Можливості CRM системи для ательє
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви з легкістю зможете контролювати всі замовлення, стадію їх виконання, нарахування оплати та інші важливі моменти
Замовлення - Система забезпечить контроль використання, наявності та витрат тканин, фурнітури та будь-яких матеріалів
Матеріали - Ви зможете налаштувати калькуляцію по усіх готових виробах і програма автоматично виконає списання необхідних матеріалів при виготовленні та розрахує час на виконання роботи
Калькуляція - Ви зможете враховувати собівартість кожної продукції, яку Ви виготовляєте
Собівартість - У програмі ви зможете з легкістю розподіляти та контролювати свої виробничі ресурси
Ресурси - Ви зможете здійснювати виробниче планування з крою, пошиття, вишивки, даті здачі замовлення та даті примірки
Планування - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Робота філій здійснюється через інтернет
Склади та магазини - Бланк прийому замовлення, угода та інші документи можуть формуватися програмою автоматично
Бланки - Спеціальний інтерфейс допоможе з легкістю виконати будь-який продаж
Продаж - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення виробництва швейної організації
Обладнання - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Під час використання нашої програми усі відділи будуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
Зв’язок відділів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма вчасно підкаже, які товари закінчуються і що потрібно закупити
Мінімум - Ви зможете з легкістю сформувати перелік необхідних матеріалів для замовлень на потрібний період
Видати - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: виконана робота, продажі та продуктивність
Аналіз працівників - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Рейтинг клієнтів - Для директора передбачений цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директорові - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Спеціалізоване програмне забезпечення налаштовується в персональному форматі кожним користувачем, після інсталяції та пройшовши реєстрацію з отриманням облікового запису для подальшого входу та використання функціональних можливостей;
- Додаток передбачає можливість забезпечити користувачів необхідним функціоналом для можливості взаємодії з іншими системами, сайтом, приладами обліку тощо;
- Усі інформаційні матеріали будуть збережені у хмарному сховищі з урахуванням класифікації відомостей для останнього надання користувачам за рівнем доступу;
- Є можливість оперативно знаходити необхідні відомості за допомогою вбудованої контекстної пошукової системи;
- Передбачається можливість оперативного розрахунку вартості послуг готової продукції, пошиття виробів, доставки, враховуючи знижку, що надається, для постійних клієнтів, застосовуючи розрахунок калькулятором із заданими алгоритмами;
- Вся інформація по клієнтам буде фіксуватися в єдиній інформаційній базі з урахуванням доповнення матеріалів на регулярній основі, враховуючи постійні звернення та замовлення, відображаючи контактні відомості та взаєморозрахунки, статус готових або індивідуально замовлених виробів;
- Платіжна система передбачає можливість прийому оплати у будь-якій грошовій одиниці з урахуванням конвертування та прийому у готівковій та безготівковій формі;
- Працівники всіх підрозділів зможуть взаємодіяти локально з огляду на синхронізацію всіх підрозділів для зручної роботи та передачі інформаційних даних;
- Регулювання робочих заходів з виявленням найбільш ліквідних позицій шийних виробів здійснюється на підставі аналізу з продажу за певний період часу;
- Ведення бухгалтерського обліку виконується додатком при синхронізації з 1С бухгалтерією, забезпечуючи управителя швейним виробництвом необхідною інформацією зі статистичними та аналітичними даними;
- Для якісного ведення обліку над шийним виробництвом досить зручно та ефективно використання додаткового обладнання, що дозволяє аналізувати та розраховувати товарно-матеріальну цінність при взаємодії додатку зі складським обладнанням;
- Контекстна пошукова система представляє користувачам швидко отримувати необхідну інформацію в розрізі їх посадових повноважень протягом декількох хвилин;
- Формування різних документів здійснюється у системі в цифровій формі з урахуванням подальшого використання різних форматів, присвоюючи номери та дати, після внесення їх до реєстру;
- Для зручності роботи швейного виробництва передбачається підтримка графічних зображень;
- Програма здатна взаємодіяти з сайтом, який спеціально використовується для залучення та утримання платоспроможних клієнтів, даючи можливість не тільки знайомитися з пропозиціями, але й оформляти замовлення на вироби.
