1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Інвентаризація складу

На думку 352 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Інвентаризація складу

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для інвентаризації складу

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма має приємний та багатофункціональний інтерфейс з особистим налаштуванням параметрів користувачами;
  • Вирішення найскладніших завдань швидко і ефективно, що продуктивно відбиваються на розвитку бізнесу з економією ресурсів;
  • Облік та управління з контролем у додатку проводиться автоматично, підтримуючи одноразову роботу кількох працівників, локально підключених до мережі для взаємообміну даними;
  • Аналіз трудової діяльності в утиліті виконується автоматично, фіксуючи всі дії та відпрацювання за часом, відображаючи відомості в журналі з розрахунком щомісячної оплати праці;
  • Інформація щодо матеріальної цінності буде відображена в номенклатурі з точним кількісним фіксуванням, кодом та артикулом, назвою та описом, місцем зберігання, вартості, додаючи зображення та терміни придатності та зберігання;
  • Пошук здійснюється за допомогою електронної пошукової системи;
  • Зберігання та оновлення даних, файлів у різних форматах відтворюється у хмарі, з обмеженим доступом співробітників, визначаючи рівень можливостей на основі посадового становища;
  • Контролювати робочі процеси та відвідуваність відділень та складів, виконується при зчитуванні матеріалів з камер стеження та при використанні функції ідентифікації особистості;
  • У додатку передбачається робота високотехнологічного обладнання для швидкого сканування та відображення даних у системі під час інвентаризації;
  • Дані щодо постачальників та покупців відображені в базі CRM у повному обсязі, враховуючи регулярне доповнення та аналіз;
  • Калькуляція проводиться вбудованим калькулятором з алгоритмами, що вказуються;
  • Працівники, входячи під персональними обліковими даними, передбачає зміну дизайну робочої заставки, логіна та пароля, мов та шаблонів;
  • Можливості безмежні при інтеграції з додатками та приладами, сервісами;
  • Ведення бухгалтерського обліку при взаємодії з системою, стежачи за фінансовими оборотами та рухами матеріальної цінності, з генеруванням документообігу;
  • Автоматизована робота з документообігом виконується на підставі наявних шаблонів, швидко заповнюючи обов'язкові поля для реєстрації під час імпорту відомостей;
  • Зі списку контактів вибираючи номери телефонів або адреси електронної пошти, можна розсилати повідомлення для надання актуальної інформації з файлами, що додаються.

Інвентаризація складу

Інвентаризація складу необхідна кожній установі з наявністю товарно-матеріальної цінності або послуги з виконання цієї операції. p align="justify"> Для здійснення інвентаризації потрібен час, увага, дотримання норм і вираження фронтових засобів з поданням робочої діяльності. Щоб не гаяти часу марно, не зупиняючи робочої діяльності, при цьому зіставляючи загальні показники фактичного залишку з номенклатурою, передбачається використання спеціалізованої програми, адаптованої під цілі. Програмне забезпечення може працювати будь-якою з 96 представлених мов світу, використовуючи робочі пристрої на вимогу користувачів.

Спеціалізовану програму від компанії «Універсальна Система Обліку» адаптовано під робочі діяльності необмеженої кількості користувачів з об'ємною інформацією, що зберігається в єдиній хмарі. Додаток має приємну до душі і відповідну за кишеню ціну, відсутність абонентської плати, з гнучкими параметрами конфігурації, інтерфейсом, що індивідуально налаштовується. Користувальницькі права будуть суворо захищені та розмежовані за посадовим положенням, залежно від рівня доступу до інформаційних відомостей. У програмі всі користувачі зможуть працювати спільно, передаючи інформаційні повідомлення по внутрішній мережі або через Інтернет. Програмне забезпечення оснащене впровадженими функціональними можливостями, що автоматизують робочі процеси з можливістю інтегрування з додатковим обладнанням, сервісами, пропозиціями.

