Можливості складської CRM системи для автозапчастин
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
Будь-який товар - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
Склади та магазини - Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
Імпорт - Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
Сповіщення - Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
Обладнання - Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
ТЗД - У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
Інвентаризація - Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
Документи - У Вас сформується єдина база контрагентів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою, дозволить вам надіслати будь-який електронний документ контрагентові
E-mail - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити контрагентові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
Статистика платежів - Звіт покаже з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
Юр. особи - Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
Мережа магазинів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
Складський облік - Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
Популярні товари - Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
Не було - Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
Мінімум - З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
Залежаний товар - Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
Прогноз - Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
Аналіз постачальників - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
Інтеграція з сайтом - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення для комплексної автоматизації бізнесу забезпечує повноцінний контроль, облік і управління;
- Додаток підходить під будь-який вид діяльності організації, переглядаючи персональний вибір модулів та інструментів;
- У додатку користувачі зможуть працювати спільно, за рахунок локального підключення робочих пристроїв, передбачаючи обмін інформацією внутрішньої мережі;
- Регулярне оновлення даних передбачає надання актуальних відомостей користувачам;
- Кожен працівник буде внесений до системи під індивідуальними обліковими даними з подальшим використанням одного запису для реалізації робочих процесів певного працівника;
- Контролювати роботу службовців, а також клієнтів магазину автозапчастин є три одержання відео матеріалів з камер стеження;
- В єдиній інформаційній системі доступно керувати необмеженим обсягом товарів, звинувачуючи склади та магазини в єдину мережу;
- Співробітникам надається певний рівень доступу для входу та використання інформаційних даних, що зберігаються у хмарному сховищі;
- У програмі всі файли можуть використовуватись у різних форматах;
- Врахування робочого часу з аналізом якості обслуговування клієнтів дозволяє раціонально розрахувати загальну суму заробітної плати, тим самим підвищуючи дисципліну та якість робіт;
- Розрахунки у додатку виконуються готівковими та безготівковими видами платежів, взаємодіючи з банківськими системами, платіжними каналами, переказами QR у будь-якій грошовій одиниці;
- Пошук інформації виконується користувачами за наявного контексту пошукача;
- Бухгалтерський облік здійснюватиметься в єдиній інформаційній системі з постійним доступом до інформації про фінансову діяльність, документообіг, без необхідності користувачам здійснювати повторні операції;
- У додатку передбачається використання ультрасучасних функцій для швидкого обслуговування, передбачаючи використання телефонної АТС, налаштування автовідповідача;
- Продаж автозапчастин може проводитися в онлайн та офлайн форматі, що відображає етапи з моменту приймання замовлень та до видачі клієнту;
- Складський облік виконується за рахунок інтеграції програмою з високотехнологічним складським обладнанням (терміналом збору даних, сканером для штрих-кодування, принтером для друку етикеток та цінників).
Складська програма для автозапчастин
Складська програма для автозапчастин дозволяє раціонально використовувати простір складів, забезпечуючи користувачів коректною інформацією про наявність товарів. Автозапчастини вимагають регулярного обліку, заповнення запасів відповідно до реалізації на певні моделі транспортних засобів. Автозапчастини також діляться за категоріями, з доповненням різними прикметниками для транспорту. Вручну здійснювати облік по автомобільних запчастинах досить складно, адже при регулярному продажу, переміщенні продукції потрібен контроль, у чому, безперечно, допомагає спеціалізована розробка, яка на даний момент є невід'ємною частиною ведення будь-якого бізнесу. З допомогою спеціалізованого автоматизованого помічника реально як здійснювати аналіз продажу, управління, контролю, а й забезпечує веденням управління над внутрішньоорганізаційними процесами з допомогою комплексного підходу. Додаток, розроблений з метою оптимізації робочих ресурсів, як керівника, так співробітників організації. Кожен буде зареєстрований із внесенням персональних даних до бази, забезпечений обліковим записом для подальшої індивідуальної роботи.
Як організувати склад запчастин
Як організувати склад запчастин самостійно? Для самостійного ведення аналітики, контролю та управління над складами автомобільних запчастин потрібен спеціально підібраний штат співробітників, які мають знання для здійснення (складського та бухгалтерського обліку). Замінити десятки кваліфікованих фахівців реально під час впровадження автоматизованого помічника, який може оперативно та якісно виконувати будь-які види завдань, незалежно від складності. Додатки, представлені на ринку, мають різну вартість, функціональне забезпечення, підходять під ту чи іншу сферу діяльності. Яку програму вибрати, вирішувати лише вам. Ми ж, у свою чергу, хотіли б запропонувати вам звернути увагу на програмне забезпечення від компанії «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення передбачає наявність гнучких параметрів конфігурації з налаштуванням мовної панелі, робочого столу, забезпечуючи користувачів широким асортиментом дизайну тем, вибором шаблонів, інструментів та модулів. За рахунок врахованих побажань користувачів розробниками створена автоматизована розробка, яка підходить під будь-який рівень роботи користувачам, забезпечуючи комфортними умовами праці. Цінова політика також приємно здивує, чи не вдарить по бюджету компанії, з відсутністю щомісячної абонентської плати.