CRM для ательє
Багатофункціональна система CRM для ательє дозволяє забезпечити автоматизацією бізнес-процесів з налагодженням складського обліку. Унікальна та автоматизована програма CRM в ательє необхідна для здійснення управління над внутрішніми процесами, контролюючи робочу діяльність, з урахуванням фіксування матеріалів та фурнітури, замовлень, зберігання, платежів, ведення бухгалтерського обліку. Впоратися з цим завданням допоможе автоматизована програма для ведення цифрового управління в ательє «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення має гарний дизайн інтерфейсу, широкий функціонал із безмежними можливостями, доступністю командної роботи необмеженої кількості співробітників, синхронізуючи всі відділення ательє в єдину мережу. Програмне забезпечення представлене за доступною ціною, без щомісячної абонентської плати, що значно заощаджує бюджетні кошти та відрізняється від аналогічних розробок. Програма має багатозадачність, забезпечує швидким виконанням поставлених завдань, відображаючи в системі та терміни їх виконання.
Записи по клієнтам та постачальникам будуть вестись у CRM базі з урахуванням відображення контактної інформації, замовлень, взаєморозрахунків, відгуків тощо. Також передбачається можливість прикріплення фотографій для ідентифікації особи контрагентів при відвідуванні ательє, фіксуючи час входу та виходу до відділення. Використовуючи контактну формацію, передбачається можливість надсилання голосових або текстових повідомлень клієнтам на стільникові оператори або електронну пошту, інформуючи про вигідні пропозиції та акції, готовність виробів, необхідність відтворити платіж, надсилаючи вітальні картинки або рахунки в електронній формі. Платежі можуть виконуватися у безготівковій формі, застосовуючи перекази коштів у будь-якій іноземній валюті з конвертацією за курсом на день здійснення транзакції. Також передбачається прийом відгуків та оцінок від клієнтів про якість обслуговування та виробництво виробів ательє, надсилаючи SMS із отриманням зворотного зв'язку. На підставі одержуваних відгуків та оцінок, можливо виявити некомпетентність співробітників або неправильний підхід із покращенням якісних показників.
CRM система для ательє
Універсальна CRM система для ательє допомагає уникнути багатьох непорозумінь, пов'язаних з неправильним оформленням замовлень, несвоєчасним виконанням робіт, економлячи при цьому гроші та час. За допомогою CRM системи для ательє ви зможете підвищити впізнаваність та збільшити обсяги продажів, переглядаючи взаємодію програми з соціальними мережами. Клієнтам буде надано можливість самостійно відвідати сайт або сторінку в соціальних мережах для ознайомлення з роботами спеціалістів ательє, розраховуючи вартість по прейскуранту відповідно до переваг пошиття на певні вироби, оформляючи замовлення в онлайн форматі. Додаток передбачає можливість інсталяції та використання не лише з контрагентами, здійснюючи замовлення, а й ведення бухгалтерського та складського обліку. Програмне забезпечення є автоматизованим та високоефективним, багатозадачним, що інтегрує з різноплановими приладами обліку, додатками.
Наприклад, додаток здатний взаємодіяти з 1С бухгалтерією для здійснення бухгалтерського обліку та складським обладнанням для виконання інвентаризації товарно-матеріальних цінностей. Також передбачається можливість віддаленого відеоспостереження, у реальному часі аналізуючи дані щодо дій усередині ательє. Також доступно аналізувати статус замовлень у процесі реалізації. Усі етапи будуть відображені у додатку з урахуванням термінів виконання та якості. Розрахунок вартості буде здійснюватися виходячи із зазначених цін у прейскуранті, а також передбачено знижку для постійних клієнтів. При формуванні документації та звітності в системі обліку будуть використані електронні шаблони, які заповнюються як вручну, так і автоматично переносячи матеріали з будь-яких носіїв. Уся інформація буде збережена в єдиному інформаційному просторі, у повному обсязі та з доступом усіма користувачами у міру трудового стану. Щоб більше дізнатися про можливості програмного забезпечення, скачати тестову версію абсолютно безкоштовно, необхідно пройти нижче за посиланням на сайт, де також є відгуки клієнтів та короткий відеоогляд. Додатково поставити свої запитання фахівцям компанії ви зможете за контактним номером або надсилаючи запит на електронну пошту та зв'яжуться з вами найближчим часом.
Варіант 1. Відео програми для ательє
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Варіант 2. Розширена версія з плануванням виробництва
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити CRM для ательє
Варіант 1. Безкоштовно завантажити програму для ательє
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Варіант 2. Розширена версія з плануванням виробництва
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Ательє
Виробнича
компанія
Торгівельна
компанія
Комп'ютерна
вишивка
Пошив шторів
Пошив чохлів
Пошив спецодягу
Ремонт швейних
виробів
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.