Можливості CRM системи для обліку в ательє
- У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
База клієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Ви з легкістю зможете контролювати всі замовлення, стадію їх виконання, нарахування оплати та інші важливі моменти
Замовлення - Система забезпечить контроль використання, наявності та витрат тканин, фурнітури та будь-яких матеріалів
Матеріали - Ви зможете налаштувати калькуляцію по усіх готових виробах і програма автоматично виконає списання необхідних матеріалів при виготовленні та розрахує час на виконання роботи
Калькуляція - Ви зможете враховувати собівартість кожної продукції, яку Ви виготовляєте
Собівартість - У програмі ви зможете з легкістю розподіляти та контролювати свої виробничі ресурси
Ресурси - Ви зможете здійснювати виробниче планування з крою, пошиття, вишивки, даті здачі замовлення та даті примірки
Планування - Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Робота філій здійснюється через інтернет
Склади та магазини - Бланк прийому замовлення, угода та інші документи можуть формуватися програмою автоматично
Бланки - Спеціальний інтерфейс допоможе з легкістю виконати будь-який продаж
Продаж - Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
Фото товару - Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення виробництва швейної організації
Обладнання - Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
Заробітна платня - Під час використання нашої програми усі відділи будуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
Зв’язок відділів - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
Аналіз прибутків - Програма вчасно підкаже, які товари закінчуються і що потрібно закупити
Мінімум - Ви зможете з легкістю сформувати перелік необхідних матеріалів для замовлень на потрібний період
Видати - Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: виконана робота, продажі та продуктивність
Аналіз працівників - Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
Рейтинг клієнтів - Для директора передбачений цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директорові - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Автоматизована інформаційна утиліта забезпечує комплексним підходом для вирішення завдань будь-якого рівня складності, що підходять під організації будь-якої галузі діяльності;
- У додатку доступно оперативно знаходити необхідну інформацію за допомогою електронної пошукової системи, витрачаючи кілька хвилин;
- Усі відомості зберігатимуться у централізованому сховищі під час класифікації, припускаючи підтримку різних форматів файлів та не обмежуючи у термінах та обсягах;
- Програмне забезпечення здатне взаємодіяти з високотехнологічним обладнанням швидкого аналізу товарно-матеріальної цінності, відображаючи відомості в номенклатурі;
- Формування документації та звітності ґрунтується на цифровому веденні використання шаблонів, які можливо оперативно заповнити за зразками, мінімізувавши витрати часу;
- Користувачі зможуть передавати інформаційні дані локальної мережі, враховуючи об'єднання всіх підрозділів з робочими пристроями;
- Контролювати дистанційно-робочу діяльність усередині кожного відділення, можливо при застосуванні настановних камер стеження;
- Є можливість об'єднати всі ательє, цехи для зручного та ефективного управління бізнесом на дистанційній основі;
- Керівник зможе раціонально оцінювати діяльність підлеглих, ґрунтуючись на фактичних даних, наданих системою, виплачувати заробітну плату, виходячи із загальних розрахункових показників;
- Раціональне прийняття зважених рішень щодо подальшої діяльності швейного виробництва виконуватиметься при звітній документації, що надається, у статичних та аналітичних відомостях;
- Інформацію щодо фінансової діяльності бізнесу буде відображено у бухгалтерському обліку, при інтеграції софту з 1с бухгалтерією;
- У системі передбачається аналітика даних щодо найбільш затребуваних позицій швейних виробів, своєчасно виробляючи нові позиції для безперервної діяльності та збільшення доходів;
- Оформлення замовлень на готові вироби або індивідуальне пошиття здійснюється в системі, при відкритті електронної форми. З наступним внесенням даних по клієнтам, що вибираються з єдиної бази CRM, вказуючи терміни, вартість послуг, вид оплати, додаючи дисконтні або платіжні картки, знижки тощо;
- Система оплати передбачає можливість безготівкового проведення платежів у вигляді взаємодії з банківськими системами, підтримуючи будь-які світові валюти з конвертацією коштів;
- Додатком реально аналізувати та зіставляти відомості щодо купівельної спроможності, виявляючи постійних клієнтів та заохочуючи бонусними нарахуваннями зр знижками;
- Універсальна система має гарний дизайн інтерфейсу із гнучкими параметрами конфігурації.
