8&8»


bm

ТОВ «Видавнича компанія Бізнес Медіа»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша друкарня ТОВ "Видавнича компанія Бізнес Медіа" займається виробництвом різноманітної поліграфічної продукції.

В якості бази даних та системи обліку, до придбання програмного забезпечення, використовували excel. Але вирішили оптимізувати бізнес-процес та роботу друкарні і в середині 2017 року придбали продукт в «USU – Універсальна Система Обліку». "Програма для друкарні" була створена для найвищому рівні, проста у використанні. Безліч співробітників з легкістю пристосувались до даного програмного забезпечення. Технічна підтримка компанії завжди чуйна. При кожній заявці, вчасно та швидко виконують наші поставлені завдання.

Висловлюємо велику вдячність та бажаємо процвітання вашій компанії.

Генеральний директор ТОВ «ВК Бізнес Медіа» Ісмаїлов З.М.


spc

Друкарня «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії ТОВ «South Print Corporation» висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО - Універсальна Система Обліку»

Наша друкарня виготовляє високоякісну продукцію Ми пропонуємо широкий спектр поліграфічних послуг. Ми - одна із перших друкарень, яка зайняла стійке становище у сфері виготовлення рекламної продукції. Одним з основних завдань кожного виробництва є підвищення ефективності. Правильно організувати виробничі процеси, скоротити видатки та, при цьому, не знизити якість продукції, збалансувати роботу всього підприємства, контролювати кожен цех - все це можна реалізувати з допомогою системи «УСО - Універсальна Система Обліку» У процесі роботи з менеджерами вашої організації розроблена система, яка ідеально підходить для автоматизації виробничих процесів в нашій області

Ми достатньо вимогливий клієнт. Це пов’язано зі швидкими темпами зростання нашої компанії та високим ступенем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками - серед головних вимог по обслуговуванню нашої програми «УСО Універсальна Система Обліку» на першому місці у нас знаходиться професіоналізм, надійність, бажання чути та розуміти наші потреби - в колективі вашої компанії ми знайшли саме такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


prosto

Друкарня та рекламне агентство «РЕКЛАМНО-ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ КОМПАНИЯ»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Цим рекомендаційним листом ТОВ "Екостиль" підтверджує, що воно є клієнтом програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Завдяки програмі «Система обліку для друкарні» та «Система обліку реклами та маркетингу» оптимізували роботу виробництва, налагодили складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок цін на поліграфію, оптимізували витрати підприємства. Зручний інтерфейс та можливість налаштувати ПЗ індивідуально під наше підприємство. Ми дуже задоволені!

Окремо хочемо подякувати та виокремити співробітника «УСО» Юдіна Федора, його чуйність та оперативність постійно нас рятує в усіх питаннях, що виникають.

Рекомендуємо програмне забезпечення «УСО – Універсальні системи обліку», як надійний та ефективний інструмент керування для будь-якого підприємства.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку поліграфії

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: