Можливості бази даних складського обліку
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база контрагентів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою, дозволить вам надіслати будь-який електронний документ контрагентові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити контрагентові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення передбачає можливість об'єднання всіх торгових площ та складів для єдиного управління, контролю та аналітики;
- Додаток може бути перекладено будь-якою мовою, здійснюючи робочу діяльність у будь-якій точці світу;
- Можливості користувача розмежовуються за рівнями, залежно від посади;
- Контролювати робочий процес з урахуванням виключення розкрадання товарно-матеріальної цінності та заподіяння збитків компанії за допомогою камер відеоспостереження;
- Облік робочої діяльності над співробітниками виконується за допомогою автоматичного контролю та аналізу, розрахунку із заробітної плати, виходячи з фактично опрацьованого часу та виконаних обсягів планових робіт;
- Усі користувачі локально зможуть обмінюватися даними підвищення, прискорення робочих процесів із підвищенням якості;
- Інформація автоматично надходитиме, формуватиметься і зберігатиметься у хмарному сховищі;
- У пошуку інформаційних даних користувачам приходить на допомогу контекстна пошукова система;
- Можливість здійснення інвентаризації при взаємодії програми з високотехнологічним складським обладнанням;
- Вся інформація про товарно-матеріальну цінність буде відображена в номенклатурі, включаючи код, собівартість з урахуванням ПДВ, додаючи фактичне зображення, що отримується з веб-камери, вказуючи кількість, місце зберігання, опис;
- Програмне забезпечення може бути використане у зручній формі при взаємодії з 1С системою, що забезпечує якісне ведення бухгалтерського обліку;
- У додатку можна використовувати динамічні та статичні методи ведення складського обліку;
- Взаємодія з банківськими системами дозволяє здійснювати безконтактну оплату у будь-якій світовій валюті;
- Для користувачів передбачається наявність шаблонів із зручною формою ведення документообігу в електронній формі, оперативно створюючи та заповнюючи поля даними;
- База контрагентів дозволяє забезпечити співробітників торгової організації актуальною контактною інформацією, історією співробітництва, взаєморозрахунків, розміром знижки;
- Калькуляція виконується автоматично електронним калькулятором.
База даних складського обліку
База даних складського обліку дозволяє контролювати запаси, регулювати своєчасність постачання ліквідних позицій. На даний момент часу організації все рідше стали користуватися ручним введенням з використанням паперових носіїв і все частіше переходять на автоматизовані програми, які дозволяють вести документообіг в електронній формі, передбачаючи оперативність виконання поставлених завдань. Програма використовується повсюдно в кожній компанії, незалежно від спектру функціональних дій та спрямованості бізнесу. Програми допомагають не лише керівництву в управлінні над внутрішньоорганізаційними процесами, а й співробітникам компанії, оперативно виконуючи поставлені завдання згідно з графіками. Додаток здатний замінити десятки фахівців, маючи багатофункціональність та оперативність дій.
Всі додатки поділяються за функціональним забезпеченням, передбачаючи сферу діяльності роботи бізнесу, а також чисельність складу користувача. Також необхідно враховувати додаткові аспекти, до яких належать операційна пам'ять, багатозадачність, доступна цінова політика. Для вибору спеціалізованого програмного забезпечення потрібен час, терпіння. Щоб полегшити завдання в даному питанні, пропонуємо вам звернути увагу на автоматизоване багатофункціональне програмне забезпечення від компанії «Універсальна Система Обліку». Програма забезпечує кожного користувача необхідними параметрами для здійснення поставлених завдань швидко та якісно, що впливають на розвиток бізнесу загалом. Програмне забезпечення має демократичну ціну з огляду на відсутність щомісячної абонентської плати, що також продуктивно позначиться на економії бюджетних коштів.
База даних - склад товарів
База даних – склад товарів забезпечує якісним веденням обліку товарно-матеріальної цінності, розраховуючи загальну суму доходів та витрат. Інсталяція програмного забезпечення привнесе якісне управління, контроль, аналітику у справі. Програма легко встановлюється на будь-який робочий пристрій з огляду на велику кількість співробітників з багатоканальним доступом до системи. Кожен користувач буде індивідуально зареєстрований у додатку з автоматичним формуванням облікового запису для наступного входу за допомогою вказівки логіну та пароля. Таким чином, для кожного співробітника передбачається лише один обліковий запис з обмеженим доступом для сторонніх осіб.