Облік для ательє
Облік для ательє необхідний контролю робіт, розраховуючи всі дії з веденням замовлень і наявністю матеріалів, необхідні швейного виробництва. Який бізнес без обліку? Крім аналізу кожної організації потрібен також контроль, управління над внутрішньоорганізаційними процесами, враховуючи непередбачені проблеми, які можуть ускладнити подальший розвиток вашого бізнесу. Щоб запобігти виникненню складнощів, оптимізувати витрати ресурсів компанії, потрібна спеціалізована програма, яка допоможе вам у налагодженні швейного виробництва. Для цих цілей передбачається впровадження спеціалізованої програми, яка розрахована на облік клієнтів, оформлення замовлень, контроль та аналіз наявності та закупівлі матеріалів.
За допомогою програмного забезпечення ви зможете зробити автоматизацію ательє з налагодженням складського обліку, збільшуючи продуктивність та керуючи замовленнями компанії, при цьому заощаджуючи час на обробці даних. Сучасні функціональні можливості забезпечують роботу з будь-яких робочих пристроїв, що не передбачає прив'язки до робочого місця, працюючи як в офісі, так і з дому. Для того щоб придбати програму для ведення управління над ательє, знадобиться час, сили, запастися терпінням, враховуючи широкий асортимент ринкових пропозицій, що відрізняються за функціональним оснащенням та вартістю. Для допомоги вам у пошуку автоматизованої програми, рекомендуємо звернути свою увагу на автоматизовану програму «Універсальна Система Обліку». Програмне забезпечення зарекомендувало себе з позитивного боку, надаючи користувачам можливість працювати в будь-якій частині світу, маючи безмежні можливості. Порадує також приємна за ціною вартість утиліти, не вдаряючи по кишені з огляду на відсутність щомісячної абонентської плати.
Як вести облік в ательє
Як вести облік в ательє спочатку допоможуть фахівці компанії, які також посприяють у виборі моделей та інструментів, що підходять під вашу організацію, враховуючи сферу діяльності. За допомогою програмного забезпечення ви зможете вести аналіз та контроль замовлень, готової продукції, спецодягу, матеріалів, видачі, зберігання тощо. Принципи роботи будуть відповідати вашим вимогам. Ви можете вести облік ательє, як на індивідуальне, так і на масове пошиття. Для початку варто нагадати про необхідність налаштування програми на робочі пристрої з проходженням реєстрації. При реєстрації в системі буде сформовано обліковий запис, який використовується лише одним користувачем, щоб забезпечити конфіденційність даних. У програмі немає обмежень щодо кількості єдино здійснюють робочу діяльність користувачів. Навпаки, для забезпечення командної роботи передбачається об'єднання всіх робочих пристроїв локальної мережі для обміну інформаційними повідомленнями між співробітниками.
Таким чином, доступно оптимізувати робочий час та покращити якісні показники роботи ательє. При управлінні кількома ательє, керівнику немає необхідності набувати додаткових програм, реально здійснювати управління та контроль, аналітику в єдиній системі, синхронізуючи всі відділення. У програмі легко реєструвати замовлення клієнтів, зі збереженням даних або печаткою необхідних документів, звітів, рахунків та чеків. Також у додатку керівник зможе аналізувати дані на замовлення, розподіляючи завдання між відділеннями, контролюючи терміни та якість виконання робіт. Для якісного виконання поставлені завдання, роботи ательє передбачається ведення управління над робочою діяльністю співробітників, контролюючи трудові процеси з відображенням інформації у звітах та з розрахунком заробітної плати. Заробітна плата ґрунтується на фіксованому окладі або на відрядній оплаті з розрахунку відпрацьованого часу та нарахованих відсотків за виконані замовлення. Таким чином, можна підвищити якісні показники швейного виробництва.
Облік ательє
Облік ательє стане налагодженим процесом, реєструючи замовлення із веденням окремої бази. Жодне замовлення не буде втрачено, робота буде виконана у строк, передбачається можливість використання нагадування додатком. Наприклад, дані про важливі замовлення будуть внесені до планувальника завдань. Також передбачається нагадування програмою користувачам про важливі завдання за допомогою спливаючих повідомлень на екрані монітора. Окрім іншого, передбачається також виділення яскравим кольором певних осередків за клієнтами або замовленнями, матеріалами. Наприклад, при виділенні того чи іншого клієнта інші співробітники бачитимуть інформацію про дзвінок, заборгованість. При виділенні яскравим кольором матеріалів для машинного виробництва, співробітники будуть проінформовані про недостатню кількість та асортимент.