Як проводити інвентаризацію на складі

Як проводити інвентаризацію на складі з мінімальними втратами часу та коштів? Все набагато простіше, ніж здається, включаючи встановлення програмного забезпечення. Додаток дозволяє скоротити навантаження на фахівців, з мінімальними витратами, передбачає коректний облік та контроль над робочою діяльністю та збереження матеріальних цінностей. У додатку можна вести коректний облік за різними категоріями товарів (продукти харчування, виробниче обладнання, одяг та взуття, доглядова та декоративна косметика, парфумерія тощо). Кожна категорія може навіть класифікуватися в цій категорії, враховуючи різноманітність найменувань. Працюючи з різним асортиментом продукції досить складно здійснювати аналіз, контроль та управління, необхідно використання сучасних методів регулювання процесів. Саме програмне забезпечення оснащене необхідним функціоналом, необхідним для роботи в даній галузі. Програмне забезпечення передбачає роботу необмеженої кількості працівників, одноразово зареєструвавшись у системі отримуючи індивідуально створені облікові записи, які будуть захищені логіном та паролем для обмеження доступу сторонніми особами та вилучення персональних даних. Одноразово зареєструвавшись, кожен користувач входитиме в систему з ярлика на робочому столі та самостійно налаштовуватиме параметри конфігурації з мовної панелі, модулем та інструментами, темами для облаштування заставки робочої панелі тощо.

Правила інвентаризації складу

Правила інвентаризації складу здійснюється на підставі звіряння залишків товарів з послідовним виконанням реалізації для переміщення або збереження. У спектр правил щодо аналізу, входить скликання інвентаризаційної чи ревізійної комісії, затверджений керівництвом. Після цього видається наказ на виконання цієї операції, із зазначенням термінів та причин необхідності проведення даних заходів із зазначенням членів комісії, вказуючи дані наказу в журналі контрольних перевірок. Далі перед безпосереднім виконанням кількісного зіставлення визначаються залишки товарів за обліковими даними. На момент виконання заходу щодо звірки залишків, товари, що надійшли, будуть оприбутковані, реалізовані, списані. При самостійно виробленому управлінському контролі відповідальні працівники оминають склади чи магазини, по черзі скануючи штрих коди, і після відбиваючи у спеціальних описах і актах. Підсумкові показники перевірки відображаються у відомостях. Нагадуємо, що дані заходи необхідно проводити всім компаніям із системою оподаткування та організаційно-правових форм. Погодьтеся ручне введення, порівняльний аналіз, облік та управління займає занадто багато часу, якого часом бракує у великих організаціях. Тому використання програми забезпечення потреби, що диктується сучасними підвалинами.

Інвентаризація залишків на складі

Інвентаризація залишків складі може виконуватися декількома методами, найбільш відповідними організації. У першому і явно найдоступнішим, банальним і найбільш застарілим методом кількісного аналізу є ведення заходів при ручному аналізі, відображенні дані на паперах, попередньо роздруковуючи залишки товарно-матеріальної цінності із самостійним зазначенням та відображенням вручну інформації кількісних даних в базу. Другим способом є використання скануючих пристроїв, що працюють у межах невеликого складського приміщення або магазину, відображаючи кількісні дані щодо залишків у номенклатурі. Найбільш просунутим способом реаліях теперішнього часу є підтримка високотехнологічних складських приладів обліку, працюючи з необмеженими обсягами товарів, класифікуючи їх за категоріями відображаючи дані в номенклатурі. У цьому скорочується втрата робочого дня, удосконалюючи бізнес завдання. Автоматизація програма допомагає оперативно діяти за різних умов, комплексно вирішуючи завдання. При необхідності, можна використовувати в роботі планувальник завдань, вказуючи в рамках певного часу завдання, в подальшому інші звіти про виконану роботу. Таким чином, резервне копіювання та інвентаризація, розсилка та інші операції, що регулярно проводяться, будуть виконуватися автоматично.