Організація складу автозапчастин
Організація складу автозапчастин є невід'ємною частиною торгової діяльності. Програмне забезпечення за рахунок своєї багатофункціональності передбачає можливість грамотного підходу та організації якісного контролю усіх найменувань товарів. Вся продукція для транспортних засобів буде класифікована за моделями, із зручним зберіганням та відображенням інформації в системі. Вхід у систему здійснюється з ярлика на робочому столі, що передбачає проходження первинної реєстрації кожного співробітника. Після реєстрації у додатку буде створено обліковий запис, який буде використано для персональної роботи співробітника, відображаючи права та можливості реалізації поставлених завдань. Таким чином, рівень прав доступу до інформаційних даних буде розмежовуватись у міру трудової діяльності. Відповідно керівник буде мати безмежні можливості, і входити під користувальницькою роллю «Майн». На підставі різних можливостей користувача співробітникам буде надаватися певна інформація, що входить до спектру посадових обов'язків, не заважаючи при роботі, при цьому гарантує збереження інформаційних даних, без витоку матеріалів. Кожен робочий пристрій передбачає індивідуальне придбання ліцензованої версії. Для користувачів доступне використання програми на комп'ютерах та на мобільних пристроях, вільно переміщаючись по приміщеннях.
Автозапчастини - програма
Автозапчастини – програма передбачає класифікацію товарів за категоріями. Таким чином, при зверненні покупців по певні позиції, співробітник з легкістю знайде потрібну інформацію, враховуючи наявність коректного відображення кількісних показників і місця зберігання, вартості і т.д. Вся інформація про авто запчастини фіксуватиметься у додатку в номенклатурі. Кожна автомобільна деталь зафіксована і до неї буде присвоєно індивідуальний номер (штрих код), доповнюючи даними за місцем зберігання (комірки, стелажу, полиці у магазинах та на складах), зі вартістю, кількістю наявності, додаючи також зображення. Зображення дозволяє користувачеві візуально відрізнити один товар від іншого. Зображення може бути використане з веб-камери при синхронізації з програмою. Програмне забезпечення сприяє якісному веденню кількісного керування, автоматично оновлюючи інформаційні дані. Таким чином, при реалізації тієї чи іншої назви запчастини, в базі буде змінено загальну кількість залишків. Передбачається можливість зіставлення ліквідності за асортиментом, заповнюючи потрібні позиції з безперебійною діяльністю.
Складський облік автозапчастин
Складський облік автозапчастин здійснюється при взаємодії програми з високотехнологічними пристроями, що зчитують. Таким чином, при взаємодії зі сканером для штрихкодування та терміналом збору даних, принтером для етикеток та цінників, доступно здійснювати інвентаризацію, приймання та відвантаження товарів. Враховуючи відсутність необхідності залучення співробітників у дані процеси, можливо не лише спростити та покращити якісні показники роботи, а й виключити розкрадання продукції, фальсифікацію даних. Програмне забезпечення здатне одночасно здійснювати управління над необмеженим обсягом продукції, а також кількістю складських приміщень та магазинів, поєднуючи їх у єдину мережу. Таким чином, співробітники з різних відділень зможуть бачити дані щодо запчастин, відображати їхнє розташування. Передбачається синхронізація всіх робочих пристроїв користувачів, для зручного взаємообміну інформації по внутрішній мережі або Інтернету. Таким чином, при оформленні продавцем товарів, у системі буде сформовано заявку для подальшого формування документації, а також складання замовлення на складі. Усі етапи робіт будуть відображені у системі, щоб керівник бізнесу зміг у будь-який час проаналізувати швидкість та якість роботи кожного співробітника.
