Можливості CRM системи для складського обліку
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база контрагентів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою, дозволить вам надіслати будь-який електронний документ контрагентові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити контрагентові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- У програмі для складських установ передбачається ведення управління, постійного контролю, аналізу та ведення цифрового документообігу;
- В єдиній утиліті можлива робота необмеженої кількості користувачів, які можуть єдино, для командної роботи здійснювати поставлені завдання над продуктивним розвитком бізнесу;
- Контролювати роботу всіх структурних підрозділів є можливим за допомогою отримання аналітичних та статистичних звітів, а також встановлення камер відеоспостереження;
- Дані будуть регулярно оновлюватися з передбаченим багатоканальним доступом і внесенням відомостей, зберігаючи їх у хмарному сховищі;
- Здійснювати вхід у додаток доступно з ярлика на робочому столі, використовуючи облікові записи при логінах і паролях, що вводяться;
- Виведення інформації здійснюється за допомогою контекстного пошукача в єдиній інформаційній базі;
- Користувачі можуть вводити дані як ручним способом, так і автоматично, переносячи інформацію з різних джерел;
- Обмін даними по локальній мережі або в Інтернеті є можливим, при синхронізації робочих пристроїв;
- Програмне забезпечення дозволяє здійснювати електронний формат ведення документообігу без необхідності повторного введення матеріалів для якісного збереження в незмінному вигляді;
- Управління виконується у додатку над цілою мережею магазинів та складських приміщень;
- Дані щодо асортименту продукції будуть відображені в номенклатурі із застосуванням фіксування штрих-кодів та артикулів, вартості, загальної кількості, опису характеристик, з прикріпленням картинки;
- Інформація щодо контрагентів буде міститися в єдиній базі, включаючи регулярне доповнення під час постачання продукції, доповнюючи контактами, відомостями та історією співробітництва, пропонуючи скани документів, інформацію про взаєморозрахунки, розмір знижок тощо;
- Автоматизована багатофункціональна програма передбачає наявність ультрасучасних функціональних можливостей, що спрощують робочу діяльність будь-якого виду бізнесу з нарощуванням клієнтської бази та збільшенням оборотів;
- Розробка безготівкової оплати передбачає інтеграцію додатка з банками, платіжними терміналами, приймаючи та конвертуючи кошти за курсом банку;
- Наявність демонстративної версії полегшує завдання при виборі автоматизованого помічника, відображаючи всі функціональні можливості ліцензованої програми.
Система складського обліку
Система складського обліку варта організації зі зберіганням товарно-матеріальної цінності. Також спеціалізована розробка необхідна для автоматизації процесів управління, оперативно здійснюючи аналітики та контролю за товарами, аналізуючи фінансову діяльність. Перевагою автоматизованої програми є класифікація матеріальних цінностей з відстеженням всього асортименту з кінцевими залишками на той чи інший період часу. Також за допомогою спеціалізованої розробки кожне найменування продукту матиме персонально сформовану картку з відображенням опису, загальних зовнішніх характеристик, пересування між магазинами, загальною кількістю, вартістю з прикріпленням картинки. Програми мають багатозадачність, на відміну від навіть найкваліфікованіших фахівців оперативними діями передбачаючи безперервність та високу якість. Тому інформаційна технологія забезпечує себе захистом конфіденційних даних і безперервною, автоматизованою та високоякісною роботою. У додатку ви зможете відображати коректні дані, враховуючи покращення робочих процесів, що продуктивно відбиваються на доходах компанії.
CRM система складу
Багатофункціональна CRM система складу допомагає організації роботи з особами, контролюючи дії споживачів з автоматизацією комунікацій. Спеціалізоване програмне забезпечення CRM дозволяє ефективно здійснювати продажі, взаємодіяти з покупцями через кілька каналів, зберігаючи всі матеріали про угоди в єдиному інформаційному просторі. Вибираючи розробку, варто керуватися власними побажаннями щодо функціональних можливостей утиліти. При моніторингу ринку буде виявлено лідера серед кращих програм, до яких належить «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення є відповідним за функціоналом будь-якого виду бізнесу з огляду на індивідуальний підбір модулів та інструментів. Також доступна цінова політика не вплине на зайві витрати бюджетних коштів, також передбачає відсутність щомісячної абонентської плати. Програмне забезпечення за рахунок безмежних можливостей також передбачає синхронізацію з додатковим високотехнологічним складським, платіжним та касовим обладнанням, додатковими додатками (1с та банківськими), з маркетплейсами, сайтом тощо.