Інвентаризація складу запчастин

Інвентаризація складу запчастин виконується згідно з термінами або спонтанними рішеннями, зумовленими необхідністю, наприклад, не стикуванням фактичних показників з номенклатурними. Програмне забезпечення дозволяє не перейматися паралельними завданнями, завжди маючи під рукою фактичні показники загальної кількості товарів. При постачанні запчастин дані можна вносити автоматично, скануючи коди та вказуючи кількість. Якщо позиція була раніше зазначена у системі, то дані швидко вносяться під час використання електронної форми картки товару. В електронній формі вказується автоматично дата та час створення, вказується код або артикул запчастини, вартість, кількість, назва та опис, зображення переміщається з різних файлів або з веб-камери. У номенклатурі можуть підтримуватися необмежені найменування товарів, класифіковані, наприклад, за моделями авто або вартості, вказуючи оригінальні запчастини або аналоги. Орієнтуючись на зображення запчастин, можна уникнути плутанини, відображаючи картинку на екрані монітора при прикусі, скануванні та інвентаризації, реалізації. Зручний формат роботи з асортиментом дозволяє не лише зберігати, вести облік, а й паралізувати споживчий попит, регулюючи подальшу закупівлю. Реалізація запчастин може виконуватися як над власними товарами, так і над тими, що надані постачальниками під реалізацію, де також у системі буде вказана інформація зі строками зберігання та відсотками винагороди після продажу.

Crm для інвентаризації на складі

Автоматизована система crm для інвентаризації на складі дозволяє реєструвати товари та контролювати збереження, відображаючи дані щодо постачальників, покращуючи торгівлю та логістику. При цьому завдяки системі доступно бачити динаміку постачання та продажу, маючи під рукою необхідні відомості. У додатку відстежуються всі рухи товарів, супроводжуючи документальним супроводом. Контроль за місцем розташування поточних позицій дозволяє забезпечити працівників складських приміщень та магазинів швидкою та якісною роботою, легко знаходячи потрібні товари. Динамічне та статичне зберігання також є плюсом при зберіганні товарів, раціонально використовуючи складську площу. База CRM дозволяє відображати дані щодо покупців та постачальників, з реквізитами та історією робіт (поставок та реалізації, логістики, взаєморозрахунків, переговорів тощо). Використовуючи реквізити можна оперативно заповнювати документи, накладні та акти, формувати кошториси. Контактна інформація також є зручним способом взаємодії, телефонуючи та передавати повідомлення у вигляді смс, ВатсАпп та Емейл в індивідуальній або загальній формі. Повідомлення не лише несуть інформаційний характер, а й можуть допомогти у покращенні підтримки сервісного обслуговування.

Проведення інвентаризації на складі

Проведення інвентаризації на складі проводиться за допомогою сучасних пристроїв, терміналу збору даних та сканера для штрихкодування. Таким чином, можна сканувати штрих-код товару, вносити вручну або автоматично загальну кількість, при цьому оптимізуючи робочий час. Усі дані щодо найменувань продукції будуть відображені автоматично у точній кількості, із зазначенням місця зберігання на складах, передбачаючи використання електронної номенклатури. При переміщенні товарів, продажу, поверненнях, у системі буде врахована коректна інформація з кожному найменуванню. Таким чином, різницю у фактичному залишку з номенклатурними даними повністю виключено.

Контролювати статус зберігання матеріальної цінності на складах, в магазинах здійснюється за допомогою камер відеоспостереження, в даний час зчитуючи і записом матеріалів з подальшою безпекою. Таким чином, повністю виключені крадіжки, проникнення сторонніх осіб на територію організації, ухиляння від робочих обов'язків службовцями тощо. Крім базових налаштувань конфігурації передбачається використання ідентифікації особистості, щоб точно відображати в журналі фактичний час і дату входу і виходу в/з відділень. У додатку легко працювати з різними таблицями, журналами, базами, документацією, пропонуючи зручний формат із використанням шаблонів, створюючи, передаючи та зберігаючи файли у різних форматах. При цьому можна виділяти певні області, наприклад осередки, поля із зазначенням даних контрагентів, товарів, співробітників та іншого, швидко орієнтуючись за інформацією.