Працівники організації зможуть налаштувати параметри конфігурації за власним бажанням, враховуючи широкий сортимент тем для заставки, мов для роботи з іноземними контрагентами. На робочому екрані монітора можна встановити логотип компанії. Меню має лише три розділи зі зручним довідником для подальшої оперативної роботи. Впоратися зможе навіть новачок, без особливих навичок роботи у програмному забезпеченні. База даних за всіма співробітниками забезпечує якісним веденням обліку робочої діяльності, відображаючи щоденні робочі дії з урахуванням кількості відпрацьованого часу та виконаного плану. На підставі загальних розрахункових показників, співробітникам виплачуватиметься заробітна плата у розмірі окладу або відповідно до відрядної оплати праці. Таким чином, усі працівники прагнутимуть працювати краще та якісніше, швидше, виключаючи невдоволення та підвищуючи лояльність.
База даних для обліку товарів на складі
База даних обліку товарів складі дозволяє контролювати наявність запасів, аналізувати дані з ліквідності, з урахуванням можливості автоматичного розрахунку загальної суми доходів за період. Додаток передбачає ведення номенклатури з фіксуванням кожної позиції товару, включаючи присвоєний код, собівартість з ПДВ, кількість, опис, термін придатності, рік випуску, прикріплюючи зображення. Зображення можуть бути перенесені з веб-камери, зручно надаючи інформацію про візуальну форму для користувачів. Якщо ж організація сама виробляє ту чи іншу продукцію, то в системі легко привласнювати короткі коди, надалі зі зчитуванням спеціальними пристроями, що зчитують. Якщо торгова компанія має невеликий асортимент продукції, то можна використовувати картки товарів, а також листівки з короткими кодами для швидкого проведення продажів. Автоматизоване програмне забезпечення підтримує різні формати файлів з можливістю використання графічних зображень. Збереження інформаційних даних забезпечується при обліку повної конфіденційності, не обмежуючи ні обсягами, ні форматах, ні термінах зберігання. Дані будуть надійно збережені у хмарному сховищі з єдиним доступом для всіх користувачів. Рівень прав доступу для користувачів, як і трудові повноваження, буде поділено, гарантуючи якісно роботу без витоку інформації.
База даних для обліку товару
База даних обліку товару передбачає як ведення аналізу над товарно-матеріальними цінностями, а й гарантує якісну діяльність всіх службовців організації. Для ведення контролю передбачається повноцінне зчитування камерами рухів у кожному підрозділі, на складі. Відеоматеріали будуть у реальному часі імпортовані на головний комп'ютер, для подальшого збереження та у разі потреби перегляду та виявлення помилок. Додатком користувачі можуть використовувати електронну пошукову систему як швидке виведення необхідних матеріалів з хмарного сховища. У додатку доступ здійснюється не тільки в офісах, а й з дому, перебуваючи у відрядженні тощо. Для зручності використовують комп'ютери, мобільні пристрої, планшети.
Автоматизована програма дозволяє контролювати статус дій кожного користувача з огляду на синхронізацію з основним комп'ютером для відображення щоденних процесів. Додаток є досить зручним при керуванні кількома торговими точками та складськими приміщеннями. У софті можна використовувати як динамічний, і статичний методи ведення управління над товарами. Співробітникам організації торгівлі немає необхідності витрачати час на пошуки вільного місця або місця зберігання товарів, оперативно відображаючи інформацію в базі даних. Кожному товару буде надано номер з урахуванням певного осередку, стелажу. Введення інформаційних даних виконується автоматично, забезпечуючи користувачів імпортом із різнопланових джерел, оптимізуючи робочий час.
База даних для складу
База даних для складу передбачає можливість відображення всіх робочих дій, переміщення товарно-матеріальної цінності як усередині складських приміщень та магазинів, так і при сортуванні та реалізації. Додаток для складу є досить зручним та ефективним інструментом, враховуючи можливість використання складського обладнання, що інтегрується. За допомогою сканера для штрихкодування та терміналу збору даних користувачам більше немає необхідності витрачати час на здійснення інвентаризації, зупиняючи роботу. Додаток буде зчитувати дані щодо всіх найменувань продукції, відображаючи фактичні показники наявності в номенклатурі.
