1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік інвентаризації

На думку 135 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік інвентаризації

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи CRM для обліку інвентаризації

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення допомагає оперативно справлятися з будь-якими завданнями, відображаючи час проведення заходів та підсумкові показники, розвиваючи бізнес із збільшенням доходів;
  • Програма має широкий вибір модулів, що персонально підбираються користувачами;
  • Вартість підходить під будь-які компанії навіть з малим бюджетом;
  • Збір та обробка відомостей шляхом зчитування штрих-кодів проводиться при інтегруванні з пристроями, що сканують, і терміналом збору даних, відображаючи інформацію в планувальнику завдань;
  • Контролювати внутрішньоорганізаційні процеси можна за допомогою відеоспостереження;
  • Робота з документацією спрощена за допомогою вбудованих шаблонів, що автоматично заповнюються за зразками;
  • Зі збереженням інформації та документації у хмарі, передбачається розмежування користувацьких можливостей для виведення матеріалів, застосовуючи контекстну пошукову систему;
  • Заробітна плата нараховуватиметься працівникам організації на основі фактичних показників відпрацьованого часу, обсягів виконаної роботи, що фіксуються в табелях трудової діяльності;
  • Всі відомості щодо контрагентів відображені в CRM базі з доповнюваними відомостями контактів, звернень, поставок та доставок, взаєморозрахунків, знижок тощо;
  • Інтегрування з 1с системою, спрощує роботу відділу бухгалтерії, роблячи облік якісним та швидким та постійним аналізом фінансової діяльності;
  • управління над усіма об'єктами організації, об'єднаних в єдиний інформаційний ланцюжок для контролю керівництвом;
  • Взаєморозрахунки здійснюються при інтеграції з банківськими системами, онлайн гаманцями та терміналами, переказами коштів;
  • СМС і Email розсилка виконується за розкладом як вибірково, так і масово для забезпечення контрагентів актуальною інформацією з питань, що цікавлять з файлами, що додаються;
  • Координування робочого персоналу виконується з автоматичним формуванням графіків;
  • Тестова версія допомагає познайомитися з додатком та функціоналом на власні очі, абсолютно безкоштовно.

Облік інвентаризації

Облік інвентаризації – це процес перевірки наявності, фактичного стану та відповідності облікових показників активів, що знаходяться на підприємстві. Аналіз проводиться для того, щоб забезпечити точність фінансової звітності, запобігти втратам і виявити надлишки або недостачі матеріальної цінності. p align="justify"> Процес інвентаризації починається з планування, де визначається перелік об'єктів, що підлягають даному завданню, призначається відповідальний за процес працівник і встановлюються терміни. Основна функція аналізу полягає у порівнянні реального складу за кількістю майнової цінності з показниками, що відображаються у номенклатурі, а також виявлення невідповідностей між ним. При проведенні поданих заходів складається інвентаризаційний опис, в якому фіксуються всі найменування позицій, що підлягають перевірці, із зазначенням кількості, стану та інших характеристик.

Проводиться перевірка відповідності фактичної наявності активів із даними облікових регістрів. У разі виявлення недостачі чи надлишків продукції складається акт, у якому фіксуються причини розбіжностей і вживаються заходи їх усунення. Після завершення інвентаризації в бухгалтерії коригуються фактичні показники в ході аналітики, і на підставі інвентаризаційного акта відображаються зміни (наприклад, списання недостач чи надлишків). Якщо результаті цієї операції виявлено недоліки, вони можуть бути списані з номенклатури, а відповідальність за нестачу може бути покладена на винних, відповідальних співробітників. У разі надлишків будуть вжиті додаткові заходи із зазначенням фактичних показників. Кількісний аналіз проводиться регулярно (за графіком або зміною екстреної ситуації) і є важливим інструментом для контролю над активами та забезпечення правильності ведення фінансової звітності.

Облік проведення інвентаризації є важливою операцією перевірки фактичної наявності майна та відповідності показників бухгалтерського обліку. Він починається з планування, коли призначаються відповідальні працівники, визначаються строки та складається перелік об'єктів для аналізу. Даний захід включає кілька ключових етапів, до яких відноситься підготовка до безпосереднього виконання завдання. Складається інвентаризаційна комісія, яка здійснюватиме перевірку. Розробляється графік, визначаються найменування об'єктів, що підлягають перевірці (основні засоби, матеріали, товарні запаси тощо).

Далі комісія фіксує фактичну наявність майна, перевіряє його стан та відповідність до номенклатурних зведень. Усі об'єкти інвентаризуються у присутності відповідальних осіб. Далі слідує оформлення результатів. За результатами заходу складається інвентаризаційний акт, у якому вказуються виявлені відсутні назви або надлишки, а також причини розбіжностей. В акті також прописуються рекомендації щодо усунення виявлених порушень. Після цього слід коригування бухгалтерського ведення. З актів проведених заходів у бухгалтерію вносяться необхідні зміни у облікові регістри (списання недостач, прийняття надлишків на баланс). Відповідальність за результати, у разі виявлення невідповідностей, складається акт, у якому може бути визначена відповідальність співробітників, винних у не стиковках. Аналіз кількісних показників дозволяє своєчасно виявляти помилки у роботі, контролювати активи та запобігати фінансовим втратам, фальсифікації та розкраданню.