Програма для складського обліку автозапчастин
Програма для складського обліку автозапчастин передбачає можливість ведення приймання, відвантаження, інвентаризації. Вся інформація міститься в актуальній формі в номенклатурі. При внесенні нових позицій запчастин, у додатку можна відкрити картку товару з автоматичним заповненням. Утиліта доступна як динамічне, так і статичне зберігання продукції. Яким методом користуватись вирішувати Вам, залежно від обсягів найменувань. Інформація за місцем розташування товарів на полицях та на стелажах допоможе швидко розформувати продукцію, знаходити та компонувати при складанні замовлення. Автоматизована розробка передбачає можливість взаємодії з сайтом, сервісами та маркетплейсами. Оформлення заявок на купівлю запчастин може здійснюватись як через менеджера, так і в онлайн форматі. Уся інформація буде надана покупцям за актуальною формою, ті у свою чергу можуть вибрати необхідні позиції, з переміщенням та відображенням у кошику, з подальшим розрахунком загальної суми оплати та проведення платежів. Далі передбачається можливість оформлення доставки. У додатку є масштабні карти, для відображення точних адрес як магазинів і складських приміщень, так і вказівки точок для доставки замовлень клієнтам, з попереднім розрахунком термінів і додаткової оплати.
Облік автозапчастин
Облік автозапчастин виконується належним чином у електронному вигляді. Цифровий документообіг дозволяє скоротити втрати часу з можливістю виконання найважливіших завдань. Цифрове ведення документообігу передбачає як оптимізацію робочого дня, а й забезпечує коректним введенням, збереженням матеріалів. Усі інформаційні дані надходитимуть, формуватимуться, зберігатимуться у хмарному сховищі. При збереженні документів, звітів та іншої інформації в сховищі передбачається безмежність в обсягах, термінах та форматах, що підтримуються. Програма здатна перетворювати необхідні матеріали на відповідні формати файлів. При хмарному сховищі передбачається можливість роботи користувачів у програмі в офісах, магазинах, на складах, будинках, у будь-якій частині світу. Програмне забезпечення дозволяє автоматизувати процес організації торгових відносин із контрагентами, відображаючи дані щодо кожного в базі CRM. Клієнтська база на регулярній основі доповнюватиметься відомостями про постачання запчастин, взаєморозрахунки, включаючи відображення контактної інформації, розмір знижки для постійних клієнтів, додаючи скани документів та зображень. Зображення дозволяють ідентифікувати контрагент при відвідуванні магазинів запчастин. Програма сприяє підвищенню лояльності клієнтів за рахунок надання вигідних пропозицій. Аналізуючи статус замовлень, своєчасність взаєморозрахунків для постійних покупців передбачаються знижки.
Програма складського обліку автозапчастин
Програма складського обліку автозапчастин дозволяє раціонально використовувати простір на складах у магазинах. Аналізуючи дані з продажу товарів, можна виявити ходові та залежалі позиції з постійним обігом коштів при реалізації товарів зі знижками та акціями. Аналізуючи дані попиту авто запчастини, можна змінити прейскурант, підвищуючи цінник на ходові позиції і знижуючи на неліквідний товар. Також у програмі доступно планувати подальшу діяльність із вибудовуванням маркетингових рішень. При вкладених засобах реклами доступно бачити найуспішніші маркетингові ходи. Від якості роботи працівників залежить торгівельна діяльність бізнесу. Тому ведення аналізу робочої діяльності дуже важливо, включаючи аналіз якості сервісного обслуговування. Для аналізу сервісного обслуговування покупців, передбачається отримання відгуків та оцінок для подальшого зіставлення та виявлення успішної та неякісної роботи співробітників. За співробітниками здійснюватиметься аналіз робочої діяльності, зіставляючи відпрацьований час, принесений прибуток у ході продажу товарів за той чи інший період часу, виплачуючи щомісячну оплату праці на підставі фактичних показників. Таким чином, кожен співробітник буде прагнути кращих показників з підвищенням дисципліни.
Програма – склад запчастин
Програма – склад запчастин передбачає можливість продажу в онлайн та офлайн форматі. Усі етапи роботи з моменту оформлення до видачі покупцям на руки замовлення фіксуватимуться у журналі. Розрахунки, що виконуються вбудованим калькулятором, будуть точними, швидкими, згідно з внесеними алгоритмами. При розрахунках буде використано номенклатуру, а також знижки та відсотки для постійних клієнтів. Формування документації також здійснюватиметься в автоматичній формі, використовуючи вбудовані шаблони згідно з регламентом компанії. На підставі застосування шаблонів співробітники витрачають мінімум часу, заповнюючи за зразками обов'язкові поля. Програмне забезпечення оснащене сучасними функціональними можливостями, які допомагають працівникам автоматизації робочих процесів. Наприклад, налаштування автовідповідача забезпечує покупців необхідною інформацією, відповідно до часто задаваних питань. При використанні АТС телефонії, співробітники будуть на момент вхідного дзвінка отримувати актуальну інформацію на екрані монітора по покупцю та на замовлення, платежі та інші дані, відповідаючи на дзвінок з вже підготовленою мовою.