Система інвентаризації обладнання
Система інвентаризації обладнання дозволяє вирішувати різні питання щодо продуктивності, дефіциту кадрів прозорості ведення документообігу та розрахункових операцій, забезпечуючи швидкістю та точністю бізнес процесів. Автоматизоване програмне забезпечення УСУ дозволяє самостійно здійснювати різноманітні завдання, планування та управління складськими заходами, передбачаючи адресне зберігання з використанням терміналів збору даних, сканера для штрихкодування. Високотехнологічна програма відкривається з ярлика на робочому столі кожним користувачам в індивідуальній формі, вводячи логін та пароль від облікового запису. Обліковий запис кожному співробітнику надається в ході первинної реєстрації при інсталяції утиліти на робочі пристрої. Кожен робочий пристрій (комп'ютер або смартфон) буде локально підключений до утиліти, надаючи керівництву детальну інформацію про щоденні робочі процеси. Графіки роботи будуть формуватися автоматично, надаючи користувачам в електронній формі детальну інформацію про статус виконаних робіт, що знаходяться в процесі виконання. Для кожного робочого пристрою передбачається придбання окремої ліцензованої версії.
Система розумний склад
Система розумний склад передбачає в режимі теперішнього часу обмін інформаційними даними з корпоративною програмою та іншими сервісами для надання поточної, фактичної картини швидкості та коректності виконуваних процесів. Автоматизована програма передбачає легке керування навіть малодосвідченим користувачем, передбачаючи гнучкі параметри конфігурації та загальнодоступну панель з меню з трьома розділами. Кожен співробітник самостійно використовуватиме обліковий запис, налаштовуючи за бажанням з вибором дизайну теми для заставки робочого столу, мовами, модулями, шаблонами та інструментами. Так як утиліта є розрахованою на багато користувачів, то і робочі пристрої всіх користувачів будуть всередині локально синхронізовані для взаємообміну даними. Таким чином, можливо оптимізувати робочий час при обробці та пошуку необхідних даних. Також, варто врахувати, що керівнику немає необхідності набувати кількох програм, бути присутніми при робочих процесах у кожному відділенні, адже досконала та автоматизована програма допоможе покращити та впросити ці завдання. Веденням розробки можна управляти необмеженою кількістю торгових точок і складських приміщень.
Система управління складами
Система управління складами передбачає можливість автоматизації бізнес-процесів з моменту надходження товару на приміщення зберігання та до його вивантаження. За допомогою спеціалізованої програми можна контролювати пересування товарів, робочу діяльність персоналу, включаючи логістику і все, що здійснюється в приміщеннях зберігання матеріалів. Для постійного контролю над внутрішньоорганізаційними процесами при управлінні торговими приміщеннями передбачається встановлення камер відеоспостереження, в режимі теперішнього часу зчитуючи та передаючи відеоматеріали на основний комп'ютер для подальшого аналізу та збереження. Таким чином, доступно виключити факт шахрайства, витоку інформації та крадіжки товарно-матеріальної цінності, заподіяння збитків компанії тощо. Автоматизована утиліта передбачає не лише раціональний розподіл робочих обов'язків, а й рівня прав доступу до інформаційних матеріалів. Так, наприклад, керівник матиме безмежні можливості доступу та управління, контролю та аналітики над внутрішніми бізнес-процесами, а співробітники відповідно до посадового положення матимуть певний статус рівня доступу до конфіденційних даних.
Інформаційна система складського обліку
Інформаційна система складського обліку передбачає можливість збереження кінцевих обсягів даних у хмарному сховищі. Хмарне сховище передбачає можливість роботи всіх користувачів як з офісів, так і з дому. Виконання робочих процесів буде відображено у додатку з передбаченим виявленням помилок або фальсифікації відомостей. Всі документації, що надходять і формуються, звітність автоматично зберігатиметься в хмарному сховищі, не обмежуючи в термінах і підтримуваних форматах, при необхідності перетворюючи файли в потрібні. При формуванні документів, звітів, актів, накладних, рахунків користувачі можуть використовувати шаблони, які відповідають регламенту компанії. Шаблони будуть виконуватися також в автоматичній формі, спрощуючи та скорочуючи втрати часу, переміщуючи необхідну інформацію з різних джерел. Інформаційна програма передбачає можливість використання статичного чи динамічного методів ведення управління. Таким чином, управління торговим простором стане зручнішим при раціональному розподілі товарно-матеріальної цінності, класифікуючи за групами з урахуванням присвоєння місця для зберігання. Отже, якщо асортимент продукції невеликий, можливо скористатися динамічне зберігання, у якому відповідно до категоріями товарів буде визначено місце розташування даного розділу.