За допомогою програмного забезпечення всі замовлення будуть виконуватися точно в строк, реєструючи кожен за номером, датою, клієнтом, вартістю, менеджером та статусом виконання. Програмне забезпечення передбачає ведення єдиної бази контрагентів, із внесенням персональної контактної інформації, усіх замовлень, платежів, наявність дисконтної та платіжної картки. При оформленні замовлень від постійних клієнтів не потрібно витрачати час на введення даних, достатньо відкрити в базі CRM потрібного клієнта з вибором з прейскуранту матеріалів для подальшого пошиття. Дані щодо нових клієнтів будуть вноситися швидко, передбачаючи оперативне заповнення електронних анкет шляхом імпортування даних з різних джерел. Сума оплати провадиться автоматично, застосовуючи в роботі електронний калькулятор. Таким чином, реально прискорити процес реєстрації, оформлення та прийому платежів.
Облік в ательє
Облік в ательє виконується автоматично, як та інші робочі процеси. У додатку передбачається ведення контролю безпеки матеріалів, з найменуванням всіх тканин, фурнітури витратних матеріалів для пошиття виробів. Для здійснення інвентаризації будуть використані високотехнологічні пристрої, що оперативно зчитують коди товарів та відображають інформацію в системі. Таким чином, немає необхідності припиняти роботу ательє. Також програмне забезпечення дозволяє оперативно виписувати рахунки, акти, чеки, звіти. Створення документації та звітності, рахунків та актів виконується на підставі наявних електронних шаблонів. При підтримці роботи з різними моделями принтерів можна швидко друкувати рахунки та чеки. При взаємодії докладання з банківськими системами також передбачається можливість проведення прийому платежів у готівковій та безготівковій формі. Безготівкові платежі можуть бути здійснені з розрахункових рахунків, застосовуючи платіжні картки, QR-коди, підтримуючи прийом будь-якої світової валюти з конвертуванням коштів за курсом Нац. банку. Також передбачається розрахунок вартості пошиття виробів з урахуванням знижки для постійних клієнтів. Усі платежі відбиваються у бухгалтерському обліку, з можливістю аналізу збільшення чи зниження продуктивність праці за певний період. Дані щодо аналітики будуть надані у звітах у вигляді графіків та діаграм.
Бухгалтерський облік в ательє
Бухгалтерський облік в ательє виконується автоматично, як і інвентаризація, аналітика та контроль. У додатку бухгалтерський облік виконується при інтеграції додаток із 1С бухгалтерією. За даних можливостей, керівник контролюватиме фінансову діяльність у будь-який час. Крім ведення бухгалтерського, складського обліку, програмним забезпеченням передбачається також можливість розширення клієнтської бази за рахунок надання послуг клієнтам за межами певного регіону, приймаючи замовлення дистанційно, включаючи доставку. Взаємодія програми із соціальними мережами розширює кругозір і підвищує впізнаваність бренду. Також доступно аналізувати ефективність реклами по ательє, розраховуючи окупність вкладених коштів. Також передбачається здійснення масового розсилання повідомлень SMS, WhatsApp, Е-mail, для надання актуальної інформації щодо пропозицій ательє, акцій та знижок. Автоматизація управлінського контролю ательє реалізується з допомогою автоматизованої програми «Універсальна Система Обліку». Швидко ознайомитися з можливостями утиліти ви зможете за допомогою відео огляду, представленого на нашому офіційному сайті, де також є модулі та інструменти для попереднього вибору, відгуки клієнтів та контакти консультантів. Купуючи ліцензовану версію, ви отримуєте двогодинну технічну підтримку фахівців у подарунок.
Варіант 1. Відео програми для ательє
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Варіант 2. Розширена версія з плануванням виробництва
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму обліку для ательє
Варіант 1. Безкоштовно завантажити програму для ательє
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Варіант 2. Розширена версія з плануванням виробництва
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Ательє
Виробнича
компанія
Торгівельна
компанія
Комп'ютерна
вишивка
Пошив шторів
Пошив чохлів
Пошив спецодягу
Ремонт швейних
виробів
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.