Облік результатів інвентаризації

Облік результатів інвентаризації, процес обробки та аналізу відомостей, отриманих під час аналізу, з метою коригування бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Злагоджено працювати без втрат на поточний час можливо лише за допомогою спеціалізованого помічника, який на всіх етапах показує ідеальні результати, замінюючи десятки фахівців різних областей діяльності і цей додаток «Універсальна Система Обліку». Додаток підлаштовується під діяльність бізнесу та потреби користувача, повністю забезпечуючи необхідним функціоналом для вирішення найскладніших завдань, які додатково можливо вказувати в планувальнику для автоматичного виконання. Програма ідеальний варіант для малих та великих видів бізнесу, підходить по кишені та функціоналу. Має гарний дизайн, багатозадачний інтерфейс та повний комплекс можливостей. При реєстрації службовців у системі, кожен буде наділений певними повноваженнями щодо трудових обов'язків та прав доступу до інформаційних даних. При вході до програми з ярлика на робочому столі користувачі можуть безпосередньо настроїти обліковий запис з вибраними мовами, модулями, шаблонами та заставками робочого стола. Ціна є відповідною до бюджету всім компаніям, а відсутність щомісячної абонентської плати заощаджує подвійно.

Програми обліку інвентаризації

Для проведення аналізу використовуються спеціалізовані програми обліку інвентаризації. Такі програми допомагають прискорити процес, мінімізувати помилки та забезпечити точність облікових записів. Програмне забезпечення може включати функції автоматичної генерації інвентаризаційних актів, формуючи акти на основі введених показників, мінімізувавши ручну працю. Інтегрування з бухгалтерським та складським обліком програми синхронізує дані з іншими системами (наприклад, аналіз товарів чи основних засобів), що дозволяє підтримувати актуальність інформаційних відомостей. Підтримка штрих-кодів дозволяє автоматично фіксувати відомості про наявність активів, прискорюючи завдання. Контроль залишків та розбіжностей товарів у програмі, дозволяє оперативно виявляти недолік та надлишки, автоматично розраховувати різницю та формувати звіти. Історія проведених заходів буде збережена в історії, для подальшого аналізу змін та покращення контролю. Програмне забезпечення УСУ значно підвищує ефективність процесу та мінімізує ризики та помилки. У додатку передбачається розрахований на багато користувачів доступ для всіх зареєстрованих користувачів, зручно контактують по локальній мережі з передачею інформаційних даних.

Облік інвентаризації товарів

Облік інвентаризації товарів передбачає процес перевірки та звірки фактичної наявності товарних запасів з фактичними показниками бухгалтерського обліку. Ці заходи дозволяють забезпечити точність, виявити недоліки чи надлишки, а також підтримувати правильність фінансової звітності. Першим кроком є підготовка до інвентаризації, де складається список товарів, що підлягають перевірці, призначається інвентаризаційна комісія та встановлюються строки проведення. Важливо, щоб інвентаризація проводилася на складах, торгових точках чи інших місцях зберігання товарів. зручність полягає також і в синхронізації всіх складів докупи, даючи можливість керівництву вести управління ефективніше, отримуючи аналітичні зведення. Під час проведення аналізу комісія порівнює фізичну кількість товару з даними показників, перевіряючи його стан та сортування.

Усі результати фіксуються в інвентаризаційних актах, у яких зазначаються можливі розбіжності. Після завершення заходу бухгалтерія коригує показники виявлення. Недоліки списуються, а надлишки приймаються на баланс, у своїй аналізуються можливі причини розбіжностей. Якщо недоліки було виявлено з вини співробітників, може бути призначено матеріальну відповідальність. Заробітна плата працівникам також розраховується автоматично, передбачаючи ведення аналітики трудової діяльності із відображенням усіх розрахунків у табелях, із щомісячним нарахуванням оплати. Інвентаризація товару проводиться регулярно (наприклад, після закінчення звітного періоду) та допомагає забезпечити точність обліку, запобігти фінансовим втратам та підтримувати контроль над рухом товарних запасів. Автоматичне формування аналітичної звітності допоможе керівництву завжди бути в курсі справ компанії.

Облік інвентаризації складу

Облік інвентаризації складу - це перевірка фактичної наявності товарів, матеріалів та інших активів на складі з номенклатурними даними. Він проводиться виявлення розбіжностей між фізичним станом запасів та його відбитком у номенклатурі. Всі заходи в додатку виконуються автоматично, за підтримки високотехнологічних приладів, що інтегруються, не призупиняючи роботу відділень і не відволікаючи працівників. Причини розбіжностей аналізуються для запобігання подібним помилкам у майбутньому. Уся інформація буде збережена у хмарі з великим обсягом, на тривалий термін. Для запобігання фінансовим втратам передбачається встановлення відеоспостереження для контролю над станом усіх відділень і складів. Таким чином, працівники будуть під контролем та склади. Також передбачається ідентифікація особи, зазначаючи в електронних журналах час та дату.