Управління складом запчастин
Управління складом запчастин передбачає можливість грамотного ведення складського та бухгалтерського обліку. Ведення бухгалтерії в єдиній інформаційній системі досить зручно, без необхідності керівництву та співробітникам компанії переходити з однієї системи на іншу, вносячи ту саму інформацію кілька разів. Вся інформація щодо фінансів буде доступна у керівництва в будь-який час з оперативним формуванням аналітичних та статистичних звітів. Також передбачається можливість внесення термінів та завдань у планувальнику завдань, отримуючи звіти про виконану роботу. Наприклад, резервне копіювання здійснюватиметься у встановлені терміни. Тому немає необхідності турбуватися про збереження інформації при виході комп'ютера з експлуатації. Автоматизація бізнес-процесів спрощує роботу користувачів, враховуючи підвищення якості роботи. Наприклад, при використанні електронної пошукової системи, користувачі зможуть знаходити потрібну інформацію за лічені хвилини. Управління складом передбачає якісне зберігання товарів під час встановлення камер відеоспостереження. Камери фіксуватимуть усі дії як співробітників, так і відвідувачів магазинів, зберігаючи та передаючи матеріали на головний комп'ютер.
Програма обліку автозапчастин
Програма обліку автозапчастин забезпечує якісну взаємодію та обслуговування клієнтів. Для нарощування клієнтської бази, збільшення обсягу продажу передбачається можливість надання інформаційної підтримки покупцям у вигляді розсилки повідомлень. Повідомлення можуть надсилатися за допомогою SMS, WhatsApp, Viber та E-mail повідомлень, як голосовими, так і текстовими листами. Програмне забезпечення дозволяє також використовувати дисконтні карти, бонусну систему лояльності. Покупці можуть самостійно зареєструватися на сайті в особистому кабінеті, стежачи з робочого пристрою з особистого облікового запису над новинками та вигідними пропозиціями. Також покупці можуть оформити попереднє замовлення на відсутні позиції запчастин під модель транспортного засобу. Дані автоматично надходитимуть до системи з відображенням інформації про передоплату тощо.
Програма для автозапчастин
Програма для складу автозапчастин передбачає не лише взаємодію зі складським обладнанням, забезпечуючи користувачів ультрасучасними функціональними рішеннями, а й передбачає можливість безготівкової оплати при інтеграції з банківськими системами, платіжними терміналами та переказами QR. Використовуючи безконтактну оплату, покупці можуть використовувати будь-які грошові одиниці за умови передбаченої конвертації за курсом банку. Також у додатку є можливість вибирати дані щодо товарів, зіставляючи ціни при закупівлі та реалізації. Закупівельна вартість може змінюватись в залежності від підвищення або зниження курсу валют. Керівник зможе аналізувати дані щодо оборотів компанії з отриманням відомостей зміни курсової різниці.
Завантажити програму для обліку автозапчастин
Завантажити програму для обліку автозапчастин є доступною як відразу в ліцензованій формі, так і пробної версії. Бажано перед придбанням ліцензованої програми протестувати функціонал можливостей на власному бізнесі за допомогою завантаження безкоштовної демонстраційної версії. Також передбачається індивідуальний формат вибору модулів та інструментів, що підходять під вид діяльності вашого бізнесу, за потреби найменування можуть бути розроблені в індивідуальній формі. Зв'язатися з консультантами можна за допомогою вказаних на сайті контактних даних та адреси електронної пошти. На сайті є відгуки клієнтів, з якими ви можете ознайомитися заздалегідь. Нагадуємо, що при покупці ліцензованої програми, яка передбачає придбання повної версії на кожен робочий пристрій, ви бонусом виходить дві години технічної підтримки.
Відео складської програми для автозапчастин
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити складську програму для автозапчастин
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Будь-який
магазин
Бутік
Супермаркет,
універмаг чи
універсам
Торгівельна фірма,
компанія і
організація
Оптова та
роздрібна
торгівля
Торгівельний
склад
Секонд-хэнд,
стоковий та
комісійний магазин
Торгівельно-
виробнича
компанія чи фірма
Центр
замовлень та послуг
Автомагазин
Інтернет-
магазин
Торгівельний дім
та відділ продажів
Товарознавці
та торгівельні
представники
Торгівельний центр,
комплекс
або зала
Базар
та ринок
Точки продажів та
підприємства торгівлі
Імпортери
та експортери
Відділ закупівель,
постачання та збуту
Кіоск
Менеджеры
з продажів
та касири
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.