Можливості CRM системи для автоматизації ательє
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви з легкістю зможете контролювати всі замовлення, стадію їх виконання, нарахування оплати та інші важливі моменти
Замовлення - Система забезпечить контроль використання, наявності та витрат тканин, фурнітури та будь-яких матеріалів
Матеріали - Ви зможете налаштувати калькуляцію по усіх готових виробах і програма автоматично виконає списання необхідних матеріалів при виготовленні та розрахує час на виконання роботи
Калькуляція - Ви зможете враховувати собівартість кожної продукції, яку Ви виготовляєте
Собівартість - У програмі ви зможете з легкістю розподіляти та контролювати свої виробничі ресурси
Ресурси - Ви зможете здійснювати виробниче планування з крою, пошиття, вишивки, даті здачі замовлення та даті примірки
Планування - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Робота філій здійснюється через інтернет
Склади та магазини - Бланк прийому замовлення, угода та інші документи можуть формуватися програмою автоматично
Бланки - Спеціальний інтерфейс допоможе з легкістю виконати будь-який продаж
Продаж - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення виробництва швейної організації
Обладнання - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Під час використання нашої програми усі відділи будуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
Зв’язок відділів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма вчасно підкаже, які товари закінчуються і що потрібно закупити
Мінімум - Ви зможете з легкістю сформувати перелік необхідних матеріалів для замовлень на потрібний період
Видати - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: виконана робота, продажі та продуктивність
Аналіз працівників - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Рейтинг клієнтів - Для директора передбачений цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директорові - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизоване програмне забезпечення передбачає можливість удосконалення робочих процесів для оптимізації робочих ресурсів;
- У системі кожен користувач буде зареєстрований індивідуально, з використанням прав доступу для отримання інформації, що зберігається у сховку хмар;
- Інформація щодо клієнтів буде внесена та регулярно доповнюється в єдиній базі CRM з урахуванням актуальних контактних даних, історії звернень, замовлень, взаєморозрахунків, відгуків;
- У системі є можливість оформлення замовлень на готові вироби або пошиття в онлайн та офлайн формі, на сайті ознайомитися з пропозиціями ательє, попередньо розраховуючи вартість з оперативним проведенням платежів;
- При взаємодії докладання з банківськими системами передбачається безконтактна форма оплати у будь-якій грошовій одиниці з конвертацією коштів;
- Додаток передбачає можливість ведення бухгалтерського обліку при взаємодії програми з 1С бухгалтерією без необхідності повторних розрахунків та введення відомостей, ведення документообігу;
- Контролювати робочі процеси стало зручніше на дистанційній основі, використовуючи встановлення відео стеження у кожному відділенні;
- Програма передбачає можливість керування необмеженою кількістю ательє;
- У додатку реально аналізувати робочу діяльність кожного співробітника ательє, відображаючи в журналі з обліку відпрацьовану кількість годин та виконання плану, розраховуючи заробітну плату;
- Передбачається у додатку здійснення складського обліку за допомогою високотехнологічного обладнання, яке допомагає зчитувати штрих-коди товарів та відображати дані в базі;
- Знайти необхідну інформацію, що зберігається у хмарному сховищі, користувачі зможуть за допомогою контекстної пошукової системи
- Багатоканальне підключення забезпечується командними діями з обміном даними між користувачами по локальній мережі;
- Співробітники зможуть бачити статус заявок від клієнтів, аналізуючи дані щодо термінів виконання обробки, з урахуванням виробництва та доставки;
- Багатофункціональна система оснащена сучасними функціональними можливостями, які допомагають оперативно вирішувати поставлені завдання з урахуванням консультування клієнтів під час вхідних викликів, здійснювати доставку при відображенні точних адрес на масштабних картах, відтворювати безготівкову оплату;
- У системі передбачається можливість аналізувати дані щодо ліквідних позицій, своєчасно виробляючи нові вироби збільшення обсягу продажів.
Автоматизація ательє
Автоматизація ательє передбачає грамотне здійснення управління та контролю за процесами прийому замовлень, обслуговування клієнтів, виконання бухгалтерського та складського обліку, ведення документообігу тощо. Самостійно, вручну впоратися з поставленими завданнями досить складно, враховуючи динамічну конкуренцію, а також необхідність оперативності виконання завдань, збільшуючи пропускну спроможність та примножуючи прибуток. На допомогу у виконанні повсякденних завдань приходять сучасні технологічні рішення, які автоматично виконують роботу, впливають на якість та швидкість процесів. Система для автоматизації ательє може в комплексі з високотехнологічним обладнанням та додатковими програмами вдосконалювати робочі процеси. Наприклад, програмне забезпечення «Універсальна Система Обліку» забезпечує безмежними функціональними можливостями з індивідуальним настроюванням параметрів конфігурації кожним користувачем та підбором модулів та інструментів під сферу діяльності компанії. Програма має досить просту та зручну панель управління з гарним дизайном меню та робочого столу.