Система керування складом
Система управління складом підходить для різних організацій, що мають складські приміщення. Наприклад, для виробничих, торгових та логістичних організацій, СВХ, магазинів, аптек тощо. Може бути використаний додаток УСУ. Програмне забезпечення дозволяє відображати не лише кількісні показники щодо кожного найменування товару в торгових установах, а й автоматизувати процес формування різної звітності та документації. Програмне забезпечення при взаємодії з 1С бухгалтерією забезпечує якісне ведення бухгалтерського обліку без необхідності в повторно здійснюваних процесах. Наприклад, при реалізації продукції немає необхідності вносити одну й ту саму інформацію кілька разів виробляючи калькуляцію. Усі дані вестимуться в єдиній інформаційній розробці, передбачаючи забезпечення керівництва актуальною інформацією щодо фінансової діяльності кожного з торгових приміщень та магазинів. За допомогою програмного забезпечення ви зможете у зручній формі класифікувати продукцію по полицях, стелажах, осередках, типизуючи з умовами та методами зберігання, передбачаючи класифікацію юридичних та фізичних осіб на певних місцях.
Система обліку інструменту для підприємства
Система обліку інструменту для підприємства передбачає контроль за якістю виконання поставлених завдань. Програмне забезпечення при синхронізації з високотехнологічним складським обладнанням, таким як термінал збору даних, сканер для штрихкодування, принтер для етикеток, можливо оперативно здійснювати приймання, відвантаження та інвентаризацію. Кожному товару буде надано певний код, за допомогою якого в утиліті доступно бачити статус загальної кількості, ліквідності, також відрізняти від аналогічних позицій. Якщо товар вже є в базі, потім вносити інформацію про нього немає необхідності. Якщо ж товар новий, то у додатку буде відкрито картку товару, яка заповнюється швидко з фанатичним переміщенням даних. За кожною позицією продукції фіксуватиметься загальна кількість, опис з характеристиками, вартістю, артикулам, штрих-кодом, додаючи зображення. Отримані з веб-камери зображення дозволяють візуально оцінювати товар. Інвентаризація виконуватиметься відповідно до встановлених норм як за всіма складами, так і вибірково. Якщо продукція виготовляється на підприємстві, то можна присвоїти короткий код, який зчитуватиме з номенклатури, так і з окремого аркуша паперу для швидкого проведення продажів.
Інформаційні системи керування складом
Інформаційні системи управління складом дозволяє спростити та впорядкувати матеріальні цінності з контролем наявності, зіставляючи ліквідність згідно з показниками продажів за будь-який період часу. Графіки діаграми з аналітичними показниками допомагають керівництву раціонально та виважено приймати рішення щодо подальшої діяльності організації торгівлі. На ліквідні позиції, можливо, підняти ціну, на не ліквідні влаштувати знижки та акції. Таким чином, доступно покращити робочі процеси без залежалих товарів з постійним обігом коштів, за винятком простоїв та збитків. Програмне забезпечення дозволяє контролювати терміни придатності усієї продукції, вчасно інформуючи співробітників про відповідні терміни придатності на ту чи іншу позицію. Також всі операції виконуватимуться в додатку, вносячи в калькулятор алгоритми для подальших розрахунків. Також в інформаційній розробці є можливість заносити та коригувати дані про угоди з контрагентами. При розрахунках передбачається використання номенклатури із зазначенням певної вартості на товари, а також надання знижок для постійних клієнтів, що підвищує лояльність.
Система обліку складу
Система обліку складу передбачає як аналіз, контроль над товарно-матеріальної цінності, а й моніторинг робочої діяльності персоналу. По кожному співробітнику формуватиметься окремий журнал із загальними показниками опрацьованого часу, виконаних завдань, ґрунтуючись на фактичній чи відрядній оплаті праці, виплачуючи щомісячну заробітну плату. Керівник зможе контролювати статус дії кожного підлеглого, не тільки зіставляючи пропрацьований час та завдання, а й аналізуючи якість сервісного обслуговування, взаємодіючи з клієнтами за допомогою дзвінків та надісланих повідомлень. Для аналізу якості роботи співробітників проглядається отримання зворотного зв'язку від клієнтів з використанням оцінок та відгуків. У додатку легко аналізувати всі пересування над товарно-матеріальною цінністю, оперативно знаходячи інформацію за місцезнаходженням. При пересуваннях, сортуванні, прийманні або видачі товарів додаток автоматично формуватиме супровідну документацію. За допомогою програми ви завжди зможете деталізувати дані щодо запасів, визначаючи обороти товарів за різними категоріями, надалі аналізуючи продажі. Також можливо виконувати моніторинг інформації про складські запаси зі швидким наданням даних за видами, кількістю, датою закупівель, термінами зберігання та реалізації.