Процес інвентаризації на складі

Процес інвентаризації складі передбачає припинення робочої діяльності, з оперативним зчитуванням загальних показників фактичного залишку всіх найменувань товарів. У додатку фіксується не лише інформація щодо поставок, переміщень, а й повернень, здійснюючи на підставі певних актів та накладних повернень при виявленні невідповідності або виявлення дефектів. Таким чином, у системі буде автоматично здійснюватися перерахунок з урахуванням планованого продажу та розрахунку доходів. Документообіг у додатку виконується в електронній формі, зручно використовуючи шаблони, класифікуючи дані при збереженні.

Таким чином, при роботі з документацією та звітністю, користувачі зможуть швидко знаходити потрібні їм відомості, акти та рахунки, розпорядження з огляду на присвоєні номери та дати створення. Контекстна пошукова система дозволяє оперативно знаходити працівникам необхідну інформацію, використовуючи електронні вікна з внесеними запитами. Також у ході автоматизованої діяльності програмного забезпечення передбачає використання вбудованого калькулятора, який швидко дозволяє розраховувати підсумкову суму доходів та витрат, платежів під час продажу тощо. Для торгових компаній передбачається використання вбудованого калькулятора з внесеними алгоритмами для подальшої реалізації продукції та послуг, передбачаючи вказівки точної кількості з обраними найменуваннями, передбачаючи також додаткові привілеї як знижки та бонусні бали, виводячи підсумкову суму в рахунках, журналах, звітах.

Інвентаризація складу компанії

Інвентаризація складу підприємства проводиться як вибірково, і загалом, комплексно забезпечуючи управлінням товарно-матеріальної цінністю. У єдиній інформаційній системі доступне управління необмеженою мережею магазинів та складських приміщень, надаючи звітну документацію керівництву відповідно до визначених термінів. При цьому доступний аналіз та планування подальшої діяльності, передбачаючи зіставлення загальних показників реалізації та іншого. У планувальник завдань, можливо вбивати певні дані щодо планованих робіт, термінів, які за наступними автоматично виконуватимуться системою. Також передбачається можливість використання масштабних карт для виконання логістики та відстеження розташування транспортних засобів. При цьому при транспортуванні вантажів, доставки замовлень, в системі доступно відображати фактичне розташування об'єктів (вантажних машин і кур'єрів), поділяючись координатами за допомогою відправки посилання контрагентам. У додатку всі процеси автоматизовані, передбачаючи комплексну підтримку з керуванням та контролем. Передбачається також можливість інтеграції з різними сервісами, сайтами, соціальними мережами, поширюючи інформацію про можливості компанії, вигідні умови співпраці тощо. Таким чином, відсутня потреба у вкладенні додаткових коштів у рекламу.

Програма для інвентаризації складу

Програма для інвентаризації складу передбачає як ручне управління товарами, стежачи за наявністю і безпекою, контролюючи переміщення і обороти, з координуванням діяльності робітничого класу. У додатку коректна інформація про статус виконаних робіт кожного працівника буде фіксуватися в журналі обліку робочої діяльності, відповідно до показників виконаних робіт, що відображаються, та відпрацьованої кількості годин буде розрахована щомісячна заробітна плата з нарахуванням. Інформація про фінансові засоби, що так фіксуватиметься в бухгалтерії, при інтегруванні з системою 1, доступно автоматизувати процес ведення документообігу та калькуляції. Крім цього, передбачається також економія робочого часу при переході з однієї системи до іншої, через відсутність необхідності придбання та роботи в різних додатках. Оцінити можливості програмного забезпечення, безкоштовно використовувати утиліту як тестову версію, можливо при відвідуванні офіційного сайту. Задати консультантам, що додатково виникли питання, є доступним при вказівці контактних номерів телефонів та електронної пошти, для зв'язку на офіційному сайті.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Безкоштовно завантажити програму для інвентаризації складу

Програмою можуть користуватися:

  • Торгове підприємство

    Торгове
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний
    центр
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Медичне підприємство

    Медичне
    підприємство
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна
    майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.