При відповідних термінах придатності для найменувань, що швидко псуються, система буде повідомляти відповідальних співробітників для подальшого списання та утилізації. При найменуваннях ліквідних товарів, що закінчуються, система також буде формувати заявку на заповнення в необхідній кількості. Таким чином, прибуткова діяльність із постійним обігом коштів забезпечена. З додатком передбачається оснащення ультрасучасними можливостями, до яких належать масштабні карти з можливістю відображення точної адреси магазинів для клієнтів, а також для будівництва маршрутів і доставки продукції. Також є функція АТС телефонія, яка надає співробітникам торгової організації інформацію по абоненту під час вхідного дзвінка, відповідаючи на дзвінок із вже підготовленою мовою та зверненням на ім'я. АТС телефонія дозволяє підвищити лояльність та виключити втрати часу при консультації покупців.
База даних оптового складу
База даних оптового складу передбачає єдине ведення номенклатури з урахуванням зіставлення ліквідних і незатребуваних позицій. Програма дозволяє раціонально використовувати складське приміщення з якісним зберіганням різного асортименту продукції. Для оптових складів досить важливо вести єдину базу контрагентів, де фіксуватиметься детальна інформація з реквізитами, поставками, взаєморозрахунками, розмірами знижки для постійних клієнтів, додаючи скани документів. Документи у програмі формуються автоматично, застосовуючи цифрові шаблони із заповненням за зразками. При створенні нового документа, звіту, акта, рахунку буде присвоюватися автоматично номер та дата, відображаючи відомості у реєстрі.
Друк може здійснюватися відразу або після будь-якого з підключених принтерів, підтримуючи роботу будь-яких моделей. Всі розрахунки виконуються автономно, використовуючи алгоритми, що вносяться при розрахунках електронним калькулятором. Для постійних клієнтів передбачаються знижки у певному розмірі, також можуть використовуватися прайс-листи, що додатково формуються. Розрахунки також здійснюватимуться з урахуванням вартості продукції та знижки, що надається. Для оптових складів також передбачається надання місць зберігання для здачі в оренду. Таким чином, у базі доступно бачити терміни оренди тих чи інших місць (осередків, палет, контейнерів, стелажів) з огляду на строки дії угоди. Для надання контрагентам інформації буде використано SMS, Е-mail, WhatsApp та Viber розсилання. Крім того, повідомлення можуть надсилатися для привітання з різними заходами, приділяючи увагу кожному та підвищуючи лояльність.
База даних складу
База даних складу буде відображена не тільки в утиліті, а й на сайті, надаючи клієнтам актуальну інформацію з вигідними пропозиціями. Клієнти можуть ознайомитися самостійно з інформацією, що надається на сайті, оформити замовлення з урахуванням доставки. Враховуючи можливість взаємодії програми з банківськими системами, передбачається безконтактна оплата, переказуючи кошти у будь-якій грошовій одиниці. Конвертація відбудеться за курсом на день здійснення перекладу, забезпечуючи організацію торгівлі беззбитковою діяльністю. Взаємодія з системою 1С забезпечує також веденням якісного бухгалтерського обліку, без втрати часу та додаткової необхідності формування документації, введення інформації тощо. Таким чином, підприємець торгового бізнесу зможе завжди бути в курсі фінансових оборотів, отримуючи також статичну та аналітичну звітність за будь-який час. Аналізуючи дані з різних періодів часу зі зіставленням доходів і витрат, керівник зможе виважено приймати раціональне рішення щодо подальшого ведення бізнесу, автоматизовано економити кошти компанії з урахуванням нарощування клієнтської бази та збільшенням доходів. Для самостійного ознайомлення з умовами та можливостями програми, є на офіційному сайті додаткова інформація з контактними номерами телефонів консультантів для зв'язку, а також це тестова версія для здійснення тестування на власній справі.
Відео бази даних для складського обліку
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити базу даних для складського обліку
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хэнд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджеры
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.