Системи складського обліку
Системи складського обліку здатні взаємодіяти з банками, платіжними терміналами, забезпечуючи швидким проведенням платежів у готівковій та безготівковій формі. За безготівкового платежу передбачається прийом будь-якої грошової одиниці конвертуванням коштів за курсом національного банку. Також керівник торгової організації зможе щодня аналізувати дані щодо виручки, всіх коштів у готівковій формі в кожній з кас, а також на розрахунковому рахунку. Усі надходження будуть відображені у бухгалтерському обліку. За допомогою програмного забезпечення раціонального використання ресурсів можна досягти реальних результатів з постійними продажами при мінімальних витратах. Програмне забезпечення при взаємодії з маркетплейсами та сайтом забезпечує швидку реалізацію товарів безпосередньо зі складів. Таким чином, інформація, що зберігається в додатку буде синхронізована з маркетплейсами і сайтом. Надаючи дані щодо фактичної наявності продукції, з внесенням детального опису, з коректною вартістю та зображеннями, що додаються. Таким чином, покупці можуть самостійно ознайомитися з найменуваннями, підібрати відповідні позиції та оформити замовлення.
Інформаційна система складу
Інформаційна система складу передбачає наявність усіляких ультрасучасних можливостей, які забезпечують комплексним підходом та вирішенням різнопланових завдань. Додатком передбачається наявність масштабних карток, які допомагають не лише відображати для покупців адреси магазинів та складських приміщень, але й при оформленні доставки, вказувати адреси та прокладати маршрути з розрахунком вартості та аналізу тривалості колії. Також програмне забезпечення оснащене сучасною функцією телефонної АТС, яка дозволяє консультувати покупців з різних питань, забезпечуючи оптимізацією робочих ресурсів при зчитуванні контактних номерів телефонів під час вхідного виклику. Таким чином, співробітники торгової організації магазинів і складів зможуть під час надходження дзвінка, до відповіді на дзвінок бачити на екрані монітора детальну інформацію щодо покупця та замовлень, не завершених покупок, відповідаючи при зверненні на ім'я. Також є можливість налаштувати автовідповідач з відповідями на запитання, що часто ставляться. Враховуючи взаємодію з маркетплейсами та сайтом, представлена можливість продажу в онлайн форматі, враховується необхідність оперативного оновлення даних щодо статусу загальної кількості залишків на складі. Програмне забезпечення справляється із завданням якнайкраще, оперативно оновлюється та надає важливі дані користувачам.
Системи керування складом
Системи управління складом передбачає ведення єдиної СRM бази з контрагентів. По контрагентам буде відображено контактну інформацію з адресами електронної пошти для подальшого зв'язку, історію консультацій та угод, замовлень, взаєморозрахунків, розміру знижки, фотографій для зчитування при ідентифікації особи, а також зі сканами документів. В утиліті, можливо не турбуватися про терміни дії угод, статус підвищення заборгованості, враховуючи регулярне нагадування про це спливаючими повідомленнями та різними SMS повідомленнями. Використовуючи контактні номери телефонів та адреси електронної пошти контрагентів, у програмі можна здійснювати інформаційну розсилку повідомлень голосовими та текстовими листами. Крім надання актуальної інформації щодо вигідних пропозицій, а також нових послуг, знижок та акцій, що нараховуються бонусними балами, можна вітати контрагентів зі святами, що також впливає на підвищення лояльності. У додатку доступно аналізувати дані щодо контрагентів, виявляючи постійних клієнтів з наданням знижок, а також які мають негативну історію, які будуть відображені в окремому журналі.
Системи обліку складу
Системи обліку складу забезпечують оптимізацію складського господарства з автоматизацією робочих процесів. Програмне забезпечення здатне спростити ведення складського та бухгалтерського обліку для ведення управління закупівлею, зі зберіганням, реалізацією товарів та плануванням подальшої діяльності. Високотехнологічне програмне забезпечення здатне взаємодіяти з сайтами, додатками, маркетплейсами, високотехнологічним обладнанням, банками та платіжними терміналами, маючи вбудовані конфігурації, що забезпечують бездоганною роботою всіх підрозділів. Щоб ви могли наочно, на власній справі протестувати функціонал програмного забезпечення, радимо пройти нижче за посиланням на сайт, де є безкоштовна тестова версія. Після тестового періоду, напрацьована вами інформація буде збережена, щоб ви могли використовувати її за призначенням при придбанні ліцензованої програми. Ліцензована версія програми купується з бонусними двома годинами технічної підтримки. Для подальшої консультації зі спеціалістами компанії передбачається звернення за контактними номерами телефонів та адресою електронної пошти, вказаними на сайті.
Відео системи для складського обліку
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити систему складського обліку
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хэнд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджеры
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.