У системі кожен працівник зможе самостійно налаштувати параметри конфігурація, враховуючи їхню гнучкість, підібрати відповідні мови з 96 представлених найменувань, використовувати дизайн тем для заставки робочого столу, а також застосовувати шаблони для роботи з документацією. Програмне забезпечення передбачає необхідність у персональному проходженні реєстрації кожним працівником ательє для подальшого ведення обліку робочого часу та аналізу якості виконуваних робіт. Кожен співробітник, зареєструвавшись, щодня використовуватиме обліковий запис, при вводі вказуючи логін та пароль. Система передбачає доступність багатоканального підключення всіх робочих пристроїв, щоб користувачі могли обмінюватися матеріалами по локальній мережі, при цьому економлячи робочий час.
У системі передбачається також контроль та облік над робочою діяльністю, аналізуючи швидкість і якість операцій, що виробляються в порівнянні з робочими графіками, які формуються в електронній формі. Вся інформація по ательє зберігатиметься в централізованому сховищі з урахуванням підтримки різних форматів файлів, не обмежуючи обсягів і термінів часу, зберігаючи матеріали у вихідному варіанті. Доступ до інформаційних даних здійснюється всіма користувачами залежно від посади. Делегування можливостей користувача забезпечує конфіденційністю даних. У системі передбачається оперативність формування документації та звітності, застосовуючи цифрові шаблони із заповненням обов'язкових полів для реєстрації шляхом імпорту та експорту даних.
Управління ательє
Управління ательє здійснюється в програмі автоматично, відображаючи всі робочі показники в базі. Управління одним або декількома ательє, проводиться в єдиній системі з урахуванням порівняльного аналізу доходів за той чи інший період. Керівнику доступно контролювати діяльність підлеглих кожного ательє, за допомогою віддаленого відеоспостереження, в даний час зчитуючи інформацію за допомогою відео матеріалів, що передаються на основний комп'ютер для подальшої безпеки. Також аналітичні та статистичні дані допоможуть керівництву застосовувати відомості для раціонального прийняття подальших планових завдань. Також за допомогою системи реально управляти маркетинговими ходами, виявляючи найоптимальніші та найрезультативніші способи залучення клієнтів. За кожний період часу доступно аналізувати приріст покупців або їх догляд, аналізуючи дані на замовлення та продаж готових виробів.
У програмі вся інформація щодо швейних виробів буде відображена в окремому журналі, з присвоєними кодами, вартістю, наявністю, описом і т.д. Крім цього, у програмі для управління ательє передбачається функція технолога, автоматично розраховуючи терміни виробництва виробів, необхідну кількість тканин та фурнітури, розраховуючи підсумкову собівартість готових виробів. За допомогою програми, доступно автоматизувати процес калькуляції, ґрунтуючись на алгоритмах, що вводяться в електронному калькуляторі, відтворюючи розрахункові операції. Клієнти при цьому можуть самостійно зареєструватися на сайті та ознайомитись з пропозиціями, вибрати відповідні найменування з готових виробів або підбираючи моделі за власним дизайном. Таким чином, клієнти можуть визначитися, оптимізувавши робочий час співробітників ательє. Передбачається можливість використання географічних карток для вказівки адрес в ході подальшої доставки замовлень. У програмі можна контролювати всі етапи виробництва, оформлення замовлень.
Контроль ательє
Контроль ательє виконується в автоматичному форматі, використовуючи відео стеження процесами в реальному часі. Також при роботі співробітників, при контролі ательє стало доступним отримувати оцінку покупців за рівень сервісного обслуговування, якість продукції, що виробляється, аналізуючи своєчасно помилки при поліпшенні показників. У додатку є можливість надсилання повідомлень на надання замовникам інформації про знижки на готові вироби, готовність замовлень та доставки, необхідність внесення оплати тощо. Покупці можуть здійснювати платіж за допомогою грошових переказів за виставленими рахунками у готівковій та безготівковій формі.
Інформація про клієнтів буде відображена окремо в клієнтській базі, регулярно доповнюючи інформацією про статус замовлення, звернень, відгуків, рейтингів, взаєморозрахунків. Також програмне забезпечення здатне взаємодіяти з документами, програмами, високотехнологічним обладнанням для виконання зчитування штрих кодів під час продажу та виконання інвентаризації, використовувати ультрасучасні функціональні можливості для оптимізації робочих процесів. У системі немає необхідності витрачати час на повторні операції під час введення даних, розрахунках. Щоб самостійно оцінити розробку при цьому, не витрачаючи багато часу та не вкладаючи кошти, варто пройти на сайт та завантажити демонстративну версію, яка є безкоштовною. З питань, що додатково виникли, варто звернутися за консультацією до фахівців, контактна інформація є на сайті. Там є і відгуки клієнтів, з якими ви можете ознайомитися для прийняття зважених рішень.
Варіант 1. Відео програми для ательє
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Варіант 2. Розширена версія з плануванням виробництва
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для автоматизації ательє
Варіант 1. Безкоштовно завантажити програму для ательє
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Варіант 2. Розширена версія з плануванням виробництва
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Ательє
Виробнича
компанія
Торгівельна
компанія
Комп'ютерна
вишивка
Пошив шторів
Пошив чохлів
Пошив спецодягу
Ремонт швейних
виробів
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.