Інвентарний облік основних засобів

Інвентарний облік основних засобів (ОС) - це систематична реєстрація, аналіз та контроль над станом, рухом та амортизацією основних засобів на підприємстві. Основні засоби - це довговічні матеріальні активи, які використовуються у виробничій чи іншій діяльності організації та мають термін служби. Операція починається із реєстрації кожного об'єкта в інвентарній картці товару. У ній вказуються відомості про найменування, назву, з присвоєним кодом, вартість, терміни служби, характеристики, місцезнаходження, а також відомостей про технічний стан та амортизацію. Важливо регулярно оновлювати інформацію про рух основних засобів (придбання, переміщення, передача, списання, реалізація тощо). Проводячи зіставлення основних засобів, підприємство перевіряє фізичну наявність та стан найменувань, зіставляючи показники із фактичним станом. Це дозволяє визначити розбіжності, зношування об'єктів або їх розкрадання. Результати операції фіксуються в інвентаризаційному акті, який потім використовується для внесення коригувань у бухгалтерські регістри. Аналіз основних засобів допомагає своєчасно враховувати зміни у їх вартості та стані, а також дотриматися вимог податкового та бухгалтерського обліку. Сканер для штрихкодування та термінал збору даних дозволяють оперативно виконувати роботи, відображаючи відомості у базі.

Crm система для інвентаризації

Універсальна crm система для інвентаризації – це спеціалізоване програмне забезпечення, що інтегрується з процесами управління запасами, аналітикою активів та взаємодії з клієнтами. Як правило, програма включає функції для відстеження товарів на складах, планування та контролю інвентаризацій, а також інтеграцію з додатковими бізнес-процесами, сервісами, програмами. За допомогою CRM-системи можна ефективно керувати різними заходами, відстежувати рух товарів у реальному часі, фіксувати зміни та автоматично оновлювати показники. Це допомагає мінімізувати помилки, прискорити процеси та підвищити точність робіт. Особливості CRM-системи включається в автоматизації, фіксуючи надходження та пересування товарів. Звіти та аналітика зі створенням звітів про стан запасів, виявлення не стиковок. У додатку передбачається автоматичне створення документації під час роботи з електронними шаблонами, що заповнюються за зразками. Інтеграція з іншими системами, наприклад 1с, спрощує завдання і робить бухгалтерське ведення точнішим і швидшим, маючи під рукою необхідну інформацію про фінансову діяльність. Мобільність є своєрідною можливістю відстеження інвентаризації через мобільні пристрої. Віддалено доступно бачити місцезнаходження працівників, застосовуючи в роботі комп'ютери, смартфони та планшети.

Додаток для інвентаризації

Програма інвентаризації надає користувачам доступ до фінансової аналітики, дозволяючи працювати з різними валютами при взаєморозрахунках з контрагентами. Утиліта забезпечує зручністю, швидкістю та доступністю при інтеграції з банками та терміналами, переказами з розрахункових рахунків та електронних гаманців. Дані надаються для аналізу, моніторингу та управління активами, а також дозволяють здійснювати угоди в режимі реального часу.

Також додаток забезпечує повні інформаційні відомості щодо контрагентів, передбачаючи роботу з базою CRM. У основі враховано повну інформацію щодо кожного постачальнику і покупцю з реквізитами, платежами, заборгованістю, замовленнями і поставками, доставками тощо. При логістиці передбачається використання географічних карток, на яких безпосередньо відображаються адреси з маршрутами та геопозицією транспортних засобів. У системі доступно аналізувати та розраховувати фактичний час для транспортування вантажів. Передбачається і надсилання листів з інформаційною підтримкою контрагентів за вибраними контактами чи масово.

Програма обліку інвентаризації

Програма для обліку інвентаризації допомагає ефективно відстежувати наявність та стан об'єктів матеріальної цінності на складах чи на підприємстві. Програмне забезпечення автоматизує будь-які процеси, мінімізувавши людський фактор та прискорюючи обробку показників. Основні функції програми полягають у автоматичному створенні інвентаризаційних актів, генеруючи акти з урахуванням запроваджених відомостей, фіксуючи розбіжності між фактичним наявністю та обліковими показниками. Відстеження руху продукції з автоматичним розрахунком залишків, надходжень та вибуття об'єктів. Інтеграція з бухгалтерією та складом, що оптимізуються з іншими обліковими системами, що дозволяє підтримувати актуальність інформації.

Контролює терміни придатності та стану товарів, програма допомагає відстежувати знос, старіння або пошкодження. Мобільний доступ з можливістю аналізу з використанням мобільних пристроїв для зручності користувачів. Подані рішення допомагають підвищити точність та мінімізувати втрати, забезпечуючи ефективність контролю над активами компанії. Знайомство з програмою виконується при завантаженні тестової версії, представленої вашій увазі на офіційному сайті. Там є і відгуки, короткий відео огляд, контакти для зв'язку з консультантами.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Безкоштовно завантажити програму для обліку інвентаризації

Програмою можуть користуватися:

  • Торгове підприємство

    Торгове
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний
    центр
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Медичне підприємство

    Медичне
    підприємство
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна
    майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.